Uživatel nepřihlášen
   

První záběry z Jurassic World: Evolution

Neděle 8.10.2017 19:50 - Autor: Martin "Cvrnda" Cvrček - Rubrika: Novinky Novinka

Podívat se můžete zejména na několik druhů dinosaurů, kteří vypadají i zní stejně jako ve filmech.

Jedním z největších překvapení letošního Gamescomu bylo nepochybně odhalení budovatelské strategie Jurassic World: Evolution, která vychází ze světa filmového Jurského parku a Jurského světa. Tehdy jsme se však dočkali jen základních informací a traileru, který přímo neukazoval nic ze samotné hry. Až nyní máme k dispozici první záběry, které ukazují, jak bude hra od tvůrců Planet Coasteru ve skutečnosti vypadat.

Video bylo vydáno v rámci akce Frontier Expo 2017, přičemž ukazuje zejména dinosaury a prostředí parku. Nejde tudíž vyloženě o gameplay záběry, tedy o ukázku toho, jak se bude Jurassic World: Evolution hrát. Tvůrci se nám spíše snaží přiblížit, co dokáže jejich engine a co očekávat od grafického zpracování.

V každém případě se můžete podívat na řadu dinosaurů, kteří se blýskli ve filmové předloze. Jde třeba o Tyrannosaura, Brachiosaury, Triceratopse nebo o všemi jistě oblíbené Velociraptory. Hra ale zahrne i méně profláklé druhy, třeba Ankylosaury. Video navíc naznačuje, že dinosauři budou věrní předloze nejen z hlediska vzhledu, ale i ozvučení, což snad oceníme hlavně v případě T-Rexe a Velociraptorů, jejichž zvuky jsou dnes už takřka legendární.

Jurassic World: Evolution vyjde v létě 2018 pro PC, PS4 a Xbox One. Teď už by to chtělo jenom vědět, jestli bude ve hře i Spinosaurus, abychom proti němu mohli postavit Tyrannosaura a napravit mu reputaci po tom ostudném souboji v (z pohledu mnoha fanoušků taktéž ostudném) Jurském parku 3.

Tisk
Související novinky
 
V Jurassic World: Evolution si budete moci postavit vlastní Jurský svět
 

V Jurassic World: Evolution si budete moci postavit vlastní Jurský svět

Neděle 20.8.2017 21:37 - Ve hře od tvůrců Planet Coasteru samozřejmě nesmí chybět Tyranosaurus a jeho ikonický řev a záliba v likvidaci aut obrácených na střechu. Přečíst celý článek »

19 komentářů|PC, PS4, Xbox One

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince První záběry z Jurassic World: Evolution
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
OneShot    Vzhled dinosaurů v Jurském parku, v ARKu nebo třeba i v Zemanově Cestě do pravěku se zakládá na vědeckém konsenzu utvořeném po mnohaletém a plodném bádání v této oblasti. Pokud tedy někdo chce věrohodně vymodelovat a zanimovat dinosaura, měl by se držet právě tohoto konsenzu. Jurský park to dělá kvalitním způsobem, ARK už zas tolik ne.
Pokud je to s tím přiblížením, jak říkáš, pak se omlouvám za předešlý, teď už vlastně zbytečný komentář.
OneShotoneshot73915
    9.10.2017 13:28
OneShot

Vzhled dinosaurů v Jurském parku, v ARKu nebo třeba i v Zemanově Cestě do pravěku se zakládá na vědeckém konsenzu utvořeném po mnohaletém a plodném bádání v této oblasti. Pokud tedy někdo chce věrohodně vymodelovat a zanimovat dinosaura, měl by se držet právě tohoto konsenzu. Jurský park to dělá kvalitním způsobem, ARK už zas tolik ne.
Pokud je to s tím přiblížením, jak říkáš, pak se omlouvám za předešlý, teď už vlastně zbytečný komentář.

Strec    V operaci genesis (poslední budovatelská strategie ze světa JP na pc) se třeba rovnou dalo mezi dinosaury jezdit. Zde to bude nejspíše obdobně... Přiblížení až na detail a pokud bude možnost pohled návštěvníka, tak jedině dobře. Proto ty detaily.
Jinak s tím, že dinosauri nejak vypadali a musí proto vypadat všude stejně je sporny... Ja ještě živého dinosaura neviděl. Proto jak vypadali je z velké části dohad. Proste JP má svůj zavedenej vzhled diky filmům a ark má to svoje. Tim bych to uzavřel.
Strecstrec4311
    9.10.2017 13:07
Strec

@ odpověď na komentář od OneShot:V operaci genesis (poslední budovatelská strategie ze světa JP na pc) se třeba rovnou dalo mezi dinosaury jezdit. Zde to bude nejspíše obdobně... Přiblížení až na detail a pokud bude možnost pohled návštěvníka, tak jedině dobře. Proto ty detaily.
Jinak s tím, že dinosauri nejak vypadali a musí proto vypadat všude stejně je sporny... Ja ještě živého dinosaura neviděl. Proto jak vypadali je z velké části dohad. Proste JP má svůj zavedenej vzhled diky filmům a ark má to svoje. Tim bych to uzavřel.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot napsal:Spíš mě takhle zvečera nenapadlo, že JP je zkratka pro Jurassic Park a říkal jsem si, proč tu píšeš o Japoncích :-) Zaprvé, Arku by uvěřitelnější dinosauři vysloveně prospěli (nechápu, co má co dělat vzhled dinosaura se značkou, dinosauři kdysi nějak vypadali nehledě na cokoli, a tak by měli vypadat i ve hře, opět nezávisle na čemkoli jiném) . A zadruhé, u budovatelské strategie, kdy bude mít ve výsledku dinosaur možná 2-3 cm, mi takovéto zpracování přijde jako zbytečný luxus, který nebude mít ve výsledku jiný efekt než pouhopouhou zátěž hardwaru. Ledaže by takhle vypadaly jen cutscény a zbytek hry, který jsme zatím neviděli, úplně jinak, to by se dalo pochopit. Jako propagační trailer ale takhle zpracovaní dinosauři slouží víc než výborně, tady nelze nic namítat.

OneShot    Spíš mě takhle zvečera nenapadlo, že JP je zkratka pro Jurassic Park a říkal jsem si, proč tu píšeš o Japoncích :-) Zaprvé, Arku by uvěřitelnější dinosauři vysloveně prospěli (nechápu, co má co dělat vzhled dinosaura se značkou, dinosauři kdysi nějak vypadali nehledě na cokoli, a tak by měli vypadat i ve hře, opět nezávisle na čemkoli jiném) . A zadruhé, u budovatelské strategie, kdy bude mít ve výsledku dinosaur možná 2-3 cm, mi takovéto zpracování přijde jako zbytečný luxus, který nebude mít ve výsledku jiný efekt než pouhopouhou zátěž hardwaru. Ledaže by takhle vypadaly jen cutscény a zbytek hry, který jsme zatím neviděli, úplně jinak, to by se dalo pochopit. Jako propagační trailer ale takhle zpracovaní dinosauři slouží víc než výborně, tady nelze nic namítat.OneShotoneshot73915    9.10.2017 12:49 OneShot

@ odpověď na komentář od Strec:Spíš mě takhle zvečera nenapadlo, že JP je zkratka pro Jurassic Park a říkal jsem si, proč tu píšeš o Japoncích :-) Zaprvé, Arku by uvěřitelnější dinosauři vysloveně prospěli (nechápu, co má co dělat vzhled dinosaura se značkou, dinosauři kdysi nějak vypadali nehledě na cokoli, a tak by měli vypadat i ve hře, opět nezávisle na čemkoli jiném) . A zadruhé, u budovatelské strategie, kdy bude mít ve výsledku dinosaur možná 2-3 cm, mi takovéto zpracování přijde jako zbytečný luxus, který nebude mít ve výsledku jiný efekt než pouhopouhou zátěž hardwaru. Ledaže by takhle vypadaly jen cutscény a zbytek hry, který jsme zatím neviděli, úplně jinak, to by se dalo pochopit. Jako propagační trailer ale takhle zpracovaní dinosauři slouží víc než výborně, tady nelze nic namítat.

Strec napsal:To mi bylo celkem jasny, protože jsi napsal, co jsi napsal.
JP je pojem a základem jsou filmy. A hlavně je to park, kde je primární účel kochat se prehistorickou faunou. To, že ve filmech a hrách se to nevyvede je věc druhá. Proto odpovídající animace a vzhled dinosaurů.
Kdežto ARK je prvotina, survival, kde fauna je jen přítěž a příležitostný pomocník. Primární cíl je fungování herních mechanismů a prvku přežití. Kdyby se měli starat o animaci každého tvora, tak by hra měla podstatně míň fauny a určitě by nebyla venku.
Nevadilo by kdyby měl ark lepší animace, ale pro hru jsou dostatečné. Kdežto u JP by byli toporné a neautntické.

Jirka.Sim    Jako uměl bych si to představit nsw (holt jsem si strašně zvykl pařit hry kdekoliv, když je obsazena TV) . Jinak se fakt těším, snad to bude nejlepší hra tohohle žánru, a konečně nějaká taková budovatelka na psko. .Jirka.Simjirkasim33597    9.10.2017 12:32 Jirka.Sim

Jako uměl bych si to představit nsw (holt jsem si strašně zvykl pařit hry kdekoliv, když je obsazena TV) . Jinak se fakt těším, snad to bude nejlepší hra tohohle žánru, a konečně nějaká taková budovatelka na psko. .Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

red7thunderCZ    bacha sem prý strašný hater :D .... ta hra vypadá moc zajímavě ;)red7thunderCZred7thundercz74524    9.10.2017 01:10 red7thunderCZ

bacha sem prý strašný hater :D .... ta hra vypadá moc zajímavě ;)

Strec   1x   To mi bylo celkem jasny, protože jsi napsal, co jsi napsal.
JP je pojem a základem jsou filmy. A hlavně je to park, kde je primární účel kochat se prehistorickou faunou. To, že ve filmech a hrách se to nevyvede je věc druhá. Proto odpovídající animace a vzhled dinosaurů.
Kdežto ARK je prvotina, survival, kde fauna je jen přítěž a příležitostný pomocník. Primární cíl je fungování herních mechanismů a prvku přežití. Kdyby se měli starat o animaci každého tvora, tak by hra měla podstatně míň fauny a určitě by nebyla venku.
Nevadilo by kdyby měl ark lepší animace, ale pro hru jsou dostatečné. Kdežto u JP by byli toporné a neautntické.
Strecstrec4311
    8.10.2017 23:33
Strec

@ odpověď na komentář od OneShot:To mi bylo celkem jasny, protože jsi napsal, co jsi napsal.
JP je pojem a základem jsou filmy. A hlavně je to park, kde je primární účel kochat se prehistorickou faunou. To, že ve filmech a hrách se to nevyvede je věc druhá. Proto odpovídající animace a vzhled dinosaurů.
Kdežto ARK je prvotina, survival, kde fauna je jen přítěž a příležitostný pomocník. Primární cíl je fungování herních mechanismů a prvku přežití. Kdyby se měli starat o animaci každého tvora, tak by hra měla podstatně míň fauny a určitě by nebyla venku.
Nevadilo by kdyby měl ark lepší animace, ale pro hru jsou dostatečné. Kdežto u JP by byli toporné a neautntické.Komentář byl autorem naposledy upraven 8.10.2017 23:41

Původní verze před úpravami:To mi bylo celkem jasny, protože jsi napsal, co jsi napsal.
JP je pojem a základem jsou filmy. A hlavně je to park, kde je primární účel kochat se prehistorickou faunou. To, že ve filmech a hrách se to nevyvede je věc druhá. Proto odpovídající animace a vzhled dinosaurů.
Kdežto ARK je prvotina, survival, kde fauna je jen přítěž a příležitostný pomocník. Primární cíl je fungování herních mechanismů a prvku přežití. Kdyby se měli starat o animaci každého tvora, tak by hra měla podstatně míň fauny a ještě by ani nebyla venku.
Nevadilo by kdyby měl ark lepší animace, ale pro hru jsou dostatečné. Kdežto u JP by byli toporné a neautntické.

OneShot napsal:Tohle jsem, přiznám se, nepochopil.

OneShot    Tohle jsem, přiznám se, nepochopil.OneShotoneshot73915    8.10.2017 22:24 OneShot

@ odpověď na komentář od Strec:Tohle jsem, přiznám se, nepochopil.

Strec napsal:A není to spíš proto, že ARK není JP.

Strec   1x   A není to spíš proto, že ARK není JP.Strecstrec4311    8.10.2017 22:15 Strec

@ odpověď na komentář od OneShot:A není to spíš proto, že ARK není JP.

OneShot napsal:Asi proto, že Ark jako hra z pohledu první osoby je potřebuje, kdežto strategie s pohledem shora zase vůbec a proto, že žijeme v době neochvějné logiky zvané absurdita.

skylines   1x   Kde mají peří? :Dskylinesskylines11568    8.10.2017 22:02 skylines

Kde mají peří? :D

OneShot   1x   Asi proto, že Ark jako hra z pohledu první osoby je potřebuje, kdežto strategie s pohledem shora zase vůbec a proto, že žijeme v době neochvějné logiky zvané absurdita.OneShotoneshot73915    8.10.2017 21:33 OneShot

@ odpověď na komentář od LonelyAngel:Asi proto, že Ark jako hra z pohledu první osoby je potřebuje, kdežto strategie s pohledem shora zase vůbec a proto, že žijeme v době neochvějné logiky zvané absurdita.

LonelyAngel napsal:Proč tyhle animace dinosaurů nemá Ark.

LonelyAngel   1x   Proč tyhle animace dinosaurů nemá Ark.LonelyAngellonelyangel40025    8.10.2017 21:25 LonelyAngel

Proč tyhle animace dinosaurů nemá Ark.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

OneShot    Nesouhlasím s tím, že je Jurský Park 3 ostudný, po jedničce je to nejlepší díl série. Následuje první polovina dvojky, pak čtyřka a nakonec druhá polovina dvojky. To byla ostuda, hlavně vzhledem k tomu, že jí točil Spielberg.OneShotoneshot73915    8.10.2017 21:19 OneShot

Nesouhlasím s tím, že je Jurský Park 3 ostudný, po jedničce je to nejlepší díl série. Následuje první polovina dvojky, pak čtyřka a nakonec druhá polovina dvojky. To byla ostuda, hlavně vzhledem k tomu, že jí točil Spielberg.

Ma4zu6   3x   Operation Genesis byla hra mojeho detstvi, takze na tohle se opravdu tesim.Ma4zu6ma4zu66141    8.10.2017 21:08 Ma4zu6

Operation Genesis byla hra mojeho detstvi, takze na tohle se opravdu tesim.

the víta ! :)    Už se těším až se budou žrát navzájem :D Jako v zoo tycon :D :D :Dthe víta ! :)the-vita11589    8.10.2017 20:08 the víta ! :)

Už se těším až se budou žrát navzájem :D Jako v zoo tycon :D :D :D

Ljuk88   2x   Nahodou dobry, to muze byt fajn hra.Ljuk88ljuk8875031    8.10.2017 20:02 Ljuk88

Nahodou dobry, to muze byt fajn hra.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

matezcz    evolution to moc není teda :Dmatezczmatezcz36108    8.10.2017 19:55 matezcz

evolution to moc není teda :D

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 
 
Gran Turismo Sport – návrat krále motorsportu

Prověřili jsme nové Gran Turismo Sport a nezapomněli ani na srovnání s Project Cars 2 a Forza Motorsport 7.

 
Přečíst celý článek»Autor: Filca - Platforma: Konzole
 

Elex – návrat ke kořenům?

Recenze - 16.10.2017
 
Elex – návrat ke kořenům?

Na sérii Gothic většina hráčů vzpomíná s láskou dodnes. Zapíše se nové RPG z dílen Piranha Bytes v jejich srdcích stejně dobře?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
South Park: The Fractured but Whole – superhrdinové útočí

Eric, Stan, Kyle a Kenny se opět vrhají do akce. Přidáte se k nim?

 
Přečíst celý článek»Autor: ThainDegu - Platforma: PC a konzole
 
 
Deskovkový speciál: České RONE

Lidská civilizace padla a o poslední zbytky se přetahují přeživší s mutanty, hybridy a inteligentními stroji. Přežijete déle než pět minut?

 
 
 
Nejzajímavější a nejdůležitější události týdne - 9. až 15. října

Dvě expanze Assassin's Creed: Origins, druhá epizoda Life is Strange: Before the Storm, záběry z Jurassic World: Evolution, VR headset Oculus Go, The…

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole