17. listopadu zamíří Skyrim na další platformu, konkrétně na PlayStation VR. Vůbec poprvé tak budeme moci navštívit Skyrim ve virtuální realitě, a tak tvůrci přibližují, co tento zážitek vlastně zahrne a čím bude specifický.
Nové video odhaluje, že The Elder Scrolls V: Skyrim VR nabídne třeba možnost mít v každé ruce jiné kouzlo a s každým mířit na jiného nepřítele. Nemusíte tedy oběma mířit na jedno místo, takže si můžete při hraní připadat trochu jako Iron Man.
Ke změnám došlo i v případě ovládání zvyšování úrovně vaší postavy nebo mapy Skyrimu. Ve VR máte k dispozici 3D model celého Skyrimu, nad nímž se budete přesunovat. Kam ukážete, tam se vydáte. Samozřejmostí je pak poněkud odlišná perspektiva nebo možnost různě otáčet čímkoliv, co máte zrovna ve virtuální ruce. Reálné pohyby vašich rukou lze využívat i při používání meče nebo luku a šípů.
Bethesda Game Studios přitom není jediný tvůrčí celek, který má Skyrim VR na svědomí. Na vývoji se podílelo i studio Escalation, které pracovalo třeba na editoru SnapMap v loňském restartu série Doom. Escalation Studios má prsty i ve Falloutu 4 VR pro HTC Vive.
Odpověď na komentář uživatele Štěpán Šikýř
Těžko říct, jak to pohybové ovládání bude přesně fungovat. A těžko říct, kdy a jestli vůbec s tím přijdou i na PC, potažmo HTC Vive (s Riftem zatím Bethesda nic nepodnikla, takže s ním bych určitě nepočítal) . Na konci aktuální zprávy je věta "Additional platform support will follow in 2018. ", ale čert ví, co to přesně znamená. Může to znamenat další podporu PSVR verze, zároveň ale může být tou platformou brána virtuální realita obecně, což by nasvědčovalo vydání na další headsety v čele s HTC Vive
zajímalo by mě jak tam fungují težké útoky bude se to odvíjet od rychlosti útoku nebo bude stačit máchat před sebou ? A kdy to oznámí na PC