Společnost Paramount Pictures zveřejnila novou ukázku z blížící se druhé sezóny seriálového Halo, která naváže na první sérii z roku 2022. Ta byla mezi hráči i běžnými seriálovými konzumenty přijata značně rozporuplně, takže mají tvůrci v tomto směru co napravovat.
Výše přiložený trailer ale nevypadá vůbec špatně. Druhá sezóna bude uvedena již 8. února v předplatném Paramount+. V České republice bude pokračování seriálu Halo k dispozici ve stejné době prostřednictvím služby SkyShowtime.
Osobně mám vůči tomuto seriálu averzi z toho důvdu, že si zkrátka Master Chief neustále sundavá helmu. A nejen to, dokonce jsme viděli i jeho zadek.
Kouzlo her je to, že má Chief super osobnost a dokáže vyjadřit své emoce bez toho, aniž bychom viděli jeho obličej. Taky je tu aspekt toho, že pod helmou může být kdokoliv. Čili ať člověk/fanoušek vypadá jak chce, může si pod tím brněním představit sám sebe. To bohužel u seriálu nejde.
Četl jsem rozhovor s hercem Chiefa, kde říkal něco v tom smyslu, že není možné se emocionálně spojit s postavou, která má na sobě neustále helmu a nevidíme její obličej, což samotná herní série, ZE KTERÉ SERIÁL VYCHÁZÍ, samozřejmě vyvrací.
Ten rozhovor jsem četl taky a bylo to myšleno tak,že on jako herec by nedokázal do hraní dát tolik emocí pokud by měl neustále na hlavě helmu,což se dá i pochopit.Někomu stačí k dobrýmu výkonu jen dabing,někdo to prostě potřebuje mít se vším všudy.
Takto to myšleno nebylo, viz. citace níže. A i kdyby, tak to potom zní jako špatný casting 🤷
„When you play a first-person shooter, the way that a character is developed is very different than what’s necessary when you’re making long-form television,“ Schreiber added. „To go on this journey with your protagonist, you’re not going to be able to bring an audience along in a long-form story without having access to a character’s face, which tells you what they’re feeling, how they think about everything. That access to a character’s emotional life, over the course of time, is what makes you empathise and connect with a character.
„I’m sorry, but it’s the only choice for long-form storytelling in television. What I would say to anybody who disagrees with that, I totally respect that opinion. But it’s a pretty basic place to start when you’re talking about making a television show of quality.“
LOL,vždyť je to přesně to co píšu výše.Charakter ve hře se dabuje uplně jinak,než tak jako ho hrají v živém seriálu.
Neumíš číct, anonynme Kde přesně se tam píš, že by „nedokázal do hraní dát tolik emocí“ ?
Jsem rad kdyz se tvurci serialu drzi predlohy, na druhou stranu jsem taky rad, kdyz bezhlave neprenasi kdejakej nonsense – jako treba ze nekdo nosi helmu 24/7.
Ve hre ses s hrdinou „emocionalne spojil“ (ikdyz tvl jako fakt jsi tam prozival nejaky emoce?) protoze za nej primo hrajes, u serialu to ale fu guje trosku jinak, kdyz jses jaksi jen divak…
Btw poznamka pro redakci: ta co 5sekund vyskakujici reklama, prekryvajici textovy pole, je na presdrzku… Jen se pak nedivte, ze cim dal tim vic lidi uziva adblocker
Proč komentuješ, když očividně Halo neznáš a ani se nekoukáš na filmy nebo seriály? Jinak bys nepsal takový hlouposti.
Má na Zingu nějaká konverzace IQ větší než deset? Užijte si to tu Uvidíme se zase u další novinky.
Hm, co taky cekat od dizkuze s clovekem, co emocne prilnul k nekomu v helme…
nedrží se předlohy a už před vzníkem seriálu tvůrci prohlašovali že se nebudou držet předlohy že budou příběh Master Chiefa vyprávět jinak
Snad tam aspon hodí Echo teamu aspon nějaké cameo.
První série byla legen(počkej si) dární