Uživatel nepřihlášen
   

Betu The Division hrál na nových konzolích rekordní počet hráčů

Úterý 23.2.2016 08:00 - Autor: Jan "Honzas4400" Kalný - Rubrika: Novinky Novinka

Ubisoft slaví, The Division si zapsalo do svého portfólia rekord. Na poměry nové značky na PS4 a Xbox One hrál betu rekordní počet hráčů.

Hype The Division se vyhnul jen málokomu. Natož díky otevřené betě, která tento víkend proběhla. Určitě si dovede představit, že počet hráčů nebyl nijak nízký. Vlastně naopak - byl přímo rekordní. V rámci nové značky hrálo betu na PS4 a Xbox One dohromady 6,4 milionů lidí, což rozhodně není malé číslo.

Průměrně byla beta hraná necelých 5 hodin, z toho zhruba třetina byla odehraná v Dark Zone. V té 2,5 milionů hráčů přešlo do stavu rogue (byli vůči ostatním hráčům agresivní). Z Dark Zone bylo taky odneseno téměř 63,5 milionů kontaminovaných předmětů.

„Chtěli bychom poděkovat všem lidem, kteří hráli otevřenou betu,” řekl kreativní ředitel Magnus Jensen. „Doufáme, že se všem líbila a věříme, že nám beta pomůže ke skvělému startu při vydání hry.”

Plná verze vyjde 8. března na PC, PS4 a Xbox One. Uvidíme, zda si povede v prodejích podobně dobře.

Tisk
The Division na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division Screenshot ze hry The Division
Související novinky
 
The Division zve do podzemí s DLC Underground

The Division zve do podzemí s DLC Underground

Úterý 28.6.2016 07:41 - Dnes pro Xbox One a PC, o měsíc později pro PS4. Přečíst celý článek »

16 komentářů|PC, PS4, Xbox One
Představeno rozšíření Survival do The Division

Představeno rozšíření Survival do The Division

Pondělí 13.6.2016 22:47 - Dokážete přežít ve velmi nepřátelském prostředí v krutých podmínkách? To bude výzva pro každého agenta. Přečíst celý článek »

2 komentáře|PC, PS4, Xbox One
Do podzemí pod Manhattanem v The Division

Do podzemí pod Manhattanem v The Division

Pondělí 13.6.2016 19:08 - První placené rozšíření klepe na dveře. DLC vyjde 28. června na Xbox One. O měsíc později na PS4 a PC. Přečíst celý článek »

19 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Betu The Division hrál na nových konzolích rekordní počet hráčů
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
CzePavel99   1x   Jsem velice zvědav jak se hře bude dařit, pro mě to day one ale rozhodně nebude. Bojím se o obsah, repetetivnost misí, a chabý pocit ze střelby. Naopak atmosféra, prostředí a rpg prvky jsou velice fajn. PvP mě moc nezaujalo.CzePavel99czepavel9911259    24.2.2016 19:07 CzePavel99

Jsem velice zvědav jak se hře bude dařit, pro mě to day one ale rozhodně nebude. Bojím se o obsah, repetetivnost misí, a chabý pocit ze střelby. Naopak atmosféra, prostředí a rpg prvky jsou velice fajn. PvP mě moc nezaujalo.

Darkzur   4x   MachujaNapitchi: NENI NIC SLOZITEJSIHO SI INFORMACE OVERIT: Kamarade, ty perlis, overuj si je poradne ty at ze sebe nedelas porad pitomce;-)Darkzurdarkzur34790    24.2.2016 10:31 Darkzur

MachujaNapitchi: NENI NIC SLOZITEJSIHO SI INFORMACE OVERIT: Kamarade, ty perlis, overuj si je poradne ty at ze sebe nedelas porad pitomce;-)

Anciabl   3x   MachujaNapitchi: No tvl ty slušně perlíš. Ani se nestačím divit jak si sem nablil.Anciablanciabl21472    24.2.2016 10:27 Anciabl

MachujaNapitchi: No tvl ty slušně perlíš. Ani se nestačím divit jak si sem nablil.

Miky člen redakce   2x   S tím enginem se pleteš, Watch Dogs bylo postaveno na technologii Disrupt, která byla dříve použita u Driver: San Francisco pod názvem Reflections engine, ale pro Watch Dogs výrazně upravena. Navíc Disrupt vychází také z enginu AnvilNext a Dunia Engine - Assassin's Creed a Far Cry.

Je možné, že engine v The Division na Disrupt staví, ale jde o dost odlišnou technologii umožňující vývojářům mnohem více věcí. Navíc Watch Dogs vyšlo teprve v listopadu 2014, to už bylo Division nějakou dobu ve vývoji.

Každopádně není nic divného na tom, když společnost v rámci svých studií sdílí technologie. Kdyby tomu tak nebylo a každé studio by si muselo vytvořit svůj engine, tak se vývoj her výrazně protáhne a bude mnohem nákladnější.
Mikymiky3
    24.2.2016 08:09
Miky

S tím enginem se pleteš, Watch Dogs bylo postaveno na technologii Disrupt, která byla dříve použita u Driver: San Francisco pod názvem Reflections engine, ale pro Watch Dogs výrazně upravena. Navíc Disrupt vychází také z enginu AnvilNext a Dunia Engine - Assassin's Creed a Far Cry.

Je možné, že engine v The Division na Disrupt staví, ale jde o dost odlišnou technologii umožňující vývojářům mnohem více věcí. Navíc Watch Dogs vyšlo teprve v listopadu 2014, to už bylo Division nějakou dobu ve vývoji.

Každopádně není nic divného na tom, když společnost v rámci svých studií sdílí technologie. Kdyby tomu tak nebylo a každé studio by si muselo vytvořit svůj engine, tak se vývoj her výrazně protáhne a bude mnohem nákladnější.

Semuel    Machuj: ověřit si informace, to říkáš ty co tvrdi že to není RPG po 4 hodinách hraní BETY. Kde máš důkaz že snowdrop engin jeten samí jako ve WD nikde tak už si prosim dej políček a prestaň psát hlouposti.
Ty jsi fakt jen špatný sen, nejde tě brat vážně.
Semuelsemuel7507
    24.2.2016 08:02
Semuel

Machuj: ověřit si informace, to říkáš ty co tvrdi že to není RPG po 4 hodinách hraní BETY. Kde máš důkaz že snowdrop engin jeten samí jako ve WD nikde tak už si prosim dej políček a prestaň psát hlouposti.
Ty jsi fakt jen špatný sen, nejde tě brat vážně.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Chesse: Není nic složitého na tom si informace ověřit.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    24.2.2016 02:31 MachujaNapitchi

Chesse: Není nic složitého na tom si informace ověřit.

Chesse   5x   Darkzur kasli na nej, on je Brouk Pytlik co vsude byl a vsechno zna nejlip :DChessechesse22383    24.2.2016 00:44 Chesse

Darkzur kasli na nej, on je Brouk Pytlik co vsude byl a vsechno zna nejlip :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Darkzur: Jak jsem psal níže to, že se engine jmenuje jinak a má upravené prvky z toho nedělá jiný engine krásným příkladem je Gamebryo, které od roku 2004 používá Bethesda dodnes, jen ho v roce 2011 přejmenovala na Creation Engine vybrousila ho a přidala lepší animace to z toho ale nedělá jiný engine, tady je to stejný základ jako v případě Watch Dogs i AC Syndicate, který je upraven zase pro potřeby tohoto "žánru". Já napsal pouze svůj názor, který tady dva poté tři a teď 4 další lidé rozebrali natolik, že už se v tom viditelně každý ztrácí a plácá cokoliv jen aby zareagoval.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    24.2.2016 00:16 MachujaNapitchi

Darkzur: Jak jsem psal níže to, že se engine jmenuje jinak a má upravené prvky z toho nedělá jiný engine krásným příkladem je Gamebryo, které od roku 2004 používá Bethesda dodnes, jen ho v roce 2011 přejmenovala na Creation Engine vybrousila ho a přidala lepší animace to z toho ale nedělá jiný engine, tady je to stejný základ jako v případě Watch Dogs i AC Syndicate, který je upraven zase pro potřeby tohoto "žánru". Já napsal pouze svůj názor, který tady dva poté tři a teď 4 další lidé rozebrali natolik, že už se v tom viditelně každý ztrácí a plácá cokoliv jen aby zareagoval.

Darkzur   1x   MachujaNaPitchi: promin, ale nemohu te brat vazne kdyz si tady vylevas "zlost" nad necim co si ani obhajit neumis. Jinak se bav a uzivej her co te bavi, je zbytecne se tady hadat a dohadovat- nazor je jedna vec, ale mel by mit hlavu a patu coz tvuj neměl bohuzel;-)Darkzurdarkzur34790    24.2.2016 00:16 Darkzur

MachujaNaPitchi: promin, ale nemohu te brat vazne kdyz si tady vylevas "zlost" nad necim co si ani obhajit neumis. Jinak se bav a uzivej her co te bavi, je zbytecne se tady hadat a dohadovat- nazor je jedna vec, ale mel by mit hlavu a patu coz tvuj neměl bohuzel;-)

Darkzur   1x   MachujaNaPitchi: watch dogs bezi na enginu DISRUPT [ odkaz ]

The Division na enginu SNOWDROP. [ odkaz ]

Promin kamo , ale nasekal si tady spousty chyb a ve spouste veci nemas pravdu.
Darkzurdarkzur34790
    24.2.2016 00:11
Darkzur

MachujaNaPitchi: watch dogs bezi na enginu DISRUPT [ odkaz ]

The Division na enginu SNOWDROP. [ odkaz ]

Promin kamo , ale nasekal si tady spousty chyb a ve spouste veci nemas pravdu.

MachujaNapitchi   1x   Darkzur: Ony tam ty prvky jsou celkem tři, které by se daly považovat za plnohodnotné RPG prvky jenže z bety jsou absolutně zbytečné pokud tedy nepočítám DZ, tam se určitě hodit budou ale já po celou dobu od prvního příspěvku píšu o SP hry a tam jsem neměl potíž za 4 hodiny co jsem hrál tam odstřelit jednoduše každého bez problému AI nabíhala přímo na mě ano nebyla absolutně tupá v interiérech se schopně schovávali nepřátelé a postupovali pomalu i tak prakticky, jsem je odstřelil vždy stejným způsobem, žádná výzva, kdy bych si řekl "A teď bych měl asi vylepšit skilly" v tom nebyla ani jednou jsem nezemřel, to obecně se mi nestává v dnešních hrách naposledy mě dostal Bloodborne a Zaklínač na "Pochod Smrti" a to jsem hrál snad každou AAA hru, která za poslední roky vyšla až na CoD, to pro mě skončilo s CoD 4.

Chesse: V Zaklínači ty prvky využiješ a musíš je využít, jinak nemáš šanci se dostat dále v Zaklínači je totiž perfektně zpracován RPG systém, který funguje parádně tady opakuji v BETĚ nenastal jediný moment, kdy bych potřeboval cokoliv vylepšit.

Malasnikov: Tak samozřejmě máš pravdu Mass Effect ukázal, že i střílečka může být pořádné RPG, The Division má blízko mechanikami k Dead Space, kdy ty věci tam jsou ale jsou tam vcelku bezdůvodně
MachujaNapitchimachujanapitchi31798
    24.2.2016 00:04
MachujaNapitchi

Darkzur: Ony tam ty prvky jsou celkem tři, které by se daly považovat za plnohodnotné RPG prvky jenže z bety jsou absolutně zbytečné pokud tedy nepočítám DZ, tam se určitě hodit budou ale já po celou dobu od prvního příspěvku píšu o SP hry a tam jsem neměl potíž za 4 hodiny co jsem hrál tam odstřelit jednoduše každého bez problému AI nabíhala přímo na mě ano nebyla absolutně tupá v interiérech se schopně schovávali nepřátelé a postupovali pomalu i tak prakticky, jsem je odstřelil vždy stejným způsobem, žádná výzva, kdy bych si řekl "A teď bych měl asi vylepšit skilly" v tom nebyla ani jednou jsem nezemřel, to obecně se mi nestává v dnešních hrách naposledy mě dostal Bloodborne a Zaklínač na "Pochod Smrti" a to jsem hrál snad každou AAA hru, která za poslední roky vyšla až na CoD, to pro mě skončilo s CoD 4.

Chesse: V Zaklínači ty prvky využiješ a musíš je využít, jinak nemáš šanci se dostat dále v Zaklínači je totiž perfektně zpracován RPG systém, který funguje parádně tady opakuji v BETĚ nenastal jediný moment, kdy bych potřeboval cokoliv vylepšit.

Malasnikov: Tak samozřejmě máš pravdu Mass Effect ukázal, že i střílečka může být pořádné RPG, The Division má blízko mechanikami k Dead Space, kdy ty věci tam jsou ale jsou tam vcelku bezdůvodněKomentář byl autorem naposledy upraven 24.2.2016 00:10

Původní verze před úpravami:Darkzur: Ony tam ty prvky jsou celkem tři, které by se daly považovat za plnohodnotné RPG prvky jenže z bety jsou absolutně zbytečné pokud tedy nepočítám DZ, tam se určitě hodit budou ale já po celou dobu od prvního příspěvku píšu o SP hry a tam jsem neměl potíž za 4 hodiny co jsem hrál tam odstřelit jednoduše každého bez problému AI nabíhala přímo na mě ano nebyla absolutně tupá v interiérech se schopně schovávali nepřátelé a postupovali pomalu i tak prakticky, jsem je odstřelil vždy stejným způsobem, žádná výzva, kdy bych si řekl "A teď bych měl asi vylepšit skilly" v tom nebyla ani jednou jsem nezemřel, to obecně se mi nestává v dnešních hrách naposledy mě dostal Bloodborne a Zaklínač na "Pochod Smrti" a to jsem hrál snad každou AAA hru, která za poslední roky vyšla až na CoD, to pro mě skončilo s CoD 4.

Chesse: V Zaklínači ty prvky využiješ a musíš je využít, jinak nemáš šanci se dostat dále v Zaklínači je totiž perfektně zpracován RPG systém, který funguje parádně tady opakuji v BETĚ nenastal jediný moment, kdy bych potřeboval cokoliv vylepšit.

Malasnikov    Já si teda myslím že The Division RPG je...konkrétně MMO RPG. To že tam nejsou draci a meče a neodehrává se to ve fantasy středověku přece neznamená že to není RPG. Tenhle herní žánr může klidně být i střílečka. Ale ať si to každej nazývá jak chce, třeba sportovní hra, pro mě za mě.Malasnikovmalasnikov16453    24.2.2016 00:01 Malasnikov

Já si teda myslím že The Division RPG je...konkrétně MMO RPG. To že tam nejsou draci a meče a neodehrává se to ve fantasy středověku přece neznamená že to není RPG. Tenhle herní žánr může klidně být i střílečka. Ale ať si to každej nazývá jak chce, třeba sportovní hra, pro mě za mě.

Chesse   2x   Aha, takze ty prvky v Division rpg nedelaj, ale ty same prvky v zaklinaci z nej delaj rpg? what?Chessechesse22383    24.2.2016 00:01 Chesse

Aha, takze ty prvky v Division rpg nedelaj, ale ty same prvky v zaklinaci z nej delaj rpg? what?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Darkzur   2x   machujanapitchi: co je RPG . . [ odkaz ]
Jestli pises , ze ve hre neni jediny RPG prvek ( jakoze nize v komentu pises) tak by ses mel fakticky kát:-) ) A precti si po sobe co pises dost si tam protirecis.
Darkzurdarkzur34790
    23.2.2016 23:54
Darkzur

machujanapitchi: co je RPG . . [ odkaz ]
Jestli pises , ze ve hre neni jediny RPG prvek ( jakoze nize v komentu pises) tak by ses mel fakticky kát:-) ) A precti si po sobe co pises dost si tam protirecis.

MachujaNapitchi   1x   Chesse: Ne o Zaklínači nepadlo ani slovo Zaklínač je RPG, Bloodborne je Akční RPG ale The Division není v žádném případě RPG.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    23.2.2016 23:49 MachujaNapitchi

Chesse: Ne o Zaklínači nepadlo ani slovo Zaklínač je RPG, Bloodborne je Akční RPG ale The Division není v žádném případě RPG.

Chesse   2x   takze podle tvy logiky je zaklinac (ciste teoreticky) pouha mlaticka?Chessechesse22383    23.2.2016 23:46 Chesse

takze podle tvy logiky je zaklinac (ciste teoreticky) pouha mlaticka?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Chesse: Asi se v tom ztrácíš, jelikož tyhle věci jsou v každé druhé hře jestli "Questy" které jsou v každé hře a žánrově odlišné Skilly, které byly dokonce už i v GTA: SA ti příjdou jako pořádné RPG prvky a dělají z této hry RPG, tak potom je už opravdu RPG každá druhá hra, která dnes výjde, protože skilly jsou už skoro všude a "Questy"? Jaký je mezi nimi v této hře rozdíl oproti dostáváním "Questů" v jiných hrách akčního žánru?MachujaNapitchimachujanapitchi31798    23.2.2016 23:37 MachujaNapitchi

Chesse: Asi se v tom ztrácíš, jelikož tyhle věci jsou v každé druhé hře jestli "Questy" které jsou v každé hře a žánrově odlišné Skilly, které byly dokonce už i v GTA: SA ti příjdou jako pořádné RPG prvky a dělají z této hry RPG, tak potom je už opravdu RPG každá druhá hra, která dnes výjde, protože skilly jsou už skoro všude a "Questy"? Jaký je mezi nimi v této hře rozdíl oproti dostáváním "Questů" v jiných hrách akčního žánru?

Semuel   1x   Machuj: Bože kluku ty se mi snad jen zdáš, na ten stream jak to od zacarku do konce projdes se zakladnima zbraněma se taky podívám ale už ted mi je jasné že tam umřeš vickrat než v bloodbornu ty komiku. :DSemuelsemuel7507    23.2.2016 23:32 Semuel

Machuj: Bože kluku ty se mi snad jen zdáš, na ten stream jak to od zacarku do konce projdes se zakladnima zbraněma se taky podívám ale už ted mi je jasné že tam umřeš vickrat než v bloodbornu ty komiku. :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Chesse   1x   No jelikoz za rpg prvek nepovazujes ani questy a dalsi veci jakobjsou skilly atd. tak hej, to bych rad videl.... akorat delas ramena a vis o hre velky prd :D.

A kde si vlastne sebral, ze Division ma stejny engine jako WD a Syndicate?
Chessechesse22383
    23.2.2016 23:32
Chesse

No jelikoz za rpg prvek nepovazujes ani questy a dalsi veci jakobjsou skilly atd. tak hej, to bych rad videl.... akorat delas ramena a vis o hre velky prd :D.

A kde si vlastne sebral, ze Division ma stejny engine jako WD a Syndicate?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Chesse: Dobře pozvu tě na Twitch a klidně se s tebou podělím o to, že to dohraju se základním vybavením neměl jsem s tím problém v Bloodborne nebudu ho mít ani tady. :-)

Zlobo: "Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? " To myslíš vážně? Ty asi nebudeš žádný IT machr. Ne, jen jsem z generace kdy Hard obtížnost u hry znamenala opravdu Hard, takže to co bylo v betě pro mě byla procházka sadem, jestli tobě to přišlo nějak těžké, tak to potom asi budeš ještě "herní panic".
MachujaNapitchimachujanapitchi31798
    23.2.2016 23:28
MachujaNapitchi

Chesse: Dobře pozvu tě na Twitch a klidně se s tebou podělím o to, že to dohraju se základním vybavením neměl jsem s tím problém v Bloodborne nebudu ho mít ani tady. :-)

Zlobo: "Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? " To myslíš vážně? Ty asi nebudeš žádný IT machr. Ne, jen jsem z generace kdy Hard obtížnost u hry znamenala opravdu Hard, takže to co bylo v betě pro mě byla procházka sadem, jestli tobě to přišlo nějak těžké, tak to potom asi budeš ještě "herní panic".

Zlobo   2x   MachujaNapitchi - Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? :D Hele kam ty na to chodíš? Na tu tvojí blbost máš nějakou školu nebo jsi to někde koupil? Jo jo úplně jde vidět jak jsi to hrál když píšeš jak tam vletíš a vystřílíš všechny :D Hele že ty nemáš ani PC ani konzoli a jen si tu děláš z nás srandu? :DZlobozlobo11281    23.2.2016 23:28 Zlobo

MachujaNapitchi - Vždyť to ani nevypadá stejně tak jak by to mohl být stejný engine? :D Hele kam ty na to chodíš? Na tu tvojí blbost máš nějakou školu nebo jsi to někde koupil? Jo jo úplně jde vidět jak jsi to hrál když píšeš jak tam vletíš a vystřílíš všechny :D Hele že ty nemáš ani PC ani konzoli a jen si tu děláš z nás srandu? :D

Chesse   2x   No chci videt, jak to dohrajes s tim vybavenim co dostanes na zacatku.... Prej nemaj vyznam....

Chapu hra se ti nelibi, ale psat tyhle ptakoviny je uz moc :D
Chessechesse22383
    23.2.2016 23:24
Chesse

No chci videt, jak to dohrajes s tim vybavenim co dostanes na zacatku.... Prej nemaj vyznam....

Chapu hra se ti nelibi, ale psat tyhle ptakoviny je uz moc :DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Semuel, Chesse: Bylo slíbeno RPG, ne RPG prvky to zaprvé a i kdyby to mělo všechno nějaký význam, tak ještě vám to neberu ale člověk to tam může všechno vystřílet aniž by cokoliv upravoval je to tam jen tak. Jako jedinou výmluvu teď můžete použít "ale ona je to jen beta" ale každý kdo není úplný amatér to bez toho dohraje i v plné verzi hry, tedy pokud tam není nucen to používat aby to na oko působilo zajímavě.

Zlobo: Hlupák budeš asi ty pokud věříš všemu co čteš, protože ono to na stejném enginu opravdu běží, to že je přizpůsobený k tomuto "žánru" na tom faktu nic nemění je to stejné jako když Gamebryo se přejmenovalo na Creation Engine, pořád je to ten stejný engine jen je lehce upraven to z toho ale nedělá engine nový.
MachujaNapitchimachujanapitchi31798
    23.2.2016 23:19
MachujaNapitchi

Semuel, Chesse: Bylo slíbeno RPG, ne RPG prvky to zaprvé a i kdyby to mělo všechno nějaký význam, tak ještě vám to neberu ale člověk to tam může všechno vystřílet aniž by cokoliv upravoval je to tam jen tak. Jako jedinou výmluvu teď můžete použít "ale ona je to jen beta" ale každý kdo není úplný amatér to bez toho dohraje i v plné verzi hry, tedy pokud tam není nucen to používat aby to na oko působilo zajímavě.

Zlobo: Hlupák budeš asi ty pokud věříš všemu co čteš, protože ono to na stejném enginu opravdu běží, to že je přizpůsobený k tomuto "žánru" na tom faktu nic nemění je to stejné jako když Gamebryo se přejmenovalo na Creation Engine, pořád je to ten stejný engine jen je lehce upraven to z toho ale nedělá engine nový.

AmonRa    Zlodo škoda.... chci první sehnat náký český partaky a pak to koupím. taky jsem chtěl koupit PC, ale finance byli nic moc kupoval jsem byt a hned dělala rekonstrukci tak zbyli peníze na xone jenom :-)AmonRaamonra30429    23.2.2016 23:19 AmonRa

Zlodo škoda.... chci první sehnat náký český partaky a pak to koupím. taky jsem chtěl koupit PC, ale finance byli nic moc kupoval jsem byt a hned dělala rekonstrukci tak zbyli peníze na xone jenom :-)

Zlobo   1x   AmonRa - Jo jo já mám PC. Já byl hodně skeptický a ubisoftu jsem nevěřil že udělá to co říká. Možná proto nejsem zklamaný a hra mě vážně baví. Navíc v betě nebylo odemčeno spousta věcí jako perky, vytváření věcí atd. takže jsem ještě hodně zvědav. Hru určitě koupím, dal jsem peníze za daleko větší kraviny :D

Semuel - Děláš jak kdyby jsi ho neznal, on tu věčně píše něco "moudrého".

MachujaNapitchi - Chápu je člověk napíše že ho to nebaví, nelíbí se mu to po grafické stránce ale že je tam není žádný RPG systém ale je to jen arkádovka? :D Nemám slov... A to že to běží na stejném enginu jako Watch Dogs a Assassins Creed :D Bože ty jsi ale hlupák fakt. Moc nečteš že?
Zlobozlobo11281
    23.2.2016 23:06
Zlobo

AmonRa - Jo jo já mám PC. Já byl hodně skeptický a ubisoftu jsem nevěřil že udělá to co říká. Možná proto nejsem zklamaný a hra mě vážně baví. Navíc v betě nebylo odemčeno spousta věcí jako perky, vytváření věcí atd. takže jsem ještě hodně zvědav. Hru určitě koupím, dal jsem peníze za daleko větší kraviny :D

Semuel - Děláš jak kdyby jsi ho neznal, on tu věčně píše něco "moudrého".

MachujaNapitchi - Chápu je člověk napíše že ho to nebaví, nelíbí se mu to po grafické stránce ale že je tam není žádný RPG systém ale je to jen arkádovka? :D Nemám slov... A to že to běží na stejném enginu jako Watch Dogs a Assassins Creed :D Bože ty jsi ale hlupák fakt. Moc nečteš že?

Chesse   2x   Hmm takze rpg tam neni ok no, tak co potom jsou staty na vybaveni, talenty na zbranich, skilly podle levelu, loot, questy, crafting atd? to nejsou prvky rpg ze?

Pises ho*na pouze...
Chessechesse22383
    23.2.2016 23:01
Chesse

Hmm takze rpg tam neni ok no, tak co potom jsou staty na vybaveni, talenty na zbranich, skilly podle levelu, loot, questy, crafting atd? to nejsou prvky rpg ze?

Pises ho*na pouze...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Semuel    Machuj: No takze jsi to nepochopil. Nestačí jen sebrat zbraň je důležité jaké má staty, jaké máš staty atalenty u jiného vybaveni atp. ale o cem se budu bavit s člověk co ani nezna vyznam toho slova.Semuelsemuel7507    23.2.2016 22:59 Semuel

Machuj: No takze jsi to nepochopil. Nestačí jen sebrat zbraň je důležité jaké má staty, jaké máš staty atalenty u jiného vybaveni atp. ale o cem se budu bavit s člověk co ani nezna vyznam toho slova.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

MachujaNapitchi   1x   Semuel: Betu jsem hrál asi 4 hodiny s přáteli, potom jsme to vypli protože nás to absolutně nebavilo. Koupit zbraně upravit zbraně a sebrat je od mrtvol nepřátel, to už je dnes v každé druhé hře, kdyby to bylo považováno za RPG prvek, tak GTA je RPG, RDR je RPG, Saints Row je RPG a dokonce i CoD už by bylo RPG, protože je to tam taky. V té hře není jediný klasický RPG prvek, který definuje význam RPG her. Napsal jsem svůj názor, na který jsi ty reagoval.MachujaNapitchimachujanapitchi31798    23.2.2016 22:56 MachujaNapitchi

Semuel: Betu jsem hrál asi 4 hodiny s přáteli, potom jsme to vypli protože nás to absolutně nebavilo. Koupit zbraně upravit zbraně a sebrat je od mrtvol nepřátel, to už je dnes v každé druhé hře, kdyby to bylo považováno za RPG prvek, tak GTA je RPG, RDR je RPG, Saints Row je RPG a dokonce i CoD už by bylo RPG, protože je to tam taky. V té hře není jediný klasický RPG prvek, který definuje význam RPG her. Napsal jsem svůj názor, na který jsi ty reagoval.

Semuel   1x   Machuj: Uz jen že. RPG tam neni a je to arkadova střílečka, už to svědčí o tom že jsi to ani nezapl nebo nevíš co RPG znamená. Nehodlam se hádat ani se bavit o tom co jsi psal o priznani si pravdy atp. Chapu hra se ti nelíbí ale psát hlouposti jen proto aby jsi byl zajímavý je smutne. Nic nehajim ale ty blbosti co tu tobě podobné existence píší jako "fallout 4 vypada lip " je prostě jen trapný pokus byt zajímavý.Semuelsemuel7507    23.2.2016 22:50 Semuel

Machuj: Uz jen že. RPG tam neni a je to arkadova střílečka, už to svědčí o tom že jsi to ani nezapl nebo nevíš co RPG znamená. Nehodlam se hádat ani se bavit o tom co jsi psal o priznani si pravdy atp. Chapu hra se ti nelíbí ale psát hlouposti jen proto aby jsi byl zajímavý je smutne. Nic nehajim ale ty blbosti co tu tobě podobné existence píší jako "fallout 4 vypada lip " je prostě jen trapný pokus byt zajímavý.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

AmonRa    Zlobo dikes že jsi mi dal info. ty máš asi PC co? co ty říkaš o téhle hře?AmonRaamonra30429    23.2.2016 22:46 AmonRa

Zlobo dikes že jsi mi dal info. ty máš asi PC co? co ty říkaš o téhle hře?

Diskuze na fóru

STEAM -všechno sem (6538 příspěvků), Vaše YT (328 příspěvků), Pokemon GO (65 příspěvků), Vše o sběratelských/speciálních/limitovaných edicích her (4352 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11431 příspěvků), CS:GO lidi na competitive (17 příspěvků), Zvolení nejideálnější varianty stavby v editoru (3 příspěvky), S.T.A.L.K.E.R (190 příspěvků), Výměna CPU vs OEM verze Windows 10 (13 příspěvků), Trance - Holiday Mix 2016 (285 příspěvků), Humble bundle -vše sem (486 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Fallout 4 - druhá várka DLC pod drobnohledem

V postupně aktualizovaném článku hodnotíme druhou a zároveň poslední trojici DLC pro Fallout 4, které lze získat díky Season Passu nebo koupit…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deus Ex: Mankind Divided - vše, co potřebujete vědět, na jednom místě

Adam Jensen se vydává na boj proti teroristům a Iluminátům. Kdy na ten boj dojde, jak bude vypadat a co ho bude doprovázet?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Seznam her se zpětnou kompatibilitou Xboxu One

NOVĚ: Sonic,  Pac-Man,  Bionic Commando Rearmed 2 a další!

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Konzole
 
 
Pokémon GO – návod pro začátečníky i pokročilé

Máme pro vás i seznam nejlepších Pokémonů z jednotlivých kategorií a zajímavosti.

 
Přečíst celý článek»Autor: Miky - Platforma: Handheld
 
 
Monster Hunter Generations - v sevření netradiční klasiky

To, co je jinde standardem, nemusí platit úplně všude a těžké začátky vám hra bohatě vynahradí.

 
Přečíst celý článek»Autor: killjezor - Platforma: Handheld