Fanouškovská strána ValveTime.net získala dosud nezveřejněné materiály z dalšího zrušeného projektu, na kterém se podílelo studio Valve. Jde o The Crossing, hru, na níž v letech 2007 – 2009 pracovalo Arkane Studios, tvůrci stojící např. za Dark Messiah of Might & Magic, Dishonored a dalším zrušeným projektem, Return to Ravenholm (známém také jako Half-Life 2: Episode Four). I na něj se v minulosti stránka ValveTime.net zaměřila.
The Crossing mělo za cíl zkombinovat singleplayer a multiplayer, přičemž se odehrávalo ve dvou paralerních realitách z prostředí Paříže. V ulicích francouzské metropole plné gangů mělo docházet k bojům mezi ozbrojenými složkami ze současnosti a templáři a fígl byl především tom, že The Crossing chtělo smazat rozdíly mezi hráči a NPC.
Jinak řečeno, hráč se mohl ujmout role NPC a právě v tom spočívala snaha o zkombinování singleplayeru a multiplayeru. Ta se samozřejmě odrážela i v herních módech zaměřených např. na ochranu významěnšjích hráčů. The Crossing se ale snažilo i o vyprávění příběhu, průběh děje i samotné hry se pak měnil v závislosti na tom, kdy se do hry připojí hráči a jaké role se ujmou.
Když se podíváte na obrazové materiály The Crossing, možná si všimnete podobností s Half-Life 2 a Dishonored. To proto, že za výtvarný směr hry může Viktor Antonov, člověk, který promítnul svůj umělecký styl právě do Dishonored a Half-Life 2. Antonov se aktuálně podílí na vývoji střílečy BattleCry od Battlecry Studios a pravděpodobně i na nedávné oznámeném Dishonored 2, na kterém v Arkhane Studios právě pracují.
Ještě je třeba zmínit, že The Crossing poháněl Source engine a hra byla ve vývoji ve verzích pro PC a Xbox 360. K zastavení vývoje podle všeho vedl nezájem vydavatelů, kteří měli obavy z těžko vysvětlitelného a poměrně nejasného konceptu, který by hráče nemusel ihned zaujmout. Po zrušení The Crossing Arkane Studios odkoupila Bethesda a díky tomu vzniklo Dishonored.
Původní trailer
Koncepty
Jeje The Crossing na tu hru jsem se těšil a nejenom kvůli tomu že to běží na SOurce Enginu a vypadá jak City 17 ale kvůli té myšlence cross SP a MP dohromady, dneska když se na to podívám by to vypadalo asi fakt divně tak se nedivím že to zrušili i když je to škoda a co se týče Valve tak ti teď dělají Source 2 engine pro již hotovou Dotu 2 ale novou hru jsem už od roku 2012 od vydání CS: GO už fakt neviděl, ještě že máme od komunity ten skvělý Portal Stories: Mel.
EddieCZ. Valve už nedělá hry
Mohlo by Valve udělat po takové době nějakou hru. Jak HL, tak třeba i nový Portal nebo L4D.
Valve dělalo na nějaké hře? No to je snad nějaký omyl ne?
Každopádně to evidentně není zase až tak mimo že v tom zlehka vidím Dishonored
SeriozníSam: Pokud si vzpomínám, i já se o hře dozvěděl díky Score. Tehdy jsem tuším viděl ten trailer ve Score Live a celkem jsem nad tím slintal. Dneska bych o tom konceptu nejspíš dost pochyboval, i když minimálně půvabnost prostředí se za ta léta nezměnila. Jó, to byly časy…
hmm HL3… Ať Valve zaměstná Arkane Studios na HL3 aby jsme se toho někdy dočkali. Cross-player pěkná myšlenka ale na to je potřeba modernější engin jinak to bude hnus a bude se to sekat.
Já jen doufám že dobře dopadne Dishonored 2 a taky že grafika bude aspoň trochu na technické úrovni. Protože co si budem povídat. Stylizace pěkná ale technická stránka horší jak první FEAR.
Tak o tomhle jsem četl ve Score/Levelu hoodně let zpátky a od tý doby jsem o tom neslyšel. Ze screenů to vypadalo pěkně, ale to bylo asi tak všechno co se o tom tenkrát vědělo.
Se nedivím že to zrušili