Kanadské studio Eidos Montreal před týdnem vydalo stealth akci Thief a včera propustilo několik svých zaměstnanců. V současné době je tvůrčí celek nepotřebuje. Vypadá to, že s dalším projektem nejsou ještě tak daleko, aby potřebovali určité experty.
Výpověď dostalo 27 zaměstnanců. „Ano, je to pravda, propustili jsme 27 lidí. Takovéto kroky bohužel musí udělat každé velké studio, aby zajistilo správné podmínky pro současné a budoucí projekty. Nikdy není hezké někoho propustit, snažíme se pro zaměstnance najít jiná místa v jiných studiích. Jsme jim velmi vděčni za tvrdou práci a přejeme jim hodně štěstí.“
Jak si sami můžete přečíst, na propuštění nemají vliv recenze ani ohlasy hráčů rozdělených na dva tábory: Jeden si hru nemůže vynachválit, druhý si stěžuje na umělou inteligenci, postup nebo stereotyp.
Thief vyšel 28. února ve verzích pro PC (české titulky), Xbox 360, PS3, PS4 a Xbox One. Přečtěte si naší recenzi.
MORTHSIR – Menší poptávka jak na PS3 asi.
Docela je udivujici, ze Thief na ps4 je levnejsi jak verze pro ps3.
I mě nový Thief trochu zklamal, ale jinak je to vlastně fajn hra, která se dobře hraje a bavila mě. Některé mise jsem hrál i vícekrát (abych dosáhl "ducha") jen jsem čekal trochu víc. No a příběh mohl být lepší
Bych je vyházel všechny několik let píšou a říkají jak bude Thief temný, dobrý, akční atd a přitom je to jedna s nejnudnějších her poslední doby hlavně nemá chybu možnost vypnutí šipky to je ale mimochodem fakt vymakaná věc protahovat herní dobu tím abych hledal škvíry v komíně taky sou docela v pohodě UI jak stojí na místě celou dobu a stačí hodit flašku a vše je vyřešené a abych nezapoměl pro ty co sem jim hra líbí sbírejte ozubená kolečka bez nich to fakt nejde a taky mít zásobu 15 šípu na jedno npc a klikat na otevření okna , zvedání trámů a otvírat každou blbost s 1 goldem za mně 4/10 ta 4 za 4 hodiny co se ta hra ohřála v mém pc
Některé komentáře jsou naprosto k smíchu. Na rovinu tolik hatu si ta hra skutečně nezaslouží. Samozřejmě má chyby ale ne tak extrémní aby hra jako celek byla takto zatracována.
Ani bych nerekl. Oboje je skvělá hra.
Srovnávat novou Laru s tímhle snad ani nejde. . Lara je kvalitativně o kus výš.
Tak treba nové dobrodružství Lary se mi líbilo hrozně moc a byl jsem spokojen na 9/10
To ti nikdo nebere proto vydavaj tolik her protože jsme rozdílný a kazdyho baví něco jinýho ale to že se někomu něco nelíbí a druhymu jo a vy se hned pouštíte do debat o ničem je ubohy;-) Já Thiefa koupil skusil prodal protože mě neoslovil v dnešní době čekám od her víc už mě nebaví nostalgie chtej za jednu 1800 tak ať se u ní bavím
Ale je rozdíl mezi fanouškovstvím a tím dalším… stádiem. Ano, fanouškem Thiefa jsem, stydět se za to nebudu. A ano, přiznávám, že v tomhle Thiefovi jsou nějaký věci, co mě dokážou – relativně slušně řečeno – nasrat. Ale neřikej mi, že třeba po game-designový stránce není ten Thief nadprůměrnej – přinejhorším.
Nebudu tě tu napadat slovy "že tvoje názory o vylepšování her jsou sotva jen třetinový, protože hraješ zpackanej Battlefield". Na to mám ještě dostatek hrdosti a rozumu. Ale ruku na srdce – opravdu si tahle hra zaslouží tak "přehnanou" negativní kritiku mezi hrama, který si jí zaslouží mnohem víc? Od Thiefa se prostě čekalo něco, co nejspíš nedonesl. Já od něj čekal něco, co mi 100% splnil. Za sebe jsem spokojenej a můžu s čistým svědomím konstatovat, že restart je to jak se sluší a patří. Ani nové dobrodružství Lary Croft nebylo kdo ví jakým originálnim výkonem a líbilo se. Tak proč ne tohle? Jen protože je to prostě mírně uzavřenější jako 90% dnešních her?
Tímto ze svojí strany tuhle debatu uzavírám a přeju všem dobrou noc.
Ty hraješ od 6 let? No jéjda.
Já nejsem fanda hry, uvidel sem ji, zalibila se mi, koupil jsem hraji a libi se mi. Ete mesic pred vydanim sem ji ani nemel objednanou.
Tak jako Battlefield 4 je povedenej po těch opravnejch patchich běhá vše jak má COD a NFS upadá to souhlasím a právě že Thief byl dřív pecka a teď je rok 2014 plno moderních technik softwéru atd a oni vydali tohle ? Proto ta krytika a chápu že jste fandové ale vy jste se pustili do mě ne já do vás
No myslím, že otevřenější prostředí pro Thiefa prostě není to pravý. Ne na tuhle dobu. Ano, starší díly Thiefa tak pracovaly, ale ty taky fungovaly na trochu jiným principu než tenhle restart. V době srágor po vzoru nejnovějšího Call of Duty, Battlefieldu, Need for Speed, případně dalších supra-úžasných her, je ten Thief na míru šitej lidem, kteří si ho dokážou vážit.
Radši mít uzavřeně-otevřenější koridorovku, ve které se furt něco děje, než přehnaně velkej svět kde by si nenašel ani exkrement.
Faktem zůstává to, že jak Thief pracuje aktuálně, pracuje dobře. Je nutný od hry očekávat to, co by se mělo a brát v úvahu, že jde "pouze" o restart a žádnej zázrak se taky konat nemůže. Viz jakýkoliv jiný restart (Tomb Raider kupříkladu)
Já psal jen příklady tím AC jsem myslel že by se to tomuhle tématu hodilo otevrenej svět volnost lezení po domech ale s pohledu první osoby co furt berete v úvahu AC když jsem ho dál jako příklad srk open world a lezeni po domech vzdyt obě dvě hry jsou každá úplně něco jinýho to jste tady někteří fakt takový stoupove