Na oficiálním fóru Bethesdy se objevila nijak zvlášť pozitivní zpráva, v níž jeden ze členů studia informuje o současném stavu PS3 verze přídavku, která ještě pořád nevyšla. Vývojáři se podle všeho potýkají s blíže nespecifikovanými problémy, jež se už snažili vyřešit několika způsoby, ale bez výsledku, v žádném případě se nedostali k výsledku, jenž by všechny uspokojil.
Tvůrci však zdůrazňují, že za spolupráce Sony stále tvrdě pracují na vyřešení celé problematiky. Další potíž totiž tkví nejenom v Dawnguardu samotném, ale i v prostém faktu, že problémy prvního DLC mají sdílet i ty další, takže dokud úspěšně nevydají Dawnguard, nevydají ani nic dalšího.
Na závěr se Bethesda omlouvá za způsobené potíže, a dodává, že chápe, že to všechny fanoušky pěkně štve. V blízké době bychom se měli dočkat dalšího stanoviska, jež snad poskytne trochu bližší a detailnější informace, než jenom „máme problém“.
To nám to pěkně začíná. PS3 verzi provází problémy, kvůli nimž se vydání stále vzdaluje a PC verzi páni z Bethesdy v našem regionu stále blokují. A to jsme si mysleli, že chyby Skyrimu nemohou přesáhnout hranice samotné hry. Očividně mohou.
Draggo: abych řekl pravdu tak si raději užiju svoje (PS3) exkluzivitky, než abych ještě za tohle patil… Ano Skyrim jsem hrál a dohrál ale pokud bych si měl vybrat, tak bych si raději znova zahrál Dragon’s Dogma, který mě oslovilo podstatně víc, jako ty souboje byly v DD docela velká výzva i když jsem to dohrál, ale když jsem "dohrál" Skyrim, tak jsem si vesele stoupl před draka a střílel do něj šípy a vesele jsem se usmíval…
BTW: koukni na vytváření postavy ve DD a Skyrimu… ( v DD máš dokonce slušně vypadající ženský, kdežto ve Skyrimu máš hezkou bandu transvestitů )
"Vina" je na straně Sony a celkové koncepce PS3 jakožto systému se zcela specifickou architekturou. Pokud na ní dělá first-party tým zabývající se jen exkluzivitami (Uncharted, God of War etc. ) , tak můžou ušít hru přesně na míru. Ale když přijde řeč na multiplatformní tituly, je to hned horší – hra se musí vyvíjet a optimalizovat na 3 platformy – PC a Xbox 360 mají architekturu podobnou, tam problém není – kdežto PS3 je často oříšek a snad žádná firma si nemůže dovolit vyvíjet stejnou hru odznova včetně enginu specielně pro PS3. A Creation bude jedním z těch, které prostě na PS3 nešlapou nejlíp a problém nebude v nějakým překlepu v kódu, ale v samotným základu. PS3 hráčům nezbývá než si zvyknout na to, že za svoje exkluzivity musí být ochuzeni jinde.
Proč mi připadá, že v Bethesdě maká poslední dobou banda idiotů? Tohle, a teď ještě ten přídavek Hearthfire, kežby to byl jen vtip… jen prosím ať Fallout 4 vyjde celý a zdravý.
Aha. Díky za informaci
Cenega tvrdí že čeká na stanovisko Bethesdy. Původní hru i Dawnguard opravdu blokuje sama Bethesda, a to pro celý středoevropský region. Podle všeho už je navíc překlad hotový
PC verzi neblokuje Bethesda, ale Cenega. Pořád pracuje na překladu. Mělo by to být během září.