Uživatel nepřihlášen
      

Kampaň v AC4: Black Flag zabere 15 až 25 hodin

Pátek 19.7.2013 17:18 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Před měsícem Ubisoft tvrdil o pět hodin méně. Je těžké to ale přesně odhadnout.

Na diskuzních fórech a v komentářích se čas od času objeví dotaz, jak dlouhá vlastně bude singleplayerová kampaň v Assassin's Creed IV: Black Flag. Na tuto otázku se snažil odpovědět kreativní ředitel Hean Guesdon.

"Je těžké odhadnout herní dobu, protože jde o hru s otevřeným světem, kde je velmi důležitý průzkum oblastí. Svět budete muset prozkoumat, abyste získali zkušenosti a přístup k některým pozdějším misím. V tomto ohledu by kampaň měla trvat asi 15 až 25 hodin. Pokud ale budete chtít prozkoumat úplně vše a plně využít obsah hry, tak to bude trvat mnohem déle," nechal se slyšet Hean Guesdon pro GamingBolt.

Ono je opravdu těžké nějakým rozumným způsobem odhadnout dobu u takto otevřených her. Připomeňme ale, že před měsícem Ubisoft řekl, že herní doba bude kolem 15-20 hodin.

Assassin’s Creed 4 je naplánován na 1. listopadu pro PlayStation 3, Xbox 360 a Wii U. PC verze dorazí o několik týdnů později. Ve vývoji jsou i verze pro PS4 a Xbox One.

...
Délka: ...
Assassins Creed 4: Black Flag - Prohlídka Karibiku
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Assassin’s Creed 4: Black Flag na PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii UScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag Screenshot ze hry Assassin’s Creed 4: Black Flag
Související novinky
 
V prodeji bude GOTY edice Assassin's Creed 4

V prodeji bude GOTY edice Assassin's Creed 4

Úterý 11.3.2014 13:21 - Kromě samotné hry obsáhne i hned sedm dodatečných rozšíření. Aktualizováno o cenu. Přečíst celý článek »

18 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Gameplay walkthrough Assassin’s Creed: Freedom Cry

Gameplay walkthrough Assassin’s Creed: Freedom Cry

Středa 19.2.2014 09:14 - Singleplayerové rozšíření čtvrtého dílu jako samostatný titul. Dnes na PSN, 25. února pro PC. Přečíst celý článek »

3 komentáře|PC, PS4, PS3
Multiplayer Assassin’s Creed 4 podruhé rozšířen

Multiplayer Assassin’s Creed 4 podruhé rozšířen

Středa 12.2.2014 09:47 - Guild of Rogues přináší do hry více hráčů tři nové postavy - zkušeného a hbitého Stowawaye, klidného a vyrovnaného Shamana s flusačkou a zákeřnou Siren. Přečíst celý článek »

1 komentář|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Kampaň v AC4: Black Flag zabere 15 až 25 hodin
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Kiko    Ale ostatný tipujem že nie. Okrem postáv a doby to nemá nič spoločné. Vôbec to na seba nenadvezuje (mozno len tym že sa Washington dostal vyššie ako bol) . Nechcem tu viac spoiler písať.Kikokiko8410    22.7.2013 14:02 Kiko

Ale ostatný tipujem že nie. Okrem postáv a doby to nemá nič spoločné. Vôbec to na seba nenadvezuje (mozno len tym že sa Washington dostal vyššie ako bol) . Nechcem tu viac spoiler písať.

Desmond Miles    Kiko
Ja sem ale Tyranny of king washington hral.
Desmond Milesdesmond-miles17917
    22.7.2013 13:51
Desmond Miles

Kiko
Ja sem ale Tyranny of king washington hral.

Kiko    Keď si to nehral tak nepochopiš :)Kikokiko8410    22.7.2013 12:53 Kiko

Keď si to nehral tak nepochopiš :)

thundeus    Docela dost :Dthundeusthundeus16362    22.7.2013 11:22 thundeus

Docela dost :D

Kiko    Tyranny of... bolo ako keby nové skrátené AC ktoré malo spoločné z trojkou len postavy.Kikokiko8410    21.7.2013 18:03 Kiko

Tyranny of... bolo ako keby nové skrátené AC ktoré malo spoločné z trojkou len postavy.

Desmond Miles    DLC Tyranny of king Washington patřilo k příběhu AC III.Desmond Milesdesmond-miles17917    21.7.2013 16:00 Desmond Miles

DLC Tyranny of king Washington patřilo k příběhu AC III.

lukezamek111   1x   Hlavně ať to nedohraju za pár dnů jako vždy, ale aspoň za pár týdnů :-Dlukezamek111lukezamek11111422    21.7.2013 08:52 lukezamek111

Hlavně ať to nedohraju za pár dnů jako vždy, ale aspoň za pár týdnů :-D

Kiko    @Monkeyskunk: dik za reakciu, máš pravdu teraz som si to odsledoval...čitanie databázy sa tam neráta.Kikokiko8410    20.7.2013 20:52 Kiko

@Monkeyskunk: dik za reakciu, máš pravdu teraz som si to odsledoval...čitanie databázy sa tam neráta.

Abakanius    Nemám obavy o herní dobu u AC. Vždy je dlouhá.Abakaniusabakanius16093    20.7.2013 20:41 Abakanius

Nemám obavy o herní dobu u AC. Vždy je dlouhá.

Monkeyskunk    Kiko: řekl bych, že cutsceny se tam počítají, ale čtení ruzných journalů tam nebude.Monkeyskunkmonkeyskunk6143    20.7.2013 20:29 Monkeyskunk

Kiko: řekl bych, že cutsceny se tam počítají, ale čtení ruzných journalů tam nebude.

Kiko    Teraz ma napadlo niečo...keď hráte hru (dajme tomu AC) tak sa do celkovej hracej doby zarátajú aj cut-scény, čas ktorý strávite čítaním databázy...? lebo hrám AC3 a zdá sa mi že to sa tam nezapočítava. DikKikokiko8410    20.7.2013 20:20 Kiko

Teraz ma napadlo niečo...keď hráte hru (dajme tomu AC) tak sa do celkovej hracej doby zarátajú aj cut-scény, čas ktorý strávite čítaním databázy...? lebo hrám AC3 a zdá sa mi že to sa tam nezapočítava. Dik

ACR27    geralte nemas zas :) a snad AC4 bude trosko lepsi nez AC3 nerikam ze byl spatnej ale nebylo to uz sice ta serie co to byvalo i kdyz AC4 nebude taky moc dobrej ale snad se polepsej :)ACR27acr277486    20.7.2013 18:06 ACR27

geralte nemas zas :) a snad AC4 bude trosko lepsi nez AC3 nerikam ze byl spatnej ale nebylo to uz sice ta serie co to byvalo i kdyz AC4 nebude taky moc dobrej ale snad se polepsej :)

k8nny   1x   , Ne asasin nejsem, to je jen sranda, to asi nechapes, ale jestli si to myslel jako, ze jsem fanousek tak to OK´
:-D málem jsem se rozplakal smíchy ;__;
k8nnyk8nny7667
    20.7.2013 18:02
k8nny

, Ne asasin nejsem, to je jen sranda, to asi nechapes, ale jestli si to myslel jako, ze jsem fanousek tak to OK´
:-D málem jsem se rozplakal smíchy ;__;

Kiko    @kjuler: najlepšie je počkať a kúpiť potom ediciu zo všetkými DLC ;)

inak fakt Tyrania nemala s príbehom vôbec nic spoločné, len dobu a postavy. Bol to akoby celkom iný príbeh ktorý nenadvezuje na samotné AC3
Kikokiko8410
    20.7.2013 15:04
Kiko

@kjuler: najlepšie je počkať a kúpiť potom ediciu zo všetkými DLC ;)

inak fakt Tyrania nemala s príbehom vôbec nic spoločné, len dobu a postavy. Bol to akoby celkom iný príbeh ktorý nenadvezuje na samotné AC3

CZconnor    Kjuler:
Ne asasin nejsem, to je jen sranda, to asi nechapes, ale jestli si to myslel jako, ze jsem fanousek tak to OK. A znam spousta DLC ktere do pribehu hry nepatri napr. DLC pro Mafii 2. Tyranie GW je proste jen mensi samostatny pribeh. A kdyz to nechces kupovat, tak to nekupuj . -) pribeh ti to stejne nedoplni. Nebo si kup Buccanerku se vsemy DLC.
CZconnorczconnor20481
    20.7.2013 13:23
CZconnor

Kjuler:
Ne asasin nejsem, to je jen sranda, to asi nechapes, ale jestli si to myslel jako, ze jsem fanousek tak to OK. A znam spousta DLC ktere do pribehu hry nepatri napr. DLC pro Mafii 2. Tyranie GW je proste jen mensi samostatny pribeh. A kdyz to nechces kupovat, tak to nekupuj . -) pribeh ti to stejne nedoplni. Nebo si kup Buccanerku se vsemy DLC.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

CZconnor    Myscho:
Tak to sem nepis a nekaz nam naladu a bez si hrat FPS kdyz je tohle pro tebe nuda . -)
CZconnorczconnor20481
    20.7.2013 13:18
CZconnor

Myscho:
Tak to sem nepis a nekaz nam naladu a bez si hrat FPS kdyz je tohle pro tebe nuda . -)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

kjuler   1x   CZconnor: "A kdyby neco, tak pribeh byl celej. Jenom Georgova tyranie byla v DLC a to k pribehu nepatri. Vubec nepremyslis nad tim co pises . -) "

Aha, pokud to vůbec nepatří k příběhu, tak proč to vydávají? ;-)
No nic, z tvého profilu jsem zjistil, že jsi asasín, takže dál to tu nemá cenu řešit.
kjulerkjuler20488
    20.7.2013 13:16
kjuler

CZconnor: "A kdyby neco, tak pribeh byl celej. Jenom Georgova tyranie byla v DLC a to k pribehu nepatri. Vubec nepremyslis nad tim co pises . -) "

Aha, pokud to vůbec nepatří k příběhu, tak proč to vydávají? ;-)
No nic, z tvého profilu jsem zjistil, že jsi asasín, takže dál to tu nemá cenu řešit.

kjuler    CZconnor: AC3 je zatím jediná hra, kde mi toto vadilo. Dohrál jsem ji týden po vydání na platinu, takže jsem hru prolezl skrz na skrz. A musím říct, že ta hra byla na můj vkus hodně neučesaná.kjulerkjuler20488    20.7.2013 13:08 kjuler

CZconnor: AC3 je zatím jediná hra, kde mi toto vadilo. Dohrál jsem ji týden po vydání na platinu, takže jsem hru prolezl skrz na skrz. A musím říct, že ta hra byla na můj vkus hodně neučesaná.

Geralt z Rivie   1x   ACR27:Dik za doporučení :-)Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274    20.7.2013 13:03 Geralt z Rivie

ACR27:Dik za doporučení :-)

myscho   1x   Tento diel vynechavam, kedze uz 3 bola nuda a ani som to nedohral. A 4 bude viac namornych bitiek a tie ma tiez v 3 dost otravovalimyschomyscho20953    20.7.2013 13:03 myscho

Tento diel vynechavam, kedze uz 3 bola nuda a ani som to nedohral. A 4 bude viac namornych bitiek a tie ma tiez v 3 dost otravovali

CZconnor    A kdyby neco, tak pribeh byl celej. Jenom Georgova tyranie byla v DLC a to k pribehu nepatri. Vubec nepremyslis nad tim co pises . -)CZconnorczconnor20481    20.7.2013 12:59 CZconnor

A kdyby neco, tak pribeh byl celej. Jenom Georgova tyranie byla v DLC a to k pribehu nepatri. Vubec nepremyslis nad tim co pises . -)

CZconnor    kjuler:
Aby ste se z tech bugu uz nepo*raly ! ! ! Copak to je tak strasny ? Ja jsem zadnej bug v AC3 nevsiml, jenom kdyz se neobjevovaly postavy coz neni tak strasny. Nechapu jak te muzou zajimat jen naky blby bugy ! Bugy ma dnes kazda hra.
CZconnorczconnor20481
    20.7.2013 12:57
CZconnor

kjuler:
Aby ste se z tech bugu uz nepo*raly ! ! ! Copak to je tak strasny ? Ja jsem zadnej bug v AC3 nevsiml, jenom kdyz se neobjevovaly postavy coz neni tak strasny. Nechapu jak te muzou zajimat jen naky blby bugy ! Bugy ma dnes kazda hra.

kjuler   1x   Po zkušenosti s AC3, který jsem hrál na PS3 v den vydání, už stejnou chybu neudělám. Rozhodně hraní odložím o pár měsíců, až to opatchujou a odstraněj všechny bugy, kterých tam určitě bude zas jak much. A nebo si spíš počkám, až bude venku celá hra a koupím "complete edition". Protože už vidím, jak zase budou s. át příběh po tisíci malejch DLC.kjulerkjuler20488    20.7.2013 12:45 kjuler

Po zkušenosti s AC3, který jsem hrál na PS3 v den vydání, už stejnou chybu neudělám. Rozhodně hraní odložím o pár měsíců, až to opatchujou a odstraněj všechny bugy, kterých tam určitě bude zas jak much. A nebo si spíš počkám, až bude venku celá hra a koupím "complete edition". Protože už vidím, jak zase budou s. át příběh po tisíci malejch DLC.

ACR27   1x   geralte je to fakt dobrej dil mam ho dohranej nekrolikrat je to suprovej famousni dil :)ACR27acr277486    20.7.2013 12:26 ACR27

geralte je to fakt dobrej dil mam ho dohranej nekrolikrat je to suprovej famousni dil :)

Geralt z Rivie   2x   Kiko: Právě to AC III bylo pro mě trochu zklamání a tak se bojim i AC IV.
ACR27: Jestli budu někdy mít PSV tak do toho pujdu.
Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274
    20.7.2013 12:19
Geralt z Rivie

Kiko: Právě to AC III bylo pro mě trochu zklamání a tak se bojim i AC IV.
ACR27: Jestli budu někdy mít PSV tak do toho pujdu.

ACR27    geralte AC: liberation je surpovej dil :) sice tam hrajes za zenskou postavu ale je to dil kderej musi mit spravni fanousek serie :)ACR27acr277486    20.7.2013 11:35 ACR27

geralte AC: liberation je surpovej dil :) sice tam hrajes za zenskou postavu ale je to dil kderej musi mit spravni fanousek serie :)

CZconnor    Kiko:
Dobry ! Dik. Ale to video je oficialni ? Proc tam bylo CHILE ? ? !
CZconnorczconnor20481
    20.7.2013 11:20
CZconnor

Kiko:
Dobry ! Dik. Ale to video je oficialni ? Proc tam bylo CHILE ? ? !

Kiko   1x   odkaz ]

kto by chcel pokecať/vyjadriť svoj názor
Kikokiko8410
    20.7.2013 10:56
Kiko

odkaz ]

kto by chcel pokecať/vyjadriť svoj názor

Kiko    @Geralt: zasadenie assassínov do renesančného Talianska bolo super, pasovalo to tam ale viac dielov tam už nemohlo byť lebo by to bolo strašne stereotypné (hoci to bola najlepšia lokácia) . AC3 v Amerike, tak k tomu poviem, že obdobie vojny za nezávislosť bolo dobré pre AC, jediná "chyba" bola že Connor bol aký bol a dosť hráčom sa nepáčil+mestá boli také obyčajné.

K AC4---bojím sa že veľká časť hry sa bude odohrávať na mori/lodi a to ja nechcem hoci obdobie pirátov sa mi strašne páči.

Séria sa určite vráti aj do Európy, veď tvorcovia sami povedali že chcú ukázať hráčom čo najviac období histórie...2. sv. vojny sa nebojím (tvorcovia dosť čítajú fóra a snažia sa prispôsobiť hráčom a dosť hráčov nechce strieľanie v hre)

Nakoniec moje favorizované lokácie pre ďalšie ACčka: Čína, Rusko (19. stor) , Anglicko 19. stor. Francuzsko a možno Egypt. Do Indie sa pravdepodobne už v hre nepozrieme lebo dnes bol oznámený nový komix ktorý sa práve tam odohráva.
Kikokiko8410
    20.7.2013 10:45
Kiko

@Geralt: zasadenie assassínov do renesančného Talianska bolo super, pasovalo to tam ale viac dielov tam už nemohlo byť lebo by to bolo strašne stereotypné (hoci to bola najlepšia lokácia) . AC3 v Amerike, tak k tomu poviem, že obdobie vojny za nezávislosť bolo dobré pre AC, jediná "chyba" bola že Connor bol aký bol a dosť hráčom sa nepáčil+mestá boli také obyčajné.

K AC4---bojím sa že veľká časť hry sa bude odohrávať na mori/lodi a to ja nechcem hoci obdobie pirátov sa mi strašne páči.

Séria sa určite vráti aj do Európy, veď tvorcovia sami povedali že chcú ukázať hráčom čo najviac období histórie...2. sv. vojny sa nebojím (tvorcovia dosť čítajú fóra a snažia sa prispôsobiť hráčom a dosť hráčov nechce strieľanie v hre)

Nakoniec moje favorizované lokácie pre ďalšie ACčka: Čína, Rusko (19. stor) , Anglicko 19. stor. Francuzsko a možno Egypt. Do Indie sa pravdepodobne už v hre nepozrieme lebo dnes bol oznámený nový komix ktorý sa práve tam odohráva.

Geralt z Rivie   2x   7onyga: Jasně, že to nemůže být jenom itálie, ale mohlo to být o hodně lepší než piráti.
A jestli udělaj AC v 2. světové tak u mě Ubisoft skončilo.
Geralt z Riviegeralt-z-rivie17274
    20.7.2013 10:00
Geralt z Rivie

7onyga: Jasně, že to nemůže být jenom itálie, ale mohlo to být o hodně lepší než piráti.
A jestli udělaj AC v 2. světové tak u mě Ubisoft skončilo.

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11974 příspěvků), Mafia I - Krabicová verze - KOUPÍM! (13 příspěvků), Poraďtě co si zahrát :D (7 příspěvků), Informace o GK ve hře (6 příspěvků), STEAM -všechno sem (7018 příspěvků), Humble bundle -vše sem (541 příspěvků), Trance - Progressive Mix 43* (431 příspěvků), Prodej sběratelských figurek. (5 příspěvků), Co neminout na PS4? (5 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Dojmy z Gamescom dema Ylands

Preview - 22.9.2017
 
Dojmy z Gamescom dema Ylands

Co je nového v chystaném sandboxovém titulu od Bohemia Interactive, který je na první pohled dost odlišný od ostatních projektů studia?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC
 
 
Evil Genome – postapokalyptický svět na čínský způsob

Odyssea za ztracenou pamětí s mečem a plazmovou puškou.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC
 
 
Destiny 2 – space opera co chytne a nepustí

Jedna z nejdražších her minulých let dostává svůj druhý díl. Poučila se z předchozích chyb?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Baja: Edge of Control HD – reinkarnace z minulé generace

K životu byly probuzeny off-road závody z minulé generace konzolí. Stojí Baja za váš čas a peníze?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole
 
 
Dishonored: Death of the Outsider - nový díl s novou hrdinkou

Hlavní roli přebírají spíše vedlejší charaktery. Přinese to vítané změny do zažitého konceptu, nebo už Dishonored nebude tím, čím bývalo?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole