Uživatel nepřihlášen
   

Vítězové Steam Awards jsou často diskutabilní

Neděle 1.1.2017 10:45 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Podle očekávání se z celé akce stala pouhá soutěž popularity. Nad výherci v některých kategoriích zůstává rozum stát.

Úderem včerejší devatenácté hodiny byli oznámeni vítězové všech kategoriích cen Steam Awards, kterou lidé z Valve průběžně pořádali posledních několik týdnů. Už oznámení finalistů naznačovalo, že půjde v první řadě o soutěž popularity a oznámení vítězů tento dojem v některých ohledech potvrdilo.

Já osobně kupříkladu nedokážu pochopit, jak mohlo v kategorii Hra ve hře, určené pro nejlepší minihry, zvítězit GTA V. V pátém GTA koneckonců najdeme jen tradiční minihry typu golfu, tenisu nebo šipek, a GTA Online je něco, co do této kategorie opravdu spadat nemá, protože jednoduše nejde o minihru. Leckdo by určitě mohl dlouze diskutovat i o tom, jestli si vítězství v kategorii Zkouška času zaslouží Skyrim, tedy pouhých pět let starý titul.

Ale tak už to bývá, když svěříte hlasování tak široké komunitě hráčů, která mohla o vítězích hlasovat v předešlých dnech. Větší popularita dané hry nebo značky zkrátka znamená větší šanci na výhru. Vítězové však nezískají nic víc než slávu, tedy pokud budeme věřit Valve, takže nejde o kdovíjakou katastrofu. Přinejmenším si ale můžete udělat obrázek o tom, jak takové akce mohou dopadnout a jak hlasovala většina.

Vítězové v jednotlivých kategoriích jsou vždy zvýrazněni tučným písmem:

Výchozí kategorie

Záporák, který potřebuje obejmout
Borderlands 2
Dead by Daylight
Far Cry 3
Far Cry 4
• Portal 2

Tahle hra se mi líbila, než získala ocenění
• Euro Truck Simulator 2
Paladins
Starbound
Stardew Valley
Unturned

Zkouška času
Age of Empires II HD
• The Elder Scrolls V: Skyrim
Sid Meier’s Civilization V
Team Fortress 2
Terraria

Ještě 5 minut
• Counter-Strike: Global Offensive
Rocket League
Sid Meier’s Civilization VI
Fallout 4
Terraria

Ty kráááááááso!
Bioshock Infinite
DOOM
• Grand Theft Auto V
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Zaklínač 3: Divoký hon

Hra ve hře
Garry’s Mod
• Grand Theft Auto V
The Stanley Parable
Tabletop Simulator
Zaklínač 3: Divoký hon

Nebrečím, jen mám něco v oku
Life Is Strange
To the Moon
This War of Mine
Undertale
• The Walking Dead

Nejlépe použité hospodářské zvíře
ARK: Survival Evolved
Blood and Bacon
Farming Simulator 17
• Goat Simulator
Stardew Valley

Kategorie vytvořené podle výběru komunity

Jako na Silvestra
BroForce
• DOOM
Just Cause 3
Keep Talking and Nobody Explodes
Kerbal Space Program

Když ji miluješ...
• Dark Souls III
Darkest Dungeon
Dota 2
Geometry Dash
Super Meat Boy

Pane doktore, vy jste se zase kochal
ABZU
Cities Skylines
• Euro Truck Simulator 2
Mini Metro
Viridi

Více zábavy ve více lidech
Don’t Starve Together
Gang Beasts
Golf With Your Friends
• Left 4 Dead 2
Magicka

Tisk
Štítky: steam, valve
Související novinky
 
2335 korun bude stát umístění hry na Steam

2335 korun bude stát umístění hry na Steam

Sobota 3.6.2017 13:06 - Každý, kdo bude chtít mít svou hru na Steamu, bude muset zaplatit poplatek. Ten se mu za určitých okolností vrátí. Přečíst celý článek »

O víkendu si můžete zahrát Football Manager 2017 a Killing Floor 2

O víkendu si můžete zahrát Football Manager 2017 a Killing Floor 2

Pátek 24.3.2017 08:30 - Obojí na Steamu až do konce tohoto víkendu. Dáte hrám šanci na svém počítači? Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Vítězové Steam Awards jsou často diskutabilní
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce   2x   V článku s anketou je informace, kde vysvětlujeme, proč tam Zaklínač je. Je to naše rozhodnutí, klidně si to kritizuj, ale ne tady. Tady to nemá co dělat!Mikymiky3    3.1.2017 16:32 Miky

@ odpověď na komentář od Strec:V článku s anketou je informace, kde vysvětlujeme, proč tam Zaklínač je. Je to naše rozhodnutí, klidně si to kritizuj, ale ne tady. Tady to nemá co dělat!

Strec napsal:Když zrovna ta hra je špatně umístěná, tak je těžky ji nezmínit. A že to je zrovna Zaklínač... vy jste ho blbě umístili. A proto vlastně kritizuju špatně umístění expance do Zaklínače. Být to jiná hra, tak bych kritizoval stejnak.

Strec   5x   Když zrovna ta hra je špatně umístěná, tak je těžky ji nezmínit. A že to je zrovna Zaklínač... vy jste ho blbě umístili. A proto vlastně kritizuju špatně umístění expance do Zaklínače. Být to jiná hra, tak bych kritizoval stejnak.Strecstrec4311    3.1.2017 16:26 Strec

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Když zrovna ta hra je špatně umístěná, tak je těžky ji nezmínit. A že to je zrovna Zaklínač... vy jste ho blbě umístili. A proto vlastně kritizuju špatně umístění expance do Zaklínače. Být to jiná hra, tak bych kritizoval stejnak.

Cvrnda napsal:Poslední komentáře Miky smazal (a jeden z nich upravil) z důvodu, že se už ta diskuze začala vymykat kontrole a začala příliš odbíhat od tématu. Několikrát jsme jasně řekli, že jestli se někomu něco nelíbí na naší anketě, fajn, ale má to psát pod ní, ne sem. Sem to opravdu nepatří. Aby bylo jasno, s tou kritikou nemáme problém. Každý si může snadno všimnout, že bylo smazáno jen několik posledních komentářů, předešlou kritiku jsme nechali a necháme ji tam i dál. Jenomže dál opakovat to samé vážně nikam nevede a mnohé ze smazaných komentářů by měly za následek nejen další odbíhání od tématu, které by se ještě jakž takž dalo brát, ale hlavně bezdůvodný flame. Viz třeba něco o národnosti nás nebo jiných čtenářů, což je přesně ten druh "debaty", který podle našich zkušeností nikdy, opravdu nikdy nedopadá dobře a má za následek jen další hádky, které by byly čím dál horší.
Důvody smazání by ale mohly pokračovat. Tvrdit, že nejde o značku, a přitom ignorovat fakt, že O víně a krvi není jediný projekt toho druhu, se kterým bylo takto v anketě nakládáno, jen dokazuje, že o značku prostě jde a možná jde i i provokaci založenou na záměrném přehlížení některých snadno viditelných a námi přiznaných a zdůrazněných skutečností (umístění Legionu do kategorie Online hra) . Nebo má dotyčný problém se zrakem, nebo se na tu anketu ani nedíval a jen se slepě přidal k ostatním. Nebudu tu řešit, jaká možnost je asi pravdivá, ale když si toho všimlo několik členů redakce, všimli by si toho jistě i další čtenáři a už by byl oheň na střeše, který by se dříve či později musel smazat.
Tady vážně nejde o hájení či naopak kritizování nějaké konkrétní značky, zášť vůči určitým čtenářům nebo něco jiného. Jestli to tak někdo vnímá, pak je mi to líto, ale smazání těch několika komentářů mělo za cíl jediné - utnout tu hádku, ještě než se pořádně stačila rozjet. Stejně by se zacházelo s komentáři, které by chtěly rozjet podobnou hádku dejme tomu pod novinkami o Farming Simulatoru nebo o filmech Uweho Bolla a stejně musí být chtě nechtě nakládáno i s dalšími komentáři, které se to téma pokusí kdekoliv mimo komentáře pod samotnou anketou obnovit. A když o tom někdo vážně ještě bude chtít na tom místě dál diskutovat, tak prosím slušně a bez překrucování informací, bez útoků na další čtenáře či jiných věcí, které by opět zalarmovaly další přispěvatele. Když se někdo snaží zadupat oheň na jednom místě, fakt nevidí rád, když začne hořet o kus dál. Díky všem za pochopení

Cvrnda člen redakce   3x   Poslední komentáře Miky smazal (a jeden z nich upravil) z důvodu, že se už ta diskuze začala vymykat kontrole a začala příliš odbíhat od tématu. Několikrát jsme jasně řekli, že jestli se někomu něco nelíbí na naší anketě, fajn, ale má to psát pod ní, ne sem. Sem to opravdu nepatří. Aby bylo jasno, s tou kritikou nemáme problém. Každý si může snadno všimnout, že bylo smazáno jen několik posledních komentářů, předešlou kritiku jsme nechali a necháme ji tam i dál. Jenomže dál opakovat to samé vážně nikam nevede a mnohé ze smazaných komentářů by měly za následek nejen další odbíhání od tématu, které by se ještě jakž takž dalo brát, ale hlavně bezdůvodný flame. Viz třeba něco o národnosti nás nebo jiných čtenářů, což je přesně ten druh "debaty", který podle našich zkušeností nikdy, opravdu nikdy nedopadá dobře a má za následek jen další hádky, které by byly čím dál horší.
Důvody smazání by ale mohly pokračovat. Tvrdit, že nejde o značku, a přitom ignorovat fakt, že O víně a krvi není jediný projekt toho druhu, se kterým bylo takto v anketě nakládáno, jen dokazuje, že o značku prostě jde a možná jde i i provokaci založenou na záměrném přehlížení některých snadno viditelných a námi přiznaných a zdůrazněných skutečností (umístění Legionu do kategorie Online hra) . Nebo má dotyčný problém se zrakem, nebo se na tu anketu ani nedíval a jen se slepě přidal k ostatním. Nebudu tu řešit, jaká možnost je asi pravdivá, ale když si toho všimlo několik členů redakce, všimli by si toho jistě i další čtenáři a už by byl oheň na střeše, který by se dříve či později musel smazat.
Tady vážně nejde o hájení či naopak kritizování nějaké konkrétní značky, zášť vůči určitým čtenářům nebo něco jiného. Jestli to tak někdo vnímá, pak je mi to líto, ale smazání těch několika komentářů mělo za cíl jediné - utnout tu hádku, ještě než se pořádně stačila rozjet. Stejně by se zacházelo s komentáři, které by chtěly rozjet podobnou hádku dejme tomu pod novinkami o Farming Simulatoru nebo o filmech Uweho Bolla a stejně musí být chtě nechtě nakládáno i s dalšími komentáři, které se to téma pokusí kdekoliv mimo komentáře pod samotnou anketou obnovit. A když o tom někdo vážně ještě bude chtít na tom místě dál diskutovat, tak prosím slušně a bez překrucování informací, bez útoků na další čtenáře či jiných věcí, které by opět zalarmovaly další přispěvatele. Když se někdo snaží zadupat oheň na jednom místě, fakt nevidí rád, když začne hořet o kus dál. Díky všem za pochopení
Cvrndacvrnda7
    3.1.2017 16:09
Cvrnda

Poslední komentáře Miky smazal (a jeden z nich upravil) z důvodu, že se už ta diskuze začala vymykat kontrole a začala příliš odbíhat od tématu. Několikrát jsme jasně řekli, že jestli se někomu něco nelíbí na naší anketě, fajn, ale má to psát pod ní, ne sem. Sem to opravdu nepatří. Aby bylo jasno, s tou kritikou nemáme problém. Každý si může snadno všimnout, že bylo smazáno jen několik posledních komentářů, předešlou kritiku jsme nechali a necháme ji tam i dál. Jenomže dál opakovat to samé vážně nikam nevede a mnohé ze smazaných komentářů by měly za následek nejen další odbíhání od tématu, které by se ještě jakž takž dalo brát, ale hlavně bezdůvodný flame. Viz třeba něco o národnosti nás nebo jiných čtenářů, což je přesně ten druh "debaty", který podle našich zkušeností nikdy, opravdu nikdy nedopadá dobře a má za následek jen další hádky, které by byly čím dál horší.
Důvody smazání by ale mohly pokračovat. Tvrdit, že nejde o značku, a přitom ignorovat fakt, že O víně a krvi není jediný projekt toho druhu, se kterým bylo takto v anketě nakládáno, jen dokazuje, že o značku prostě jde a možná jde i i provokaci založenou na záměrném přehlížení některých snadno viditelných a námi přiznaných a zdůrazněných skutečností (umístění Legionu do kategorie Online hra) . Nebo má dotyčný problém se zrakem, nebo se na tu anketu ani nedíval a jen se slepě přidal k ostatním. Nebudu tu řešit, jaká možnost je asi pravdivá, ale když si toho všimlo několik členů redakce, všimli by si toho jistě i další čtenáři a už by byl oheň na střeše, který by se dříve či později musel smazat.
Tady vážně nejde o hájení či naopak kritizování nějaké konkrétní značky, zášť vůči určitým čtenářům nebo něco jiného. Jestli to tak někdo vnímá, pak je mi to líto, ale smazání těch několika komentářů mělo za cíl jediné - utnout tu hádku, ještě než se pořádně stačila rozjet. Stejně by se zacházelo s komentáři, které by chtěly rozjet podobnou hádku dejme tomu pod novinkami o Farming Simulatoru nebo o filmech Uweho Bolla a stejně musí být chtě nechtě nakládáno i s dalšími komentáři, které se to téma pokusí kdekoliv mimo komentáře pod samotnou anketou obnovit. A když o tom někdo vážně ještě bude chtít na tom místě dál diskutovat, tak prosím slušně a bez překrucování informací, bez útoků na další čtenáře či jiných věcí, které by opět zalarmovaly další přispěvatele. Když se někdo snaží zadupat oheň na jednom místě, fakt nevidí rád, když začne hořet o kus dál. Díky všem za pochopení

PC CZ    Náhodou, je pěkné že tam je hra od českých vývojářů (a zrovna má oblíbená - tedy Euro Truck Simulator 2) . Když si vezmete že to je celosvětové hlasování a simulátor kamionu vypadá jako dost okrajová záležitost... Ale dopadlo to dobře !PC CZpc-cz31558    2.1.2017 20:43 PC CZ

Náhodou, je pěkné že tam je hra od českých vývojářů (a zrovna má oblíbená - tedy Euro Truck Simulator 2) . Když si vezmete že to je celosvětové hlasování a simulátor kamionu vypadá jako dost okrajová záležitost... Ale dopadlo to dobře !

Lootmaster   2x   Proč tak negativně když je to rozhodnutí hráčů ? ... Kdyby hlasovaly pro jinou hru bylo by to jako lepší ? ... Skyrim zrovna hraju a fakt vypadá geniálně i po pěti letech. :DLootmasterlootmaster5989    2.1.2017 18:18 Lootmaster

Proč tak negativně když je to rozhodnutí hráčů ? ... Kdyby hlasovaly pro jinou hru bylo by to jako lepší ? ... Skyrim zrovna hraju a fakt vypadá geniálně i po pěti letech. :D

Mighty   4x   Hlasování = výdělek pár eurMightymighty28812    2.1.2017 08:59 Mighty

Hlasování = výdělek pár eur

Lazy    Ja v te kategorii hlasoval pro gta5 a muj hlas ma teda hodnotu skoro dvou a pul hlasuLazylazy34358    2.1.2017 06:08 Lazy

@ odpověď na komentář od johnny_jay:Ja v te kategorii hlasoval pro gta5 a muj hlas ma teda hodnotu skoro dvou a pul hlasuKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

johnny_jay napsal:Opět se nedá jinak než s Cvrndou souhlasit. Vítězství GTA V v té kategorii je fakt vtip, bohužel jméno rozhoduje. Tak to dopadá, když necháte hlasovat 12ti leté kidy, co během hry řvou, co večer dělají s Vaší mámou : - )

Jinak nevím, co si myslet o kroku Valve, když ignorovalo tu fanoušky vytvořenou kategorii "Hra, která si zaslouží sequel" (nebo něco v tom smyslu) . Nějaký pokročilý trolling nebo prostý úpadek kdysi herního giganta (což lze pocítit především z reakcí stálých hráčů TF2) ? Né že by jim to vadilo, Steam jim asi vynáší víc než dost : - ) )

johnny_jay    12 let a níž mi jako teenageři moc nepříjdou : - ) )johnny_jayjohnny_jay30163    2.1.2017 00:22 johnny_jay

@ odpověď na komentář od James Faith:12 let a níž mi jako teenageři moc nepříjdou : - ) )

James Faith napsal:Vzhledem k tomu, že já hrál GTA už v době, kdy ty jsi objevoval tajemství prvních krůčků, dovoluji si tvrdit, že starších hráčů série GTA je docela dost. ;-)

Upřímně, docela mě baví, že řeči o pochybnosti dnešní mládeže, které se v běžném životě obvykle začaly vést až po třiceti, se na herních fórech objevují už i u odrostlých teenagerů kritizujících jiné teenagery. :-D

James Faith   4x   Vzhledem k tomu, že já hrál GTA už v době, kdy ty jsi objevoval tajemství prvních krůčků, dovoluji si tvrdit, že starších hráčů série GTA je docela dost. ;-)

Upřímně, docela mě baví, že řeči o pochybnosti dnešní mládeže, které se v běžném životě obvykle začaly vést až po třiceti, se na herních fórech objevují už i u odrostlých teenagerů kritizujících jiné teenagery. :-D
James Faithjames-faith28144
    2.1.2017 00:05
James Faith

@ odpověď na komentář od johnny_jay:Vzhledem k tomu, že já hrál GTA už v době, kdy ty jsi objevoval tajemství prvních krůčků, dovoluji si tvrdit, že starších hráčů série GTA je docela dost. ;-)

Upřímně, docela mě baví, že řeči o pochybnosti dnešní mládeže, které se v běžném životě obvykle začaly vést až po třiceti, se na herních fórech objevují už i u odrostlých teenagerů kritizujících jiné teenagery. :-D

johnny_jay napsal:Dovolím si říct, že ano : - )

Old Angler    johnny_jay Zrovna Zaklínač 3 se svým příběhem a lacinými vztahy je mířen taky na dospívající komunitu. Tam jsem neviděl vůbec nic hlubokého, což je poměrně nevyužitý potenciál zaklínačského světa. I to pálení čarodějnic mně přišlo nevěrohodné a trapné.Old Anglerold-angler69493    1.1.2017 23:30 Old Angler

johnny_jay Zrovna Zaklínač 3 se svým příběhem a lacinými vztahy je mířen taky na dospívající komunitu. Tam jsem neviděl vůbec nic hlubokého, což je poměrně nevyužitý potenciál zaklínačského světa. I to pálení čarodějnic mně přišlo nevěrohodné a trapné.

johnny_jay    Dovolím si říct, že ano : - )johnny_jayjohnny_jay30163    1.1.2017 23:23 johnny_jay

@ odpověď na komentář od Old Angler:Dovolím si říct, že ano : - )

Old Angler napsal:johnny_jay jako by pro Zaklínače hlasovali starší než pro GTA V :D

Old Angler   3x   johnny_jay jako by pro Zaklínače hlasovali starší než pro GTA V :DOld Anglerold-angler69493    1.1.2017 23:01 Old Angler

johnny_jay jako by pro Zaklínače hlasovali starší než pro GTA V :D

johnny_jay   2x   Opět se nedá jinak než s Cvrndou souhlasit. Vítězství GTA V v té kategorii je fakt vtip, bohužel jméno rozhoduje. Tak to dopadá, když necháte hlasovat 12ti leté kidy, co během hry řvou, co večer dělají s Vaší mámou : - )

Jinak nevím, co si myslet o kroku Valve, když ignorovalo tu fanoušky vytvořenou kategorii "Hra, která si zaslouží sequel" (nebo něco v tom smyslu) . Nějaký pokročilý trolling nebo prostý úpadek kdysi herního giganta (což lze pocítit především z reakcí stálých hráčů TF2) ? Né že by jim to vadilo, Steam jim asi vynáší víc než dost : - ) )
johnny_jayjohnny_jay30163
    1.1.2017 22:04
johnny_jay

Opět se nedá jinak než s Cvrndou souhlasit. Vítězství GTA V v té kategorii je fakt vtip, bohužel jméno rozhoduje. Tak to dopadá, když necháte hlasovat 12ti leté kidy, co během hry řvou, co večer dělají s Vaší mámou : - )

Jinak nevím, co si myslet o kroku Valve, když ignorovalo tu fanoušky vytvořenou kategorii "Hra, která si zaslouží sequel" (nebo něco v tom smyslu) . Nějaký pokročilý trolling nebo prostý úpadek kdysi herního giganta (což lze pocítit především z reakcí stálých hráčů TF2) ? Né že by jim to vadilo, Steam jim asi vynáší víc než dost : - ) )

lukodlak    Souhlasímlukodlaklukodlak36419    1.1.2017 20:14 lukodlak

@ odpověď na komentář od James Faith:Souhlasím

James Faith napsal:"V pátém GTA koneckonců najdeme jen tradiční minihry typu golfu, tenisu nebo šipek..."

Jak přemýšlím, tak přemýšlím, tak si nevzpomínám na větší množství her s minihrou tenis a golf, aby se dalo mluvit o tradičních minihrách.

Wast   3x   Na Half-Life se snad ani zapomenout nedá, to jako kdyby hráči zapomněli na Mafia 1:-)Wastwast14199    1.1.2017 19:57 Wast

@ odpověď na komentář od HALF-LIFEBLAZEN:Na Half-Life se snad ani zapomenout nedá, to jako kdyby hráči zapomněli na Mafia 1:-)

HALF-LIFEBLAZEN napsal:Jak jsem už říkal od dob nominace už názvy cen byli uhozené a byl to celé jenom marketingový tah jak lidí vyždímat poslední prachy za Awardové kartičky. Ani mě nepřekvapilo že to vyhrál Skyrim ve zkoušce času protože v poli mainstreamu vede holt nejvíce (ještě aby ne když zvítězila hysterie o placených modech. :D) , vpomeňme si jak Skyrim vyhrál snad v každém herním serveru nejlepší hru roku 2011.

Je škoda že tam nebyl Half-Life 2 ani v seznamu finalistů. 11 let je na hru dlouhá doba a stále se k ní rád vracím a stále vypadá skvěle.

HALF-LIFEBLAZEN   3x   Jak jsem už říkal od dob nominace už názvy cen byli uhozené a byl to celé jenom marketingový tah jak lidí vyždímat poslední prachy za Awardové kartičky. Ani mě nepřekvapilo že to vyhrál Skyrim ve zkoušce času protože v poli mainstreamu vede holt nejvíce (ještě aby ne když zvítězila hysterie o placených modech. :D) , vpomeňme si jak Skyrim vyhrál snad v každém herním serveru nejlepší hru roku 2011.

Je škoda že tam nebyl Half-Life 2 ani v seznamu finalistů. 11 let je na hru dlouhá doba a stále se k ní rád vracím a stále vypadá skvěle.
HALF-LIFEBLAZENhalf-lifeblazen6617
    1.1.2017 19:16
HALF-LIFEBLAZEN

Jak jsem už říkal od dob nominace už názvy cen byli uhozené a byl to celé jenom marketingový tah jak lidí vyždímat poslední prachy za Awardové kartičky. Ani mě nepřekvapilo že to vyhrál Skyrim ve zkoušce času protože v poli mainstreamu vede holt nejvíce (ještě aby ne když zvítězila hysterie o placených modech. :D) , vpomeňme si jak Skyrim vyhrál snad v každém herním serveru nejlepší hru roku 2011.

Je škoda že tam nebyl Half-Life 2 ani v seznamu finalistů. 11 let je na hru dlouhá doba a stále se k ní rád vracím a stále vypadá skvěle.

DacMonald    Pravě jsem dohral GTA 5! (zakoupeno v roce 2015...)DacMonalddacmonald33318    1.1.2017 19:16 DacMonald

Pravě jsem dohral GTA 5! (zakoupeno v roce 2015...)

Alfajk   2x   s vetsinou vitezu nesouhlasim, ale to je tak vsechno, co muzu udelat :-(Alfajkalfajk16671    1.1.2017 18:34 Alfajk

s vetsinou vitezu nesouhlasim, ale to je tak vsechno, co muzu udelat :-(

SamFisher    ano, tak jsem to pochopil i já :-) ale opravdu u CSka bych netipoval že ještě 5 minut a pak jdu spát, to opravdu ne :-) u strategií a příběhovek by to bylo lepší ;-)SamFishersamfisher16017    1.1.2017 18:23 SamFisher

@ odpověď na komentář od BůhOnty:ano, tak jsem to pochopil i já :-) ale opravdu u CSka bych netipoval že ještě 5 minut a pak jdu spát, to opravdu ne :-) u strategií a příběhovek by to bylo lepší ;-)

BůhOnty napsal:Berete to moc doslova a Valve to posralo tím že ty kategorie tak pojmenovali, ale zase to moc hrotíte :D.
Já v kategorii "Ještě 5 minut" hlasoval pro CSko, ne match netrvá 5 minut, ale pochybuju že ta myšlenka za tou kategorii měla být doslovná...

"Ještě jeden match"
"Ještě chvilku"
"Ještě 5 minut"

Tak sem to pochopil já a myslím že tak to bylo i myšleno, hra u které si řeknete "Ještě to a tamto" a pak u toho zkysnete hodiny.

myscho    Za ktorych som hlasoval a vyhrali boli v kategoriach "Tahle hra se mi líbila, než získala ocenění, Nejlépe použité hospodářské zvíře, Jako na Silvestra a Více zábavy ve více lidech. Celkom slusne...myschomyscho20953    1.1.2017 17:35 myscho

Za ktorych som hlasoval a vyhrali boli v kategoriach "Tahle hra se mi líbila, než získala ocenění, Nejlépe použité hospodářské zvíře, Jako na Silvestra a Více zábavy ve více lidech. Celkom slusne...

Geralt z Rivie    Mně je celkem fuk, které hry vyhrály, chtěl jsem z toho jen ty karty. :DGeralt z Riviegeralt-z-rivie17274    1.1.2017 17:34 Geralt z Rivie

Mně je celkem fuk, které hry vyhrály, chtěl jsem z toho jen ty karty. :D

Robin_CZ    Lidi nechte Valve dýchat zas taková hrůza to není. Cílem bylo pouze upozornit hráče na hry o kterých doposud nevěděli, tak to neberte tak vážně. Dle mého názoru pořád lepší než VGA 8-)Robin_CZrobin_cz12542    1.1.2017 17:19 Robin_CZ

Lidi nechte Valve dýchat zas taková hrůza to není. Cílem bylo pouze upozornit hráče na hry o kterých doposud nevěděli, tak to neberte tak vážně. Dle mého názoru pořád lepší než VGA 8-)

BůhOnty   2x   Berete to moc doslova a Valve to posralo tím že ty kategorie tak pojmenovali, ale zase to moc hrotíte :D.
Já v kategorii "Ještě 5 minut" hlasoval pro CSko, ne match netrvá 5 minut, ale pochybuju že ta myšlenka za tou kategorii měla být doslovná...

"Ještě jeden match"
"Ještě chvilku"
"Ještě 5 minut"

Tak sem to pochopil já a myslím že tak to bylo i myšleno, hra u které si řeknete "Ještě to a tamto" a pak u toho zkysnete hodiny.
BůhOntybuhonty2908
    1.1.2017 16:48
BůhOnty

Berete to moc doslova a Valve to posralo tím že ty kategorie tak pojmenovali, ale zase to moc hrotíte :D.
Já v kategorii "Ještě 5 minut" hlasoval pro CSko, ne match netrvá 5 minut, ale pochybuju že ta myšlenka za tou kategorii měla být doslovná...

"Ještě jeden match"
"Ještě chvilku"
"Ještě 5 minut"

Tak sem to pochopil já a myslím že tak to bylo i myšleno, hra u které si řeknete "Ještě to a tamto" a pak u toho zkysnete hodiny.

Old Angler   3x   Článek psal zhrzený fanda Zaklínače, to se pozná hned.

" Už oznámení finalistů naznačovalo, že půjde v první řadě o soutěž popularity a oznámení vítězů tento dojem v některých ohledech potvrdilo. "

Takhle to ale funguje u stáda normálně, kdyby letos dávali možnost hlasovat pro Zaklínače 3 - O Víně a krvi, tak to GOTY zase vyhraje a vyhraje to více GOTY než třeba vynikající záležitost The Last Guardian, protože stádo nepřemýšlí a volí si nejvíce komerční a úspěšné hry. Nic více za tím není. Jinak samozřejmě jsem rád, že je aspoň jedna anketa, kde Zaklínač 3 ostrouhal, i když jsem GTA V nehrál, tak jsem rád, že se Zaklínačem vytřel podlahu.
Old Anglerold-angler69493
    1.1.2017 16:42
Old Angler

Článek psal zhrzený fanda Zaklínače, to se pozná hned.

" Už oznámení finalistů naznačovalo, že půjde v první řadě o soutěž popularity a oznámení vítězů tento dojem v některých ohledech potvrdilo. "

Takhle to ale funguje u stáda normálně, kdyby letos dávali možnost hlasovat pro Zaklínače 3 - O Víně a krvi, tak to GOTY zase vyhraje a vyhraje to více GOTY než třeba vynikající záležitost The Last Guardian, protože stádo nepřemýšlí a volí si nejvíce komerční a úspěšné hry. Nic více za tím není. Jinak samozřejmě jsem rád, že je aspoň jedna anketa, kde Zaklínač 3 ostrouhal, i když jsem GTA V nehrál, tak jsem rád, že se Zaklínačem vytřel podlahu.Komentář byl autorem naposledy upraven 1.1.2017 17:11

Původní verze před úpravami:Článek psal zhrzený fanda Zaklínače, to se pozná hned.

" Už oznámení finalistů naznačovalo, že půjde v první řadě o soutěž popularity a oznámení vítězů tento dojem v některých ohledech potvrdilo. "

Takhle to ale funguje u stáda normálně kdyby letos dávali možnost hlasovat pro Zaklínače 3 - O Víně a krvi, tak to GOTY zase vyhraje a vyhraje to více GOTY než třeba vynikající záležitost The Last Guardian, protože stádo nepřemýšlí a volí si nejvíce komerční a úspěšné hry. Nic více za tím není. Jinak samozřejmě jsem rád, že aspoň jedna anketa, kde Zaklínač 3 ostrouhal, i když jsem GTA V nehrál, tak jsem rád, že se Zaklínačem vytřel podlahu.

Peter   1x   Souhlasim, hlavně "Zkouška času" je absurdní. Už jenom, že z pěti finalistů jsou tři hry starý jen 5 let.... Jedinej AoE to splňuje a ten Team Fortress to má z odřenýma ušima.Peterpeter2051    1.1.2017 16:09 Peter

Souhlasim, hlavně "Zkouška času" je absurdní. Už jenom, že z pěti finalistů jsou tři hry starý jen 5 let.... Jedinej AoE to splňuje a ten Team Fortress to má z odřenýma ušima.

Cvrnda člen redakce   1x   Devět let od poslední hry ze série Half-Life (Portal 2 nepočítám) si vybralo svou daň. Určitě se nedá mluvit o mizivé popularitě, ale mám pocit, že řada lidí si na Half-Life při výběru kanditátů do jednotlivých kategorií ani nevzpomněla a těch, kteří si vzpomněli, nebylo jednoduše tolik jako těch, kteří nominovali novější a v dnešní době populárnější a hlavně živější značky. Stačí se podívat na statistiky Steamu a to, kolik lidí hry z Half-Life série denně hraje. To nejsou úplně úchvatná čísla. Otázka té vlastní kategorie je jiná věc a radši bych počítal s tím, že půjde o další snahu fanoušků, která vyšumí do ztracena. Odpověď na otázku, jestli to ve Valve ignorovali z nějakého důvodu nebo jestli navzdory všemu zdání nebylo lidí tolik, aby ta kategorie převládla, se asi hned tak nedozvíme. Když se budu mýlit, dočkáme se příjmeného překvapení. Když ne... no tak to bude zase to studio Valve, které známe. Vlastně které skoro už neznáme, protože Valve v posledních měsících dělá všechno pro to, aby na něj lidi nadávaliCvrndacvrnda7    1.1.2017 16:08 Cvrnda

@ odpověď na komentář od TheStargat3:Devět let od poslední hry ze série Half-Life (Portal 2 nepočítám) si vybralo svou daň. Určitě se nedá mluvit o mizivé popularitě, ale mám pocit, že řada lidí si na Half-Life při výběru kanditátů do jednotlivých kategorií ani nevzpomněla a těch, kteří si vzpomněli, nebylo jednoduše tolik jako těch, kteří nominovali novější a v dnešní době populárnější a hlavně živější značky. Stačí se podívat na statistiky Steamu a to, kolik lidí hry z Half-Life série denně hraje. To nejsou úplně úchvatná čísla. Otázka té vlastní kategorie je jiná věc a radši bych počítal s tím, že půjde o další snahu fanoušků, která vyšumí do ztracena. Odpověď na otázku, jestli to ve Valve ignorovali z nějakého důvodu nebo jestli navzdory všemu zdání nebylo lidí tolik, aby ta kategorie převládla, se asi hned tak nedozvíme. Když se budu mýlit, dočkáme se příjmeného překvapení. Když ne... no tak to bude zase to studio Valve, které známe. Vlastně které skoro už neznáme, protože Valve v posledních měsících dělá všechno pro to, aby na něj lidi nadávali

TheStargat3 napsal:Je mi stále záhadou, kam se poděla série Half-Life? Ani jeden z dílů není ani na 5. místě v nějaké kategorii. To je nějaký divný. Nemyslím si, že tam Half-Life není z důvodu mizivé popularity. Právě naopak, komunita vytvořila svojí kategorii, kde v hojném počtu nominovali Half-Life, aby si Valve všimla, že je o hru obrovský zájem. Samozřejmě Valve tuhle kategorii zcela ignoruje. Myslím si, že celý Steam Awards jsou zmanipulovaný.

23cicer   1x   Eheh. . hra ve hre - gwent. . hry ve hre - gtav. .23cicer23cicer7279    1.1.2017 16:06 23cicer

Eheh. . hra ve hre - gwent. . hry ve hre - gtav. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TheStargat3   6x   Je mi stále záhadou, kam se poděla série Half-Life? Ani jeden z dílů není ani na 5. místě v nějaké kategorii. To je nějaký divný. Nemyslím si, že tam Half-Life není z důvodu mizivé popularity. Právě naopak, komunita vytvořila svojí kategorii, kde v hojném počtu nominovali Half-Life, aby si Valve všimla, že je o hru obrovský zájem. Samozřejmě Valve tuhle kategorii zcela ignoruje. Myslím si, že celý Steam Awards jsou zmanipulovaný.TheStargat3thestargat39408    1.1.2017 15:58 TheStargat3

Je mi stále záhadou, kam se poděla série Half-Life? Ani jeden z dílů není ani na 5. místě v nějaké kategorii. To je nějaký divný. Nemyslím si, že tam Half-Life není z důvodu mizivé popularity. Právě naopak, komunita vytvořila svojí kategorii, kde v hojném počtu nominovali Half-Life, aby si Valve všimla, že je o hru obrovský zájem. Samozřejmě Valve tuhle kategorii zcela ignoruje. Myslím si, že celý Steam Awards jsou zmanipulovaný.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

James Faith   3x   "V pátém GTA koneckonců najdeme jen tradiční minihry typu golfu, tenisu nebo šipek..."

Jak přemýšlím, tak přemýšlím, tak si nevzpomínám na větší množství her s minihrou tenis a golf, aby se dalo mluvit o tradičních minihrách.
James Faithjames-faith28144
    1.1.2017 15:54
James Faith

"V pátém GTA koneckonců najdeme jen tradiční minihry typu golfu, tenisu nebo šipek..."

Jak přemýšlím, tak přemýšlím, tak si nevzpomínám na větší množství her s minihrou tenis a golf, aby se dalo mluvit o tradičních minihrách.

Strec   1x   Já tam dal Fallout4. To prozkoumávání dalo zabrat. Když v dálce bylo něco zajimavyho, tak jsem tomu tu minutku dal... a pak další. A přesto to mám nedohrany. Rozhodoval jsem se i u CivVI, ale nehrál jsem to, tak volba padla na mého kandidáta. Terrariu a CS jsem ani nezvažoval. Tyhle hry jsem měl na takové to zahrátí (i na cestách) a ne na zažrání do hry.Strecstrec4311    1.1.2017 15:36 Strec

@ odpověď na komentář od SamFisher:Já tam dal Fallout4. To prozkoumávání dalo zabrat. Když v dálce bylo něco zajimavyho, tak jsem tomu tu minutku dal... a pak další. A přesto to mám nedohrany. Rozhodoval jsem se i u CivVI, ale nehrál jsem to, tak volba padla na mého kandidáta. Terrariu a CS jsem ani nezvažoval. Tyhle hry jsem měl na takové to zahrátí (i na cestách) a ne na zažrání do hry.

SamFisher napsal:právě :-) čekal jsem tam vítězství Civilizace :-)

Diskuze na fóru

Sluchátka na občasné hraní (23 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (11989 příspěvků), Trance - TOAO 11 John Askew* (447 příspěvků), South Park: The Fractured But Whole (7 příspěvků), Wild West Online:Váš názor na hru. (4 příspěvky), STEAM -všechno sem (7027 příspěvků), Fotka vašeho PC (199 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Hob – kamenná pěst v akci

Recenze - 23.10.2017
 
Hob – kamenná pěst v akci

Zákeřná nemoc požírá vaši domovinu. Jen vy ji můžete vyléčit svým důvtipem a robotickou paží.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 
 
Assassin’s Creed: Origins - vše, co byste měli vědět, na jednom místě

Po roční pauze se série Assassin’s Creed vrací, aby nás přesvědčila, že má ještě pořád co nabídnout a nepatří do starého železa.

 
Přečíst celý článek»Autor: Honzas4400 - Platforma: PC a konzole
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 16. až 22. října

Uzavření Visceral Games a překopání jeho Star Wars hry, launch trailer Wolfensteina 2, odklad Age of Empires: Definitive Edition, Monster Energy…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 

Deskovkový speciál: DOOM

Speciál - 22.10.2017
 
Deskovkový speciál: DOOM

Základna Lazarus na Phobosu se opět probudila k životu. Odvážíte se prozkoumat zdánlivě opuštěné laboratoře plné démonických monster?

 
 
 
Total War: Arena - první dojmy z bojiště

V minulých dnech nám byla dána možnost otestovat uzavřenou betu Total War: Arena. Líbil se nám nový zástupce slavné značky?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC