Krásné dobré ráno, čtenáři magazínu Zing.cz. Přinášíme vám krátké zprávičky z herního světa, které si můžete přičíst při snídani, při cestě do školy/práce nebo během dne. Pokusíme se, aby Jednohubky k snídani vycházely každý všední den. Nebudeme ale tento formát zbytečně přetěžovat, pokud v daný den nebude o čem psát, raději jeden díl vynecháme.
• MudRunner, vylepšená verze původního simulátoru Spintires, obdrží třetí bezplatné rozšíření. Velikostně má být podobného předchozím DLC The Ridge a The Valley. Navíc 10. a 11. dubna bude prezentováno pokračování hry.
• PlayStation Vita je minulostí. V Japonsku skončila produkce posledních dvou modelů s označením PCH-2000 ZA11 (PS Vita Black) a PCH-2000 ZA23 (PS Vita Aqua Blue). Handheld je oficiálně mrtev a nástupce v nedohledu.
• Ve vývoji nový Total War Saga, pracuje na něm Bulharské studio Creative Assembly. Opět půjde o menší příběh, stejně jako Total War Saga: Thrones of Britannia.
• Apex Legends známe mnohem déle. Před rokem unikly neoficiální informace o battle royale hře od Respawnu, nikdo jim ale nevěřil a nevěnoval pozornost. Před rokem jsme mohli vidět mapu, ale dál než na Reddit se nedostala.
• V březnovém Humble Monthly je Mutant Year Zero: Road to Eden, Northgard i Absolver. Balíček, který bude kompletně odhalen až začátkem dubna, stojí 12 dolarů (270 Kč), což už jen kvůli Mutant Year Zero se vyplatí.
• Bret Robbins, kreativní ředitel Call of Duty a vývojář Dead Space, založil Ascendant Studios, které podporuje podnikatel Brian Sheth. Robbins dává dohromady tým zkušených programátorů a designérů, jenž bude bez vnějšího tlaku pracovat na obrovských AAA titulech řadících se do žánru stříleček. Co také jiného čekat od autora Modern Warfare 3, Advanced Warfare a WWII.
• Konrad Tomaszkiewicz je novým viceprezidentem vývoje a šéfem designu Cyberpunku 2077. Tomaszkiewicz byl jedním ze tří kreativních režisérů Zaklínače 3, stejně jako Sebastian Stepien, který letos v lednu opustil CD Projekt RED.
• Microsoft pomalu skládá skládanku jménem E3 2019. V červnu na tiskové konferenci v Los Angeles bude prezentováno Halo Infinite. Dozvíme se a uvidíme, co dokáže technologie SlipSpace engine.
• Bungie zaplatili více než 91 milionů dolarů za práva Destiny, tvrdí analytik Daniel Ahmand, který se pochlubil finanční zprávou společnosti Activision.
Also.
Looks like Activision Blizzard recognised approx $164 million in revenue and operating income of $91 million last year as a result of terminating publishing rights for Destiny. pic.twitter.com/u28F37hRpj
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) February 28, 2019
Miky, dneska už se mi web zase načítá pomalu, jako před pár dny, nějaká údržba? Přitom teď dva dny tak krásně švihal. Hlavní stránka se načítá až 9 vteřin, ostatní až 4. A než se zeptáš, tak ne, ostatní weby mi běží normálně, testováno na 2 PC ve 3 prohlížečích.
Hele netuším, co s tím je. Vydrž. Programátor to snad opraví.
Neboj, vydržím, stejně mi nic jiného nezbývá.
Vita nebude nikdy mrtvá….jelikož bude navždy žít v srdci těch, kterým pomohla překonat zdlouhavé lety, nebo ranní rutinu na záchodě.
Vity je škoda, teď už mám na cestu do práce pouze 2DS, které taky už brzo bude končit.
Jo no, ohledně Apexu… nebo spíš Fortnitu. Po tom co předvedl Apex, tak Fortnite rychle skopčil pingovací systém a dávají do hry už i spawn pointy.
Čekám, že ještě dodají classy a možná i first person mód.