„Tentokrát je ve hře mnohem více zbraní,“ řekl umělecký ředitel Jeramy Cooke serveru Kotaku. „Kompletně jsme předělali systém z původní hry, díky čemuž můžeme přidat ke každé zbrani mnohem více unikátních prvků a odlišit ji tak od ostatních. Zatímco předtím nám zbraň sestávala řekněme z pěti, šesti prvků, nyní jich bude tak třináct.“
Výrobci a různé druhy zbraní se budou hodně lišit i vizuálně, aby hráč věděl, o co se jedná ještě předtím, než vůbec zbraň vezme do ruky.
„Pořádně jsme zapracovali na vzhledu. Minule vše bylo statické, mohli jste narazit tak na šest různých optik, zaměřovačů. Nyní bude každý z milionů nabízených unikátní, protože jsme na to použili specifický nástroj variability. Především pak zbraně bossů budou mít více osobnosti,“ dodal Cooke.
Také jsme byli ujištěni, že bude umělá inteligence mnohem chytřejší a využívat ji na způsob prvního dílu nepůjde.
„U jedničky jsme viděli hráče, kteří se různě schovávali v interiérech, zkoušeli nepřátele zasekávat atd.,“ vysvětlil Cooke. „Nyní se může AI bez problémů pohybovat v prostředí a dostat se tam, kam se dostane i hráč. Dokáží skákat ze střechy na střechu, lézt po žebřících, skopávat sudy ze schodů. Má mnohem lepší pochopení, co se děje ve světě kolem ní.“
„Máme zcela novou úroveň komunikace, novou úroveň stavu. Nepřátelé tak mohou být zranění, živí, demobilizovaní atd. Souboje tak budou mnohem živější a realističtější.“
Borderlands 2 dorazí do obchodů v roce 2012, a to na PC, PS3 a Xbox360.
Bordri neboli hrou roku, ale DLC roku za The Secret Armory of General Knoxx.
DrifterCzech v to taky doufamže to bude hra roku
Herní pařba co svět nikdy neviděl … Doufám že splní všechny sliby, což Gearbox umí … A bude zase zvolena hrou roku : -p … Tomu pevně veřím
SUPER
už se těším
jednička byla super (o kooperaci ani nemluvě) , takže doufám, že dvojka bude ještě lepší, ale vypadá to nadějně…. .
pecička