Dobré ráno/dopoledne/odpoledne/večer čtenáři magazínu Zing.cz. Přinášíme vám souhrn krátkých zpráv z posledních dnů, o nichž jsme neinformovali v novinkách a článcích. Přejeme vám dobrou chuť a den podle vašich představ.
• Již zítra odpoledne si na Zingu budete moci přečíst recenzi na závody Forza Horizon 3.
• Warior64 na svém Twitteru zveřejnil obal PC verze Titanfall 2, na kterém stojí, že v krabičce nebude žádný disk. Místo něho bude v krabičce jen kód, kterým aktivujete hru na Originu a poté stáhnete do počítače. EA se zatím k tomu nevyjádřili.
• Guerrilla Games nevylučují, že se v budoucnu vrátí k sérii Killzone. Šéf vývoje se dokonce nechal slyšet, že tuto značku milují. V současné době se ale soustředí na PlayStation 4 exkluzivitu Horizon Zero Dawn.
• PES 2017 dostalo důležitou aktualizaci, která upravila soupisky jednotlivých týmů, aby odpovídaly letním přestupům.
• Blizzard opouští veterán Chris Metzen. K tvůrcům Warcraftu, StarCraftu a Diabla nastoupil před více než 20 lety. Nyní se chce věnovat své rodině. Chce zpomalit a odpočinout si.
• Máte rádi spekulace? Tak to pro vás mají analytici hned dvě. Dle nich má být konzole Nintendo NX odhalena v říjnu letošního roku a Sony má už ve druhém čtvrtletí 2018 vydal PlayStation 5, aby držela krok s Xbox One Scropio od Microsoftu.
• Westernová akce Red Dead Revolver má vyjít pro PlayStation 4 v rámci PS2 Classics. Hra se už dokonce objevila v australské verzi PSN a má 2,76 GB. Jde o předchůdce skvělého Red Dead Redemption.
• Bayonetta, Blob 2, Arkanoid Live!, QIX++ a Of Orcs and Men nově ve zpětné kompatibilitě Xboxu One.
• Že se World of Warcraft: Legion moc neprodává? Cha! Šestá expanze WoWka za pouhých 24 hodin prodala 3,3 milionů kusů. Nejvíc pochází z Battle.netu.
• Před časem prozradil producent hry Nier: Automata Yosuke Saito chuť vytvořit plnohodnotné demo hry. Během akce na letošní TGS pak Square Enix potvrdili, že už na demu pracují
• Nejprodávanější hrou minulého týdne ve Velké Británii je BioShock: The Collection. Následuje PES 2017, NBA 2K17, Overwatch, ReCore, Rocket League, Unchated 4, GTA V, No Man's Sky a Deus Ex: Mankind Divided.
• Dnes večer bude vydán launch trailer Gears of War 4. Zatím teaser.
Odpověď na komentář uživatele Phase
Na tom není co potvrzovat. To je naprostá jistota že dřív nebo později to vydají samostatně. Čekáš snad něco se značkou CoD na čem by se nechtělo co nejvíce vydělat? Přibalené to bude v první vlně prodejů aby jí to podpořilo, určitě i v druhé ale pak to jistě bude samostatně.
vie niekto z redakcie potvrdit tento clanok? [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele carhrozny
Spousta her se dodnes prodává v krabičkách v kamenných obchodech. A je logisticky jednodušší prodat zalepenou krabičku s kódem, než nějak někde shánět samotný kód, aby se vytiskl na účtence (mimochodem Xzone tohle umí a zákazníci to využívají) .
Odpověď na komentář uživatele @En.kidu
Těžko říct, která cesta je nejlepší. Ale s tím, že jde vývoj buhvíjak dopředu bych to tak horký neviděl… Příjde mi, že v dnešní době je hlavní problém v optimalizaci – čím silnější máme doma železa, tím víc se na kvalitní vývoj hází bobek a tím se uměle navyšují požadavky na hw…. Na pohled je na tom herní průmysl možná lépe, ale to je jen takové nablýskané grafické pozlátko. Hry jsou bohužel čím dál tupější, mají nulovou znovuhratelnost (to všichni řeší jedině multiplayerem) a nějaký model destrukce ze 7 let starého red faction guerrilla strčí hravě do kapsy všechny dnešní hry.
Mně právě spíš příjde, že se vývoj hodně plazí….
Možná je problém, že se všichni nesmyslně ženou za 4K rozlišením, který klidně mohlo ještě pár let počkat…
Odpověď na komentář uživatele @En.kidu
Drazsi konzole pri uvedeni na trh a zachovat cyklus alspon 5 let. A celke bych bral i zpetnou kompatibilitu u PS
Když už tady tak hezky, slušně a na úrovni špekulujeme o těch konzolích … a teď je jedno v jakém jste táboře… opravdu by mě zajímalo, jak se SM postaví k tomu, že vývoj v herním/zábavním průmyslu jde hrozně rychle. Osobně mi přijde, že jakékoliv uzavřené řešení rychle zaostává. Pojďme se zamyslet, jaké mají možnosti? Jsem zvědav, co vás napadne a jaké budete mít argumenty.
1) tak mohou zkracovat cykly uvedení nových přístrojů
2) udělat modulární konzole
3) dělat mezigenerační verze a inovované verze
4) vyprdnout se na konzole úplně
5) strčit hlavu do písku a mít jednu konzoli na 6 let
Co napadá vás a co by vám přišlo nejlepší?
Odpověď na komentář uživatele dopitapetr
+ElementGamer=konzole PROvychazi tento rok . Osobne si nemyslim ze by se nachala SOny valcovat konkurencnim Xboxem Scorpio (vypocetni silou) .
Taky jsem si koupil wow: legion po čase zase pc hru …. a ztím je to uplně TOP …
Fakt mi uniká pointa, že Titanfall 2 má len krabičku s kodom. Pravdepodobne chcú aby detičky čo nemajú platobné karty si to proste kupili v kamenných obchodoch a len stiahli.
Odpověď na komentář uživatele ElementGamer
Vidím to úplně stejně. To kolega Kulo tady dělá chytrýho.
To s PS5 je naprostý blábol. Proč by vydávali na konci tohoto roku Pro, to by rovnou mohli vydat příští rok PS5. Takžej á to vidím tak, že další generace vyjde až v roce 2019/2020.
PS5 v roce 2017 je příliš brzy. Dříve jak 2018 ji nečekám. Regulérní životní cyklus PS4 navíc říká, že by měla být až 2019. Ale teoreticky mohou udělat PS4 Pro II s větší ramkou a nazvat to PS5. Ale nečekal bych to příští rok.
Určitě si koupím krabičku Titanfallu abych musel stáhnout 60 giga
Odpověď na komentář uživatele dopitapetr
Nebuď hloupej a poznej nadsázku! jasně že ps4 pro se řadí do stávající generace , děkuji za objasnění. Dovolím si tvrdit že Ps5 se bude řádit do další generace
Odpověď na komentář uživatele
Oznámit novou generaci PlayStationu a za dva měsíce ji vydat? Tak o tom pochybuji. PS4 Pro je úplně něco jiného, ta se řadí pořád do stávající generace.