Uživatel nepřihlášen
   

South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí

Pondělí 16.10.2017 13:00 - Autor: Ondřej "ThainDegu" Zeman - Rubrika: Recenze Recenze South Park: The Fractured but Whole

Eric, Stan, Kyle a Kenny se opět vrhají do akce. Přidáte se k nim?

Recenzovaná verze: PC

Městečko South Park se nebojím označit za jeden z nejlepších animovaných seriálů současnosti. Trey Parker spolu s Mattem Stonem skrze něj už řadu let velmi efektivně poukazují na různé společenské problémy a nešvary. Legraci si již měli možnost dělat z rasismu, genderové politiky, obávaných internetových trollů, voleb či zajímavých kroků Donalda Trumpa, který si svými ukvapenými výroky často hodně slušně nadbíhá. Jejich tvorbu bylo donedávna možné najít především na televizních kanálech, díky nabídce Ubisoftu se však před dvěma roky dostali i na PC a konzole, kde jejich tahové RPG South Park: The Stick of Truth uspělo na plné čáře. Zabodovala i jejich aktuální novinka z prostředí superhrdinů?

Čas superhrdinů

Klacek pravdy je pryč. Magický svět Zaron zmítá strašná válka, ve které bojují o moc všichni, kteří jsou schopní udržet meč. Vojsko nejsilnější party nezletilých je vedeno tajemným cizincem snažícím se nastolit v zemi klid a mír. V okamžiku, kdy má vítězství už na dosah ruky, je však celistvost reality, v níž se jeho dobrodružství odehrává, narušena vpádem maskovaného mstitele Mývala, který odvede většinu jeho válečníků do jiné dimenze plné nadlidí a futuristických nepřátel. Mladému rekovi nezbývá nic jiného než kráčet v jeho stopách do neznáma.

Nový příběh známé animované party je opět vydařený. Herní postavy hýří vtipem, děj má slušné tempo a finále též není vůbec špatné. Mimoto se autorům skutečně povedl počáteční přechod mezi jednotlivými vesmíry. Erik, Stan, Kyle a Kenny v South Park: The Fractured but Whole prakticky jen odhodí obnošené kostýmy legendárních bohatýrů a nahodí na sebe pláštíky a škrabošky, jež nosí po nocích operující nadlidé.




Rozpolcený vůdce

Velkolepé dobrodružství vašeho protagonisty začíná na velmi neobvyklém místě. Svou výpravu za nebezpečím startuje na toaletě, kde se snaží vytlačit bobek předtím, než se ujme velení nad armádou čekající před jeho sídlem. Definovat mu v této fázi hry můžete prakticky jen barvu kůže určující obtížnost a elementární aspekty jeho vzhledu. Pohlaví, etnikum, orientaci a řadu dalších znaků mu nastavíte až po několika hodinách hraní, skrze dialogy s výchovným poradcem a ředitelem školy, který je na tyhle věci ras. Všechny nastavitelné prvky jsou pro průchod hrou hodně zásadní. Volte tím pádem vždy pečlivě.

Definicí vzhledu formování vaší postavy nekončí. Nedlouho poté, co opustíte dům vašich rodičů, s vámi Mýval začne ve své tajné základně diskutovat o vaší hrdinské minulosti. Nabídnuty vám budou tři startovní zaměření. Vybrat si můžete extrémně rychlého speedstera, silného brutalistu nebo oheň kontrolující blaster, který za pomoci prdů a zapalovače podpaluje své nepřátele. K startovnímu povolání si po čase můžete nabrat ještě dvě další třídy, které určitým způsobem ovlivní váš herní styl.

„Ulice South Parku jsou přes den i v noci plné života, takže na nich potkáte řadu známých postav. Pokud vás náhodou omrzí toulky po městě, můžete vyrazit na exkurzi po sídlech místních.“

Každé hrdinské zaměření je navrženo jinak. Někteří superhrdinové používají k zefektivnění svých dovedností sílu, jiní naopak užívají ke zlepšení svých úderů rychlost či bystrou mysl. Všechny zaměření mají k dispozici tři základní schopnosti a jeden ultimátní výpad. V pozdějších fázích hry můžete namixovat talenty jednotlivých postav do fungujícího celku, se kterým budete následně bojovat.




South Park jako na dlani

Po vytvoření vašeho superhrdiny můžete ihned vyrazit na průzkum malé části městečka, kterou máte již od startu zpřístupněnou. Ulice jsou přes den i v noci plné života, takže na nich potkáte řadu známých postav. Pokud vás náhodou omrzí toulky po městě, můžete vyrazit na exkurzi po sídlech místních. V otevřených domech se zlatou klikou můžete šmejdit, řešit hádanky, krást předměty a debatovat s jejich obyvateli, kteří si vás postupem času začnou za úplatky a menší služby přidávat na Coonstagramu. Čím rozsáhlejší budete mít síť kontaktů, tím silnější bude vámi ovládaná postava.

Nejrychleji nové přátele získáte skrze plnění různě navržených vedlejších úkolů. Ty vám zadávají jak obyčejní obyvatelé města, tak i ostatní superhrdinové. Sekundární dějové linky nabízené nadlidskými zákazníky jsou vcelku zábavné. Člověk se při jejich plnění nejednou slušně zasměje. Vaši kolegové vás v jejich rámci vyšlou kupříkladu likvidovat vytočené důchodce či hledat ztracené předměty po městě, které je pro vás zpočátku z velké části uzavřené. Do nových lokací vám bude vždy umožněno jít až po absolvování některých zásadních příběhových momentů.

Nováček a přátelé

Úspěšné splnění stěžejních příběhových úkolů vám nebude otvírat jen nové části města. Kromě nich se vám zpřístupní též různí nadlidští společníci, kteří vám budou zdatně asistovat při střetech se zamaskovanými vrahy, důchodci, upíry, nametenými policisty, otravnými šesťáky a krabím lidem, jenž se po celá staletí ukrýval před lidskými zraky pod zemí. Podobně jako v případě definice vašeho hrdiny i formování vaší družiny určuje to, jakým způsobem budete zdolávat vaše protivníky. Pokud si vyberete partu ofenzivně laděných postav, bude vaší jedinou možností permanentní útok. S defenzivně zaměřeným týmem se naopak zacílíte na to, aby se o vás nepřátelé po několika tazích rozbili sami bez vaší pomoci.

„Hádanky tu budete řešit za pomoci specificky fungujících prdů, s jejichž pomocí jste schopni vracet čas, zastavovat jeho tok či dočasně klonovat svou vlastní maličkost.“

Spektrum bojových schopností vašich společníků je překvapivě omezené. Každá postava má jasně definovanou sestavu dovedností, kterou nelze měnit. Lidský drak má kupříkladu k dispozici léčivé síly, obranný štít, paprskovou střelu a mocný útok z nebes. Posílit jeho schopnosti můžete buď mačkáním speciálních kláves, nebo nošením raritních předmětů, jež vylepšují jak vás, tak i vaše druhy ve zbrani. Ti vám nebudou pomáhat jen při soubojích, povolat je lze také k řešení různých rébusů vyžadujících k rozlousknutí pořádnou dávku plynů z vaší zadnice.

Ano, slyšíte správně. Hádanky tu budete řešit za pomoci specificky fungujících prdů, s jejichž pomocí jste schopni vracet čas, zastavovat jeho tok či dočasně klonovat svou vlastní maličkost. Nové prdy se budete učit skrze konzumaci vámi vyrobených pochutin, které pro výrobu potřebují vždy určitý počet produkčních materiálů. Ty lze najít prakticky všude po městě. Výroba věcí je tu hodně snadná.




Nervy vysilující kálení

Už v South Park: The Stick of Truth mě hodně iritovala QTE minihra zaměřená na záchodové kratochvíle, jež byla v určitých okamžicích hodně zásadní pro další postup. Díky tomu, že jsem hrál na klávesnici, jsem s ní měl nejednou slušné problémy. South Park: The Fractured but Whole se v tomto ohledu bohužel výrazně neliší od svého předchůdce. I zde máme toaletní hrátky, určené především pro konzolové hráče, kterým se budou jistě líbit. Za sebe je však kladně hodnotit nemohu, protože jsem z nich byl občas slušně vytočen. Snad se časem dočkám přístupnější verze pro staromilské PC hráče.

Vedle toaletní minihry mi na South Park: The Fractured but Whole vadí také elementární návrh soubojů, který nedává moc prostoru k taktizování. Bojiště jsou extrémně malá. Mimoto většinou neobsahují žádný prvek, který by mohl výrazně ovlivňovat průběh bitvy. S protivníky se tu střetáváte prakticky neustále, průběh šarvátek se však nijak závratně nemění, takže se z nich postupem času stává otravná činnost, která vás nenaplňuje. Kdyby jí vývojáři z Ubisoft San Francisco zpracovali lépe, znovuhratelnost celku by se jistě citelně navýšila a jimi navržená kolbiště by nevypadala jako něco co patří do mobilní hry či béčkového díla, které mají na svědomí nezávislí tvůrci.

Oku lahodící dílko

Mezi nejvýraznější klady South Park: The Fractured but Whole bych rozhodně zařadil velmi povedené audiovizuální zpracování, které potěší jak oko, tak i sluch. Grafický kabátec je prakticky totožný s vizuálem, jenž nabízí televizní předloha. Pro někoho to může být zásadní mínus, osobně s tím však nemám problém, protože tato stylizace se k na superhrdiny zacílenému South Park: The Fractured but Whole neskutečně hodí. Stejně tak mi nevadí využití seriálových písní (Kyle’s Mom's A B**ch, The Ballad of Lemmiwinks, Gay Fish), které vás doprovází téměř po celou dobu hraní.

„Za sebe bych koupi South Park: The Fractured but Whole doporučil primárně fanouškům oblíbeného televizního pořadu, kteří si jeho průchod užijí od samého začátku až do úplného konce. Hráči nemající se sérií zkušenosti by si měli toto dílko pořídit jen na vlastní nebezpečí, protože řada vtipů a různých dějových souvislostí jim může kvůli tomuto faktu uniknout.“

Kromě audiovizuální stránky se autorům South Park: The Fractured but Whole povedlo vyladit i optimalizaci, jejíž úroveň někteří hráči kritizovali u předchozího projektu. Hra si je díky tomuto faktu schopná i na horších sestavách udržet stabilní počet snímků, takže si jí mohou na středních a vyšších nastaveních zahrát také hráči, kterým jejich stroje neumožňují hrát nejnovější AAA tituly.




Legrace především

South Park: The Fractured but Whole rozhodně nelze zařadit mezi klasické tahové RPG. Celek fakticky cílí úplně na odlišnou skupinu hráčů než jiná podobně laděná díla. Místo dialogů plných zásadních voleb nabízí autoři případným zájemcům humorem přetékající konverzace, v nichž se nebojí užívat sprosté výrazy a pitvat citlivá témata, kterým se ostatní snaží vyhýbat širokým obloukem. Hrdinové tu v boji namísto destruktivních kouzel, léčivé magie a pořádně nabroušených mečů užívají prdy, zvratky, nahé fotky, vystrčené prostředníčky, útočné drony a kondomy plné kontaminované moči. Komplet se prostě skoro ve všech ohledech distancuje od toho, co nabízí konkurenční projekty, což je ve finále dobře, protože disponuje určitou mírou osobitosti, díky níž dokáže zaujmout.

Za sebe bych koupi South Park: The Fractured but Whole doporučil primárně fanouškům oblíbeného televizního pořadu, kteří si jeho průchod užijí od samého začátku až do úplného konce. Hráči nemající se sérií zkušenosti by si měli toto dílko pořídit jen na vlastní nebezpečí, protože řada vtipů a různých dějových souvislostí jim může kvůli tomuto faktu uniknout.

South Park: The Fractured but Whole koupíte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

South Park: The Fractured but Whole na PC, PS4, Xbox OneHodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
South Park: The Fractured but Whole
» Více o hře
Líbí se nám
  • peprnější humor
  • design městečka
  • audiovizuální zpracování celku
  • úsměvné vedlejší úkoly
Vadí nám
  • na poměry žánru nevýrazný soubojový systém
  • absence výzvy
  • toaletní minihra
  • stereotyp
Verdikt: South Park: The Fractured but Whole se výrazně neliší od svého předchůdce. Opět tu máme stejnou partu, fekální humor, známé městečko a stále se opakující souboje. Skutečnou proměnou prošel snad jen příběh a vybavení hrdinů, kteří nyní namísto papundeklové zbroje a mečů nosí superhrdinskou výstroj. Proto jsem se celek rozhodl hodnotit nadprůměrnou známkou, kterou si dle mého názoru zaslouží. Fandové si klidně mohou bod či dva přihodit.
Hru ohodnotilo také 8 čtenářů průměrnou známkou 8.5/10.
Snow2 (10), Ardis (9), SamFisher (8), Mythix (8), digimaster (10), Maty (6), Epicek (8), MelmanCZ (9)
Před vydáním hru ohodnotilo 7 čtenářů průměrnou známkou 8.6/10.
SamFisher (10), johnk2 (10), SedllY (10), Greca (10), corey26 (10), petlos69 (9), Chuchyn (1)
(Pro hodnocení musíte být přihlášen)
Tisk  
South Park: The Fractured but Whole na PC, PS4, Xbox OneTrailery ke hře
South Park: The Fractured but Whole na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole Screenshot ze hry South Park: The Fractured but Whole

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář ke článku South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Silent    Jestli budeme dělat češtinu ještě nemáme rozhodnuto. V poslední době jsem neměl vůbec čas a tak jsem ani z týmem nekomunikoval. Navíc jsem samotnou hru ještě ani zdaleka nedohrál (teprve třetí hlavní mise) , takže netuším kolik stránek textu bude potřeba přeložit. Předmětu je tam ale mnohem více, než v prvním díle.

Četl jsem něco o tom, že by to X*** sponzoroval, což je rozhodně lákadlo, které by za tu námahu stálo. Holt překlad už dnes není žádná laciná záležitost. Speciálně když nemáte tolik volného času.

Kdyby něco, rozhodně překlad oznámíme.

A ano, první díl dělal Obsidian ale tento Ubisoft+ samotné South Park studio.
Silentsilent2464
    19.10.2017 07:04
Silent

@ odpověď na komentář od Dabel666:Jestli budeme dělat češtinu ještě nemáme rozhodnuto. V poslední době jsem neměl vůbec čas a tak jsem ani z týmem nekomunikoval. Navíc jsem samotnou hru ještě ani zdaleka nedohrál (teprve třetí hlavní mise) , takže netuším kolik stránek textu bude potřeba přeložit. Předmětu je tam ale mnohem více, než v prvním díle.

Četl jsem něco o tom, že by to X*** sponzoroval, což je rozhodně lákadlo, které by za tu námahu stálo. Holt překlad už dnes není žádná laciná záležitost. Speciálně když nemáte tolik volného času.

Kdyby něco, rozhodně překlad oznámíme.

A ano, první díl dělal Obsidian ale tento Ubisoft+ samotné South Park studio.Komentář byl autorem naposledy upraven 19.10.2017 07:10

Původní verze před úpravami:Jestli budeme dělat češtinu ještě nemáme rozhodnuto. V poslední době jsem neměl vůbec čas a tak jsem ani z týmem nekomunikoval. Navíc jsem samotnou hru ještě ani zdaleka nedohrál (teprve třetí hlavní mise) , takže netuším kolik stránek textu bude potřeba přeložit. Předmětu je tam ale mnohem více, než v prvním díle.

Kdyby něco, rozhodně překlad oznámíme.

A ano, první díl dělal Obsidian ale tento Ubisoft+ samotné South Park studio.

Dabel666 napsal:Tak jedničku pokud vím nedělal přímo Ubisoft a ten jí vlastně jen vydal, tady dvojku dělal celou, takže je fakt moc nechápu, zrovna tady, kde jde o příběh a hlášky a není tam čeština, to se snažej vypadat jako nejvypatlanější studio, nebo co? Maj ale velkou konkurenci

Dabel666    Tak jedničku pokud vím nedělal přímo Ubisoft a ten jí vlastně jen vydal, tady dvojku dělal celou, takže je fakt moc nechápu, zrovna tady, kde jde o příběh a hlášky a není tam čeština, to se snažej vypadat jako nejvypatlanější studio, nebo co? Maj ale velkou konkurenciDabel666dabel66675206    18.10.2017 15:04 Dabel666

Tak jedničku pokud vím nedělal přímo Ubisoft a ten jí vlastně jen vydal, tady dvojku dělal celou, takže je fakt moc nechápu, zrovna tady, kde jde o příběh a hlášky a není tam čeština, to se snažej vypadat jako nejvypatlanější studio, nebo co? Maj ale velkou konkurenci

Miky člen redakce    Ani u předešlého dílu nebyla. Tam ji udělali fanoušci. V tomto případě asi ani fanoušci nebudou dělat překlad.Mikymiky3    18.10.2017 14:39 Miky

@ odpověď na komentář od Dabel666:Ani u předešlého dílu nebyla. Tam ji udělali fanoušci. V tomto případě asi ani fanoušci nebudou dělat překlad.

Dabel666 napsal:Počkat, jak to? To Ubisoft udělá češtinu do každý píčoviny a sem ne? Tak jsou kreténi?

Monkeyskunk    Amen ;-)Monkeyskunkmonkeyskunk6143    18.10.2017 14:38 Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od Dabel666:Amen ;-)

Dabel666 napsal:Počkat, jak to? To Ubisoft udělá češtinu do každý píčoviny a sem ne? Tak jsou kreténi?

Dabel666    Počkat, jak to? To Ubisoft udělá češtinu do každý píčoviny a sem ne? Tak jsou kreténi?Dabel666dabel66675206    18.10.2017 14:34 Dabel666

@ odpověď na komentář od Miky:Počkat, jak to? To Ubisoft udělá češtinu do každý píčoviny a sem ne? Tak jsou kreténi?

Miky napsal:Česká lokalizace není vůbec - ani dabing, ani titulky. Bohužel.

Miky člen redakce    Česká lokalizace není vůbec - ani dabing, ani titulky. Bohužel.Mikymiky3    18.10.2017 14:30 Miky

@ odpověď na komentář od Dabel666:Česká lokalizace není vůbec - ani dabing, ani titulky. Bohužel.

Dabel666 napsal:Teda, vypadá to fakt luxusně, škoda, že to prej nemá dabing jak v seriálu. CZ titulky ale jsou, že?

Dabel666    Teda, vypadá to fakt luxusně, škoda, že to prej nemá dabing jak v seriálu. CZ titulky ale jsou, že?Dabel666dabel66675206    18.10.2017 14:11 Dabel666

Teda, vypadá to fakt luxusně, škoda, že to prej nemá dabing jak v seriálu. CZ titulky ale jsou, že?

cajteekanee    South park mám dost rád, ale ten souboják se mi nechce líbit už od jedničky. Nevím no, dám zatím přednost jiným hrám.cajteekaneecajteekanee25741    16.10.2017 21:37 cajteekanee

South park mám dost rád, ale ten souboják se mi nechce líbit už od jedničky. Nevím no, dám zatím přednost jiným hrám.

arnold    Dlouhé komentáře nečtu, je to únavné , ztráta času pro toho kdo jej píše, slohovou práci si přečte asi jen málokdo.arnoldarnold20145    16.10.2017 19:44 arnold

@ odpověď na komentář od L.H.:Dlouhé komentáře nečtu, je to únavné , ztráta času pro toho kdo jej píše, slohovou práci si přečte asi jen málokdo.

L.H. napsal:Dám vám všem jednu malou/velkou radu. Nikdy nečtěte dlouhej komentář.
Kdo má dnes čas na internetu psát novelu ? Dostal bych ban, odpovědět.
Prostě to nedělejte. Na 100% obsahuje něco špatnýho.

L.H.   4x   Dám vám všem jednu malou/velkou radu. Nikdy nečtěte dlouhej komentář.
Kdo má dnes čas na internetu psát novelu ? Dostal bych ban, odpovědět.
Prostě to nedělejte. Na 100% obsahuje něco špatnýho.
L.H.lh1690
    16.10.2017 18:59
L.H.

Dám vám všem jednu malou/velkou radu. Nikdy nečtěte dlouhej komentář.
Kdo má dnes čas na internetu psát novelu ? Dostal bych ban, odpovědět.
Prostě to nedělejte. Na 100% obsahuje něco špatnýho.

skylines    Dvě otázky: Jede to na 60 FPS a bude stream? :Dskylinesskylines11568    16.10.2017 16:53 skylines

Dvě otázky: Jede to na 60 FPS a bude stream? :D

ThainDegu člen redakce   1x   Předchozí díl hrál a recenzoval člověk, který paří tahové strategie asi tak často jako já závodní simulátory. Ve finále se tento fakt podepsal na hodnocení. Jo, kdybych ignoroval ten omezený soubojový systém, malá bojiště, neustále se opakující souboje a jiné prvky South Park: The Fractured but Whole by si jistě odnesl 10 z 10 nebo možná dokonce 11 z 10. :)ThainDeguthaindegu27578    16.10.2017 15:38 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Monkeyskunk:Předchozí díl hrál a recenzoval člověk, který paří tahové strategie asi tak často jako já závodní simulátory. Ve finále se tento fakt podepsal na hodnocení. Jo, kdybych ignoroval ten omezený soubojový systém, malá bojiště, neustále se opakující souboje a jiné prvky South Park: The Fractured but Whole by si jistě odnesl 10 z 10 nebo možná dokonce 11 z 10. :)

Monkeyskunk napsal:Takhle jak si to napsal to dává i smysl a souhlasím. Jen taková drobnost - za originalitu přídat bodík oukej, ale celé hodnocení podle toho dělat by bylo fakt mimo. Nemůžeš dát 10ku sračce, která je sice originální, ale pořád je to sračka, to snad uznáš sám. Nicméně odvaha vývojářů by se opravdu měla promítnout v hodnocení (v kladném směru) - úvaha v rámci srovnání s FIFOU - to musí trknout snad každého. A je pravda, že u takové hry o stereotypu v recenzích není ani fň a o fanoušcích série, řekl bych to samé. Na druhou stranu, v některých recenzích opravdu vídám - fanoušek si bod přičte/odečte protože...

Ke hře samotné - nemůžu se dočkat. Jednička byla naprostá pecka. Hru si ohodnotím sám, protože mi taktéž trochu zavání, že má o dva bodíky nižší hodnocení než předchůdce, přitom se od něj údajně příliš neliší. Tak doufám, že je to způsobeno změnou recenzenta spíš, než změnou kvality samotné hry. Pevně věřím, že je tomu skutečně tak :-)

P. S. Za sebe bych hru doporučil zdaleka nejen fanouškům, ale všem, co jsou unaveni nepřiměřenou vážnosti, se kterou se v dnešní době všechno řeší. #kurvadrát

Monkeyskunk    Takhle jak si to napsal to dává i smysl a souhlasím. Jen taková drobnost - za originalitu přídat bodík oukej, ale celé hodnocení podle toho dělat by bylo fakt mimo. Nemůžeš dát 10ku sračce, která je sice originální, ale pořád je to sračka, to snad uznáš sám. Nicméně odvaha vývojářů by se opravdu měla promítnout v hodnocení (v kladném směru) - úvaha v rámci srovnání s FIFOU - to musí trknout snad každého. A je pravda, že u takové hry o stereotypu v recenzích není ani fň a o fanoušcích série, řekl bych to samé. Na druhou stranu, v některých recenzích opravdu vídám - fanoušek si bod přičte/odečte protože...

Ke hře samotné - nemůžu se dočkat. Jednička byla naprostá pecka. Hru si ohodnotím sám, protože mi taktéž trochu zavání, že má o dva bodíky nižší hodnocení než předchůdce, přitom se od něj údajně příliš neliší. Tak doufám, že je to způsobeno změnou recenzenta spíš, než změnou kvality samotné hry. Pevně věřím, že je tomu skutečně tak :-)

P. S. Za sebe bych hru doporučil zdaleka nejen fanouškům, ale všem, co jsou unaveni nepřiměřenou vážnosti, se kterou se v dnešní době všechno řeší. #kurvadrát
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    16.10.2017 15:32
Monkeyskunk

@ odpověď na komentář od Carljack:Takhle jak si to napsal to dává i smysl a souhlasím. Jen taková drobnost - za originalitu přídat bodík oukej, ale celé hodnocení podle toho dělat by bylo fakt mimo. Nemůžeš dát 10ku sračce, která je sice originální, ale pořád je to sračka, to snad uznáš sám. Nicméně odvaha vývojářů by se opravdu měla promítnout v hodnocení (v kladném směru) - úvaha v rámci srovnání s FIFOU - to musí trknout snad každého. A je pravda, že u takové hry o stereotypu v recenzích není ani fň a o fanoušcích série, řekl bych to samé. Na druhou stranu, v některých recenzích opravdu vídám - fanoušek si bod přičte/odečte protože...

Ke hře samotné - nemůžu se dočkat. Jednička byla naprostá pecka. Hru si ohodnotím sám, protože mi taktéž trochu zavání, že má o dva bodíky nižší hodnocení než předchůdce, přitom se od něj údajně příliš neliší. Tak doufám, že je to způsobeno změnou recenzenta spíš, než změnou kvality samotné hry. Pevně věřím, že je tomu skutečně tak :-)

P. S. Za sebe bych hru doporučil zdaleka nejen fanouškům, ale všem, co jsou unaveni nepřiměřenou vážnosti, se kterou se v dnešní době všechno řeší. #kurvadrát

Carljack napsal:A nyní k hodnocení -
, , Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp. '' - A já si myslím, že přesně naopak. Hra by se měla známkovat podle toho - jak moc je originální. Protože to přeci všichni chceme - originální zážitek, nechceme hrát každý týden tu samou hru. To že se podařilo UBISOFTU v dnešní době, kdy značky jako Battlefield, Battlefront či CoD se snaží co nejvíce do her vložit právě všechno, aby se nikoho nedotkli, vydat takto odvážný titul, by se zkrátka dle mého názoru mělo hodnotit. Ty hry jsou dneska přes kopírák, šablonovitá výroba a většina z nich nedosahuje vůbec známky, kterou nakonec dostávají. South Park je zde na stejné úrovni jako tragičtí Agents of Mayhem. Ale znovu - mě nejde přímo o tu známku, recenze jsou subjektivní, názor redaktora též. Jde mi o ty věty v posledních dvou odstavcích - kde fanoušek si má přidat pár bodů , díky čemuž už jsme na těch opravdových 8-9, což je i celosvětový průměr.
A já si opravdu nemyslím, že to bylo potřeba takto psát - tuto hru nebude přeci vyhledávat nikdo jiný, než ten, kdo je opravdu políbený touto sérií, ví co od ní má očekávat a co nejspíš od herního zážitku dostane a pro něho to opravdu bude 8-9. Argument - toto nepíšeme pro fanoušky, je pak hodně složitý - protože taková FIFA 18 dostane 8/10, přitom mi nikdo nevymluví - že je to již 18 let furt to samé. A ve výsledku to asi nebude hrát nikdo jiný, než fanoušek tohoto druhu her, či samotného fotbalu. V ten moment, tudíž recenze vůbec není pro něj. Nebo nové NFS, které je opravdu hodně, hodně špatné a má jen o jeden bod menší hodnocení než nový South Park.

Pro jistotu znovu dodám - že se nechci s nikým hádat, pokud hned je třeba při řečení zpětné vazby směr autorovi, jen jako můj vlastní pocit ze čtení recenze, křičet a nadávat. Omlouvám se všem dotyčným, už se tak nebude opakovat a raději si své názory nechám pro sebe, pokud nebudou typu: , , Super! ''. Vážím si pana redaktora, vážím si recenze které napsal i dalších recenzí, které již má za sebou. A děkuji za takovouto recenzi opravdu. Jediné o co mi šlo, jen sdílet jiný úhel pohledu, feedback...něco co si člověk může přečíst a zapomenout a nebo se nad tím chvíli zamyslet. Nic víc, já jsem se Zingem maximálně spokojenej.

ThainDegu člen redakce   3x   Tak jsem si tvé komentáře přečetl. :) Za známkou, kterou jsem udělil, si stojím, sedmička totiž rozhodně není průměr. V rámci žánru South Park: The Fractured but Whole vyčnívá stejně jako jeho předchůdce především humorem. Oba tituly jsem oznámkoval prakticky stejně.
Pokud jsi četl recenzi, jistě víš, že mi nevadí oplzlosti či zvrhlosti ale spíše některé základní elementy tohoto díla.
Finální odstavce textu jsou prakticky shrnutím toho jaká hra je a co reálně nabízí. Poslední dva řádky, jsou určeny především pro fanoušky série, kteří budou schopni South Park: The Fractured but Whole odpustit nejeden nešvar, který jako znalec tahových RPG přehlížet prostě nemohu.
ThainDeguthaindegu27578
    16.10.2017 15:20
ThainDegu

@ odpověď na komentář od Carljack:Tak jsem si tvé komentáře přečetl. :) Za známkou, kterou jsem udělil, si stojím, sedmička totiž rozhodně není průměr. V rámci žánru South Park: The Fractured but Whole vyčnívá stejně jako jeho předchůdce především humorem. Oba tituly jsem oznámkoval prakticky stejně.
Pokud jsi četl recenzi, jistě víš, že mi nevadí oplzlosti či zvrhlosti ale spíše některé základní elementy tohoto díla.
Finální odstavce textu jsou prakticky shrnutím toho jaká hra je a co reálně nabízí. Poslední dva řádky, jsou určeny především pro fanoušky série, kteří budou schopni South Park: The Fractured but Whole odpustit nejeden nešvar, který jako znalec tahových RPG přehlížet prostě nemohu.

Carljack napsal:A nyní k hodnocení -
, , Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp. '' - A já si myslím, že přesně naopak. Hra by se měla známkovat podle toho - jak moc je originální. Protože to přeci všichni chceme - originální zážitek, nechceme hrát každý týden tu samou hru. To že se podařilo UBISOFTU v dnešní době, kdy značky jako Battlefield, Battlefront či CoD se snaží co nejvíce do her vložit právě všechno, aby se nikoho nedotkli, vydat takto odvážný titul, by se zkrátka dle mého názoru mělo hodnotit. Ty hry jsou dneska přes kopírák, šablonovitá výroba a většina z nich nedosahuje vůbec známky, kterou nakonec dostávají. South Park je zde na stejné úrovni jako tragičtí Agents of Mayhem. Ale znovu - mě nejde přímo o tu známku, recenze jsou subjektivní, názor redaktora též. Jde mi o ty věty v posledních dvou odstavcích - kde fanoušek si má přidat pár bodů , díky čemuž už jsme na těch opravdových 8-9, což je i celosvětový průměr.
A já si opravdu nemyslím, že to bylo potřeba takto psát - tuto hru nebude přeci vyhledávat nikdo jiný, než ten, kdo je opravdu políbený touto sérií, ví co od ní má očekávat a co nejspíš od herního zážitku dostane a pro něho to opravdu bude 8-9. Argument - toto nepíšeme pro fanoušky, je pak hodně složitý - protože taková FIFA 18 dostane 8/10, přitom mi nikdo nevymluví - že je to již 18 let furt to samé. A ve výsledku to asi nebude hrát nikdo jiný, než fanoušek tohoto druhu her, či samotného fotbalu. V ten moment, tudíž recenze vůbec není pro něj. Nebo nové NFS, které je opravdu hodně, hodně špatné a má jen o jeden bod menší hodnocení než nový South Park.

Pro jistotu znovu dodám - že se nechci s nikým hádat, pokud hned je třeba při řečení zpětné vazby směr autorovi, jen jako můj vlastní pocit ze čtení recenze, křičet a nadávat. Omlouvám se všem dotyčným, už se tak nebude opakovat a raději si své názory nechám pro sebe, pokud nebudou typu: , , Super! ''. Vážím si pana redaktora, vážím si recenze které napsal i dalších recenzí, které již má za sebou. A děkuji za takovouto recenzi opravdu. Jediné o co mi šlo, jen sdílet jiný úhel pohledu, feedback...něco co si člověk může přečíst a zapomenout a nebo se nad tím chvíli zamyslet. Nic víc, já jsem se Zingem maximálně spokojenej.

patasde   2x   Zase se resi nejaky pos... cisilka, uz je u tech recenzi konečně zrušte at si i nekdo tu recenzí přečte a nekouká jen na cislo.patasdepatasde17625    16.10.2017 14:42 patasde

Zase se resi nejaky pos... cisilka, uz je u tech recenzi konečně zrušte at si i nekdo tu recenzí přečte a nekouká jen na cislo.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Carljack   5x   A nyní k hodnocení -
, , Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp. '' - A já si myslím, že přesně naopak. Hra by se měla známkovat podle toho - jak moc je originální. Protože to přeci všichni chceme - originální zážitek, nechceme hrát každý týden tu samou hru. To že se podařilo UBISOFTU v dnešní době, kdy značky jako Battlefield, Battlefront či CoD se snaží co nejvíce do her vložit právě všechno, aby se nikoho nedotkli, vydat takto odvážný titul, by se zkrátka dle mého názoru mělo hodnotit. Ty hry jsou dneska přes kopírák, šablonovitá výroba a většina z nich nedosahuje vůbec známky, kterou nakonec dostávají. South Park je zde na stejné úrovni jako tragičtí Agents of Mayhem. Ale znovu - mě nejde přímo o tu známku, recenze jsou subjektivní, názor redaktora též. Jde mi o ty věty v posledních dvou odstavcích - kde fanoušek si má přidat pár bodů , díky čemuž už jsme na těch opravdových 8-9, což je i celosvětový průměr.
A já si opravdu nemyslím, že to bylo potřeba takto psát - tuto hru nebude přeci vyhledávat nikdo jiný, než ten, kdo je opravdu políbený touto sérií, ví co od ní má očekávat a co nejspíš od herního zážitku dostane a pro něho to opravdu bude 8-9. Argument - toto nepíšeme pro fanoušky, je pak hodně složitý - protože taková FIFA 18 dostane 8/10, přitom mi nikdo nevymluví - že je to již 18 let furt to samé. A ve výsledku to asi nebude hrát nikdo jiný, než fanoušek tohoto druhu her, či samotného fotbalu. V ten moment, tudíž recenze vůbec není pro něj. Nebo nové NFS, které je opravdu hodně, hodně špatné a má jen o jeden bod menší hodnocení než nový South Park.

Pro jistotu znovu dodám - že se nechci s nikým hádat, pokud hned je třeba při řečení zpětné vazby směr autorovi, jen jako můj vlastní pocit ze čtení recenze, křičet a nadávat. Omlouvám se všem dotyčným, už se tak nebude opakovat a raději si své názory nechám pro sebe, pokud nebudou typu: , , Super! ''. Vážím si pana redaktora, vážím si recenze které napsal i dalších recenzí, které již má za sebou. A děkuji za takovouto recenzi opravdu. Jediné o co mi šlo, jen sdílet jiný úhel pohledu, feedback...něco co si člověk může přečíst a zapomenout a nebo se nad tím chvíli zamyslet. Nic víc, já jsem se Zingem maximálně spokojenej.
Carljackcarljack3570
    16.10.2017 14:27
Carljack

@ odpověď na komentář od FireWolf:A nyní k hodnocení -
, , Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp. '' - A já si myslím, že přesně naopak. Hra by se měla známkovat podle toho - jak moc je originální. Protože to přeci všichni chceme - originální zážitek, nechceme hrát každý týden tu samou hru. To že se podařilo UBISOFTU v dnešní době, kdy značky jako Battlefield, Battlefront či CoD se snaží co nejvíce do her vložit právě všechno, aby se nikoho nedotkli, vydat takto odvážný titul, by se zkrátka dle mého názoru mělo hodnotit. Ty hry jsou dneska přes kopírák, šablonovitá výroba a většina z nich nedosahuje vůbec známky, kterou nakonec dostávají. South Park je zde na stejné úrovni jako tragičtí Agents of Mayhem. Ale znovu - mě nejde přímo o tu známku, recenze jsou subjektivní, názor redaktora též. Jde mi o ty věty v posledních dvou odstavcích - kde fanoušek si má přidat pár bodů , díky čemuž už jsme na těch opravdových 8-9, což je i celosvětový průměr.
A já si opravdu nemyslím, že to bylo potřeba takto psát - tuto hru nebude přeci vyhledávat nikdo jiný, než ten, kdo je opravdu políbený touto sérií, ví co od ní má očekávat a co nejspíš od herního zážitku dostane a pro něho to opravdu bude 8-9. Argument - toto nepíšeme pro fanoušky, je pak hodně složitý - protože taková FIFA 18 dostane 8/10, přitom mi nikdo nevymluví - že je to již 18 let furt to samé. A ve výsledku to asi nebude hrát nikdo jiný, než fanoušek tohoto druhu her, či samotného fotbalu. V ten moment, tudíž recenze vůbec není pro něj. Nebo nové NFS, které je opravdu hodně, hodně špatné a má jen o jeden bod menší hodnocení než nový South Park.

Pro jistotu znovu dodám - že se nechci s nikým hádat, pokud hned je třeba při řečení zpětné vazby směr autorovi, jen jako můj vlastní pocit ze čtení recenze, křičet a nadávat. Omlouvám se všem dotyčným, už se tak nebude opakovat a raději si své názory nechám pro sebe, pokud nebudou typu: , , Super! ''. Vážím si pana redaktora, vážím si recenze které napsal i dalších recenzí, které již má za sebou. A děkuji za takovouto recenzi opravdu. Jediné o co mi šlo, jen sdílet jiný úhel pohledu, feedback...něco co si člověk může přečíst a zapomenout a nebo se nad tím chvíli zamyslet. Nic víc, já jsem se Zingem maximálně spokojenej.

FireWolf napsal:Mě přijde, že jsi totálně mimo. Zpočátku jsem s tebou souhlasil, ale jak píšeš dále, tak vlastně chceš, aby ta hra dostala jiné hodnocení, protože jinak tu hru lidé budou ignorovat. Sedmička je nadprůměr a co čtu, tak je to odpovídající známka. U toho Blade Runnera to píšeš tak, jako kdyby jsi filmu dal vyšší hodnocení jen proto, že letos nevyšlo nic lepšího v daném žánru, to je ale blbost. Pokud by v tomhle roce vyšel například jen jeden jediný scifi film a byl totální sračka, tak mu taky dáš přestřelené hodnocení, jen aby "nalákal lidi"?

To souvětí o znásilnění je pak totálně mimo...

Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp.

sweat55    Je to rasistický ke všemu, jsi nikdy neviděl south park nebo co? Jejich rodiče jsou většinou úplní blbci (Randy) a většina jich je bílých. Já se těším, u jedničky jsem se dost nařechtal a tady to čekám taky.sweat55sweat5520217    16.10.2017 14:22 sweat55

@ odpověď na komentář od Kulo:Je to rasistický ke všemu, jsi nikdy neviděl south park nebo co? Jejich rodiče jsou většinou úplní blbci (Randy) a většina jich je bílých. Já se těším, u jedničky jsem se dost nařechtal a tady to čekám taky.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Kulo napsal:tahle hra je rasisticka vuci bilemu muzi , proto ji nepodporim !

Carljack   6x   Reaguji tímto i na Rappix.
Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...)
Já to přímo neobhajuji. Já jen říkám, že celá ta kauza je zbytečná. O těchto praktikách se vedou vtipy desítky let, všichni to vědí, každý kdo jde do této branže je s tím plnohodnotně seznámen, celý porno průmysl těží z těchto témat a my Češi přímo produkujeme jednu z nejslavnějších porno sérií o tom, co žena má udělat pro to, aby se stala krásnou modelkou.
Vím jen, že vytáhnout na někoho znásilnění je zničení celé kariéry, povedlo se to nejenom u Weinsteina, ale např u Cosbyho. Tyto věci se extrémně těžce dokazují, dokud nejsou přesné důkazy, tak svědectví již úspěšných hereček, které vytáhl na vrchol - nemůže v tomto stačit a i kdyby se zjistilo, že to celé bylo vymyšlené, tak už nikdy se nemůže tenhle člověk vrátit ke své branži. Zničili tak jednoho z nejdrsnějších producentů současnosti, kterému sám vděčím za neskutečné filmové zážitky a za úžasné hvězdy. Pokud opravdu tento muž čapl ženskou za vlasy a pod nátlakem jí znásilnil - měl by jít sedět, až z černá. Ale v dnešní době se mi tomu moc nechce uvěřit. Ty ženy se téměř sami podbízejí, jsou ochotni udělat v mládí cokoli, aby se dostali na vrchol. A pak je velmi snadné to trošku otočit vůči němu.
Tak jako tak nezastávám - že je to správně, to jsem nikdy nenapsal. Zastávám spíše postoj - že se tomu někdo diví a křičí, jak je to nespravedlivé. Když tohle celý svět věděl už od počátku celého Hollywoodu a vsadím své boty, že tohle není jen problém Americké kinematografie.
Celkově je zajímavé kolik moralistů tohle řeší, a když pak přijde opravdové řízení, například z roku 2014, kdy se Kesha brutálně opřela do svého producenta, který jí prý od 18let opravdu sexuálně i jinými způsoby obtěžoval, tak ačkoli jí s celým soudem pomáhala i nejbohatší zpěvačka současnosti Taylor Swift, tak soud rozhodl ve prospěch producenta.
Carljackcarljack3570
    16.10.2017 14:17
Carljack

@ odpověď na komentář od FireWolf:Reaguji tímto i na Rappix.
Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...)
Já to přímo neobhajuji. Já jen říkám, že celá ta kauza je zbytečná. O těchto praktikách se vedou vtipy desítky let, všichni to vědí, každý kdo jde do této branže je s tím plnohodnotně seznámen, celý porno průmysl těží z těchto témat a my Češi přímo produkujeme jednu z nejslavnějších porno sérií o tom, co žena má udělat pro to, aby se stala krásnou modelkou.
Vím jen, že vytáhnout na někoho znásilnění je zničení celé kariéry, povedlo se to nejenom u Weinsteina, ale např u Cosbyho. Tyto věci se extrémně těžce dokazují, dokud nejsou přesné důkazy, tak svědectví již úspěšných hereček, které vytáhl na vrchol - nemůže v tomto stačit a i kdyby se zjistilo, že to celé bylo vymyšlené, tak už nikdy se nemůže tenhle člověk vrátit ke své branži. Zničili tak jednoho z nejdrsnějších producentů současnosti, kterému sám vděčím za neskutečné filmové zážitky a za úžasné hvězdy. Pokud opravdu tento muž čapl ženskou za vlasy a pod nátlakem jí znásilnil - měl by jít sedět, až z černá. Ale v dnešní době se mi tomu moc nechce uvěřit. Ty ženy se téměř sami podbízejí, jsou ochotni udělat v mládí cokoli, aby se dostali na vrchol. A pak je velmi snadné to trošku otočit vůči němu.
Tak jako tak nezastávám - že je to správně, to jsem nikdy nenapsal. Zastávám spíše postoj - že se tomu někdo diví a křičí, jak je to nespravedlivé. Když tohle celý svět věděl už od počátku celého Hollywoodu a vsadím své boty, že tohle není jen problém Americké kinematografie.
Celkově je zajímavé kolik moralistů tohle řeší, a když pak přijde opravdové řízení, například z roku 2014, kdy se Kesha brutálně opřela do svého producenta, který jí prý od 18let opravdu sexuálně i jinými způsoby obtěžoval, tak ačkoli jí s celým soudem pomáhala i nejbohatší zpěvačka současnosti Taylor Swift, tak soud rozhodl ve prospěch producenta.

FireWolf napsal:Mě přijde, že jsi totálně mimo. Zpočátku jsem s tebou souhlasil, ale jak píšeš dále, tak vlastně chceš, aby ta hra dostala jiné hodnocení, protože jinak tu hru lidé budou ignorovat. Sedmička je nadprůměr a co čtu, tak je to odpovídající známka. U toho Blade Runnera to píšeš tak, jako kdyby jsi filmu dal vyšší hodnocení jen proto, že letos nevyšlo nic lepšího v daném žánru, to je ale blbost. Pokud by v tomhle roce vyšel například jen jeden jediný scifi film a byl totální sračka, tak mu taky dáš přestřelené hodnocení, jen aby "nalákal lidi"?

To souvětí o znásilnění je pak totálně mimo...

Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp.

masterblaster4   3x   Před vydáním hru ohodnotilo 5 čtenářů průměrnou známkou 10/10 ---- :D Obdoba ČSFD, tam zase děcka hodnotí trailery k filmůmmasterblaster4masterblaster43693    16.10.2017 14:06 masterblaster4

Před vydáním hru ohodnotilo 5 čtenářů průměrnou známkou 10/10 ---- :D Obdoba ČSFD, tam zase děcka hodnotí trailery k filmům

Kulo   2x   tahle hra je rasisticka vuci bilemu muzi , proto ji nepodporim !Kulokulo48390    16.10.2017 13:56 Kulo

tahle hra je rasisticka vuci bilemu muzi , proto ji nepodporim !

FireWolf   10x   Mě přijde, že jsi totálně mimo. Zpočátku jsem s tebou souhlasil, ale jak píšeš dále, tak vlastně chceš, aby ta hra dostala jiné hodnocení, protože jinak tu hru lidé budou ignorovat. Sedmička je nadprůměr a co čtu, tak je to odpovídající známka. U toho Blade Runnera to píšeš tak, jako kdyby jsi filmu dal vyšší hodnocení jen proto, že letos nevyšlo nic lepšího v daném žánru, to je ale blbost. Pokud by v tomhle roce vyšel například jen jeden jediný scifi film a byl totální sračka, tak mu taky dáš přestřelené hodnocení, jen aby "nalákal lidi"?

To souvětí o znásilnění je pak totálně mimo...

Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp.
FireWolffirewolf28784
    16.10.2017 13:47
FireWolf

@ odpověď na komentář od Carljack:Mě přijde, že jsi totálně mimo. Zpočátku jsem s tebou souhlasil, ale jak píšeš dále, tak vlastně chceš, aby ta hra dostala jiné hodnocení, protože jinak tu hru lidé budou ignorovat. Sedmička je nadprůměr a co čtu, tak je to odpovídající známka. U toho Blade Runnera to píšeš tak, jako kdyby jsi filmu dal vyšší hodnocení jen proto, že letos nevyšlo nic lepšího v daném žánru, to je ale blbost. Pokud by v tomhle roce vyšel například jen jeden jediný scifi film a byl totální sračka, tak mu taky dáš přestřelené hodnocení, jen aby "nalákal lidi"?

To souvětí o znásilnění je pak totálně mimo...

Hry je prostě nutné známkovat realisticky a ne u toho dělat ústupky typu: je to hodně originální/je to česká hra/atp.

Carljack napsal:Nechci se tímto komentářem nijak dotknout autora - tudíž samotného redaktora Zingu. Vážím si ho stejně jako ostatních zdejších redaktorů a tvůrců těchto článků, recenzí či novinek. Jen si dovolím udělit jakousi zpětnou vazbu. V poslední době se poměrně dost novinářů zabývající se popkulturou, ať už jde o filmy, seriály či hry, snaží respektovat hollywoodskou hru. Čímž chci říci, že v dnešní době striktních pravidel (žena v hlavní roli, černoši a asiati i ve sci-fi, cenzura a jiné někdy i horší věci) je jaksi podporují. A zatímco se plnohodnotně třeba podporují neustále stejné kousky typu Marvel vs. DC filmy, či nechutné Star Wars (to co předvedli v sedmém díle nestojí za vidění) poměrně vysokými známkami, odvážné kousky jsou tvrdě přitisknuty k zemi, za každý sebemenší neduh. Spousta lidí recenze čte a dle nich se rozhoduje, zda-li dají peníze za lístek do kina či za koupi hry, čímž podporují nové žánry, nové značky, nové série a pomáhají i novým tvůrcům a hlavně odvážným tvůrcům k něčemu jinému, než Marvel vs. DC. Viz Blade Runner 2049, kde jsem viděl recenze 7/10 či 8/10. Ano film má své menší mouchy, ale neviděl jsem v tomto roce více originálních filmů - ať už zpracováním či v žánru sci-fi, kterého je opravdu poskromnu. Film by měl získat 9/10-10/10 jen aby nalákal všechny okolo pro návštěvu daného filmu, což se nepovedlo a film nevydělal, pro značku jasný důkaz - že je třeba točit další díly zaběhlých a nic generujících sérií. To samé proběhlo v tomto roce i u KINGSMANA či Baby Drivera, což oboje jsou velmi originálně zpracované filmy.
No to jsem trochu odběhl. Recenze South Park na mě působí totiž úplně stejně, jako by se zaběhnutí redaktoři přejedli her a už to jen z principu hrají, aby jim to generovalo velmi mizivý zisk (víme jak jsou na tom finanční odměny na magazínech, bohužel) . Myslím, že na Zing nechodí nikdo jiný, než hráči. A první South Park se do většiny z nich opravdu propsal, bylo to něco naprosto nového, originálního a díky propojení senzačního, a již přes dvacet let fungujícího seriálu s jednoduchou a přitom zábavnou hratelností, vytvořilo dle mého názoru herní poklad, ke kterému jsme se již sám znovu vrátil a nebylo to naposledy. Toto není Dark Souls, aby zde byla třeba výzva, toto není 180hodinový Zaklínač aby zde vadilo, že je South Park 2 stejný, jako ten první. Přeci jen se podívejme na kostru epizod seriálu South Park, ten styl je furt stejný, identický. Očekávat od South Parku obrovský posun příběhu na způsob Christophera Nolana s velkými zvraty, na které se bere důraz v následujících dílech a sériích, by bylo šílené mimo. Toto je čistokrevná zábava, toto by neměla ani být recenze pro TY, co nejsou South Park pozitivní, protože ty to ani nekoupí, ani je to nezaujme z obalu a recenze je rozhodně nenavnadí. Tohle je recenze pro ty, co vědí co South Park znamená, pro ty co okusili první díl... a myslím si, že pro ně, je 7/10 opravdu hodně slabá známka (v dnešní době se hodnocení radikálně již změnilo, takže argument, že se jedná o nádherný nadprůměr je zde velmi zbytečný. Dnes už nikdo, to co má 5/10 či 6/10 nekupuje) . A závěrečné dva odstavce o tom, jak je South Park sprostý, plný nevhodných slov, prdů, prostředníčků či kondomů je svým způsobem mnoho povyku pro nic, protože neznám člověka, kterého by tohle nějak u série South Park překvapilo. Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...) a berme svět jaký je. Moralismus ještě nikdy ničemu nepomohl. Tyhle hry, originální kousky - které baví - potřebují více propagovat, více kupovat, protože za chvíli přichází další AC, další CoD, další Battlefield, teda pardon Battlefront. A byla by škoda, kdyby se hráči rozhodli kvůli 7/10 a posledním odstavcům odložit koupi na případnou slevu a sáhli raději v DAY ONE po něčem ze jmenovaných, pak totiž nemůžeme nikdy očekávat, že budou vznikat kreativní a lákavé tituly.

Rappix   3x   Počkat, počkat, počkat. Vážně v tom svém textu obhajuješ znásilnění pokud je člověk mocný? Jako vážně?Rappixrappix10626    16.10.2017 13:35 Rappix

@ odpověď na komentář od Carljack:Počkat, počkat, počkat. Vážně v tom svém textu obhajuješ znásilnění pokud je člověk mocný? Jako vážně?

Carljack napsal:Nechci se tímto komentářem nijak dotknout autora - tudíž samotného redaktora Zingu. Vážím si ho stejně jako ostatních zdejších redaktorů a tvůrců těchto článků, recenzí či novinek. Jen si dovolím udělit jakousi zpětnou vazbu. V poslední době se poměrně dost novinářů zabývající se popkulturou, ať už jde o filmy, seriály či hry, snaží respektovat hollywoodskou hru. Čímž chci říci, že v dnešní době striktních pravidel (žena v hlavní roli, černoši a asiati i ve sci-fi, cenzura a jiné někdy i horší věci) je jaksi podporují. A zatímco se plnohodnotně třeba podporují neustále stejné kousky typu Marvel vs. DC filmy, či nechutné Star Wars (to co předvedli v sedmém díle nestojí za vidění) poměrně vysokými známkami, odvážné kousky jsou tvrdě přitisknuty k zemi, za každý sebemenší neduh. Spousta lidí recenze čte a dle nich se rozhoduje, zda-li dají peníze za lístek do kina či za koupi hry, čímž podporují nové žánry, nové značky, nové série a pomáhají i novým tvůrcům a hlavně odvážným tvůrcům k něčemu jinému, než Marvel vs. DC. Viz Blade Runner 2049, kde jsem viděl recenze 7/10 či 8/10. Ano film má své menší mouchy, ale neviděl jsem v tomto roce více originálních filmů - ať už zpracováním či v žánru sci-fi, kterého je opravdu poskromnu. Film by měl získat 9/10-10/10 jen aby nalákal všechny okolo pro návštěvu daného filmu, což se nepovedlo a film nevydělal, pro značku jasný důkaz - že je třeba točit další díly zaběhlých a nic generujících sérií. To samé proběhlo v tomto roce i u KINGSMANA či Baby Drivera, což oboje jsou velmi originálně zpracované filmy.
No to jsem trochu odběhl. Recenze South Park na mě působí totiž úplně stejně, jako by se zaběhnutí redaktoři přejedli her a už to jen z principu hrají, aby jim to generovalo velmi mizivý zisk (víme jak jsou na tom finanční odměny na magazínech, bohužel) . Myslím, že na Zing nechodí nikdo jiný, než hráči. A první South Park se do většiny z nich opravdu propsal, bylo to něco naprosto nového, originálního a díky propojení senzačního, a již přes dvacet let fungujícího seriálu s jednoduchou a přitom zábavnou hratelností, vytvořilo dle mého názoru herní poklad, ke kterému jsme se již sám znovu vrátil a nebylo to naposledy. Toto není Dark Souls, aby zde byla třeba výzva, toto není 180hodinový Zaklínač aby zde vadilo, že je South Park 2 stejný, jako ten první. Přeci jen se podívejme na kostru epizod seriálu South Park, ten styl je furt stejný, identický. Očekávat od South Parku obrovský posun příběhu na způsob Christophera Nolana s velkými zvraty, na které se bere důraz v následujících dílech a sériích, by bylo šílené mimo. Toto je čistokrevná zábava, toto by neměla ani být recenze pro TY, co nejsou South Park pozitivní, protože ty to ani nekoupí, ani je to nezaujme z obalu a recenze je rozhodně nenavnadí. Tohle je recenze pro ty, co vědí co South Park znamená, pro ty co okusili první díl... a myslím si, že pro ně, je 7/10 opravdu hodně slabá známka (v dnešní době se hodnocení radikálně již změnilo, takže argument, že se jedná o nádherný nadprůměr je zde velmi zbytečný. Dnes už nikdo, to co má 5/10 či 6/10 nekupuje) . A závěrečné dva odstavce o tom, jak je South Park sprostý, plný nevhodných slov, prdů, prostředníčků či kondomů je svým způsobem mnoho povyku pro nic, protože neznám člověka, kterého by tohle nějak u série South Park překvapilo. Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...) a berme svět jaký je. Moralismus ještě nikdy ničemu nepomohl. Tyhle hry, originální kousky - které baví - potřebují více propagovat, více kupovat, protože za chvíli přichází další AC, další CoD, další Battlefield, teda pardon Battlefront. A byla by škoda, kdyby se hráči rozhodli kvůli 7/10 a posledním odstavcům odložit koupi na případnou slevu a sáhli raději v DAY ONE po něčem ze jmenovaných, pak totiž nemůžeme nikdy očekávat, že budou vznikat kreativní a lákavé tituly.

Miky člen redakce   2x   7/10 je ale u nás nadprůměrná známka. 7/10 znamená, že je hra hodně dobrá, ale má určité chyby/vady/mouchy. To, že na jiných webech je 7/10 průměr, za to my opravdu nemůžeme a přece kvůli tomu nebudeme měnit hodnocení a dávat průměrným hrám 7/10 místo zasloužených 5/10. Ostatně proto to píšeme i do textu, aby bylo všem jasný, jak na tom South Park je. Ten, kdo si recenzi přečte celou, zjistí, že jde o dobrou hru, kterou by si měl koupit, ale když někdo kouká jen na čísla, tak to je bohužel jeho smolík.

Více ti k tomu určitě napíše sám Ondra, až bude online.
Mikymiky3
    16.10.2017 13:29
Miky

@ odpověď na komentář od Carljack:7/10 je ale u nás nadprůměrná známka. 7/10 znamená, že je hra hodně dobrá, ale má určité chyby/vady/mouchy. To, že na jiných webech je 7/10 průměr, za to my opravdu nemůžeme a přece kvůli tomu nebudeme měnit hodnocení a dávat průměrným hrám 7/10 místo zasloužených 5/10. Ostatně proto to píšeme i do textu, aby bylo všem jasný, jak na tom South Park je. Ten, kdo si recenzi přečte celou, zjistí, že jde o dobrou hru, kterou by si měl koupit, ale když někdo kouká jen na čísla, tak to je bohužel jeho smolík.

Více ti k tomu určitě napíše sám Ondra, až bude online.

Carljack napsal:Nechci se tímto komentářem nijak dotknout autora - tudíž samotného redaktora Zingu. Vážím si ho stejně jako ostatních zdejších redaktorů a tvůrců těchto článků, recenzí či novinek. Jen si dovolím udělit jakousi zpětnou vazbu. V poslední době se poměrně dost novinářů zabývající se popkulturou, ať už jde o filmy, seriály či hry, snaží respektovat hollywoodskou hru. Čímž chci říci, že v dnešní době striktních pravidel (žena v hlavní roli, černoši a asiati i ve sci-fi, cenzura a jiné někdy i horší věci) je jaksi podporují. A zatímco se plnohodnotně třeba podporují neustále stejné kousky typu Marvel vs. DC filmy, či nechutné Star Wars (to co předvedli v sedmém díle nestojí za vidění) poměrně vysokými známkami, odvážné kousky jsou tvrdě přitisknuty k zemi, za každý sebemenší neduh. Spousta lidí recenze čte a dle nich se rozhoduje, zda-li dají peníze za lístek do kina či za koupi hry, čímž podporují nové žánry, nové značky, nové série a pomáhají i novým tvůrcům a hlavně odvážným tvůrcům k něčemu jinému, než Marvel vs. DC. Viz Blade Runner 2049, kde jsem viděl recenze 7/10 či 8/10. Ano film má své menší mouchy, ale neviděl jsem v tomto roce více originálních filmů - ať už zpracováním či v žánru sci-fi, kterého je opravdu poskromnu. Film by měl získat 9/10-10/10 jen aby nalákal všechny okolo pro návštěvu daného filmu, což se nepovedlo a film nevydělal, pro značku jasný důkaz - že je třeba točit další díly zaběhlých a nic generujících sérií. To samé proběhlo v tomto roce i u KINGSMANA či Baby Drivera, což oboje jsou velmi originálně zpracované filmy.
No to jsem trochu odběhl. Recenze South Park na mě působí totiž úplně stejně, jako by se zaběhnutí redaktoři přejedli her a už to jen z principu hrají, aby jim to generovalo velmi mizivý zisk (víme jak jsou na tom finanční odměny na magazínech, bohužel) . Myslím, že na Zing nechodí nikdo jiný, než hráči. A první South Park se do většiny z nich opravdu propsal, bylo to něco naprosto nového, originálního a díky propojení senzačního, a již přes dvacet let fungujícího seriálu s jednoduchou a přitom zábavnou hratelností, vytvořilo dle mého názoru herní poklad, ke kterému jsme se již sám znovu vrátil a nebylo to naposledy. Toto není Dark Souls, aby zde byla třeba výzva, toto není 180hodinový Zaklínač aby zde vadilo, že je South Park 2 stejný, jako ten první. Přeci jen se podívejme na kostru epizod seriálu South Park, ten styl je furt stejný, identický. Očekávat od South Parku obrovský posun příběhu na způsob Christophera Nolana s velkými zvraty, na které se bere důraz v následujících dílech a sériích, by bylo šílené mimo. Toto je čistokrevná zábava, toto by neměla ani být recenze pro TY, co nejsou South Park pozitivní, protože ty to ani nekoupí, ani je to nezaujme z obalu a recenze je rozhodně nenavnadí. Tohle je recenze pro ty, co vědí co South Park znamená, pro ty co okusili první díl... a myslím si, že pro ně, je 7/10 opravdu hodně slabá známka (v dnešní době se hodnocení radikálně již změnilo, takže argument, že se jedná o nádherný nadprůměr je zde velmi zbytečný. Dnes už nikdo, to co má 5/10 či 6/10 nekupuje) . A závěrečné dva odstavce o tom, jak je South Park sprostý, plný nevhodných slov, prdů, prostředníčků či kondomů je svým způsobem mnoho povyku pro nic, protože neznám člověka, kterého by tohle nějak u série South Park překvapilo. Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...) a berme svět jaký je. Moralismus ještě nikdy ničemu nepomohl. Tyhle hry, originální kousky - které baví - potřebují více propagovat, více kupovat, protože za chvíli přichází další AC, další CoD, další Battlefield, teda pardon Battlefront. A byla by škoda, kdyby se hráči rozhodli kvůli 7/10 a posledním odstavcům odložit koupi na případnou slevu a sáhli raději v DAY ONE po něčem ze jmenovaných, pak totiž nemůžeme nikdy očekávat, že budou vznikat kreativní a lákavé tituly.

Carljack   10x   Nechci se tímto komentářem nijak dotknout autora - tudíž samotného redaktora Zingu. Vážím si ho stejně jako ostatních zdejších redaktorů a tvůrců těchto článků, recenzí či novinek. Jen si dovolím udělit jakousi zpětnou vazbu. V poslední době se poměrně dost novinářů zabývající se popkulturou, ať už jde o filmy, seriály či hry, snaží respektovat hollywoodskou hru. Čímž chci říci, že v dnešní době striktních pravidel (žena v hlavní roli, černoši a asiati i ve sci-fi, cenzura a jiné někdy i horší věci) je jaksi podporují. A zatímco se plnohodnotně třeba podporují neustále stejné kousky typu Marvel vs. DC filmy, či nechutné Star Wars (to co předvedli v sedmém díle nestojí za vidění) poměrně vysokými známkami, odvážné kousky jsou tvrdě přitisknuty k zemi, za každý sebemenší neduh. Spousta lidí recenze čte a dle nich se rozhoduje, zda-li dají peníze za lístek do kina či za koupi hry, čímž podporují nové žánry, nové značky, nové série a pomáhají i novým tvůrcům a hlavně odvážným tvůrcům k něčemu jinému, než Marvel vs. DC. Viz Blade Runner 2049, kde jsem viděl recenze 7/10 či 8/10. Ano film má své menší mouchy, ale neviděl jsem v tomto roce více originálních filmů - ať už zpracováním či v žánru sci-fi, kterého je opravdu poskromnu. Film by měl získat 9/10-10/10 jen aby nalákal všechny okolo pro návštěvu daného filmu, což se nepovedlo a film nevydělal, pro značku jasný důkaz - že je třeba točit další díly zaběhlých a nic generujících sérií. To samé proběhlo v tomto roce i u KINGSMANA či Baby Drivera, což oboje jsou velmi originálně zpracované filmy.
No to jsem trochu odběhl. Recenze South Park na mě působí totiž úplně stejně, jako by se zaběhnutí redaktoři přejedli her a už to jen z principu hrají, aby jim to generovalo velmi mizivý zisk (víme jak jsou na tom finanční odměny na magazínech, bohužel) . Myslím, že na Zing nechodí nikdo jiný, než hráči. A první South Park se do většiny z nich opravdu propsal, bylo to něco naprosto nového, originálního a díky propojení senzačního, a již přes dvacet let fungujícího seriálu s jednoduchou a přitom zábavnou hratelností, vytvořilo dle mého názoru herní poklad, ke kterému jsme se již sám znovu vrátil a nebylo to naposledy. Toto není Dark Souls, aby zde byla třeba výzva, toto není 180hodinový Zaklínač aby zde vadilo, že je South Park 2 stejný, jako ten první. Přeci jen se podívejme na kostru epizod seriálu South Park, ten styl je furt stejný, identický. Očekávat od South Parku obrovský posun příběhu na způsob Christophera Nolana s velkými zvraty, na které se bere důraz v následujících dílech a sériích, by bylo šílené mimo. Toto je čistokrevná zábava, toto by neměla ani být recenze pro TY, co nejsou South Park pozitivní, protože ty to ani nekoupí, ani je to nezaujme z obalu a recenze je rozhodně nenavnadí. Tohle je recenze pro ty, co vědí co South Park znamená, pro ty co okusili první díl... a myslím si, že pro ně, je 7/10 opravdu hodně slabá známka (v dnešní době se hodnocení radikálně již změnilo, takže argument, že se jedná o nádherný nadprůměr je zde velmi zbytečný. Dnes už nikdo, to co má 5/10 či 6/10 nekupuje) . A závěrečné dva odstavce o tom, jak je South Park sprostý, plný nevhodných slov, prdů, prostředníčků či kondomů je svým způsobem mnoho povyku pro nic, protože neznám člověka, kterého by tohle nějak u série South Park překvapilo. Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...) a berme svět jaký je. Moralismus ještě nikdy ničemu nepomohl. Tyhle hry, originální kousky - které baví - potřebují více propagovat, více kupovat, protože za chvíli přichází další AC, další CoD, další Battlefield, teda pardon Battlefront. A byla by škoda, kdyby se hráči rozhodli kvůli 7/10 a posledním odstavcům odložit koupi na případnou slevu a sáhli raději v DAY ONE po něčem ze jmenovaných, pak totiž nemůžeme nikdy očekávat, že budou vznikat kreativní a lákavé tituly.
Carljackcarljack3570
    16.10.2017 13:24
Carljack

Nechci se tímto komentářem nijak dotknout autora - tudíž samotného redaktora Zingu. Vážím si ho stejně jako ostatních zdejších redaktorů a tvůrců těchto článků, recenzí či novinek. Jen si dovolím udělit jakousi zpětnou vazbu. V poslední době se poměrně dost novinářů zabývající se popkulturou, ať už jde o filmy, seriály či hry, snaží respektovat hollywoodskou hru. Čímž chci říci, že v dnešní době striktních pravidel (žena v hlavní roli, černoši a asiati i ve sci-fi, cenzura a jiné někdy i horší věci) je jaksi podporují. A zatímco se plnohodnotně třeba podporují neustále stejné kousky typu Marvel vs. DC filmy, či nechutné Star Wars (to co předvedli v sedmém díle nestojí za vidění) poměrně vysokými známkami, odvážné kousky jsou tvrdě přitisknuty k zemi, za každý sebemenší neduh. Spousta lidí recenze čte a dle nich se rozhoduje, zda-li dají peníze za lístek do kina či za koupi hry, čímž podporují nové žánry, nové značky, nové série a pomáhají i novým tvůrcům a hlavně odvážným tvůrcům k něčemu jinému, než Marvel vs. DC. Viz Blade Runner 2049, kde jsem viděl recenze 7/10 či 8/10. Ano film má své menší mouchy, ale neviděl jsem v tomto roce více originálních filmů - ať už zpracováním či v žánru sci-fi, kterého je opravdu poskromnu. Film by měl získat 9/10-10/10 jen aby nalákal všechny okolo pro návštěvu daného filmu, což se nepovedlo a film nevydělal, pro značku jasný důkaz - že je třeba točit další díly zaběhlých a nic generujících sérií. To samé proběhlo v tomto roce i u KINGSMANA či Baby Drivera, což oboje jsou velmi originálně zpracované filmy.
No to jsem trochu odběhl. Recenze South Park na mě působí totiž úplně stejně, jako by se zaběhnutí redaktoři přejedli her a už to jen z principu hrají, aby jim to generovalo velmi mizivý zisk (víme jak jsou na tom finanční odměny na magazínech, bohužel) . Myslím, že na Zing nechodí nikdo jiný, než hráči. A první South Park se do většiny z nich opravdu propsal, bylo to něco naprosto nového, originálního a díky propojení senzačního, a již přes dvacet let fungujícího seriálu s jednoduchou a přitom zábavnou hratelností, vytvořilo dle mého názoru herní poklad, ke kterému jsme se již sám znovu vrátil a nebylo to naposledy. Toto není Dark Souls, aby zde byla třeba výzva, toto není 180hodinový Zaklínač aby zde vadilo, že je South Park 2 stejný, jako ten první. Přeci jen se podívejme na kostru epizod seriálu South Park, ten styl je furt stejný, identický. Očekávat od South Parku obrovský posun příběhu na způsob Christophera Nolana s velkými zvraty, na které se bere důraz v následujících dílech a sériích, by bylo šílené mimo. Toto je čistokrevná zábava, toto by neměla ani být recenze pro TY, co nejsou South Park pozitivní, protože ty to ani nekoupí, ani je to nezaujme z obalu a recenze je rozhodně nenavnadí. Tohle je recenze pro ty, co vědí co South Park znamená, pro ty co okusili první díl... a myslím si, že pro ně, je 7/10 opravdu hodně slabá známka (v dnešní době se hodnocení radikálně již změnilo, takže argument, že se jedná o nádherný nadprůměr je zde velmi zbytečný. Dnes už nikdo, to co má 5/10 či 6/10 nekupuje) . A závěrečné dva odstavce o tom, jak je South Park sprostý, plný nevhodných slov, prdů, prostředníčků či kondomů je svým způsobem mnoho povyku pro nic, protože neznám člověka, kterého by tohle nějak u série South Park překvapilo. Dejme naopak prostor těmto věcem, nekřičme jak je znásilnění šílená věc, když vyšla informace o Weinsteinovi (fakt si někdo myslel, že v USA se novou Angelinou Jolie stanete jen díky přirozenému talentu, dobrým známkám ve škole a hezkému úsměvu? Bože, všichni jsme plný testosteronu a jakmile přičichneme k moci, tak to jde samo...) a berme svět jaký je. Moralismus ještě nikdy ničemu nepomohl. Tyhle hry, originální kousky - které baví - potřebují více propagovat, více kupovat, protože za chvíli přichází další AC, další CoD, další Battlefield, teda pardon Battlefront. A byla by škoda, kdyby se hráči rozhodli kvůli 7/10 a posledním odstavcům odložit koupi na případnou slevu a sáhli raději v DAY ONE po něčem ze jmenovaných, pak totiž nemůžeme nikdy očekávat, že budou vznikat kreativní a lákavé tituly.

Diskuze na fóru

Humble bundle -vše sem (570 příspěvků), Fotka vašeho PC (226 příspěvků), Steam účet - BAN (5 příspěvků), Trance - TOTY 2017 (450 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4563 příspěvků), Assassin's Creed Unity (65 příspěvků), STEAM -všechno sem (7038 příspěvků), Good Old Games | GOG.com (53 příspěvků)

Právě vychází

» release list

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Overgrowth – prohopkejte se ke svobodě

Je na čase svrhnout krutovládu a opět nastolit mír. Svět volá po hrdinovi a nikdo jiný nemá tolik za ušima jako králík Turner.

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Fire Emblem Warriors - povedená grupka hrdinů

Omega Force nám opět dokázala, že vlastní návod, jak účelně spojit dvě různé značky. A vytvořit tak perfektní záležitost.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Konzole a handheld
 
 
Návštěva nového studia SCS Software

Tvůrci simulátorů trucků slaví 20 let, a tak nás pozvali do svých zcela nových kanceláří na prohlídku, ukázku VR a křest nového DLC New Mexico.

 
Přečíst celý článek»Autor: Marek_Tvrdy - Platforma: PC
 

Heliborne - vrtulníky a rock

Recenze - 21.11.2017
 
Heliborne - vrtulníky a rock

Nahoďte rotory a vrhněte se do víru nebeských bitev v simulátoru Heliborne. Toto akční létání s vrtulníky je plné výbuchů raket, řinčení kulometů a…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC
 
 
Attentat 1942 – lepší než učebnice

Heydrichiáda zasáhla osudy tisíců lidí. Pojďme se podívat blíže na jeden z nich.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC