Uživatel nepřihlášen
   

Star Wars: Battlefront 2 - dojmy z bety

Čtvrtek 5.10.2017 18:45 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Preview Preview Star Wars: Battlefront 2

Jak se hraje multiplayer nového Battlefrontu a v jakých ohledech je lepší ve srovnání s předchůdcem z roku 2015?

Dojmy z hraní PC verze

Když jsem dostal možnost předčasně vyzkoušet multiplayerovou betu nadcházejícího Star Wars: Battlefrontu 2, moc dlouho jsem neváhal. Předešlý díl z roku 2015 měl rozhodně své mouchy a nebylo jich málo, ale i tak jsem jeho hraním strávil moře času, za což mohl zejména můj Star Wars fanatismus. Proto jsem byl zvědavý hlavně na změny, které tvůrci provedli, a na to, jestli jsou vůbec k lepšímu. Provedl tedy Battlefront 2 na své cestě za poznáním Síly nějaké výrazné kroky, nebo jde o tu samou hru, jen s trochu jiným obsahem?

A co útok droidů na Naboo?

Dominantou bety je masivní bitva o město Theed na planetě Naboo, které se účastní kloni v řadách Republiky a droidi Separatistů, přičemž tento boj spadá do největšího herního módu jménem Galactic Assault. Už při připojení do zápasu si můžete snadno všimnout jedné podstatné změny. Pryč je koncepce univerzálního vojáka, kterého si přizpůsobujete maximálně volbou primární zbraně, vzhledu a několika karet s výbavou. V Battlefrontu 2 figurují čtyři poměrně klasicky pojaté třídy, konkrétně Assault, Heavy, Specialist a Officer. Každá třída má samozřejmě své přednosti a slabiny a každá se hodí do různých situací, hlavní ale je, že díky nim je boj a hratelnost multiplayeru konečně pestřejší a má mnohem větší hloubku.



V předešlém díle se stačilo orientovat na velmi úzký výběr výbavy, ale i kdybyste v Battlefrontu 2 zůstávali jen u jedné třídy, máte se neustále jak zlepšovat. S danou třídou se musíte naučit a sžít, což nějakou dobu trvá. I zacházení se zbraněmi je rázem komplexnější. Ani tentokrát nemusíte řešit munici, ale alespoň můžete kdykoliv a s jakoukoliv zbraní nabít. Když vystřílíte jen část zásobníku, stačí stisknout správnou klávesu či tlačítko, okamžik počkat a můžete střílet dál. A když to přeženete, opět se vám váš blaster přehřeje.

Ukazatel přehřátí, který po vás chce stisknout určitou klávesu/tlačítko v určitý čas, jinak se spálíte a chvíli nebudete moci střílet, je stále přítomen. Tentokrát je ale složitější, protože má více zón. Když se trefíte v té širší, vše funguje jako v předešlém díle, takže rychle nabijete a můžete pokračovat ve střelbě. Když ale trefíte menší zónu, dostanete možnost chvíli pálit, aniž by se vám blaster jakkoliv přehříval. Obzvlášť ve vypjatých přestřelkách tento prvek funguje skvěle a nutí vás rozhodovat se o tom, kdy nabijete, jestli risknete přehřátí a v jakém okamžiku se ho pokusíte přerušit, abyste z toho vytěžili co nejvíc.

„S danou třídou se musíte naučit a sžít, což nějakou dobu trvá. I zacházení se zbraněmi je rázem komplexnější.“

Výraznými změnami prošlo také používání vozidel a hrdinů. Posledně jste si na mapě vždy museli najít nějaký power-up, tentokrát je ale vše vyřešeno mnohem intuitivnějším a praktičtějším způsobem, a to díky systému Battle Points. Za celou řadu činností v průběhu boje získáváte body, které můžete během respawnu využít na zpřístupnění nějaké té stíhačky, hrdinské postavy či speciální jednotky. Stačí několik set bodů a můžete se ujmout jedné z droidích stíhaček, za pár tisíc bodů si zahrajete za vojáka vybaveného jetpackem a za pět tisíc se dostanete do role hrdiny. I v betě je všeho dostatek, takže máte každou chvíli šanci nějak nasbírané body využít, a hlavně je nyní všechno férovější. Nic už nespočívá na náhodném nalezení power-upu, stačí se během zápasu dostatečně snažit a nezřídka dosáhnete toho, čeho chcete.

Občas vám může překazit plán snad jen cizí hráč, který určitý počet bodů nasbírá rychleji a předběhne vás při výběru hrdiny, kterého zrovna chcete využít vy. V takovém případě jednoduše stačí počkat, až ho někdo zabije, protože všechno, co výměnou za body získáte, lze využívat jen dočasně nebo po dobu jednoho života. Obzvlášť dosažení hrdinů pak může zkomplikovat i délka zápasu. Bitvy v módu Galactic Assault se dělí na několik fází a na Naboo je nutné nejprve ubránit či zničit postupující transport MTT a následně obsadit několik místností v paláci. Když se boj protáhne až do poslední fáze, v níž jde o zabrání trůnního sálu, máte víc než dost času na to, abyste s trochou snahy dosáhli na stíhačku a třeba i na hrdinu. Když se ale klonům podaří zničit MTT nebo když droidi neobsadí první místnosti paláce, zápas prostě skončí dříve a může se stát, že na hrdinskou postavu nestihnete nasbírat dost bodů.



Na souboj s Darthem Maulem ty dost silný nejsi

Světe div se, zatím se mi moc často nestalo, že by kloni schválně nechávali droidy postupovat, jen aby si mohl každý nahrabat dost bodů. Možná je to tím, že úkoly dané fáze jsou obvykle dost prosté, možná tím, že jsem mohl hrát jen s těmi, co si Battlefront 2 předobjednali, takže se od nich dá očekávat jistá snaha a zájem o hru. Ale hráči se opravdu snaží, a tak má každý zápas skvělou dynamiku a takřka vždy skončí jinak. Nutno však podotknout, že když se budete snažit, lze na hrdinu dosáhnout už v první fázi. Proto doporučuji hlavně plnit úkoly nebo zabíjet. V uzavřené alfě, která proběhla na přelomu června a července, šlo kupříkladu sbírat body dost snadno. Rychle jsem zjistil, že stačí vzít třídu Officer a každou chvíli používat jeho schopnost posilování blízkých spojenců. Záhy jsem měl víc bodů než kolik je zrnek písku na pouštích Tatooinu, což už tentokrát nejde, takže to nejspíš nepůjde ani ve finální verzi. Cestou k získávání dostatku bodů je tedy zejména plnění úkolů a přesná muška.

Hrdinové přitom fungují podobně jako posledně. Kromě primární zbraně mají k dispozici i trojici schopností a opět platí, že se s nimi musíte trochu naučit. Darth Maul sice v řadách nepřátel může udělat slušnou paseku, ale moc toho nevydrží. Rey je spíše podpůrná postava, která pomáhá ostatním, i když se světelným mečem také dokáže divy, hlavně při taktice udeř a zdrhni, která se mi osvědčila již v alfě. Boba Fett se sice může vznášet ve vzduchu a odhalovat pozice nepřátel, ale jeho útoky chtějí notnou dávku přesnosti. Své přednosti a slabiny má pak i každá speciální jednotka nebo stíhačka, ačkoliv ani řadoví vojáci nejsou úplně bezbranní. Sehraná skupina schopných hráčů se může rychle zbavit i toho nejsilnějšího hrdiny.

„Stačí několik set bodů a můžete se ujmout jedné z droidích stíhaček, za pár tisíc bodů si zahrajete za vojáka vybaveného jetpackem a za pět tisíc se dostanete do role hrdiny.“

Tomuhle všemu pak dodává větší hloubku systém karet, které získáváte hlavně z krabic, jež si můžete koupit za herní měnu v podobě kreditů nebo za reálné peníze. Druhá zmíněná možnost není v betě přítomná, takže nelze říct, jak vysoké je riziko, že bude nakonec multiplayer Battlefrontu 2 tzv. pay-to-win sviňárna, ale herní měny dostáváte tolik, že si můžete krabice kupovat opravdu často. Každý den navíc dostanete jednu jen za pouhé přihlášení do hry. Na výběr máte každopádně několik beden, z nichž získáváte další již zmíněné karty, které zlepšují a ovlivňují vlastnosti a schopnosti všech tříd, letounů i hrdinů, případně kredity nebo součástky na výrobu dalších karet a příslušenství zbraní. Obsah krabice je v podstatě náhodný, ačkoliv si můžete štěstěnu naklonit v závislosti na tom, jaký typ bedny koupíte.

Systém je nicméně ještě v plenkách a v rámci bety je velmi těžké zhodnotit, jak přínosný nebo škodlivý může ve výsledku být. Rozhodně se ale jedná o značné riziko a jsem si jistý, že vyvážení tohoto herního prvku může rozhodnout o tom, jak férový nakonec multiplayer bude. V ideálním případě by mohlo jít o skvělý způsob, jak prodloužit životnost hry, protože sesbírání všech karet pravděpodobně bude běh na dlouhou trať, zároveň platí, že vše lze získat prostým hraním a i bez karet je možné hrát bez jakýchkoliv viditelných překážek a obtíží.



Riziko vidím i v souběžné přítomnosti hrdinů z většího množství období Star Wars ságy. Pořád doufám, že jde jen o záležitost bety a ve finále nic takového neuvidím, ale čím je vydání hry blíž, tím je má víra chatrnější. Jestli se předešlému Battlefrontu něco povedlo na jedničku, je to atmosféra a pocit, že jste v autentickém Star Wars vesmíru v jasně dané době. Když jsem ale na krásně zpracované mapě na Naboo, všude běhají řádně nadabovaní kloni a droidi, nad hlavou mi létají Vulture droidi, V-Wingy a LAAT/i a najednou začne na bojišti řádit Rey z nových filmů, ten pocit se rozplyne rychleji než Alderaan. Rey jakožto postavu jsem si oblíbil, ostatně jako skoro všechno z éry sequelů, ale v ní by také měla zůstat, aspoň pokud jde o ty největší módy. Třeba v režimu Heroes vs Villains, který v betě není přítomen, rád uvidím souboje všech hrdinů z každé éry, protože jít s Kylem Renem kupříkladu proti Yodovi může být zábava. Ale v módech, které mají za cíl zprostředkovat autentické bitvy daného období Star Wars ságy, by prostě měly figurovat jen postavy, které do toho období skutečně patří.

Na nic nezírejte

I proto jsem si přišel na své v další složce bety, konkrétně v módu Strike na planetě Takodana. Na ní vojáci Odboje a Prvního řádu bojují ve stínu hradu Maz Kanaty o artefakt z éry Jediů. Zatímco Galactic Assault podporuje až 40 hráčů, Strike se zaměřuje na boje 16 hráčů v rolích pěchoty a několika speciálních jednotek, takže hrdinové a stíhačky tu nefigurují. Podstatou Strike je přitom plnění různých úkolů. Na Takodaně tak musí První řád vzít artefakt z útrob hradu a donést ho do výsadkové lodě v lese, čemuž se samozřejmě Odboj snaží zabránit. Tento úkol je tudíž dost podobný poslední fázi módu Infiltration z DLC Rogue One: Scarif pro předešlý Battlefront a vlastně se i dost podobně hraje. Hlavní ale je, že aspoň zde je všechno autentické. Veškerý zdejší obsah spadá do období nových filmů, a tak má člověk hned pocit, že opravdu bojuje uprostřed konfliktu Prvního řádu a Odboje.



Strike má však zatím své mouchy. Mapa sice vypadá skvěle, ostatně jako celá hra, technická stránka hry a optimalizace je totiž špičková a i ozvučení a vizuál stojí za to (třeba vykreslování objektů ale není vždy úplně ideální), nicméně část mapy je zcela nevyužitá. Boj se vždy dříve či později začne soustředit do několika linií, které vojáci Odboje hravě ubrání, zvlášť když zalezou někam do křoví, kde jsou špatně vidět. Některé speciální jednotky, kterých se opět ujmete výměnou za dostatek bodů, jsou pak dost nevyvážené. S vojáky s raketovým batohem není problém, s těmi je vždy zábava a s trochou cviku s nimi lze podávat excelentní výkony. Wookieský válečník s kuší však ve srovnání s nimi nabízí jen minimum výhod a plamenometčík Prvního řádu je asi stejně užitečný jako mrtvý Jar-Jar Binks vznášející se v hlubinách vesmíru. Je na něj skvělý pohled, ale v boji je naprosto nepoužitelný, protože plamenomet má minimální dosah a udílí směšně nízké poškození.

Nabídku multiplayerových herních módů v betě uzavírá Starfighter Assault pro 24 hráčů a jeho vesmírná bitva o loděnice nad planetou Fondor, zasazená do období původní filmové trilogie. I zde máte několik tříd stíhaček, které mají odlišné schopnosti, přednosti i nedostatky a i zde bohužel figurují hrdinské letouny z jiných ér. Nejdůležitější je však dost pozměněný styl vzdušného boje. Ovládání stíhaček je o poznání odlišné, ale v porovnání s předešlým dílem je rozhodně příjemnější, což platí i o střelbě a zaměřování nepřátel, které vyžaduje určité schopnosti a přesnost. Pocit z létání je zkrátka skvělý, občas ho může kazit jen pocit, že je váš stroj příliš pomalý. Jde ale opravdu jen o zdání nebo jednoduše o vlastnost dané třídy letounu, s níž musíte počítat.

„Ovládání stíhaček je o poznání odlišné, ale v porovnání s předešlým dílem je rozhodně příjemnější, což platí i o střelbě a zaměřování nepřátel.“

I bitva o Fondor je přitom rozdělena na několik fází a v každé z nich můžete plnit větší množství více či méně důležitých úkolů, ať už jde o útok na imperiální lodě, likvidaci generátorů štítů nebo prosté sestřelování nepřátelských stíhaček. Na rozdíl od Galactic Assaultu však často hráči na tyto činnosti kašlou a hrají si na nějaký vesmírný Deathmatch, takže Impérium obvykle nemá s obranou loděnic větší potíže. Jen vzácně jsem zažil, že by boj dospěl do finální fáze, v níž povstalečtí piloti musí zničit zdejší Hvězdný destruktor. Vše ale vynahrazuje možnost nasbírat dostatek bodů a ujmout se řízení lodi Slave-1 Boby Fetta. Ta je konečně vybavena oblíbenými seismickými náložemi, které používal Jango Fett ve filmu Klony útočí, přičemž zvuk jejich výbuchu je pokaždé učiněným pohlazením pro uši. I Starfighter Assault tedy snadno demonstruje fakt, že je ozvučení Battlefrontu 2 perfektní a absolutně věrné.

Zachraň Battlefront, zachraň ten sen

Jestli nechcete v betě hrát multiplayer, máte ještě možnost zkusit si malou ochutnávku Arcade režimu. Jde o sérii offline výzev, za jejichž plnění získáváte hodnocení v podobě hvězd a také určitý obnos kreditů. Můžete se tudíž zabavit likvidací klonů v trůnním sále na Naboo, a to nejen v roli droida Separatistů, ale i Dartha Maula. Zatím jde každopádně jen o drobné zpestření a o šanci vyzkoušet si možnosti jednotlivých tříd a hrdinů mimo prostředí hektických online zápasů. Ve finále snad tohle všechno bude o poznání rozsáhlejší a zajímavější.



V celé betě každopádně není o rozsáhlost a zajímavost nouze. Jedním z hlavních nedostatků předešlého dílu bylo malé množství obsahu a už nyní je jasné, že tentokrát se něčeho takového bát nemusíme. Mapy, třídy, hrdinové, stíhačky, všeho je zkrátka už na pohled mnohem víc a všechno má také o poznání větší hloubku a možnost se s tím učit a postupně zlepšovat. Navíc je příjemné mít konečně možnost bojovat ve všech třech érách Star Wars ságy, obzvlášť v té nejnovější, která dosud na poli AAA her nebyla využita.

Z předešlého Battlefrontu i ze sesterské série Battlefield si navíc vývojáři vzali jen to nejnutnější a hra jako celek může hravě stát na vlastních, silných nohou, které by určitě záviděl i Darth Vader. Součástí toho vlastního postoje je třeba velmi praktické kutálení, které můžete znát už z původních Battlefrontů, nebo možnost hrát za všech okolností s pohledem z třetí osoby. Můžu říct, že na něj se zvyká dost snadno, obzvlášť veteránům předešlého dílu. Samozřejmě ale nechybí ani pohled z první osoby.



V každém případě doufám, že to tvůrci nepřeženou se systémem krabic, pořádně vyváží všechny jednotky a uvědomí si, že dospělý Han Solo nemá v Klonových válkách co dělat, tedy že by bitvy hrdinů z více období měly zůstat jen ve speciálních módech, které jsou na něco takového určené. Beta je každopádně dost jasným náznakem toho, že listopadový návrat do předaleké galaxie bude řádně bohatý a že sága jménem Battlefront jde v rukou EA konečně tím zaručeně správným směrem, který by měl uspokojit každého příznivce světa Star Wars.

Beta se otevře všem hráčům na všech třech platformách již 6. října a potrvá do 9. října. Za účast v betatestu získáte krabici, díky níž ve finální hře obdržíte určitý počet kreditů, vzácnou kartu pro třídu Trooper a exkluzivní emote pro Dartha Maula.

Star Wars: Battlefront 2 vychází 17. listopadu 2017 pro PC, PS4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.

Star Wars: Battlefront 2 na PC, PS4, Xbox OneHodnocení hry
Těšíme se
  • na boj v každém období Star Wars ságy
  • na komplexnější hratelnost
  • na využívání mnoha hrdinů, jednotek a stíhaček
  • na propracovanější vesmírné bitvy
  • na tradičně excelentní ozvučení
Bojíme se
  • systému krabic a karet
  • nevyváženosti určitých prvků
  • míchání postav z více období v nejdůležitějších módech
Shrnutí: Obsáhlejší, komplexnější, hlubší, zábavnější. Beta naznačuje, že přesně takový by měl být multiplayer Star Wars: Battlefrontu 2. Vypadá to, že se na obzoru rýsuje splnění snu mnoha Star Wars fanoušků. Snad DICE a ostatní studia, která na hře pracují, ten sen zachrání, jak by nejspíš řekl Saw Gerrera. A snad ho nezničí snaha příliš vydělávat na krabicích s výbavou.
Tisk  
Star Wars: Battlefront 2 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2 Screenshot ze hry Star Wars: Battlefront 2

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku Star Wars: Battlefront 2 - dojmy z bety
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Wara    Takže po odehrání pár hodin v betě. Hra se mi vizuálně líbí, graficky super. Ty tři mapy (dvě na zemi, jedna ve vesmíru) jsou dostatečně odlišné, není to ten samý boj a taktika v jiných kulisách- už jen kvůli odlišnému počtu hráčů. Mapa na Naboo je rozsáhlá jako blázen, dovoluje hodně útoků z boků, obchvatů apod. , což je jenom dobře, protože to aspoň není jenom jednoduchý koridor.
Z čeho mám strach jsou mikrotransakce. Karty a jejich vylepšení, které se dají koupit za reálné peníze totiž nejsou jenom kosmetického rázu, naopak mají velkou vliv na hratelnost. Pokud má například Bounty Hunter vyskilovaný útok ze vzuduchu naplno, nedostává v té chvíli vůbec žádné zranění a nejde tedy v té chvíli zabít. I v základní verzi té karty je to 50% redukce damage. Takových věcí je tam plno- ovlivňují váš damage, vaše brnění apod. Takže se z toho velmi lehce může stát pay2win. Když na začátku zainvestuje dost peněz do karet, budete pro člověka který začne hrát z nuly nepřekonatelnou překážkou a zabijete ho v devíti z deseti případů. Bohužel ten vliv na hratelnost je obrovský a úplně si dovedu představit frustraci nováčků, kteří budou umírat stále dokola ne kvůli nízkému skillu, ale kvůli tomu, že někdo jiný nacpal x tisíc do kartiček.
Popravdě bych byl nejraději, kdyby z hry možnost kupovat tyto karty za peníze do vydání zmizela. Nebo ať jdou za peníze kupovat jenom kosmetická vylepšení. Ale obávám se, že se to nestane- když už mají DLCčka zadarmo, tak musí vydělávat jinak...
Warawara75164
    9.10.2017 14:45
Wara

Takže po odehrání pár hodin v betě. Hra se mi vizuálně líbí, graficky super. Ty tři mapy (dvě na zemi, jedna ve vesmíru) jsou dostatečně odlišné, není to ten samý boj a taktika v jiných kulisách- už jen kvůli odlišnému počtu hráčů. Mapa na Naboo je rozsáhlá jako blázen, dovoluje hodně útoků z boků, obchvatů apod. , což je jenom dobře, protože to aspoň není jenom jednoduchý koridor.
Z čeho mám strach jsou mikrotransakce. Karty a jejich vylepšení, které se dají koupit za reálné peníze totiž nejsou jenom kosmetického rázu, naopak mají velkou vliv na hratelnost. Pokud má například Bounty Hunter vyskilovaný útok ze vzuduchu naplno, nedostává v té chvíli vůbec žádné zranění a nejde tedy v té chvíli zabít. I v základní verzi té karty je to 50% redukce damage. Takových věcí je tam plno- ovlivňují váš damage, vaše brnění apod. Takže se z toho velmi lehce může stát pay2win. Když na začátku zainvestuje dost peněz do karet, budete pro člověka který začne hrát z nuly nepřekonatelnou překážkou a zabijete ho v devíti z deseti případů. Bohužel ten vliv na hratelnost je obrovský a úplně si dovedu představit frustraci nováčků, kteří budou umírat stále dokola ne kvůli nízkému skillu, ale kvůli tomu, že někdo jiný nacpal x tisíc do kartiček.
Popravdě bych byl nejraději, kdyby z hry možnost kupovat tyto karty za peníze do vydání zmizela. Nebo ať jdou za peníze kupovat jenom kosmetická vylepšení. Ale obávám se, že se to nestane- když už mají DLCčka zadarmo, tak musí vydělávat jinak...Komentář byl autorem naposledy upraven 9.10.2017 14:53

Původní verze před úpravami:Takže po odehrání pár hodin v betě. Hra se mi vizuálně líbí, graficky super. Ty tři mapy (dvě na zemi, jedna ve vesmíru) jsou dostatečně odlišné, není to ten samý boj a taktika v jiných kulisách- už jen kvůli odlišnému počtu hráčů. Mapa na Naboo je rozsáhlá jako blázen, dovoluje hodně útoků z boků, obchvatů apod. , což je jenom dobře, protože to aspoň není jenom jednoduchý koridor.
Z čeho mám strach jsou mikrotransakce. Karty a jejich vylepšení, které se dají koupit za reálné peníze totiž nejsou jenom kosmetického rázu, naopak mají velkou vliv na hratelnost. Pokud má například Bounty Hunter vyskilovaný útok ze vzuduchu naplno, nedostává v té chvíli vůbec žádné zranění a nejde tedy v té chvíli zabít. I v základní verzi té karty je to 50% redukce damage. Takových věcí je tam plno- ovlivňují váš damage, vaše brnění apod. Takže se z toho velmi lehce může stát pay2win. Když na začátku zainvestuje dost peněz do karet, budete pro člověka který začne hrát z nuly nepřekonatelnou překážkou a zabijete ho v devíti z deseti případů.
Popravdě bych byl nejraději, kdyby z hry možnost kupovat tyto karty za peníze do vydání zmizela. Nebo ať jdou za peníze kupovat jenom kosmetická vylepšení. Ale obávám se, že se to nestane- když už mají DLCčka zadarmo, tak musí vydělávat jinak...

djbrouk    Mám stejný problém, co naděláme.... . :-)djbroukdjbrouk69240    8.10.2017 14:48 djbrouk

@ odpověď na komentář od jirka.s28:Mám stejný problém, co naděláme.... . :-)

jirka.s28 napsal:nejde mi vubec spustit. . zamrzne na potvrzeni podminek a nejde nic delat... konzoli jsem restartoval i preinstaloval hru. .

Raiden-CZ    Masivní zklamání pro mě, je to akorát obsáhlejší Battlefront 1 až na to že ten gameplay je pořád strašnej. No co starej Battlefront 1/2 je pořád superiornější.Raiden-CZraiden-cz28967    8.10.2017 10:36 Raiden-CZ

Masivní zklamání pro mě, je to akorát obsáhlejší Battlefront 1 až na to že ten gameplay je pořád strašnej. No co starej Battlefront 1/2 je pořád superiornější.

Cvrnda člen redakce    Zajímavé je, že v pre-alfě i v alfě po sobě světelný meč stopy zanechával. Nebyly tak výrazné a precizní jako třeba v Jedi Outcast/Jedi Academy, ale byly tam. I když beta může vypadat skvěle a taky vypadá, přece jenom se zdá, že se něco zhoršilo, takže nezbývá než doufat, že jde o nějaký starší build hry a ve finále se situace zlepší. Koneconců je to Frostbite a je od DICE, tahle kombinace ještě z hlediska vizuálu nezklama.
Nejvíc to asi kazí ten blur efekt, koneckonců předešlý díl nemá dodnes po grafické stránce prakticky žádnou konkurenci mimo jiné díky tomu, že ten obraz je vždy nádherně čistý, což se o betě Battlefrontu 2 mnohdy říct nedá. A pak je tu to tebou zmíněné vykreslování, což je nejlíp vidět na vzdálenějších stromech na Takodaně ve Strike módu. Stačí se podívat na řadu stromů za Millennium Falconem
Cvrndacvrnda7
    7.10.2017 21:30
Cvrnda

@ odpověď na komentář od Lazy:Zajímavé je, že v pre-alfě i v alfě po sobě světelný meč stopy zanechával. Nebyly tak výrazné a precizní jako třeba v Jedi Outcast/Jedi Academy, ale byly tam. I když beta může vypadat skvěle a taky vypadá, přece jenom se zdá, že se něco zhoršilo, takže nezbývá než doufat, že jde o nějaký starší build hry a ve finále se situace zlepší. Koneconců je to Frostbite a je od DICE, tahle kombinace ještě z hlediska vizuálu nezklama.
Nejvíc to asi kazí ten blur efekt, koneckonců předešlý díl nemá dodnes po grafické stránce prakticky žádnou konkurenci mimo jiné díky tomu, že ten obraz je vždy nádherně čistý, což se o betě Battlefrontu 2 mnohdy říct nedá. A pak je tu to tebou zmíněné vykreslování, což je nejlíp vidět na vzdálenějších stromech na Takodaně ve Strike módu. Stačí se podívat na řadu stromů za Millennium Falconem

Lazy napsal:Hra jede prekvapive stejne dobre jako predesly dil, ale taky se mi zda ze po graficke strance je to horsi nez prvni dil a hra ma maly vykreslovaci radius pred postavou. Herne me to prijde stejne.

A jeste jeden osobni postreh, jak sem se dostal v nejakem modu (myslim ze proti AI) k postave se svetelnym mecem, hned sem snim zacal sekat vsude mozne jestli budou cary po nem , jako ve starych dilech :D a ono NIC :D

jirka.s28    nejde mi vubec spustit. . zamrzne na potvrzeni podminek a nejde nic delat... konzoli jsem restartoval i preinstaloval hru. .jirka.s28jirkas2848646    7.10.2017 21:14 jirka.s28

nejde mi vubec spustit. . zamrzne na potvrzeni podminek a nejde nic delat... konzoli jsem restartoval i preinstaloval hru. .

Lazy    Hra jede prekvapive stejne dobre jako predesly dil, ale taky se mi zda ze po graficke strance je to horsi nez prvni dil a hra ma maly vykreslovaci radius pred postavou. Herne me to prijde stejne.

A jeste jeden osobni postreh, jak sem se dostal v nejakem modu (myslim ze proti AI) k postave se svetelnym mecem, hned sem snim zacal sekat vsude mozne jestli budou cary po nem , jako ve starych dilech :D a ono NIC :D
Lazylazy34358
    7.10.2017 21:07
Lazy

Hra jede prekvapive stejne dobre jako predesly dil, ale taky se mi zda ze po graficke strance je to horsi nez prvni dil a hra ma maly vykreslovaci radius pred postavou. Herne me to prijde stejne.

A jeste jeden osobni postreh, jak sem se dostal v nejakem modu (myslim ze proti AI) k postave se svetelnym mecem, hned sem snim zacal sekat vsude mozne jestli budou cary po nem , jako ve starych dilech :D a ono NIC :D

Mr.Lolendo    Hra je celá rozmazaná jako bych se díval přes špinavou čočku s kazem. Grafiku celkově downgradovali. Nároky jsou sice nižší ale po 10 minutách mě z těch rozmazaných fleků rozbolela hlava.
Lensflary útočí spolu s chromatickou aberací a vinětací. Ty předrespawnovaný všudy přítomný holubice jsou akorát otravný stejně jako předskriptované listí.
Level design map je snad ještě horší. Naprostý chaos na mapách a neustále vás někdo sundá zezadu.

Jak jsem říkal dříve. Další BattleFron nekoupím ani kdyby stál 5éček. Je to hra pro malý děcka s gamepadem co rády sbírají lootboxy a kartičky.
Snad aspoň kampaň bude stát za něco.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    6.10.2017 21:57
Mr.Lolendo

Hra je celá rozmazaná jako bych se díval přes špinavou čočku s kazem. Grafiku celkově downgradovali. Nároky jsou sice nižší ale po 10 minutách mě z těch rozmazaných fleků rozbolela hlava.
Lensflary útočí spolu s chromatickou aberací a vinětací. Ty předrespawnovaný všudy přítomný holubice jsou akorát otravný stejně jako předskriptované listí.
Level design map je snad ještě horší. Naprostý chaos na mapách a neustále vás někdo sundá zezadu.

Jak jsem říkal dříve. Další BattleFron nekoupím ani kdyby stál 5éček. Je to hra pro malý děcka s gamepadem co rády sbírají lootboxy a kartičky.
Snad aspoň kampaň bude stát za něco.

Wara    Však to klidně v některých modech být může. Ale v těch hlavních se mi to taky nelíbí :)Warawara75164    6.10.2017 09:10 Wara

@ odpověď na komentář od Frezen9:Však to klidně v některých modech být může. Ale v těch hlavních se mi to taky nelíbí :)

Frezen9 napsal:Zvláštní, pro mě je cross-era gameplay jeden z důvodů, proč se jsem na BF2 tak těšil.
Kylo Ren vs. Yoda? Ano, prosím.
Věci který ve filmu nikdy neuvidim! Proto hraju hry! :-D

Drzacek    No me se zrovna do oblibenych moc netrefily . . :D ale budiz . . cekam ze prijdouDrzacekdrzacek3563    6.10.2017 09:00 Drzacek

@ odpověď na komentář od Frezen9:No me se zrovna do oblibenych moc netrefily . . :D ale budiz . . cekam ze prijdou

Frezen9 napsal:Vzhledem k tomu, jak ty postavy vypadají, tak hádám, že asi neni lehký oskenovata a vymodelovat všechy postavy ze SW světa za pár měsíců. K tomu snad budou ty rozšíření zdarma.
Je logický, že tam nejdřív dají ty nejznámější a nejoblíbenější postavy a až potom ty méně známé/oblíbené.
V prvé řadě je nejvíc hlavně casual fanoušků, resp. těch, kteří znají hlavně filmy a tím to pro ně končí.
Těch, kteří vědí kdo to je Kyle je opravdu minimum :-D Nemluvě o tom, že bohužel momentálně neexistuje (i když třeba mobilní hry mají postavy, které patří to do legend)

-TomaS587-   1x   Viděl jsem jen první Star Wars film a na Battlefrontu 1 mám asi 3 hodiny, ale Battlefront 2 se mi neskutečně líbí. Hra jede na 3 roky staré sestavě (970, I5 4690K 4, 3Ghz, 16GB RAM) výborně, na ultra 70-90 FPS. Kdybych nešetřil na PS4 tak bych to určitě koupil.-TomaS587-tomas58717338    6.10.2017 07:31 -TomaS587-

Viděl jsem jen první Star Wars film a na Battlefrontu 1 mám asi 3 hodiny, ale Battlefront 2 se mi neskutečně líbí. Hra jede na 3 roky staré sestavě (970, I5 4690K 4, 3Ghz, 16GB RAM) výborně, na ultra 70-90 FPS. Kdybych nešetřil na PS4 tak bych to určitě koupil.

Frezen9    Vzhledem k tomu, jak ty postavy vypadají, tak hádám, že asi neni lehký oskenovata a vymodelovat všechy postavy ze SW světa za pár měsíců. K tomu snad budou ty rozšíření zdarma.
Je logický, že tam nejdřív dají ty nejznámější a nejoblíbenější postavy a až potom ty méně známé/oblíbené.
V prvé řadě je nejvíc hlavně casual fanoušků, resp. těch, kteří znají hlavně filmy a tím to pro ně končí.
Těch, kteří vědí kdo to je Kyle je opravdu minimum :-D Nemluvě o tom, že bohužel momentálně neexistuje (i když třeba mobilní hry mají postavy, které patří to do legend)
Frezen9frezen915735
    5.10.2017 21:13
Frezen9

@ odpověď na komentář od thievil:Vzhledem k tomu, jak ty postavy vypadají, tak hádám, že asi neni lehký oskenovata a vymodelovat všechy postavy ze SW světa za pár měsíců. K tomu snad budou ty rozšíření zdarma.
Je logický, že tam nejdřív dají ty nejznámější a nejoblíbenější postavy a až potom ty méně známé/oblíbené.
V prvé řadě je nejvíc hlavně casual fanoušků, resp. těch, kteří znají hlavně filmy a tím to pro ně končí.
Těch, kteří vědí kdo to je Kyle je opravdu minimum :-D Nemluvě o tom, že bohužel momentálně neexistuje (i když třeba mobilní hry mají postavy, které patří to do legend)

thievil napsal:No ten kdo viděl všechny filmy SW, hrál všechny hry SW ví, že je hodně postav, které by byly asi "lepší" pokude jde o cross-eru. Jenže aby přitáhli ještě větší masu lidí, tak tam prsknout nejznámější postavy a hlavně ty které se objevili v posledních filmových dílech. Když už má být tahle cross-era určitě bych přidal i jiné postavy.
Já bych chtěl vidět třeba Kyle Katarna nebo general grievous, nebo Rancor :D či Mace Windu. . atd. .

Frezen9   4x   Zvláštní, pro mě je cross-era gameplay jeden z důvodů, proč se jsem na BF2 tak těšil.
Kylo Ren vs. Yoda? Ano, prosím.
Věci který ve filmu nikdy neuvidim! Proto hraju hry! :-D
Frezen9frezen915735
    5.10.2017 20:33
Frezen9

@ odpověď na komentář od iNva:Zvláštní, pro mě je cross-era gameplay jeden z důvodů, proč se jsem na BF2 tak těšil.
Kylo Ren vs. Yoda? Ano, prosím.
Věci který ve filmu nikdy neuvidim! Proto hraju hry! :-D

iNva napsal:hra vypadá zajímavě, ale to míchání hrdinů se mě absolutně nelíbí, když jsem v traileru viděl jak proti sobě běží Darth Maul a Rey na Naboo tak jsem si řekl ne díky tenhle díl klidně vypustím :D

iNva   7x   hra vypadá zajímavě, ale to míchání hrdinů se mě absolutně nelíbí, když jsem v traileru viděl jak proti sobě běží Darth Maul a Rey na Naboo tak jsem si řekl ne díky tenhle díl klidně vypustím :DiNvainva5792    5.10.2017 19:09 iNva

hra vypadá zajímavě, ale to míchání hrdinů se mě absolutně nelíbí, když jsem v traileru viděl jak proti sobě běží Darth Maul a Rey na Naboo tak jsem si řekl ne díky tenhle díl klidně vypustím :D

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12026 příspěvků), Call of duty WW II cz titulky (7 příspěvků), Humble bundle -vše sem (586 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), Budoucnost GTA série + GTA V / VI ve VR ? Názory (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7043 příspěvků), Assassin's Creed Origins (4 příspěvky), No One Lives Forever 3 (aneb další přání otcem myšlenky) (2 příspěvky), Resident Evil (4 příspěvky), ovladač na volant (3 příspěvky), SpellForce 3 (1 příspěvek)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ancestors Legacy – dojmy z hraní

Půl roku před vydáním vypadá tato real-time strategie pro PC a Xbox One více než nadějně!

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC