„Vždycky je lákavé nechat herní postavy mluvit,“ nechal se Ken slyšet. „Většinou když procházíme nějaký level vždycky někoho napadne co by tam měla postava říct.“
„Vzato kolem a kolem je to ale nejméně efektivní způsob jak ve hře sdělit nějakou informaci. Zvukové spojení s hráčem nikdy není tak silné jako to vizuální.“
„Dialog je proto nesmírně omezený, mimo jiné i tím, že vše musíte sdělovat postupně a v předem stanoveném pořadí. To u obrazových vjemů neplatí.“
„Tam naopak můžete hráče zasypat bezpočtem informací a nechat ho aby se s nimi popral sám a nějak si je v hlavě utřídil. Je to mnohem intenzivnější.“
„Co největší část příběhu se proto snažíme odvykládat vizuálně. Ne vždycky se nám to podaří, ale je to tak nějak náš cíl.“
Vůbec mi to nevadí že bude méně dialogů ono když hlavní postava nemluví vůbec víc se do ní hráč vžije jako kdyby on byl součástí příběhu než když ho vyruší hláška " Come get some" xDDDD, to už pak má pocit že hraje spíš fakt film než kdyby byl součástí děje ale je to jen můj názor v nějaké hře se to hodí v nějaké zas naopak.
A to já jsem zas rád. Čim míň dialogů, tim víc si zahraju nemusim hry typu mass effect, nechci film ale hru
Je pravda, že těch dialogů už v prvním Bioshocku nebylo mnoho. Bylo zde však mnoho holotapes (pásek) , ze kterých se člověk dozvěděl spoustu příběhových informací. Pokud něco v tomto duchu zachovají i zde, tak mi absence dialogů nebude zase tolik vadit.
Zrovna BioShock je přímo ukázkou toho, že vizuál dokáže všechno!
To částečně dokázal už v prvním Bioshocku…
To je snad první informace ohledně Infinite, ze které nemám úplně pozitivní pocit.