343 Industries mají pracovat na kampani Halo v Unreal Enginu
V posledním roce tým značně oslabil.
PC | XSX|S
V posledním roce tým značně oslabil.
Frank O'Connor byl s Halo od začátku, směr určoval od čtvrtého dílu.
Joseph Staten byl u série od samého začátku.
Na sérii mají pracovat dál.
Spekulace o přechodu Halo na Unreal Engine 5 se nepotvrdily.
Následuje zakladatelku studia a další důležité zaměstnance.
Nahradit má interní Slipspace. Šéf jeho vývoje studio nedávno opustil.
Údajně má skončit David Berger, muž stojící za enginem Halo Infinite.
Bonnie Ross se s Halo loučí po patnácti letech.
Paul Bertone pracoval na původní trilogii Halo, ODST a Reach.
Online služby Halo her pro Xbox 360 nebude možné brzy využívat.
Upuštění od Xbox One verze prý nehrozí.
Snad to neznamená nic špatného.
Interní studio Microsoftu, 343 Industries, vypustilo do oběhu 12 volných pracovních pozic pro vývoj "vysokooktanového Halo zážitku".
Podle nejnovějšího čísla magazínu Games Master se ve studiu 343 Industries pracuje na remaku původního dílu série Halo.
Stává se jím Alan Hartman, dříve vedl Turn 10.
Značka zůstává v rukou 343 Industries, ujišťuje Booty.
Obě hry vyjdou v první polovině příštího roku.
Pracovat bude na AAA hře.
Telltale Games se chtějí vyhnout crunchi a vyhoření.
Vývojáři z 343 Industries mají nakonec přece jen vyměnit engine.
343 Industries s vývojem podle všeho končí.
O místo přijde také několik vývojářů Halo Infinite.
Probíráme důležité události posledních dní.
Nová roadmapa přináší špatné zprávy.
Konečně se taky budeme moci vrátit k dohraným misím.
Zúčastnit se ho budou moci šťastlivci z programu Halo Insider.
Studio má údajně pracovat na novém herním režimu.
Těšit se ale můžete i na oficiální kuchařku.
Pokračuje představování Soul Hackers 2, ale také úplně nových her.
© 2010-2023 Zing & Grunex