Uživatel nepřihlášen
   

Skyrim prodalo 20 milionů kusů

Středa 29.1.2014 10:29 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Fantasy RPG od Bethesdy je jednou z nejprodávanějších her všech dob.

Elder Scrolls V: Skyrim od Bethesdy prodalo po celém světě přes 20 milionů kusů. S informací se společnost pochlubila v nedávné tiskové zprávě, kde představovala dabéry nadcházejícího masivně multiplayerového RPG Elder Scrolls Online.

Skyrim se tak řadí mezi nejoblíbenější tituly všech dob - Super Mario Bros 3 (18 milionů), Super Mario World (20,6 milionů) a Pokemon Red and Blue (23,64 milionů). Nicméně, nejde o nejprodávanější hru předešlé generace. Tam vévodí Grand Theft Auto V od Rockstaru, které prodalo zhruba 29 milionů kusů.

Nedávno se na stránkách Bethesdy v sekci Skyrim objevily PlayStation 4 a Xbox One verze. Později se Bethesda omluvila, že šlo pouze o chybu a nemá v plánu vydat Skyrim pro nové konzole.

Není pochyb o tom, že série Elder Scrolls bude v budoucnu pokračovat. Teď už jen záleží, jak se mezi hráči uchytí Elder Scrolls Online. Zatím tomu moc šancí nedáváte.

...
Délka: ...
The Elder Scrolls V: Skyrim - Svět Skyrim
Kvalita videa »nízkástřední vysoká

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Elder Scrolls V: Skyrim na PC, PS3, Xbox 360, SwitchScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim Screenshot ze hry Elder Scrolls V: Skyrim
Související novinky
 
Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Vyšel masivní mod Beyond Skyrim: Bruma

Pondělí 3.7.2017 18:30 - Modifikace přidává do Skyrimu rozlehlý region, nové úkoly, tisíce plně namluvených řádků dialogů nebo zhruba 3 hodiny hudby. Časem vyjde i pro Xbox One. Přečíst celý článek »

8 komentářů|PC, Xbox One
The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

The Elder Scrolls V: Skyrim pro Switch není jen pouhý port

Pondělí 12.6.2017 07:13 - Během hraní můžete využívat pohybové ovládání nebo výbavu inspirovanou sérií The Legend of Zelda. Přečíst celý článek »

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Ambiciózní mod Enderal pro Skyrim je konečně venku

Pondělí 15.8.2016 14:40 - Už nějaký čas je k dispozici německá verze, anglická verze ale dorazila až nyní. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Skyrim prodalo 20 milionů kusů
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Slon    GoOdTiMe: takže máš Skyrim jako modlu?
- jinak tu nedělám ramena, jen mě se*ou komentáře typu "Jenze detska to maji jako modlu. . "
Slonslon19795
    30.1.2014 08:51
Slon

GoOdTiMe: takže máš Skyrim jako modlu?
- jinak tu nedělám ramena, jen mě se*ou komentáře typu "Jenze detska to maji jako modlu. . "

GoOdTiMe   2x    Dark souls by si to zaslouzilo o dost vic. .
Kdyby nebyl kolem Skyrimu takovej hype nikdy by tolik neprodal. . Jenze detska to maji jako modlu. .
GoOdTiMegoodtime13181
    29.1.2014 20:37
GoOdTiMe

Dark souls by si to zaslouzilo o dost vic. .
Kdyby nebyl kolem Skyrimu takovej hype nikdy by tolik neprodal. . Jenze detska to maji jako modlu. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Gandalf.   2x   Mě to vůbec nebavilo, ale tak každej má jinej styl.Gandalf.gandalf8216    29.1.2014 17:06 Gandalf.

Mě to vůbec nebavilo, ale tak každej má jinej styl.

antiku   4x   Ať už to má jakoukoliv obtížnost je to nuda. Příběh? Nuda, u draka jsem stál a ostatní ho zabijeli, a pak sem dostal další kouzlo. 1 hodinu sem ztrávil v dungeonu s 2 hádankama primitivníma a furt se stejnými nepřateli. Omylem sem utratil xxx peněz, protože sem jen špatně klikl (100+ důvodů proč Dan Vávra nesnáší TES V: Skyrim) , ovládání (inv apod. ) je hrozný, animace útoku fuj, ani člověk neví jestli se strefil nebo ne. Svět je sice rozlehlej, ale mrtvej s malyma vesničkama. Skoro všechno se loaduje+ bugy. Nechápu ty prodeje fakt ne.antikuantiku10022    29.1.2014 16:23 antiku

Ať už to má jakoukoliv obtížnost je to nuda. Příběh? Nuda, u draka jsem stál a ostatní ho zabijeli, a pak sem dostal další kouzlo. 1 hodinu sem ztrávil v dungeonu s 2 hádankama primitivníma a furt se stejnými nepřateli. Omylem sem utratil xxx peněz, protože sem jen špatně klikl (100+ důvodů proč Dan Vávra nesnáší TES V: Skyrim) , ovládání (inv apod. ) je hrozný, animace útoku fuj, ani člověk neví jestli se strefil nebo ne. Svět je sice rozlehlej, ale mrtvej s malyma vesničkama. Skoro všechno se loaduje+ bugy. Nechápu ty prodeje fakt ne.Komentář byl autorem naposledy upraven 29.1.2014 17:05

Původní verze před úpravami:Ať už to má jakoukoliv obtížnost je to nuda. Příběh? Nuda, u draka jsem stál a ostatní ho zabijeli, a pak sem dostal další kouzlo. 15 minut sem ztrávil v dungeonu s 2 hádankama primitivníma a furt se stejnými nepřateli. Omylem sem utratil xxx peněz, protože sem jen špatně klikl (100+ důvodů proč Dan Vávra nesnáší TES V: Skyrim) , ovládání (inv apod. ) je hrozný, animace útoku fuj, ani člověk neví jestli se strefil nebo ne. Svět je sice rozlehlej, ale mrtvej s malyma vesničkama. Skoro všechno se loaduje+ bugy. Nechápu ty prodeje fakt ne.

CzskillaCZ   1x   Tahle hra si to zaslouží! :)
Jinak TES Online se mi nezamlouvá, mikrotransakce jsou směšné, kdyby to dali spíše za určitou částku a pak by se mohlo hrát do hallelujah bez poplatků.
CzskillaCZczskillacz14547
    29.1.2014 16:04
CzskillaCZ

Tahle hra si to zaslouží! :)
Jinak TES Online se mi nezamlouvá, mikrotransakce jsou směšné, kdyby to dali spíše za určitou částku a pak by se mohlo hrát do hallelujah bez poplatků.

shaak   3x   To mě docela udivuje vzhledem ke "kvalitě" hry.shaakshaak13196    29.1.2014 15:47 shaak

To mě docela udivuje vzhledem ke "kvalitě" hry.

mnaca    Tak kdybych mel srovnat obtiznost Skyrim s jinym "dracim" RPG (Dragon's Dogma) tak urcite vyhraje Dragon's Dogma. Me bohuzel prisla velikost sveta Skyrim moc velka a prazdna. Nevim proc ale pusobilo to na me strasne prazdne. Nemuzu rict jestli si tech 20 mega zaslouzi nebo ne, ale gratulace i tak :) .mnacamnaca4486    29.1.2014 15:47 mnaca

Tak kdybych mel srovnat obtiznost Skyrim s jinym "dracim" RPG (Dragon's Dogma) tak urcite vyhraje Dragon's Dogma. Me bohuzel prisla velikost sveta Skyrim moc velka a prazdna. Nevim proc ale pusobilo to na me strasne prazdne. Nemuzu rict jestli si tech 20 mega zaslouzi nebo ne, ale gratulace i tak :) .

Rys18    kamgeforce: tak to je riadna blbost hlavne zo zaciatku mozno je ta obtiaznost menej vyvazena ako v oblivione alebo mozno sa v skyrime da rychlejsie vyskillit na uroven kedy su nepriatelia slabsi ale defaultna obtiaznost v oblivione je urcite ovela lahsia ako legendary v skyrime pre postavy na tom istom levelyRys18rys1812038    29.1.2014 15:23 Rys18

kamgeforce: tak to je riadna blbost hlavne zo zaciatku mozno je ta obtiaznost menej vyvazena ako v oblivione alebo mozno sa v skyrime da rychlejsie vyskillit na uroven kedy su nepriatelia slabsi ale defaultna obtiaznost v oblivione je urcite ovela lahsia ako legendary v skyrime pre postavy na tom istom levely

killer159357   2x   Jako sorry ale tahle hra má být HC ? To jsi vzal kde ? Kdyby řekli před vydáním hry že to bude další Dark Souls tak neřeknu , ale oni schválně chtěli casual. A JE JEDNA HLAVNÍ VĚC NA KTEROU KAŽDÝ ZAPOMÍNÁ A TO JSOU PENÍZE ! ! ! ! Každý vydavatel chce vydělat a neříkejte že ne každy Valve, CD projekt a já nevím kdo ještě . Prostě vždy půjde jen o zisk ! ! ! !killer159357killer15935710284    29.1.2014 15:17 killer159357

Jako sorry ale tahle hra má být HC ? To jsi vzal kde ? Kdyby řekli před vydáním hry že to bude další Dark Souls tak neřeknu , ale oni schválně chtěli casual. A JE JEDNA HLAVNÍ VĚC NA KTEROU KAŽDÝ ZAPOMÍNÁ A TO JSOU PENÍZE ! ! ! ! Každý vydavatel chce vydělat a neříkejte že ne každy Valve, CD projekt a já nevím kdo ještě . Prostě vždy půjde jen o zisk ! ! ! !

iToast    Ze všeho nejdříve gratuluji Skyrimu! Zaslouží si to. A poté, vyjímečně souhlasím s Lukkys a Silchas Zmar. Už od počátku sérii TES byla obtížnost směšná. Poslední tři hry sice nabízejí vysoké nastavení "obtížnosti", ale ta obtížnost je jen o zvýšení HP všech nepřátel a jejich útoku. Což je velice otravná záležitost (koho by bavilo sekat 5 minut do medvěda? - a mezitím se vám opotřebují dvě zbraně a celé brnění) .iToastitoast8080    29.1.2014 15:05 iToast

Ze všeho nejdříve gratuluji Skyrimu! Zaslouží si to. A poté, vyjímečně souhlasím s Lukkys a Silchas Zmar. Už od počátku sérii TES byla obtížnost směšná. Poslední tři hry sice nabízejí vysoké nastavení "obtížnosti", ale ta obtížnost je jen o zvýšení HP všech nepřátel a jejich útoku. Což je velice otravná záležitost (koho by bavilo sekat 5 minut do medvěda? - a mezitím se vám opotřebují dvě zbraně a celé brnění) .

Rascal    Skyrim dobrý, až na ty questy který kvůli bugům nešly udělat.Rascalrascal7254    29.1.2014 14:38 Rascal

Skyrim dobrý, až na ty questy který kvůli bugům nešly udělat.

kamgeforce   1x   Skyrim je výborná hra, ale jak už tu psalo několik lidí přede mnou ani legendary není srovnatelná například s defaultní obtížností oblivionu... A co se týče příběhu, ten nebyl bohužel nikdy silnou stránkou TES série.kamgeforcekamgeforce6237    29.1.2014 14:33 kamgeforce

Skyrim je výborná hra, ale jak už tu psalo několik lidí přede mnou ani legendary není srovnatelná například s defaultní obtížností oblivionu... A co se týče příběhu, ten nebyl bohužel nikdy silnou stránkou TES série.

Silchas Zmar   1x   Skallagrim :D jo pak se nedivím, že to má takové prodeje, Ono je jedno jak moc je to špatné, je to Skyrim a přes to nejede vlak...Silchas Zmarsilchas-zmar22866    29.1.2014 14:17 Silchas Zmar

Skallagrim :D jo pak se nedivím, že to má takové prodeje, Ono je jedno jak moc je to špatné, je to Skyrim a přes to nejede vlak...

free-art    Silchas Zmar : hrál jsem betu a tak mé hodnocení BETY je 10/10 ? tak to je jiná... bohužel na zing. cz je hodnocení hry a né bety... ale to je jedno. Jo a pro tebe nejsem zlatíčko - nejsem na kluky , prominfree-artfree-art2196    29.1.2014 14:03 free-art

Silchas Zmar : hrál jsem betu a tak mé hodnocení BETY je 10/10 ? tak to je jiná... bohužel na zing. cz je hodnocení hry a né bety... ale to je jedno. Jo a pro tebe nejsem zlatíčko - nejsem na kluky , promin

Skallagrim   2x   Kvalitní argument - "Že to není HC ? NO A CO? Je to Skyrim ! " - free-art má pravdu, jdu to hned dohrát na nejlehčí obtížnost, abych se pořádně bavil, je to přece SKYRIM! ! !Skallagrimskallagrim19082    29.1.2014 14:02 Skallagrim

Kvalitní argument - "Že to není HC ? NO A CO? Je to Skyrim ! " - free-art má pravdu, jdu to hned dohrát na nejlehčí obtížnost, abych se pořádně bavil, je to přece SKYRIM! ! !

Silchas Zmar   1x   free-art už jsem hrál betu zlatíčko... Jinak Skyrim nepřinesl vůbec nic, jen zjednodušení a debilizaci.Silchas Zmarsilchas-zmar22866    29.1.2014 13:56 Silchas Zmar

free-art už jsem hrál betu zlatíčko... Jinak Skyrim nepřinesl vůbec nic, jen zjednodušení a debilizaci.

free-art   3x   Silchas Zmar : jako promin ale raději se už nevyjadřuj ! TY a tebou podobný jste byly vedle jak Skyrim vyšel. Hra přinesla spousty nového do herní scény. Draky ? NO A CO? Že to není HC ? NO A CO? Je to Skyrim ! Předtím jsi na hru čuměl jak sysel a ted jí pomlouváš? Tvé hodnocení her v profilu? No fakt trapný dát 10/10 hře která ještě nevyšla ... jako nezlob se na mě ale rozhodně máš divné názory.... // omlouvám se všem slušným lidem za tento příspěvek.free-artfree-art2196    29.1.2014 13:22 free-art

Silchas Zmar : jako promin ale raději se už nevyjadřuj ! TY a tebou podobný jste byly vedle jak Skyrim vyšel. Hra přinesla spousty nového do herní scény. Draky ? NO A CO? Že to není HC ? NO A CO? Je to Skyrim ! Předtím jsi na hru čuměl jak sysel a ted jí pomlouváš? Tvé hodnocení her v profilu? No fakt trapný dát 10/10 hře která ještě nevyšla ... jako nezlob se na mě ale rozhodně máš divné názory.... // omlouvám se všem slušným lidem za tento příspěvek.

Lukkys   3x   Řešení obtížností u dnešních her je trapné. Pouze více HP, větší DMG. Pak jen dáváte Save, Load, Save Load.... tohle prostě není řešení. Pro mě je obtížná hra taková, kde musíte pochopit celou herní mechaniku, reagovat na ni a předvídat dopředu.Lukkyslukkys18193    29.1.2014 13:10 Lukkys

Řešení obtížností u dnešních her je trapné. Pouze více HP, větší DMG. Pak jen dáváte Save, Load, Save Load.... tohle prostě není řešení. Pro mě je obtížná hra taková, kde musíte pochopit celou herní mechaniku, reagovat na ni a předvídat dopředu.

NintendoNES    acolyte: ano, vydali patch, který přidal obtížnost Legendary. Ta je výše než původně nejvyšší Velmistr. Legendary je o dost těžší než Velmistr, řekl bych tak 2x těžší.NintendoNESnintendones24653    29.1.2014 12:40 NintendoNES

acolyte: ano, vydali patch, který přidal obtížnost Legendary. Ta je výše než původně nejvyšší Velmistr. Legendary je o dost těžší než Velmistr, řekl bych tak 2x těžší.

acolyte    Rys18: aha takže jen težký na začátku a pak stejná jednoduchá nuda říkáš. . tak nicacolyteacolyte14997    29.1.2014 12:33 acolyte

Rys18: aha takže jen težký na začátku a pak stejná jednoduchá nuda říkáš. . tak nic

acolyte    Oni pak dodatečně vydali patch na vyšší obtížnost? Protože když sem to hrál v době vydání na nejtěžší obtížnost, tak mě to tak v půlce přestalo bavit protože to bylo hrozně jednoduchý čili nudný. . Hm, že bych skyrimu dal ještě jednu šanci? :)acolyteacolyte14997    29.1.2014 12:31 acolyte

Oni pak dodatečně vydali patch na vyšší obtížnost? Protože když sem to hrál v době vydání na nejtěžší obtížnost, tak mě to tak v půlce přestalo bavit protože to bylo hrozně jednoduchý čili nudný. . Hm, že bych skyrimu dal ještě jednu šanci? :)

Rys18   1x   Silchas Zmar: tie hry co si spominal su sice tazke ale boli navrhnute tak aby sa so skillom dali prejst aj na najtazsej lenze nepriatelia v skyrime na legendary maju moc vela HP a moc velky damage aby si ich porazil (ty vacsi) zo zaciatku cize mas sancu akurat tak stealth alebo utiect

moja posledna reakcia
Rys18rys1812038
    29.1.2014 12:28
Rys18

Silchas Zmar: tie hry co si spominal su sice tazke ale boli navrhnute tak aby sa so skillom dali prejst aj na najtazsej lenze nepriatelia v skyrime na legendary maju moc vela HP a moc velky damage aby si ich porazil (ty vacsi) zo zaciatku cize mas sancu akurat tak stealth alebo utiect

moja posledna reakcia

Meg.A.Byte.    Rys18: nereaguj na něj ;)Meg.A.Byte.megabyte3000    29.1.2014 12:00 Meg.A.Byte.

Rys18: nereaguj na něj ;)

Skallagrim    Rys18 pls.Skallagrimskallagrim19082    29.1.2014 11:59 Skallagrim

Rys18 pls.

Silchas Zmar   3x   Rys18 legendary je směšná obtížnost. Zkus např. Dragon´s Dogma na hard nebo Dark Souls na NG++++Silchas Zmarsilchas-zmar22866    29.1.2014 11:56 Silchas Zmar

Rys18 legendary je směšná obtížnost. Zkus např. Dragon´s Dogma na hard nebo Dark Souls na NG++++

Rys18    Ze tomu chyba vacsia obtiaznost? Co ste to hrali na najlachsej? Dajte si obtianost legendary (ci ako sa vola ta posledna) hned od zaciatku a budete radi ked prejdete cez prvy dungRys18rys1812038    29.1.2014 11:52 Rys18

Ze tomu chyba vacsia obtiaznost? Co ste to hrali na najlachsej? Dajte si obtianost legendary (ci ako sa vola ta posledna) hned od zaciatku a budete radi ked prejdete cez prvy dung

Meg.A.Byte.    20 mil. prodaných, spousta lidí tu hru ukradlo, takže hráčů může být o dost víc.Meg.A.Byte.megabyte3000    29.1.2014 11:41 Meg.A.Byte.

20 mil. prodaných, spousta lidí tu hru ukradlo, takže hráčů může být o dost víc.

Silchas Zmar   1x   Wast k tomu tu číslu jim pomohli lidi, kteří si rádi serou na hlavu a jak vidíš je jich 20 milionu...Silchas Zmarsilchas-zmar22866    29.1.2014 11:30 Silchas Zmar

Wast k tomu tu číslu jim pomohli lidi, kteří si rádi serou na hlavu a jak vidíš je jich 20 milionu...

Wast   2x   K tomu mega číslu jim pomohlo vydání Legendary edice a pak i celému kompletu všech Scrolls her. .Wastwast14199    29.1.2014 11:15 Wast

K tomu mega číslu jim pomohlo vydání Legendary edice a pak i celému kompletu všech Scrolls her. .

Slon   7x   Smejdcz: že na takový lidi vůbec reaguješSlonslon19795    29.1.2014 11:07 Slon

Smejdcz: že na takový lidi vůbec reaguješ

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Ken Follett’s The Pillars of Earth – stavění katedrály podle knižní předlohy

První část hry „Z popela“ nabízí prolog k rozsáhlému příběhu o stavbě katedrály a o osudech lidí s ní spojenými.

 
Přečíst celý článek»Autor: Ylbirda - Platforma: PC a konzole
 
 
Dungeons 3 – ničte, palte, pleňte, vše je dovoleno!

Už vás nebaví hrdinské chování hlavních postav pohádkových příběhů? Odhalte svou temnou stránku v kůži mladé elfky vládnoucí smrduté kobce!

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Middle-earth: Shadow of War – velkolepé tažení za záchranou Středozemě

První díl byl darem z nebes pro všechny milovníky Středozemě a akčních her. Dokázal Shadow of War něčím překvapit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: PC a konzole
 
 
Rogue Trooper Redux - dystopický komiks v nové grafice

Po více než deseti letech se vrací kdysi oblíbená komiksová střílečka. Uspěje v remasterované podobě?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 
 
The Evil Within 2 - probuzení do nové noční můry

Horor The Evil Within je zpět a jeho tvůrci se pokusili udělat některé věci jinak a lépe. Podařilo se jim to?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole