Uživatel nepřihlášen

Nástupce Wii U se má zaměřit na 60fps a rozlišení 900p

Čtvrtek 21.1.2016 10:27 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Vyplývá z průzkumu agentury GFK.

Společnost Nintendo s odhalením nástupce konzole Wii U zatím vyčkává a my oficiálně víme akorát to, že nový herní stroj nese pracovní označení NX. Potom je tu spousta spekulací o tom, že by konzole měla být jakýmsi hybridem mezi klasickou konzolí a handheldem.

Agentura GFK nově přišla s průzkumem, z něhož vyplývá to, že se Nintendo soustředí na to, aby hry na NX běžely v 60 snímcích za sekundu, ovšem pouze v rozlišení 900p. NX má dále podporovat 4K/60fps video streamování, achievementy, brouzdání na internetu a videohovory, umožní propojení konzole s handheldem, online hraní her přes Nintendo Network a v neposlední řadě si budeme moci zahrát nové hry značek Zelda, Mario nebo Donkey Kong.

V samotném balení má být konzole, senzor bar, gamepad a HDMI kabel.


Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Štítky: nintendo
Související novinky
 
Na Nintendo NX mohou vyjít porty Wii U her

Na Nintendo NX mohou vyjít porty Wii U her

Středa 13.4.2016 17:25 - Třeba střílečka Splatoon, bojovka Super Smash Bros nebo oblíbený Super Mario Maker. Přečíst celý článek »

O Nintendu NX nic nevíme, fotky byly falešné

O Nintendu NX nic nevíme, fotky byly falešné

Sobota 26.3.2016 12:34 - Nintendo drží informace pod pokličkou. Přečíst celý článek »

Je tohle ten revoluční ovladač od Nintenda?

Je tohle ten revoluční ovladač od Nintenda?

Středa 23.3.2016 19:21 - Další fotografie ukazují nový gamepad, který má být u konzole Nintendo NX. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Nástupce Wii U se má zaměřit na 60fps a rozlišení 900p
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Nathan Drake    Gratuluji!Nathan Drakenathan-drake40527    23.1.2016 19:25 Nathan Drake

Gratuluji!

Hejda   3x   Ondrej_V - ja to myslel tak že vychazelo daleko vic her od spoustu značek vem si Call of Duty , nebo Need For speed a spoustu dalšich co byli na PC/PS2/3/Xbox
ted na WiiU toho je strašne malo mam rad Zeldu maria už moc nemusim mam Mario Galaxi a Mario bross z puvodniho Wii a přijde mi že ta hra je proste vybrana , ale chtel bych aby nintendo proste bylo vic podporovane rači bych mel jednu konzoly a nani hry než dve a polovic her
Hejdahejda7043
    21.1.2016 22:54
Hejda

Ondrej_V - ja to myslel tak že vychazelo daleko vic her od spoustu značek vem si Call of Duty , nebo Need For speed a spoustu dalšich co byli na PC/PS2/3/Xbox
ted na WiiU toho je strašne malo mam rad Zeldu maria už moc nemusim mam Mario Galaxi a Mario bross z puvodniho Wii a přijde mi že ta hra je proste vybrana , ale chtel bych aby nintendo proste bylo vic podporovane rači bych mel jednu konzoly a nani hry než dve a polovic her

X53U   2x   Tak ono to s tím výkonem ani o moc růžovější být nemůže oproti PS4/X1. Pokud někdo sleduje IT scénu výkon současných grafik ani procesorů se nikam zázračným tempem nesune. Tedy možná s nastupující generací to vypadá slibněji. Když ale vezmeme v potaz, že vývoj už před nějakou dobou začal, bude mít HW s některých současných prodávaných komponentů. Vysoký výkon sráží hlavně i cena konzole, která nemůže být extra přemrštěná (kord, když PS4 se dá koupit pomalu za 8k) . Další věc e spotřeba, která se bude muset také držet nějaké rozumné hladině kolem 100-150W maximálně. Lepší chlazení by si zas říkalo o prodražení konzole.

Dále pokud vezmu v potaz, že na X1 jsou hry co sotva dýchavičně běží i v těch 900p tak je dost možný že NX bude mít výkon buď mezi X1 a PS4 nebo mírně vyšší. No co brzy uvidíme snad ;) každopádně moc se těším.
X53Ux53u48355
    21.1.2016 22:06
X53U

Tak ono to s tím výkonem ani o moc růžovější být nemůže oproti PS4/X1. Pokud někdo sleduje IT scénu výkon současných grafik ani procesorů se nikam zázračným tempem nesune. Tedy možná s nastupující generací to vypadá slibněji. Když ale vezmeme v potaz, že vývoj už před nějakou dobou začal, bude mít HW s některých současných prodávaných komponentů. Vysoký výkon sráží hlavně i cena konzole, která nemůže být extra přemrštěná (kord, když PS4 se dá koupit pomalu za 8k) . Další věc e spotřeba, která se bude muset také držet nějaké rozumné hladině kolem 100-150W maximálně. Lepší chlazení by si zas říkalo o prodražení konzole.

Dále pokud vezmu v potaz, že na X1 jsou hry co sotva dýchavičně běží i v těch 900p tak je dost možný že NX bude mít výkon buď mezi X1 a PS4 nebo mírně vyšší. No co brzy uvidíme snad ;) každopádně moc se těším.

hunterak   1x   Dobrý vtip od Nintenda. Proč 900p to nedává smysl.hunterakhunterak34197    21.1.2016 20:20 hunterak

Dobrý vtip od Nintenda. Proč 900p to nedává smysl.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Bargud    Ondrej_V: Eh, hry?Bargudbargud6378    21.1.2016 19:57 Bargud

Ondrej_V: Eh, hry?

rocketbg    @Ondrej_V:

Na západě a v Japonsku je Nintendo velice populární a nemyslím si, že by si vedli v prodejích nějak extra špatně. Tady v ČR a v dalších post-socialistických zemích možná ano, ale co jsem byl třeba pár týdnů v Německu, tak Nintendo v nějaké podobě mělo opravdu HODNĚ lidí nejrůznějších věkových kategorií. Taky že tam je propagace Nintenda na úplně jiné úrovni, tady je skoro nulová.
rocketbgrocketbg38351
    21.1.2016 19:38
rocketbg

@Ondrej_V:

Na západě a v Japonsku je Nintendo velice populární a nemyslím si, že by si vedli v prodejích nějak extra špatně. Tady v ČR a v dalších post-socialistických zemích možná ano, ale co jsem byl třeba pár týdnů v Německu, tak Nintendo v nějaké podobě mělo opravdu HODNĚ lidí nejrůznějších věkových kategorií. Taky že tam je propagace Nintenda na úplně jiné úrovni, tady je skoro nulová.

tbno   1x   Hmm, a čo toto nové info, že NX má pracovať so smartfónmi, PC a dokonca PS4? To sú veci... :)
odkaz ]
tbnotbno29379
    21.1.2016 16:58
tbno

Hmm, a čo toto nové info, že NX má pracovať so smartfónmi, PC a dokonca PS4? To sú veci... :)
odkaz ]

Ondrej_V   1x   Hejda: Wii byla bomba, jako první konzole kde jsi mohl ovládat hru pohyby... Pak přišel Kinect a PSMove a výhoda byla ta-tamOndrej_Vondrej_v15018    21.1.2016 16:58 Ondrej_V

Hejda: Wii byla bomba, jako první konzole kde jsi mohl ovládat hru pohyby... Pak přišel Kinect a PSMove a výhoda byla ta-tam

Hejda   3x   proto mam WiiU a Xbox One :) sice me štve že na na konzole od Nintenda neni tolik her ale co se da delat :( přitom na Wii vychazelo dost herHejdahejda7043    21.1.2016 16:48 Hejda

proto mam WiiU a Xbox One :) sice me štve že na na konzole od Nintenda neni tolik her ale co se da delat :( přitom na Wii vychazelo dost her

Filuto    ja jsem rad. Battlefront na PS4 me utvrdil v tom, ze je daleko lepsi 900p a 60FPS nez 1080p a 30FPS protoze v tom rozliseni zase tak velkej rozdil neni, ale polovicni FPS dela velkej rozdil. A taky jsem rad ze nenakecavaj 1080p /60FPS, nejlepsi konzole na svete tak jak propagovali "next-gen" a jak to dopadlo. Jeste by me zajimalo jak to bude se zpetnou kompatibilitou.Filutofiluto14430    21.1.2016 14:47 Filuto

ja jsem rad. Battlefront na PS4 me utvrdil v tom, ze je daleko lepsi 900p a 60FPS nez 1080p a 30FPS protoze v tom rozliseni zase tak velkej rozdil neni, ale polovicni FPS dela velkej rozdil. A taky jsem rad ze nenakecavaj 1080p /60FPS, nejlepsi konzole na svete tak jak propagovali "next-gen" a jak to dopadlo. Jeste by me zajimalo jak to bude se zpetnou kompatibilitou.

ElementGamer   2x   Tohle mě nijak neužírá. Fanoušci Nintenda si konzoli koupí, budou spokojeně hrát a užívat si exkluzivity. A ti, kteří do toho světa ještě nezabředli, tak ty ke koupi jen tak něco nedonutí. Navíc jak už tu padlo - na jejich exkluzivity je to HW více než dostatečný a současný next-gen překonat nechtějí, takže si hrají především na vlastním písečku a nějaká rivalita jako třeba mezi Sony a MS je jim u zádele.ElementGamerelementgamer13999    21.1.2016 14:46 ElementGamer

Tohle mě nijak neužírá. Fanoušci Nintenda si konzoli koupí, budou spokojeně hrát a užívat si exkluzivity. A ti, kteří do toho světa ještě nezabředli, tak ty ke koupi jen tak něco nedonutí. Navíc jak už tu padlo - na jejich exkluzivity je to HW více než dostatečný a současný next-gen překonat nechtějí, takže si hrají především na vlastním písečku a nějaká rivalita jako třeba mezi Sony a MS je jim u zádele.

Lootmaster   3x   Alfajk: máš pravdu o tom žádná , ale pak hraješ špatně portlýho falouta 4 plnýho čtverců ...klidně by mi stačilo na PC i 30 fps bez artefaktů ... :D ...Lootmasterlootmaster5989    21.1.2016 14:46 Lootmaster

Alfajk: máš pravdu o tom žádná , ale pak hraješ špatně portlýho falouta 4 plnýho čtverců ...klidně by mi stačilo na PC i 30 fps bez artefaktů ... :D ...

Alfajk   1x   kdybych si mel vybrat mezi 1080p+30 fps a 900p+60fps, vezmu radeji fps...ale proto hraju na pc, kde nemusim delat kompromisy :thumbup:Alfajkalfajk16671    21.1.2016 14:16 Alfajk

kdybych si mel vybrat mezi 1080p+30 fps a 900p+60fps, vezmu radeji fps...ale proto hraju na pc, kde nemusim delat kompromisy :thumbup:

TonyThon   2x   2016 - 900p congrats.... Aspon, ze tech 60fpsTonyThontonython35353    21.1.2016 14:09 TonyThon

2016 - 900p congrats.... Aspon, ze tech 60fps

Ondrej_V   7x   Nebylo by lepší vydávat Nintendo hry pro PS4/X1? ... Třeba by vydělali víc než za prodej konzolí NX a her pro NX zároveň :DOndrej_Vondrej_v15018    21.1.2016 13:50 Ondrej_V

Nebylo by lepší vydávat Nintendo hry pro PS4/X1? ... Třeba by vydělali víc než za prodej konzolí NX a her pro NX zároveň :D

BlackSheepCZ   3x   Faldmen: To je blbost, svět sám pro sebe to je, ale byla tu šance na mnohem víc. Dit se ty jejich konzole skoro neprodávaj. Sice nejsou ve ztrátě, ale slavit rozhodně nemůžou.BlackSheepCZblacksheepcz47838    21.1.2016 13:46 BlackSheepCZ

Faldmen: To je blbost, svět sám pro sebe to je, ale byla tu šance na mnohem víc. Dit se ty jejich konzole skoro neprodávaj. Sice nejsou ve ztrátě, ale slavit rozhodně nemůžou.

Tom@n    Já to věděl : to byla ironie, co jsem psalTom@ntomn10255    21.1.2016 13:35 Tom@n

Já to věděl : to byla ironie, co jsem psalKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V    yenda1: tak i tak, cílová skupina je jinda - nejde o obtížnost, ale kontext... Vidím, jak si Evropan koupí (koupí, ne dostane) Sonica, kdyby o něm věděl jen z obrázků někde z reklam... Na Maria si stáhnu emulator a hraju ty staré verze a stačí mi to, to samé Pokemoni (nebo na mobilu - na NDS je super emulator, který běží hladce) ...Ondrej_Vondrej_v15018    21.1.2016 13:30 Ondrej_V

yenda1: tak i tak, cílová skupina je jinda - nejde o obtížnost, ale kontext... Vidím, jak si Evropan koupí (koupí, ne dostane) Sonica, kdyby o něm věděl jen z obrázků někde z reklam... Na Maria si stáhnu emulator a hraju ty staré verze a stačí mi to, to samé Pokemoni (nebo na mobilu - na NDS je super emulator, který běží hladce) ...

já to věděl    Tom@n protože hezčí grafika více prodává ;-)já to vědělja-to-vedel17181    21.1.2016 13:21 já to věděl

Tom@n protože hezčí grafika více prodává ;-)

yenda1   5x   Zajímavé, jak se často ozývá, že Nintendo dělá hry pro malé děti, rodinky, prostě pohodičky. Přitom je to přesně naopak. Zatímco na první pohled to opravdu je taková leporelo stylizace, herně se v mnoha případech jedná o dost složité hry.
Zatímco ty "jakoby" dospělé hry, kde teče spousta krve, hemží se to drsnými typy, mluvou atd. , jdou dohrát palcem levé nohy za dvě odpoledne.
yenda1yenda146223
    21.1.2016 13:20
yenda1

Zajímavé, jak se často ozývá, že Nintendo dělá hry pro malé děti, rodinky, prostě pohodičky. Přitom je to přesně naopak. Zatímco na první pohled to opravdu je taková leporelo stylizace, herně se v mnoha případech jedná o dost složité hry.
Zatímco ty "jakoby" dospělé hry, kde teče spousta krve, hemží se to drsnými typy, mluvou atd. , jdou dohrát palcem levé nohy za dvě odpoledne.

Tom@n    Já to věděl : tak proč to nedělají?
Je to byznys. Proč se namáhat když se to bude kupovat i tak.
Ono by to šlo udělat plynulý, ale proč? My hloupí hráči jim to přece koupíme, protože se to od nás očekává. .
Tom@ntomn10255
    21.1.2016 13:17
Tom@n

Já to věděl : tak proč to nedělají?
Je to byznys. Proč se namáhat když se to bude kupovat i tak.
Ono by to šlo udělat plynulý, ale proč? My hloupí hráči jim to přece koupíme, protože se to od nás očekává. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

já to věděl   1x   článek moc nechápu, zaměřit se na fps a rozlišení se přeci může každá konzole, 1080 a 60 fps zvládá i předchozí generace, jen jen na vývo h jestli uberou na grafice nebo fpsjá to vědělja-to-vedel17181    21.1.2016 13:12 já to věděl

článek moc nechápu, zaměřit se na fps a rozlišení se přeci může každá konzole, 1080 a 60 fps zvládá i předchozí generace, jen jen na vývo h jestli uberou na grafice nebo fps

Tom@n   1x   Hrdla : tvoje čeština je tak lámaná, že se to špatně poznává. Možná zkus používat interpunkci.Tom@ntomn10255    21.1.2016 13:09 Tom@n

Hrdla : tvoje čeština je tak lámaná, že se to špatně poznává. Možná zkus používat interpunkci.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ako Suminoe   2x   Pokud to bude pravda tak NX rozhodne nekupuju. V roce 2018 odmitam podporovat neco co ani nepusti hry v 1080p/60fps. Jak znam Nintendo tak cena bude jeste neumerne vysoka HW uvnitr. Zustavam primarne na PC a jako doplnek na tech par exkluzivit ps4.Ako Suminoeako-suminoe38518    21.1.2016 13:07 Ako Suminoe

Pokud to bude pravda tak NX rozhodne nekupuju. V roce 2018 odmitam podporovat neco co ani nepusti hry v 1080p/60fps. Jak znam Nintendo tak cena bude jeste neumerne vysoka HW uvnitr. Zustavam primarne na PC a jako doplnek na tech par exkluzivit ps4.

dopitapetr   5x   Proti Nintendu nic nemám, ale ty jejich hry mě vůbec ničím neoslovují. Ale chápu, že někomu se to líbí. Co se týče té nové konzole, tak jsem na ni zvědavý. Hlavně jak na tom bude po hw stránce oproti PS4 a Xone. ;-)dopitapetrdopitapetr5480    21.1.2016 12:17 dopitapetr

Proti Nintendu nic nemám, ale ty jejich hry mě vůbec ničím neoslovují. Ale chápu, že někomu se to líbí. Co se týče té nové konzole, tak jsem na ni zvědavý. Hlavně jak na tom bude po hw stránce oproti PS4 a Xone. ;-)

Ondrej_V   2x   MachujaNapitchi: Jenže kolik lidí si to koupí? Nelze udržovat uzavřený ekosystém, když nemají převahu (v celém světě) , Nintendo WiiU má jen svoje Sonicy, Maria, a další věci, jenže to jsou spíše dětské hry... A když zase bude konzole další natahovací krabička, tak na to vývojáři ani kravaťáci hry implementovat nebudou...Ondrej_Vondrej_v15018    21.1.2016 12:17 Ondrej_V

MachujaNapitchi: Jenže kolik lidí si to koupí? Nelze udržovat uzavřený ekosystém, když nemají převahu (v celém světě) , Nintendo WiiU má jen svoje Sonicy, Maria, a další věci, jenže to jsou spíše dětské hry... A když zase bude konzole další natahovací krabička, tak na to vývojáři ani kravaťáci hry implementovat nebudou...

FireWolf   3x   Mohli toho využít a mít nejsilnější konzoli na trhu. Sice je Nintendo trochu bokem od PS a Xboxu, to ale neznamená, že nemusí využít příležitosti. Byla by to i dobrá reklama. Ale je to jejich boj :DFireWolffirewolf28784    21.1.2016 11:48 FireWolf

Mohli toho využít a mít nejsilnější konzoli na trhu. Sice je Nintendo trochu bokem od PS a Xboxu, to ale neznamená, že nemusí využít příležitosti. Byla by to i dobrá reklama. Ale je to jejich boj :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   2x   Na Maria a Zeldu stejně nic víc nepotřebujete, tak nevím co tady řešíte.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    21.1.2016 11:47 MachujaNapitchi

Na Maria a Zeldu stejně nic víc nepotřebujete, tak nevím co tady řešíte.

Faldmen   3x   BlackSheepCZ: tys asi konzoli od nintenda nevidel ani z letadla. Jak uz tu psali podemnou - je to uplne jinej svet. Nemuzes to brat jako treti konzoli, protoze se o to ani nesnazi. Nintendo ma vlastni ligu s vlastnimi fabousky a vlastnimi hrami, coz je dobre. Na ty hry, ktery se na tom hrajou je 900p naprosto dostacujici. Pokud chces resit kazdej pixel, hraj na pc. Pokud se chces odreagovat a zrelaxovat, usedni k xboxu/psku. Pokud chces hry zamerene na zrucnost/skill a totalne s*at na grafiku, volis nintendo.... jednoduchy...Faldmenfaldmen33601    21.1.2016 11:45 Faldmen

BlackSheepCZ: tys asi konzoli od nintenda nevidel ani z letadla. Jak uz tu psali podemnou - je to uplne jinej svet. Nemuzes to brat jako treti konzoli, protoze se o to ani nesnazi. Nintendo ma vlastni ligu s vlastnimi fabousky a vlastnimi hrami, coz je dobre. Na ty hry, ktery se na tom hrajou je 900p naprosto dostacujici. Pokud chces resit kazdej pixel, hraj na pc. Pokud se chces odreagovat a zrelaxovat, usedni k xboxu/psku. Pokud chces hry zamerene na zrucnost/skill a totalne s*at na grafiku, volis nintendo.... jednoduchy...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondrej_V   1x   To bude her od ostatních na NX... Počkat, ne, nebude :DOndrej_Vondrej_v15018    21.1.2016 11:41 Ondrej_V

To bude her od ostatních na NX... Počkat, ne, nebude :D

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (11184 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4314 příspěvků), Jaký typ připojení k internetu používáte doma (23 příspěvků), Bazar knih (10 příspěvků), My precious!!! (9 příspěvků), Seká se mi nový DOOM s těmito HW? (12 příspěvků), STEAM -všechno sem (6361 příspěvků), Star Citizen (62 příspěvků), SirjeanCrixus (4 příspěvky), GTA V (4 příspěvky), Problém s blogem nebo člověkem u klávesnice (3 příspěvky)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Overwatch – bez týmu ani ránu

Online střílečka od Blizzardu je tu, prorazí stejně hladce jako ostatní díla tohoto velikána?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Shadwen – ve stínech království

Asasínka Shadwen jde tmou zbavit království svého vládce. Čas stojí na její straně.

 
Přečíst celý článek»Autor: Maku - Platforma: PC a konzole
 
 
Staň se profesionálním jezdcem s produkty Thrustmaster

Vyznavači burácení motorů a vůně spálených pneumatik zpozorněte! Užívejte si rally, formule nebo kamionový simulátor na plno. Zatáčení na šipkách a…

 
 
 
Total War: Warhammer – invaze do nového světa

První Total War zasazený mimo naše dějiny je tu, povedl se lépe než jeho historičtí předchůdci?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC
 
 
Zaklínač 3: O víně a krvi - nehezké dobrodružství v krásné zemi

Geralt z Rivie to na své poslední výpravě nebudete mít vůbec jednoduché. Co ho čeká v barevné zemi?

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: PC a konzole