Bonnie Ross, šéfka studia 343 Industries stojícího posledních patnáct let za sérií Halo, oznámila konec svého působení ve studiu i v Microsoftu, jehož byla viceprezidentkou. Jako důvod svého konce ve společnosti uvedla rodinné zdravotní důvody.
„Ačkoli jsem doufala, že zůstanu u Halo do vydání Winter Updatu, musím oznámit, že opouštím 343 Industries a budu se věnovat zdravotnímu problému v rodině. Jsem neskutečně hrdá na práci, kterou studio odvedlo na Halo Infinite, Master Chief Collection, televizním seriálu Halo a mnohém dalším,“ napsala Ross.
— Bonnie Ross (@PlutonForEver) September 12, 2022
Studio rozloží povinnosti dosavadní hlavy studia hned mezi několik lidí. Do čela týmu nastoupí dlouholetý producent Pierre Hintze, který povede vývoj Halo Infinite a budoucích titulů. Současný šéf marketingu Bryan Koski se ujme role generálního manažera značky Halo a k vedení studia se připojí také Elizabeth Van Wyck, která se bude starat o byznys.
Bonnie Ross pracovala v Microsoftu od roku 1994. V roce 2007 založila studio 343 Industries, s nímž převzala po Bungie správu nad sérií Halo. Během patnácti let tak stála u zrodu Halo 4, Halo: The Master Chief Collection, Halo Wars 2, Halo 5: Guardians nebo zatím posledního dílu Halo Infinite.
Studio nedávno představilo novou roadmapu pro Halo Infinite, která přinesla oznámení zmiňovaného Winter Updatu, ale také odložení plánované třetí sezóny a zrušení vývoje split-screen multiplayeru.
Zdá se mi že v MS mají nějaký zásadní problém s vedením svých studií. Jelikož se za posledních pár let objevilo až moc problémů s jejich fungováním. Ať už se jedná o hry jako Halo Infinite, Perfect Dark nebo třeba Fable. Neříkám že nemají i fungující studia. Ale prostě je tam něco špatně. Ať už si Phil říká co chce.
Přesně… ostatně stačí se podívat jak dlouho se vyvíjelo poslední HALO a co ve finále v day one dodali hráčům… A do dnes ta nadhodnocená hrůza, s herními mechanikami starými 25 let, není dodělaná.