Studio Crystal Dynamics pustilo do oběhu zbrusu nový opravný balíček pro PC verzi Tomb Raideru, který by se měl údajně postarat o podstatně lepší optimalizaci hry na strojích se slabším procesorem. K jakým změnám konkrétně došlo známo není, ale spousta hráčů si pochvaluje větší plynulost titulu.
Kromě toho byly odstraněny nepříjemnosti s Mountaineer, Sure-Shot a Demolition obleky, které se neodemykaly správně, či s vodními polygony, jež na Intelových grafikách náhodně mizely. Drobných změn se rovněž dočkalo uživatelské rozhraní, ale tam jde spíš o věci kosmetického rázu. Kompletní seznam jako vždy naleznete na oficiálních stránkách hry.
Zpráva pochází ze zdejší Tomb Raider fansite.
Samozřejmě nebráním se HC výzvám, ale ja si psal táhne mi na kristovy léta a už to není ono Ale grimrock hraju na old school A upřímně? Staré hry (až na některé vyjímky o) Byly opravdu otřesné Byly HC ne protože to chtěli vývojáři ale byly tak zabugované a špatně udělané . ) Pro ukazku se zkus podivat na Angry video game nerd. Ale zase na obranu občas si zahraju ještě na mém comodoru a TES Občas šáhnu na 2600, ale to nechávám synovci
Hehe
Brokarek: Tak já použil program (Cheat engine) posledně na spec ops v MW 3 takže jsem zkusil kolik kol je v survivalu ehm 10Mega jich není nastavených
Já naposledy jezdil cheaty u San andreas. Bez nich to byla nuda Dneska už ale prakticky cheaty nejsou. Dneska už to neni implementovaný přímo ve hrách a nejsou to takový originální srandičky jako dřív.
Poprvé jsem použil cheat ve svých 4letech … byl to doom ty cheaty mi natukával starší brácha tak to bylo v pohodě. Dnes už cheaty nevyužívám pokud mě ta hra nějakým způsobem nenaštve až do takové úrovně kdy většina lidí kope do komplu a tříská do klávesnice…
silent -kurna chlape , se divam kolik uz ti je roku:) to teda snad musis znat stary dobry hry:) jsem myslel ze starsi hraci prave chteji hc hry…kdyz v te dobe vyrustali…
silent-ja jsem vzdycky myslel ze cheaty jsou pro lemry (bez urazky) …
Proč vtip ? Hraju hry abych si užil příběh atmosféru a vcítil jse do té role. A smrt mi v tomhle ohledu prostě vadí.
silent-dobrej vtip:)
Já pařím SP hry s nesmrtelnosti. Mám rád Role play a prostě hodně se vžiju do té postavy a aby mě pořád zabíjely…to mi kazí zážitek Např Borderlands 1, 2, , Lovec valutu ani jedna smrt. . mnohem lepší než nekonečný respawny. .
i tak se to muze brat…
Ratos: Ne tak docela. Vy jste byli prostě hardcore hráči. Ačkoliv byla hra dost těžká, nebylo nic jinýho, a vy jste se pořád snažili, a začalo vás to bavit. Dneska když nějakého 9letého kluka něco nebaví, že umírá nebo prohrává, tak si akorát stáhne nějakou jinou, jednodušší hru a na nějakou snahu se vykašle.
3dav3-blbost , v kolika letech si myslis ze jsem hral uplne prvniho silent hilla ? Nebo tr1? To byly hard hry, . To neni o tom ze chteji aby to hrali deti, to je o tom ze hraci chteji jednoduche hry, . . podivej se co vychazelo za hry pred 15-20 lety a co se plodi ted, krom grafiky zadnej pokrok, aspon v hratelnosti ne , ta je naopak jeste horsi. Uz si ani neuzivam hry jako driv, posledni hra co jsem si fakt uzil je dark souls, skoda ze se vyvojari nesoustredi vic na hrace kteri maji radi vyzvu, nerikam ze si hry porad neuzivam, tenhle rok bioshock , tady ten tr, god of war , fc3, dishonored-ano vsechno to jsou dobre hry , ale…. Tak nejak to vidim ja…
3dav3 To taky, ale především hry jsou tak zabugované, že není možné je dohrát na nejtěšží obtížnost. Oni o tom ví a proto dělají tak lehké hry.
Důvod proč se hry stávaj jednoduší je to, že vývojáři počítají s tim, že to bude hrát i mladší publikum než je na obalu hry. : /
Proto si cením každé hry která je obtížnější a za obtížnost nemůžou lagy