Uživatel nepřihlášen
   

Bethesda nechce sdílet mody Falloutu 4 přes Steam Workshop z pádného důvodu

Pátek 8.1.2016 10:25 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Steam pokrývá jen jednu platformu.

Bethesda pro Fallout 4 připravuje oficiální nástroje na tvorbu modifikací, pro PC mají vyjít na začátku letošního roku. To stále platí, ale přesné datum stále neznáme. Místo toho Pete Hines na Twitteru objasnil, proč pro sdílení modu nevyužijí stále populárnější a osvědčený Steam Workshop.

Důvod je jednoduchý, Steam pokrývá pouze jednu platformu (PC), zatímco jejich "Bethesda.net" dokáže pokrytý PC, PlayStation 4 a Xbox One. Modifikace tedy bude možné hrát na konzolích, ale tvořit se budou pouze na počítačích.

Hines dále uvedl, že nemají v plánu vytvářet vlastní mody, to nechají na komunitě. Místo toho se zaměří na opravu hry, dodatečný obsah a Toolkit.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: fallout 4, bethesda
Fallout 4 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4 Screenshot ze hry Fallout 4
Související novinky
 
PS4 verze Falloutu 4 a remasteru Skyrimu nakonec nenabídne podporu modů

PS4 verze Falloutu 4 a remasteru Skyrimu nakonec nenabídne podporu modů

Pátek 9.9.2016 16:30 - Podle Bethesdy jsou na vině lidé ze Sony, kteří nechtějí schválit podporu tradiční formy hráči vytvořených modifikací. Přečíst celý článek »

Nvidia chystá vlastní mod pro Fallout 4

Nvidia chystá vlastní mod pro Fallout 4

Středa 31.8.2016 19:00 - Projekt s názvem Vault 1080 slibuje využití technologií GameWorks a hodinu zábavy. Přečíst celý článek »

Tvůrci Falloutu 4 vás zvou na dovolenou v parku Nuka-World

Tvůrci Falloutu 4 vás zvou na dovolenou v parku Nuka-World

Pondělí 29.8.2016 16:30 - Poslední DLC pro Fallout 4 vychází během zítřejšího dne. Přečíst celý článek »

0 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Bethesda nechce sdílet mody Falloutu 4 přes Steam Workshop z pádného důvodu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Skapco    Ostavam verny komunite. . To co nedokaze Bethesda zvladne zanich komunita.... .Skapcoskapco8601    11.1.2016 09:40 Skapco

Ostavam verny komunite. . To co nedokaze Bethesda zvladne zanich komunita.... .

MachujaNapitchi    Norb: Mě více naštvalo, že i když jsem to dohrál 3x tak konec byl pokaždé stejný. :-D Jinak nejlepší konec se mi povedl, když jsem se dostal do Institutu a toho Shauna zastřelil hned, když přišel to byl jediný odlišný konec. :-D To Outro tam není, protože ve hraní pokračuješ i po dohrání "příběhu" a postavy jsou pořád ve hře. :-)MachujaNapitchimachujanapitchi31798    10.1.2016 02:11 MachujaNapitchi

Norb: Mě více naštvalo, že i když jsem to dohrál 3x tak konec byl pokaždé stejný. :-D Jinak nejlepší konec se mi povedl, když jsem se dostal do Institutu a toho Shauna zastřelil hned, když přišel to byl jediný odlišný konec. :-D To Outro tam není, protože ve hraní pokračuješ i po dohrání "příběhu" a postavy jsou pořád ve hře. :-)

Norb    To je zajímavý, hra je už 2 metry venku , ale update stále žádnej. BTW ještě někdo je zklamanej, že udělali zakončení na styl mass effectu3? Stejný outro akorát se to trochu liší v jedný větě? Mimochodem těžký zklamání, že tam už není to shrnutí osudů lidí, frakcí a companionů co jste potkali atd, jak bývalo dycky na koncu ve falloutech.Norbnorb10722    9.1.2016 16:39 Norb

To je zajímavý, hra je už 2 metry venku , ale update stále žádnej. BTW ještě někdo je zklamanej, že udělali zakončení na styl mass effectu3? Stejný outro akorát se to trochu liší v jedný větě? Mimochodem těžký zklamání, že tam už není to shrnutí osudů lidí, frakcí a companionů co jste potkali atd, jak bývalo dycky na koncu ve falloutech.

Lonewolf    Routa: Takhle, máš pravdu a Bethesda má právo dělat si s mody, co se jí zlíbí. Co chci říct je to, že mi nepříjde morálně správné, aby ještě parazitovala na práci moderů, když to jsou lidé, kteří tu hru vlastně drží naživu. Že pokud něco takového zavedou, tak ne proto, aby odměnili modery ale proto, aby si na tom sami namastili kapsy.Lonewolflonewolf6015    9.1.2016 12:53 Lonewolf

Routa: Takhle, máš pravdu a Bethesda má právo dělat si s mody, co se jí zlíbí. Co chci říct je to, že mi nepříjde morálně správné, aby ještě parazitovala na práci moderů, když to jsou lidé, kteří tu hru vlastně drží naživu. Že pokud něco takového zavedou, tak ne proto, aby odměnili modery ale proto, aby si na tom sami namastili kapsy.

Malcolm    Slim50: extra líný ? :D shieeet bez nexus mod manageru bych si netroufnul nic naínstalovat už jsem si takhle párkrát doje*al Skyrim :DMalcolmmalcolm8346    9.1.2016 12:22 Malcolm

Slim50: extra líný ? :D shieeet bez nexus mod manageru bych si netroufnul nic naínstalovat už jsem si takhle párkrát doje*al Skyrim :D

Slim50    Nexus > Steam Workshop
Kolousek001: Víš, Nexus má takovej program pro ty extra líný , Nexus Mod Manager, kde taky jenom klikneš a mod se nainstaluje...
Slim50slim505196
    9.1.2016 10:48
Slim50

Nexus > Steam Workshop
Kolousek001: Víš, Nexus má takovej program pro ty extra líný , Nexus Mod Manager, kde taky jenom klikneš a mod se nainstaluje...

opletalpa    Modifikace + Fallout to bude velmi zajimavé ale musím uznat že je to dost pěkné od Bethesdy že se soustředí i na konzole to málo kdo takhle děláopletalpaopletalpa10332    9.1.2016 09:53 opletalpa

Modifikace + Fallout to bude velmi zajimavé ale musím uznat že je to dost pěkné od Bethesdy že se soustředí i na konzole to málo kdo takhle dělá

T-800    Kolousek001: žádné složité instalování u nexusu není, alespoň v případě Skyrimu, který jsem nedávno hrál a chtěl jsem vyzkoušet nějaké mody. Stáhnul jsem si ten jejich program, na začátku člověk nastaví pár věcí a pak už stačilo 2 -3 kliknutí a mod byl bez problému ve hře nainstalovaný. K nějakému kopírování souborů do adresáře vůbec nedocházelo, všechno šlo hezky z těch jejich stránek rovnou do hry.T-800t-80029649    8.1.2016 21:54 T-800

Kolousek001: žádné složité instalování u nexusu není, alespoň v případě Skyrimu, který jsem nedávno hrál a chtěl jsem vyzkoušet nějaké mody. Stáhnul jsem si ten jejich program, na začátku člověk nastaví pár věcí a pak už stačilo 2 -3 kliknutí a mod byl bez problému ve hře nainstalovaný. K nějakému kopírování souborů do adresáře vůbec nedocházelo, všechno šlo hezky z těch jejich stránek rovnou do hry.

MachujaNapitchi    Jen ať je nenapadne z toho potom udělat něco jako Origin a uPlay. . :gun: Co jsem tak četl a viděl, tak je to i protože ve hře nesmí být na konzolích věci z jiných her, což je zvykem vytvořit třeba do třetího Zaklínače postavu z Just Cause 3 atd. takže to chápu co se mi ale nelíbí je to, že mohou i dobré módy u kterých si ale budou myslet, že nebudou na konzolích pracovat jak by měly smazat tzn. třeba věci jako ty neoficiální expansiony pro Skyrim apod. 8-)MachujaNapitchimachujanapitchi31798    8.1.2016 19:07 MachujaNapitchi

Jen ať je nenapadne z toho potom udělat něco jako Origin a uPlay. . :gun: Co jsem tak četl a viděl, tak je to i protože ve hře nesmí být na konzolích věci z jiných her, což je zvykem vytvořit třeba do třetího Zaklínače postavu z Just Cause 3 atd. takže to chápu co se mi ale nelíbí je to, že mohou i dobré módy u kterých si ale budou myslet, že nebudou na konzolích pracovat jak by měly smazat tzn. třeba věci jako ty neoficiální expansiony pro Skyrim apod. 8-)

Routa    @Lonewolf Co řešíš? Takhle přesně to funguje, dokud jsou mody zdarma. My ale řešíme možné zpoplatnění módů a podíl Bethesdy. Prostě nemůžeš říct, že by na něj neměli právo :D.

Někteří modeři by to vítali, jiní by tvořili dále zdarma. Lidi s tím mají problém, jen protože by za některé kvalitní výtvory museli solit peníze.
Routarouta8958
    8.1.2016 16:48
Routa

@Lonewolf Co řešíš? Takhle přesně to funguje, dokud jsou mody zdarma. My ale řešíme možné zpoplatnění módů a podíl Bethesdy. Prostě nemůžeš říct, že by na něj neměli právo :D.

Někteří modeři by to vítali, jiní by tvořili dále zdarma. Lidi s tím mají problém, jen protože by za některé kvalitní výtvory museli solit peníze.

Lonewolf   1x   A myslíš, že kdyby nebyly mody, že by třeba takový Skyrim ještě někoho zajímal? Rozhodně ne. Modeři "platí" Bethesdě za uvolnění modifikačních nástrojů tím, že tvoří obsah do hry. Díky tomu tu hru drží při životě i dlouho poté, co byla vydána. Třeba takový gamespot má/nebo měl takový seriál - 5 nejlepších Skyrim modů týdne. To je samo o sobě reklama na hru jak prase a přinutí spoustu lidí koupit si hru i několik let po jejím vydání.

Tak to dosud fungovalo a zatím pořád funguje, je to fér pro obě strany. Nevidím důvod, proč by se na tom mělo něco měnit. A kdyby na tom Bethesda chtěla vydělat ještě víc, vnímal bych to jako sviňárnu. Je ale zbytečné si cokoliv domýšlet, možná se obávám úplně zbytečně.
Lonewolflonewolf6015
    8.1.2016 16:37
Lonewolf

A myslíš, že kdyby nebyly mody, že by třeba takový Skyrim ještě někoho zajímal? Rozhodně ne. Modeři "platí" Bethesdě za uvolnění modifikačních nástrojů tím, že tvoří obsah do hry. Díky tomu tu hru drží při životě i dlouho poté, co byla vydána. Třeba takový gamespot má/nebo měl takový seriál - 5 nejlepších Skyrim modů týdne. To je samo o sobě reklama na hru jak prase a přinutí spoustu lidí koupit si hru i několik let po jejím vydání.

Tak to dosud fungovalo a zatím pořád funguje, je to fér pro obě strany. Nevidím důvod, proč by se na tom mělo něco měnit. A kdyby na tom Bethesda chtěla vydělat ještě víc, vnímal bych to jako sviňárnu. Je ale zbytečné si cokoliv domýšlet, možná se obávám úplně zbytečně.

Routa    @Lonewolf A myslíš, že když kapela hraje na něčím pozemku (a navíc na tom vydělává) , tak majiteli toho pozemku nic neplatí? Kdyby kapela neměla kde hrát, koncerty nebudou. Bez hry by ty mody taky nebyly.Routarouta8958    8.1.2016 15:58 Routa

@Lonewolf A myslíš, že když kapela hraje na něčím pozemku (a navíc na tom vydělává) , tak majiteli toho pozemku nic neplatí? Kdyby kapela neměla kde hrát, koncerty nebudou. Bez hry by ty mody taky nebyly.

skylines    Jo už vidím jak si někdo uploaduje své mody na nějaké no-name stránky. :D Nic se nemění. Stále budou největším zdrojem modů fan stránky :D Uvidíte že do roka od spuštění nástrojů bude i ten Workshop.skylinesskylines11568    8.1.2016 15:24 skylines

Jo už vidím jak si někdo uploaduje své mody na nějaké no-name stránky. :D Nic se nemění. Stále budou největším zdrojem modů fan stránky :D Uvidíte že do roka od spuštění nástrojů bude i ten Workshop.

Kolousek001    Zoufalci ... Jako sorry, všichni vyzdvihujou Nexus do nebe ... Možná ... ale já na něj akorát tak kálím a to samozřejmě z důvodu mojí naprosté lenosti... Protože tam ty mody složitě hledat a hlavně stahovat a složitě instalovat a přeiposovat nějaký soubory atd... To určitě... Na workshopu stačí jedno jediný kliknutí a mód je ve hře. Zlatý.

To je jako problém to mít u nich a zároveň i na workshopu?
Kolousek001kolousek00128103
    8.1.2016 15:19
Kolousek001

Zoufalci ... Jako sorry, všichni vyzdvihujou Nexus do nebe ... Možná ... ale já na něj akorát tak kálím a to samozřejmě z důvodu mojí naprosté lenosti... Protože tam ty mody složitě hledat a hlavně stahovat a složitě instalovat a přeiposovat nějaký soubory atd... To určitě... Na workshopu stačí jedno jediný kliknutí a mód je ve hře. Zlatý.

To je jako problém to mít u nich a zároveň i na workshopu?

Lonewolf    Routa: Nevidím problém v tom, že moder by dostal za svoji práci zaplaceno ale spíš v tom, že by si Bethesda strhávala určité procento ze zisku. (A zdůvodní to nějakou blbostí - třeba že peníze půjdou na provoz bethesda. net)Lonewolflonewolf6015    8.1.2016 15:00 Lonewolf

Routa: Nevidím problém v tom, že moder by dostal za svoji práci zaplaceno ale spíš v tom, že by si Bethesda strhávala určité procento ze zisku. (A zdůvodní to nějakou blbostí - třeba že peníze půjdou na provoz bethesda. net)Komentář byl autorem naposledy upraven 8.1.2016 15:06

Původní verze před úpravami:Routa: Nevidím problém v tom, že moder by dostal za svoji práci zaplaceno ale spíš v tom, že by si Bethesda strhávala určité procento ze zisku.

TonyThon   2x   OK, takze aby lamky s konzolema nebreceli, tak nedame moznost ani PCckarum mit mody na Steamu. Bethesda zase jednou dobre zokokotilaTonyThontonython35353    8.1.2016 14:31 TonyThon

OK, takze aby lamky s konzolema nebreceli, tak nedame moznost ani PCckarum mit mody na Steamu. Bethesda zase jednou dobre zokokotila

BůhOnty   1x   patasde: Vidíš to moc růžově, zpoplatnění byl nápad Bethesdy a Valve. Valve bez svolení Bethesdy nemůže s tím obsahem dělat co chce. .

Jinak nexus mods ftw.
BůhOntybuhonty2908
    8.1.2016 14:17
BůhOnty

patasde: Vidíš to moc růžově, zpoplatnění byl nápad Bethesdy a Valve. Valve bez svolení Bethesdy nemůže s tím obsahem dělat co chce. .

Jinak nexus mods ftw.

Routa   1x   @Alfajk Klikneš a funguje... :-D ? Možná něco nevím, protože jsem nikdy workshop na mody do Skyrimu a Falloutů nepoužíval, ale zajímalo by mě, jak řeší konflikty mezi mody. Kdyby to bylo "klikneš a funguje", tak vážně nerozumím množství různých programů pro úpravu load orderu, hledání konfliktů, tvorbu custom compatibility patchů apod.

Samozřejmě, pro nějaké lehké modování je to asi ideální a rozumím, že někoho rozhodnutí Bethesdy může štvát. Nemyslím si ale, že by ten Bethesdí software měl být nějak mínusovej. Komentáře na zingu jsou vždycky plné negativismu :D.

Pokud plánují jak píše Lonewolf zavést zpoplatnění módů... tak ať. Který moder bude chtít nadále tvořit pro komunitu zdarma, tak mu to myslím nikdo zakazovat nebude. Kdo za to bude chtít si něco účtovat, ať si účtuje... je to jedině fér.
Routarouta8958
    8.1.2016 13:16
Routa

@Alfajk Klikneš a funguje... :-D ? Možná něco nevím, protože jsem nikdy workshop na mody do Skyrimu a Falloutů nepoužíval, ale zajímalo by mě, jak řeší konflikty mezi mody. Kdyby to bylo "klikneš a funguje", tak vážně nerozumím množství různých programů pro úpravu load orderu, hledání konfliktů, tvorbu custom compatibility patchů apod.

Samozřejmě, pro nějaké lehké modování je to asi ideální a rozumím, že někoho rozhodnutí Bethesdy může štvát. Nemyslím si ale, že by ten Bethesdí software měl být nějak mínusovej. Komentáře na zingu jsou vždycky plné negativismu :D.

Pokud plánují jak píše Lonewolf zavést zpoplatnění módů... tak ať. Který moder bude chtít nadále tvořit pro komunitu zdarma, tak mu to myslím nikdo zakazovat nebude. Kdo za to bude chtít si něco účtovat, ať si účtuje... je to jedině fér.

Malcolm    stejne zustanu na nexusu to je jasný ;-)Malcolmmalcolm8346    8.1.2016 13:05 Malcolm

stejne zustanu na nexusu to je jasný ;-)

patasde    aneb dát si mody na vlastní server kde o nich bude rozhodovat Bethesda a nebude do toho kecat Steam když je zpoplatní a lidem se to nebude líbit. . je jasný kam míří :)patasdepatasde17625    8.1.2016 13:02 patasde

aneb dát si mody na vlastní server kde o nich bude rozhodovat Bethesda a nebude do toho kecat Steam když je zpoplatní a lidem se to nebude líbit. . je jasný kam míří :)

midder    Ah... Bethesda vzdy musi vymyslet takovy kraviny. Je ASI fajn mit mody na konzolich, ale odepsat kvuli tomu Steam workshop?middermidder8295    8.1.2016 12:40 midder

Ah... Bethesda vzdy musi vymyslet takovy kraviny. Je ASI fajn mit mody na konzolich, ale odepsat kvuli tomu Steam workshop?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lonewolf   2x   Pamatujete, jak chtěla Bethesda zpoplatnit Skyrim modifikace na steamu a komunitě se to vůbec nelíbilo? Jestli tohle není ten hlavní důvod.... :nah:Lonewolflonewolf6015    8.1.2016 12:22 Lonewolf

Pamatujete, jak chtěla Bethesda zpoplatnit Skyrim modifikace na steamu a komunitě se to vůbec nelíbilo? Jestli tohle není ten hlavní důvod.... :nah:

Alfajk   4x   a nekdo se divi, proc pc komunita nadava na konzole...prozmenu se pc verze zase podrizuje nejslabsimu clanku, misto pohodlnyho steam workshopu kde staci kliknout a fungujes, se musi jeste matlat s nejakym pochybnym bethesdim bordelem...Alfajkalfajk16671    8.1.2016 11:49 Alfajk

a nekdo se divi, proc pc komunita nadava na konzole...prozmenu se pc verze zase podrizuje nejslabsimu clanku, misto pohodlnyho steam workshopu kde staci kliknout a fungujes, se musi jeste matlat s nejakym pochybnym bethesdim bordelem...

Ondr4h   5x   První co bych za mod udělal pro konzole by byly 4K textury, ať se ty mašinky nenudí :-D .Ondr4hondr4h17156    8.1.2016 11:44 Ondr4h

První co bych za mod udělal pro konzole by byly 4K textury, ať se ty mašinky nenudí :-D .

Routa   2x   @Chepa Nevidím důvod proč by se měli na konzole vykváknout. Samozřejmě na konzolích všechny mody nepoběží, ale nevím proč by nějaké tweaky a nenáročné mody nevyžadující např. script extender nemohly běžet i na konzolích (pokud na nich nebudou nějaké další problémy s kompatibilitou) .

Co se týče Steam Workshopu, ... ten se stejně k modování her od Bethesdy moc nehodil.
Routarouta8958
    8.1.2016 11:18
Routa

@Chepa Nevidím důvod proč by se měli na konzole vykváknout. Samozřejmě na konzolích všechny mody nepoběží, ale nevím proč by nějaké tweaky a nenáročné mody nevyžadující např. script extender nemohly běžet i na konzolích (pokud na nich nebudou nějaké další problémy s kompatibilitou) .

Co se týče Steam Workshopu, ... ten se stejně k modování her od Bethesdy moc nehodil.

three7    To je blbost....three7three710254    8.1.2016 11:08 three7

To je blbost....

hRDLA   7x   nexus všechno jistíhRDLAhrdla20497    8.1.2016 10:42 hRDLA

nexus všechno jistíKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chepa    To jako vážně jo? Doufám, že se moderská komunita na konzole vykvákně a bude to čistě pres nexusmods.Chepachepa9532    8.1.2016 10:33 Chepa

To jako vážně jo? Doufám, že se moderská komunita na konzole vykvákně a bude to čistě pres nexusmods.

Diskuze na fóru

Co hrát za strategickou hru ? (31 příspěvků), Přehřívá se? (24 příspěvků), STEAM -všechno sem (6686 příspěvků), Co zrovna čtete? (243 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11562 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4378 příspěvků), Co právě ted hrajete? (423 příspěvků), Star Wars video (5 příspěvků), Gamepad pro syna (29 příspěvků), NHL 09 - vlastní rozpis (1 příspěvek), Zaklínač 1 - černá obrazovka po vypnutí (2 příspěvky)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Hype Story: Ohlédnutí za Mafií 2

Vzpomínáme na Mafii 2 i na dlouholeté čekání, které předcházelo jejímu vydání. Co takový proces může zahrnovat, jaké výhody z něj mohou vzejít a jak…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Jak funguje festival rychlosti z Forza Horizon 3 na počítačích?

Koukli jsme se na olej počítačové verzi nového dílu Forzy Horizon. Je na co se těšit, nebo byste měli dát ruce pryč?

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC
 
 
Okhlos – v čele rozzuřeného davu

Podaří se vám svrhnout řecký pantheon?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Bayonetta, Deathspank: Thongs of Virtue, Forza Horizon a další.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Forza Horizon 3 – vybroušený diamant?

Ve třetím díle arkádovějšího open-world závodění nám dělali společnost klokani a aligátoři. Zazávodili jsme si v prosluněné, bahnité a rozsáhlé…

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole