Uživatel nepřihlášen
 

Jaký stroj bude potřeba ke spuštění The Evil Within 2?

Pátek 6.10.2017 12:02 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Pokračování detektivního hororu se blíží. Bethesda odhalila minimální a doporučené hardwarové požadavky.

Společnost Bethesda odhalila minimální a doporučené hardwarové požadavky pro hraní nadcházejícího pokračování detektivního hororu The Evil Within. Dvojka vyjde již 13. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

HW nároky nejsou nijak přepálené, ale zároveň musejí fanoušci jedničky počítat s tím, že druhý díl vyžaduje o něco silnější železo, než je tomu u tři roky staré jedničky.

Minimální požadavky

OS: Windows 7/8.1/10 (pouze 64-bit verze)
CPU: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320 nebo lepší
8 GB RAM, 40 GB volného místa na disku
Grafická karta: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB nebo lepší

Doporučené požadavky

OS: Windows 7/8.1/10 (pouze 64-bit verze)
CPU: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X nebo lepší
16 GB RAM, 40 GB volného místa na disku
Grafická karta: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB nebo lepší

Za předobjednávku The Evil Within 2 v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk získáte exkluzivní tričko a bonusové DLC.

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
The Evil Within 2 na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2 Screenshot ze hry The Evil Within 2
Související novinky
 
Demo The Evil Within 2 nabízí ochutnávku prvních kapitol hry

Demo The Evil Within 2 nabízí ochutnávku prvních kapitol hry

Pátek 8.12.2017 18:26 - Bezplatnou zkoušku povedeného survival hororu můžete absolvovat na všech platformách. Přečíst celý článek »

13 komentářů|PC, PS4, Xbox One
PC verze The Evil Within 2 ukrývá funkční kameru z první osoby

PC verze The Evil Within 2 ukrývá funkční kameru z první osoby

Pondělí 23.10.2017 09:59 - Uvidíte očima detektiva Sebastiana Castellanose, stačí vám k tomu zadat příkaz. Přečíst celý článek »

Přiblížení obtížností a New Game Plus v The Evil Within 2

Přiblížení obtížností a New Game Plus v The Evil Within 2

Čtvrtek 12.10.2017 17:48 - Mimo jiné dojde na obtížnost, která nezahrnuje automatické ukládání ani vylepšování zbraní či postavy a dovoluje manuálně uložit hru jen sedmkrát. Přečíst celý článek »

11 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince Jaký stroj bude potřeba ke spuštění The Evil Within 2?
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
red7thunderCZ    souhlasím s tebou B1 hraju sám ve 4K a je to fakt raketa...No co se týče Evil Within uvidíme jak to pojede no podle mě to nemůže běžet stejně na hovno jako 1 ka jelikož už jsou na STEM Enginu i když revize ID Tech 5 ale necháme se překvapit a snad mile :)red7thunderCZred7thundercz74524    7.10.2017 23:25 red7thunderCZ

@ odpověď na komentář od dadakk:souhlasím s tebou B1 hraju sám ve 4K a je to fakt raketa...No co se týče Evil Within uvidíme jak to pojede no podle mě to nemůže běžet stejně na hovno jako 1 ka jelikož už jsou na STEM Enginu i když revize ID Tech 5 ale necháme se překvapit a snad mile :)

dadakk napsal:Kdybys s tou gtx1080 hrál ve vyšším rozlišení, tak máš klid. . Takhle ti to zcela určitě brzdí Cpu. Já mám pouze gtx1070 a když jsem měl ještě starý LCD na full HD, tak jsem si říkal, že je to nic moc výkon, ale stačilo koupit lepší LCD 2k a jede mi vše, jak střela... Takový Bf1 na full detaily a 2k vypadá fakt libově...

23cicer    on to myslel jinak. . čím nižší rozlišení, tak tím se přenáší nároky na cpu. . nárust u 1080 jsem mel s prechodem na 2k taky podstatnej. .23cicer23cicer7279    7.10.2017 22:25 23cicer

on to myslel jinak. . čím nižší rozlišení, tak tím se přenáší nároky na cpu. . nárust u 1080 jsem mel s prechodem na 2k taky podstatnej. .

☩ SVERIGE ☩    no lesti to bude vypadat a pojede to priserne jak 1. díl tak to potes koště

eště větší lempli jak ubisoft s EA dohromady
☩ SVERIGE ☩sverige46547
    6.10.2017 20:39
☩ SVERIGE ☩

no lesti to bude vypadat a pojede to priserne jak 1. díl tak to potes koště

eště větší lempli jak ubisoft s EA dohromady

Mr.Lolendo    CPU i7 6700K a 7700K grafiku nebrzdí. To samotné enginy a API.

Tato hra je optimalizační zhovadilost.
Mr.Lolendomrlolendo10723
    6.10.2017 16:32
Mr.Lolendo

@ odpověď na komentář od dadakk:CPU i7 6700K a 7700K grafiku nebrzdí. To samotné enginy a API.

Tato hra je optimalizační zhovadilost.

dadakk napsal:Kdybys s tou gtx1080 hrál ve vyšším rozlišení, tak máš klid. . Takhle ti to zcela určitě brzdí Cpu. Já mám pouze gtx1070 a když jsem měl ještě starý LCD na full HD, tak jsem si říkal, že je to nic moc výkon, ale stačilo koupit lepší LCD 2k a jede mi vše, jak střela... Takový Bf1 na full detaily a 2k vypadá fakt libově...

declare    Tak u většiny her si mohu určit vyšší renderování a procesorem to nebude (i7 6700k) . Já spíše mluvil o zprasených enginech. Tebou uvedený BF1, který je založený na Frostbite, je právě ta vyjímka, která dobře vypadá a je výborně optimalizovaný, tudíž dobře se škáluje.

Pak tu je třeba Void, který prostě neběží dobře skoro nikde.
declaredeclare6466
    6.10.2017 14:47
declare

@ odpověď na komentář od dadakk:Tak u většiny her si mohu určit vyšší renderování a procesorem to nebude (i7 6700k) . Já spíše mluvil o zprasených enginech. Tebou uvedený BF1, který je založený na Frostbite, je právě ta vyjímka, která dobře vypadá a je výborně optimalizovaný, tudíž dobře se škáluje.

Pak tu je třeba Void, který prostě neběží dobře skoro nikde.

dadakk napsal:Kdybys s tou gtx1080 hrál ve vyšším rozlišení, tak máš klid. . Takhle ti to zcela určitě brzdí Cpu. Já mám pouze gtx1070 a když jsem měl ještě starý LCD na full HD, tak jsem si říkal, že je to nic moc výkon, ale stačilo koupit lepší LCD 2k a jede mi vše, jak střela... Takový Bf1 na full detaily a 2k vypadá fakt libově...

dadakk    Kdybys s tou gtx1080 hrál ve vyšším rozlišení, tak máš klid. . Takhle ti to zcela určitě brzdí Cpu. Já mám pouze gtx1070 a když jsem měl ještě starý LCD na full HD, tak jsem si říkal, že je to nic moc výkon, ale stačilo koupit lepší LCD 2k a jede mi vše, jak střela... Takový Bf1 na full detaily a 2k vypadá fakt libově...dadakkdadakk10406    6.10.2017 14:31 dadakk

@ odpověď na komentář od declare:Kdybys s tou gtx1080 hrál ve vyšším rozlišení, tak máš klid. . Takhle ti to zcela určitě brzdí Cpu. Já mám pouze gtx1070 a když jsem měl ještě starý LCD na full HD, tak jsem si říkal, že je to nic moc výkon, ale stačilo koupit lepší LCD 2k a jede mi vše, jak střela... Takový Bf1 na full detaily a 2k vypadá fakt libově...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

declare napsal:Tím lépe pro tebe. Já mám GTX1080, ale to co předvádějí některé enginy, tak je to k nevíře. A to hraji jenom na FullHD.

declare    Tím lépe pro tebe. Já mám GTX1080, ale to co předvádějí některé enginy, tak je to k nevíře. A to hraji jenom na FullHD.declaredeclare6466    6.10.2017 13:51 declare

@ odpověď na komentář od Behavioralista:Tím lépe pro tebe. Já mám GTX1080, ale to co předvádějí některé enginy, tak je to k nevíře. A to hraji jenom na FullHD.

Behavioralista napsal:Pochybuju, že místo na disku bude stačit JEN 40 GB, když první díl v kompletní edici zabírá přesně 54, 4 GB.
Každopádně já mám už čtvrtým rokem i7 4770K+GTX780Ti a ještě nikdy jsem neměl problém s plnulostí na nejvyšší nastavení. OK dobře u Advanced Warfare jsem hrál jen na střední detaily, protože ta hra byla neuvěřitelně neoptimalizovaná a nebylo to moc plynulé a u Tomb Raider 2 jsem si musel stáhnout jakési to vyhlazování FXAA či co to je, protože při SMAA mi to jelo tak na 45 FPS.

Behavioralista    Pochybuju, že místo na disku bude stačit JEN 40 GB, když první díl v kompletní edici zabírá přesně 54, 4 GB.
Každopádně já mám už čtvrtým rokem i7 4770K+GTX780Ti a ještě nikdy jsem neměl problém s plynulostí na nejvyšší nastavení. OK dobře u Advanced Warfare jsem hrál jen na střední detaily, protože ta hra byla neuvěřitelně neoptimalizovaná a nebylo to moc plynulé a u Tomb Raider 2 jsem si musel stáhnout jakési to vyhlazování FXAA či co to je, protože při SMAA mi to jelo tak na 45 FPS.
Behavioralistabehavioralista34565
    6.10.2017 13:46
Behavioralista

Pochybuju, že místo na disku bude stačit JEN 40 GB, když první díl v kompletní edici zabírá přesně 54, 4 GB.
Každopádně já mám už čtvrtým rokem i7 4770K+GTX780Ti a ještě nikdy jsem neměl problém s plynulostí na nejvyšší nastavení. OK dobře u Advanced Warfare jsem hrál jen na střední detaily, protože ta hra byla neuvěřitelně neoptimalizovaná a nebylo to moc plynulé a u Tomb Raider 2 jsem si musel stáhnout jakési to vyhlazování FXAA či co to je, protože při SMAA mi to jelo tak na 45 FPS.

declare   1x   Noo jestli bude STEM engine tak nepovedený jako VOID, tak to bude smutné. Ono nepochopím, proč každý si musí tvořit své enginy (byť založeny na id Tech) , když mají před frňákem id Tech 6, který by snad zvládl vše, co potřebují nebo by si to mohli trochu upravit a ne tvořit z 90% nový engine. Je to neefektivní a zvláštní.declaredeclare6466    6.10.2017 13:12 declare

Noo jestli bude STEM engine tak nepovedený jako VOID, tak to bude smutné. Ono nepochopím, proč každý si musí tvořit své enginy (byť založeny na id Tech) , když mají před frňákem id Tech 6, který by snad zvládl vše, co potřebují nebo by si to mohli trochu upravit a ne tvořit z 90% nový engine. Je to neefektivní a zvláštní.

eVe-CZ   1x   Nic Moc Teda Tak Pěkně To Nevapdá Aby To Chtělo Takový StrojeVe-CZeve-cz37508    6.10.2017 12:12 eVe-CZ

Nic Moc Teda Tak Pěkně To Nevapdá Aby To Chtělo Takový Stroj

Diskuze na fóru

Náhodné myšlenky a události dne (12025 příspěvků), Call of duty WW II cz titulky (7 příspěvků), PSN v ČR (5 příspěvků), Budoucnost GTA série + GTA V / VI ve VR ? Názory (5 příspěvků), Humble bundle -vše sem (584 příspěvků), ovladač na volant (3 příspěvky), No One Lives Forever 3 (aneb další přání otcem myšlenky) (2 příspěvky), Splitscreen hry (7 příspěvků), SpellForce 3 (1 příspěvek), TERA - Pozvánka do guildy Rafani (1 příspěvek), Resident Evil (4 příspěvky)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Star Wars: Battlefront 2 – The Last Jedi Season aneb krok správným směrem

Co všechno nabízí první várka bezplatného dodatečného obsahu pro Battlefront 2 a co se od vydání stihlo zlepšit?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: Escape Room – úniková hra

Průšvih. Máte 60 minut na vyřešení problému, jinak jste v loji. Uspějete, nebo skončíte v poli poražených?

 
 
 
The Surge: A Walk in the Park DLC

Zatím jediné příběhové DLC The Surge láká na výlet do zábavního parku. Zažijeme akční jízdu na horské dráze, na kterou dlouho nezapomeneme?

 
Přečíst celý článek»Autor: Vakomlok - Platforma: PC a konzole
 

Battlerite

Recenze - 13.12.2017
 
Battlerite

Tak trochu jiná masivně multiplayerová hra. Uspěje v konkurenci League of Legends a Doty 2?

 
Přečíst celý článek»Autor: EddieCZ - Platforma: PC
 
 
Rozhovor s Michaelem Dennym o PlayStationu a Paris Games Week

Nejen o chystaných hrách s viceprezidentem SIE Worldwide Studios.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole