Na sociálních sítích Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 se rozjela marketingová kampaň, která se povedla. Má za cíl pobavit hráče způsobem, který je donutí šířit obsah mezi své kamarády a známé. Designéři ze studia PopCap parodují hry od EA a Microsoftu.
Výsledky jsou vynikající. Prohlédnout si můžeme „Leafa 16“ a „Untangle,“ stejně tak „Aloe 5: Gardening“ a „Vinecraft“ od Microsoftu. Nechybí ani očekávané Mirror's Edge Catalyst.
Garden Warfare 2 je pokračování hry z roku 2014, titul můžete očekávat na jaře příštího roku ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Nebylo by špatné, kdyby střílečka obsahovala rostlinky inspirované výše zmíněnými hrami.
Povedené obrázky.
Moooc povedené ale Aloe 5 je stejně nejlepší
Aloe tak to se povedlo jako u jedničky vydařené
Konečně se někteří dočkali obálky bez Messiho
Tak tohle tu už bylo s jedničkou, ale opět je to velmi vydařené. [ odkaz ] [ odkaz ]