Uživatel nepřihlášen
    

V USA se za celý loňský rok nejlépe prodávalo Call of Duty: WWII

Pátek 19.1.2018 19:14 - Autor: - Rubrika: Novinky Novinka

Přehlídka deseti nejprodávanějších her ve Spojených státech amerických za uplynulý rok.

Call of Duty se osmým rokem po sobě stalo nejprodávanější hrou roku ve Spojených státech amerických, oznámila společnost NPD Group, která zveřejnila žebříček deseti nejprodávanějších her na tamním trhu. Ten následně rozdělila i na jednotlivé platformy.

Vedení Activisionu může být nadšeno a jistě střádá plány na budoucí díly Call of Duty, když se tahle střílečka každým rokem tak skvěle prodává. Spoustě z vás to bude proti srsti, ale proč měnit něco co funguje.

Druhou nejprodávanější hrou roku v USA je NBA 2K18, které následuje Destiny 2 (jen konzolové verze), Madden NFL 18 a pětici nejlepších uzavírá The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Zajímavé je umístění GTA V od Rockstaru na šestém místě nebo Star Wars: Battlefront II na osmém místě. Jak vidno, kauza s mikrotransakcemi neovlivnila tolik prodeje, jak si mnozí mohli myslet. Nejnovější střílečka od DICE je dokonce druhou nejprodávanější hrou za prosinec 2017 v USA.

Než se podíváme na jednotlivé žebříčky, řekneme si ještě něco o finančních výsledcích. Jen za prosinec 2017 se výdaje za hry, hardware a příslušenství zvýšily o 10 procent na 3,3 miliardy dolarů. Za celý rok to bylo 14,6 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 11 procent ve srovnání s předchozím rokem.

Prodeje her v prosinci dosáhly na 1,3 miliardy dolarů. To je sice nárůst jen o jedno procento oproti prosinci 2016. Největší nárůst z pohledu prodejů zaznamenal žánr závodních her, konkrétně o 68 procent ve srovnání s rokem 2016. I přesto žánr stříleček přinesl největší příjmů, což dává smysl, když se tak dobře prodává Call of Duty: WWII i Star Wars: Battlefront II.

Co se hardwaru týče, tak v prosinci se nejvíce dařilo Nintendu Switch. Rok 2017 v USA ale ovládla konzole PlayStation 4. V prosinci výdaje za hardware vyskočily o impozantních 28 procent na 4,7 miliardy dolarů. Firma NPD poznamenala, že PS4 a Xbox One se prodávají rekordním tempem.

„Během prvních 50 měsíců na trhu základna hráčů PlayStationu 4 a Xboxu One přesahuje PlayStation 3 a Xbox 360 o 18 procent a PlayStation 2 a Xbox o 4 procenta,“ uvádí NPD.

Nejprodávanější hry roku 2017 v USA

  • Call of Duty: WWII
  • NBA 2K18
  • Destiny 2^
  • Madden NFL 18
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  • Grand Theft Auto V
  • Ghost Recon: Wildlands
  • Star Wars: Battlefront II^
  • Super Mario Odyssey*
  • Mario Kart 8*

Nejprodávanějších hry za prosinec 2017 v USA

  • Call of Duty: WWII
  • Star Wars: Battlefront II^
  • Super Mario Odyssey*
  • NBA 2K18
  • Mario Kart 8*
  • Madden NFL 18
  • PUBG^
  • Assassin's Creed: Origins
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  • GTA V
  • FIFA 18^
  • Destiny 2^
  • Lego Marvel Super Heroes 2
  • Splatoon 2^
  • Need for Speed: Payback^
  • Xenoblade Chronicles 2*
  • Just Dance 2018
  • The Sims 4^
  • Pokemon Ultra Sun*
  • Pokemon Ultra Moon*

10 nejprodávanějších her za prosinec 2017 v USA (Xbox One)

  • Call of Duty: WWII
  • PUBG
  • Star Wars: Battlefront II
  • NBA 2K18
  • Madden NFL 18
  • Assassin's Creed Origins
  • GTA V
  • FIFA 18
  • Destiny 2
  • Forza Motorsport 7

10 nejprodávanějších her za prosinec 2017 v USA (PS4)

  • Call of Duty: WWII
  • Star Wars: Battlefront II
  • NBA 2K18
  • Madden NFL 18
  • Assassin's Creed: Origins
  • GTA V
  • FIFA 18
  • Need for Speed: Payback
  • Destiny 2
  • Horizon: Zero Dawn

10 nejprodávanějších her za rok 2017 na Switch

Bez digitálních prodejů

  • Super Mario Odyssey
  • Mario Kart 8
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • Splatoon 2
  • Xenoblade Chronicles 2
  • Mario & Rabbids: Kingdom Battle
  • Pokken Tournament DX
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
  • Arms
  • Just Dance 2018

10 nejprodávanějších her za prosinec 2017 v USA (3DS)

Bez digitálních prodejů

  • Pokemon Ultra Sun
  • Pokemon Ultra Moon
  • Minecraft
  • Mario Kart 7
  • Mario Party: The Top 100
  • Mario & Luigi Superstar Sage + Bowser's Minions
  • Super Smash Bros.
  • Super Mario Maker
  • Miitopia
  • New Super Mario Bros. 2

*Nezahrnuje digitální prodeje
^Nezahrnuje prodeje PC verze hry

Zdroj: GameSpot.com

Michal Burian je šéfredaktor Zingu, sledovat ho můžete na Twitteru @BurianMichal a na Google+ MichalBurianCZ

Tisk
Call of Duty: WWII na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII Screenshot ze hry Call of Duty: WWII
Související novinky
 
Firmy zabývající se testováním her varují před rozbitými hrami pro letošní rok

Firmy zabývající se testováním her varují před rozbitými hrami pro letošní rok

Sobota 19.9.2015 12:22 - Situace například s Assassin's Creed: Unity se tak dost možná bude opakovat. Dejte si pozor. Přitom předobjednávky tvoří největší část tržeb! Přečíst celý článek »

63 komentářů|PC, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PSV, Wii U, 3DS
Britské obchody: Hry by neměly přestat vycházet ve fyzické podobě

Britské obchody: Hry by neměly přestat vycházet ve fyzické podobě

Čtvrtek 9.4.2015 12:46 - Přední britské obchody bojují za záchranu krabicových verzí PC her. Přečíst celý článek »

Polovina PC hráčů čeká na slevy, poukazuje studie

Polovina PC hráčů čeká na slevy, poukazuje studie

Středa 10.9.2014 16:38 - NPD Group tvrdí, že vydavatelské společnosti a firmy působící v herním průmyslu by měly reagovat a změnit svou politiku. Hráči podle agentury čekají na slevy. Přečíst celý článek »

Napsat nový komentář

Nové komentáře ze všech diskuzí
Komentář k novince V USA se za celý loňský rok nejlépe prodávalo Call of Duty: WWII
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Playman   1x   Proč ale odpovídat lidem, co o odpověď zjevně nestojí a jen chtěli vyjádřit svůj legitimní názor? Je Petráček sebestředný či arogantní? Pro někoho ano, možná že se tak opravdu může jevit.

Proto osobně nesleduju jakékoukoli tvorbu Tarc a vyhovuje mi přerod inteligentějšího osazenstva Czech Geek Studia, které jsem ale drahnou dobu zase nesledoval, nicméně problematiku znám a vím o co a o koho jde.
Playmanplayman62
    21.1.2018 10:07
Playman

Proč ale odpovídat lidem, co o odpověď zjevně nestojí a jen chtěli vyjádřit svůj legitimní názor? Je Petráček sebestředný či arogantní? Pro někoho ano, možná že se tak opravdu může jevit.

Proto osobně nesleduju jakékoukoli tvorbu Tarc a vyhovuje mi přerod inteligentějšího osazenstva Czech Geek Studia, které jsem ale drahnou dobu zase nesledoval, nicméně problematiku znám a vím o co a o koho jde.

Playman   1x   LOLZ milovníci Tomáše Petráčka se sešli! Kritika je skvělá věc, vy jistě nejste dva hateři, ani lidé, kteří by něco bez rozmyslu nenáviděli a máte pro své názory jistě plodné argumenty.

Proč tedy se nedáte také na dráhu těch slavných a nenáviděných you tuberů? a netočíte to lépe a po svém tak, jak by to podle vás mělo být správně?
Playmanplayman62
    21.1.2018 08:32
Playman

@ odpověď na komentář od Falleen:LOLZ milovníci Tomáše Petráčka se sešli! Kritika je skvělá věc, vy jistě nejste dva hateři, ani lidé, kteří by něco bez rozmyslu nenáviděli a máte pro své názory jistě plodné argumenty.

Proč tedy se nedáte také na dráhu těch slavných a nenáviděných you tuberů? a netočíte to lépe a po svém tak, jak by to podle vás mělo být správně?

Falleen napsal:Souhlasím. Ten pacient z Tartarus Cast je největší rakovina internetu. Víc arogantního "člověka" jsem neviděl.

Falleen   3x   Souhlasím. Ten pacient z Tartarus Cast je největší rakovina internetu. Víc arogantního "člověka" jsem neviděl.Falleenfalleen15498    21.1.2018 08:28 Falleen

@ odpověď na komentář od Cokovenecek:Souhlasím. Ten pacient z Tartarus Cast je největší rakovina internetu. Víc arogantního "člověka" jsem neviděl.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Cokovenecek napsal:Holt fandové Tartarus Castu. Člověka, který zkritizuje vše, ale jakoukoli kritiku na svoji osobu nesnese a blokuje takřka všechny nesouhlasné komentáře, ať je jejich úroveň jakákoliv.

Ratos    Co je na tom singlu solidniho? Ty nudne postavy? Nebo nekonecne vlny fasistu? Singl je jedna velka tregedie a krom celkem dobre grafiky a dobreho ozvuceni je to brak na urovni strilecek z roku 2000. Za me je to teda jedna z nejhorsich strilecek za posledni dobu (mluvim o singlu) multiplayer jsem nehral...Ratosratos11417    21.1.2018 07:14 Ratos

@ odpověď na komentář od midder:Co je na tom singlu solidniho? Ty nudne postavy? Nebo nekonecne vlny fasistu? Singl je jedna velka tregedie a krom celkem dobre grafiky a dobreho ozvuceni je to brak na urovni strilecek z roku 2000. Za me je to teda jedna z nejhorsich strilecek za posledni dobu (mluvim o singlu) multiplayer jsem nehral...

midder napsal:Oh, tady někomu ulítl špunt od prdele a nedokáže překosnout, že Call of Duty WW2 se prodávalo dost dobře. Ta hra je po singleplayerové stránce solidní, jen pokud si odmyslíš jak moc to s World War II nemá nic společného.

Hru mám zadarmo, takže na mě ta jejich taktika "nabídneme vám autentickou druhou světovou" ani zabrat nemohla, neměl jsem v plánu to kupovat. Každopádně když si odmyslím nelogičnosti, tak je to hodně v pohodě napsaný akční film. Od multiplayeru se samozřejmě nic jiného nemohlo očekávat, než že tam budou red doty atp. To už je jen vaše blbost, že s tímto nepočítáte, ono dnes dělat hru bez progression systému je frajeřina, kdy hra musí být tak zábavná, že se hraje aby se hrála. A to se dnes moc nevidí, navíc zrovna u World War II se toho moc vymyslet nedá.

Ano obhajuji tu hru, není totiž tak špatná jak se zdá, nevyplatí se za 60€, ale za 25€ bych to asi koupil.

midder   4x   Oh, tady někomu ulítl špunt od prdele a nedokáže překosnout, že Call of Duty WW2 se prodávalo dost dobře. Ta hra je po singleplayerové stránce solidní, jen pokud si odmyslíš jak moc to s World War II nemá nic společného.

Hru mám zadarmo, takže na mě ta jejich taktika "nabídneme vám autentickou druhou světovou" ani zabrat nemohla, neměl jsem v plánu to kupovat. Každopádně když si odmyslím nelogičnosti, tak je to hodně v pohodě napsaný akční film. Od multiplayeru se samozřejmě nic jiného nemohlo očekávat, než že tam budou red doty atp. To už je jen vaše blbost, že s tímto nepočítáte, ono dnes dělat hru bez progression systému je frajeřina, kdy hra musí být tak zábavná, že se hraje aby se hrála. A to se dnes moc nevidí, navíc zrovna u World War II se toho moc vymyslet nedá.

Ano obhajuji tu hru, není totiž tak špatná jak se zdá, nevyplatí se za 60€, ale za 25€ bych to asi koupil.
middermidder8295
    21.1.2018 01:12
midder

Oh, tady někomu ulítl špunt od prdele a nedokáže překosnout, že Call of Duty WW2 se prodávalo dost dobře. Ta hra je po singleplayerové stránce solidní, jen pokud si odmyslíš jak moc to s World War II nemá nic společného.

Hru mám zadarmo, takže na mě ta jejich taktika "nabídneme vám autentickou druhou světovou" ani zabrat nemohla, neměl jsem v plánu to kupovat. Každopádně když si odmyslím nelogičnosti, tak je to hodně v pohodě napsaný akční film. Od multiplayeru se samozřejmě nic jiného nemohlo očekávat, než že tam budou red doty atp. To už je jen vaše blbost, že s tímto nepočítáte, ono dnes dělat hru bez progression systému je frajeřina, kdy hra musí být tak zábavná, že se hraje aby se hrála. A to se dnes moc nevidí, navíc zrovna u World War II se toho moc vymyslet nedá.

Ano obhajuji tu hru, není totiž tak špatná jak se zdá, nevyplatí se za 60€, ale za 25€ bych to asi koupil.

Norbi001   4x   Protože Naughty Dog jsou machři na slovo vzatí. Porovnej jaké jsou předělové scény v CoDčku a jak jsou podobné scény prezentovány v Uncharted. To je ohromný rozdíl. Oni je mají o třídu kvalitnější. Né-li o dvě.Norbi001norbi00117630    20.1.2018 22:40 Norbi001

@ odpověď na komentář od Jabbahut:Protože Naughty Dog jsou machři na slovo vzatí. Porovnej jaké jsou předělové scény v CoDčku a jak jsou podobné scény prezentovány v Uncharted. To je ohromný rozdíl. Oni je mají o třídu kvalitnější. Né-li o dvě.

Jabbahut napsal:Podobné scény najdeš v uncharted a neznám člověka co by na tu sérii plivnul : -p

DeadlyDeal    O zivotDeadlyDealdeadlydeal37817    20.1.2018 21:20 DeadlyDeal

@ odpověď na komentář od napoleon1815:O zivotKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

napoleon1815 napsal:tady se mažou komentáře ?

napoleon1815    tady se mažou komentáře ?napoleon1815napoleon181555880    20.1.2018 20:58 napoleon1815

tady se mažou komentáře ?

Jabbahut    Podobné scény najdeš v uncharted a neznám člověka co by na tu sérii plivnul : -pJabbahutjabbahut63826    20.1.2018 16:40 Jabbahut

@ odpověď na komentář od TheStargat3:Podobné scény najdeš v uncharted a neznám člověka co by na tu sérii plivnul : -pKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

TheStargat3 napsal:CoD WWII je dobrá CoD hra, ale jako WWII hra nic moc. Kromě nelogičností týkající se historie, se mi nelíbí QTE a turret sekvence (jsou vyloženě trapné) . Cut scéna, kde během vykolejení lokomotivy všechno půl hodiny vybuchuje, je taky úsměvná, ale někomu se tato "epická" scéna líbí, takže asi tak :) . Jinak hra má dobrou atmosféru, to se musí nechat. Postavy vypadají dobře (hlavně v cutscenách) a grafika je pěkná.

Na CoD 1/CoD UO a MoHAA to nemá ani zdaleka. Už jen to vylodění v Normandii je v MoHAA zpracované lépe a je uvěřitelnější.

TheStargat3   3x   CoD WWII je dobrá CoD hra, ale jako WWII hra nic moc. Kromě nelogičností týkající se historie, se mi nelíbí QTE a turret sekvence (jsou vyloženě trapné) . Cut scéna, kde během vykolejení lokomotivy všechno půl hodiny vybuchuje, je taky úsměvná, ale někomu se tato "epická" scéna líbí, takže asi tak :) . Jinak hra má dobrou atmosféru, to se musí nechat. Postavy vypadají dobře (hlavně v cutscenách) a grafika je pěkná.

Na CoD 1/CoD UO a MoHAA to nemá ani zdaleka. Už jen to vylodění v Normandii je v MoHAA zpracované lépe a je uvěřitelnější.
TheStargat3thestargat39408
    20.1.2018 14:56
TheStargat3

CoD WWII je dobrá CoD hra, ale jako WWII hra nic moc. Kromě nelogičností týkající se historie, se mi nelíbí QTE a turret sekvence (jsou vyloženě trapné) . Cut scéna, kde během vykolejení lokomotivy všechno půl hodiny vybuchuje, je taky úsměvná, ale někomu se tato "epická" scéna líbí, takže asi tak :) . Jinak hra má dobrou atmosféru, to se musí nechat. Postavy vypadají dobře (hlavně v cutscenách) a grafika je pěkná.

Na CoD 1/CoD UO a MoHAA to nemá ani zdaleka. Už jen to vylodění v Normandii je v MoHAA zpracované lépe a je uvěřitelnější.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 20.1.2018 15:02

Původní verze před úpravami:CoD WWII je dobrá CoD hra, ale jako WWII hra nic moc. Kromě nelogičností týkající se historie, se mi nelíbí QTE a turret sekvence (jsou vyloženě trapné) . Cut scéna, kde během vykolejení lokomotivy všechno půl hodiny vybuchuje, je taky úsměvná, ale někomu se tato "epická" scéna líbí, takže asi tak :) . Jinak hra má dobrou atmosféru, to se musí nechat. Postavy vypadají dobře (hlavně v cutscenách) a grafika je pěkná.

Na CoD 1/CoD UO a MoHAA to nemá ani zdaleka. Už jen to vylodění v Normandii je v MoHAA zpracované lépe a je uvěřitelnější.

Behavioralista   2x   Tak jako nesmyslů a nelogičností je v Call of Duty: WW2 požehnaně a určitě s tímto tvým názorem souhlasím. Například část s osvobozením německého velitelství je z historického hlediska asi největší nesmysl neboť příslušníci 1. pěší divize v Paříži nebyli. Multiplayer odmítám hrát už jen z principu neboť nejsem ochoten přijmout ve hře kolimátory a jiné vylepšováky které tehdy nemohli existovat. Za to třeba Zombie mód je pecka.
Když to shrnu, tak WW2 určitě není naprosto dokonalé Call of Duty, ale kampaň je akční, intenzivní zážitek, dobře napsané a sympatické postavy a hrálo se mi to dobře.
Behavioralistabehavioralista34565
    20.1.2018 13:02
Behavioralista

@ odpověď na komentář od Norbi001:Tak jako nesmyslů a nelogičností je v Call of Duty: WW2 požehnaně a určitě s tímto tvým názorem souhlasím. Například část s osvobozením německého velitelství je z historického hlediska asi největší nesmysl neboť příslušníci 1. pěší divize v Paříži nebyli. Multiplayer odmítám hrát už jen z principu neboť nejsem ochoten přijmout ve hře kolimátory a jiné vylepšováky které tehdy nemohli existovat. Za to třeba Zombie mód je pecka.
Když to shrnu, tak WW2 určitě není naprosto dokonalé Call of Duty, ale kampaň je akční, intenzivní zážitek, dobře napsané a sympatické postavy a hrálo se mi to dobře.

Norbi001 napsal:Byla to jedna z věcí co tam je vyloženě jako pěst na oko. Možná marginalita, ale jenom to podkresluje celkové znásilnění historie. Ten zbytek je opravdu hodně do očí bijící snad i pro laika ohledně druhé světové. (Na druhou stranu scéna z koncentračního tábora byla velice silná a parádně provedená jako v jednom nejmenovaném filmu) . Tomu, komu to nevadí to jenom přeju. Sám bych chtěl mít takhle jednoduchý život. No a World of Tanks nehraju. Ta hra mě absolutně nezajímá. Je úsměvné, jak se pokoušíš mne zasáhnout. :D Zkoušej to dál. Tohle byl slabý pokus. Já také nekritizuji například Ryse kvůli tomu, že by byl historicky nepřesný. On tak ale nebyl dělán a nebyl nám ani tak prezentován. Tudíž jsem si hru užil a dost jsem se u ní i bavil. Neměl jsem problém. ALE.... pokud hraji nějakou hru, ve které je mi předkládáno jak autentické to bude a jak moc světových odborníků na druhou světovou válku si pozvali, tak se logicky budu nimrat v nesmyslech a deatilech, protože chci za své peníze autenticitu, která mi byla slibována. Když se ti to líbí, jak tě doslova v CoDčku podvedli, tak je to dost smutný. Já jsem si například užil huntou a intenzivní kampaň Infinity Warfare. Hra si nehrála na autenticitu a přednesla mi parádní singl. Užil jsem si ho a mohl jsem to krásně ohodnotit. Se singlplayerovou kampaní Black Ops 2 to je pro mne jedna z nejlepších kampaní CoD. Ale nejnovější CoD je prostě podvod. V mnoha směrech a tak zkrátka nechápu, že to lidem nevadí. Tuny videí o autenticitě a pak skutek utek.

Neweku... já jsem převážně na hru jednoho hráče. Mě multiplayerové hry zajímají jenom dvě/tři a to ještě výhradně kvůli kooperaci. Nestojím o hulákající tupé děti, které brečí jakmile je někdo sejme, o cheatery a spousty jiných kravin, kterých je multiplayer plný. Zejména u CoD. Už jenom v CoD 2 tam byla ta největší rakovina týhle hry. Malý parchanti, co jim ještě teklo mlíko po bradě, který tam buď spamovali nadávky, nebo jinak otravovali hru. Od té doby se mulťákům snažím vyhýbat a hledám spíše hry, co podporují kooperaci či jsou jenom zaměřené na jednoho hráče. Já vypnout umím a i kdybych se koukal čistě na mulťák, tak i tak je pro mne nepřijatelný, aby v německé uniformě běhala černá ženská. To není blbost. To je do očí bijící výsměch. I v tom pitomým Comedyfieldu 1 se to nějak drží té původní hry. CoD nedělá ani to.

Ondr4h    Battlefied ani cod neřeším, líbí se mi někteří jak v tom hledají něco co v tom není. dělají za sebe blbce a ani to neví. Battlefield jedna je taková steampunková variace na WW1 a COD je filmové hraní na hrdiny, viděl jsem pár misí a přijde mi to že recyklují sekvence a mise z minulých dílů, jen se mění postavy a lokace.Ondr4hondr4h17156    20.1.2018 11:13 Ondr4h

Battlefied ani cod neřeším, líbí se mi někteří jak v tom hledají něco co v tom není. dělají za sebe blbce a ani to neví. Battlefield jedna je taková steampunková variace na WW1 a COD je filmové hraní na hrdiny, viděl jsem pár misí a přijde mi to že recyklují sekvence a mise z minulých dílů, jen se mění postavy a lokace.

Miky člen redakce   1x   Díky. Rozhodně si mě neurazil. Toho jsem si při kopírování nevšiml. Chyba je na straně NPD.Mikymiky3    20.1.2018 10:22 Miky

@ odpověď na komentář od Hejda:Díky. Rozhodně si mě neurazil. Toho jsem si při kopírování nevšiml. Chyba je na straně NPD.

Hejda napsal:Cawes, nechci autora nijak urazit jen v top 10 u 3ds má New Super Mario Brios. 2, místo Bros

Cokovenecek    To se vysvětluje těžko, když Black Ops 3 stejnou dobu jako CoD WW2 prodal více kusů. :)Cokovenecekcokovenecek73104    20.1.2018 09:16 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od Martass311:To se vysvětluje těžko, když Black Ops 3 stejnou dobu jako CoD WW2 prodal více kusů. :)

Martass311 napsal:Doufám, že se Activision poučil a vidějí , které call of duty nás baví.... Žádné futuristické kraviny

Cokovenecek   4x   Holt fandové Tartarus Castu. Člověka, který zkritizuje vše, ale jakoukoli kritiku na svoji osobu nesnese a blokuje takřka všechny nesouhlasné komentáře, ať je jejich úroveň jakákoliv.Cokovenecekcokovenecek73104    20.1.2018 09:15 Cokovenecek

@ odpověď na komentář od Frezen9:Holt fandové Tartarus Castu. Člověka, který zkritizuje vše, ale jakoukoli kritiku na svoji osobu nesnese a blokuje takřka všechny nesouhlasné komentáře, ať je jejich úroveň jakákoliv.

Frezen9 napsal:Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec? Napadlo tě někdy, že né všechny zajímá to co tebe, ať už na okrajový nebo hluboký úrovni?
Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.
Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.
A jestli opravdu jseš tak zařezanej do tý druhý světový a kupuješ Kolofduty kvůli historický přesnosti, tak jseš mimo už od úplného začátku.
Ty jseš přesně ten typ člověka, kvůli kterýmu si lidi z čechů dělají srandu. Laskavě si přečti co jsi napsal a zamysli se nad sebou.
Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatný

llumpu    Snaphid, jasně, bez zdroje a spousta keců, že? Tím pádem já říkám, že jsi hlupák co si o sobě myslí, že je mistr světa. Tím, že se mnou budeš nesouhlasit, tak to samozřejmě budeš více a více potvrzovat, protože si to přes tu svoji hloupost nedokážeš uvědomit. Jojo, urážet ostatní, aby jeden vypadal lepší nevyžaduje moc práce, že? Co jsem tím chtěl říct? Čím větší hlupák, tím více se ohání tím, že ostatní jsou hlupáci.llumpullumpu9660    20.1.2018 08:52 llumpu

Snaphid, jasně, bez zdroje a spousta keců, že? Tím pádem já říkám, že jsi hlupák co si o sobě myslí, že je mistr světa. Tím, že se mnou budeš nesouhlasit, tak to samozřejmě budeš více a více potvrzovat, protože si to přes tu svoji hloupost nedokážeš uvědomit. Jojo, urážet ostatní, aby jeden vypadal lepší nevyžaduje moc práce, že? Co jsem tím chtěl říct? Čím větší hlupák, tím více se ohání tím, že ostatní jsou hlupáci.

Hejda    Cawes, nechci autora nijak urazit jen v top 10 u 3ds má New Super Mario Brios. 2, místo BrosHejdahejda7043    20.1.2018 04:40 Hejda

Cawes, nechci autora nijak urazit jen v top 10 u 3ds má New Super Mario Brios. 2, místo BrosKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

SteveHood    Taky se divim. A pořád si cenu drží vysoko, hrozný. :DSteveHoodstevehood46767    20.1.2018 01:35 SteveHood

@ odpověď na komentář od fehrplay:Taky se divim. A pořád si cenu drží vysoko, hrozný. :D

fehrplay napsal:To Gta je nezastavitelny jak stara ta hra je a porad se drzi v top 10.

fehrplay    To Gta je nezastavitelny jak stara ta hra je a porad se drzi v top 10.fehrplayfehrplay56494    20.1.2018 01:28 fehrplay

To Gta je nezastavitelny jak stara ta hra je a porad se drzi v top 10.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

zandovak   8x   Nechci se tu s tebou dohadovat, ale proč urážíš lidi co si tu hru koupili? Každý nemá 2. sv. nastudovanou přesně do detailu jako ty. Myslíš, že kdyby ve hře bylo všechno správně, tak by to bylo v něčem lepší? Mě je celkem u prdele, že na zbrani je to a to, hlavně že mě to baví...připomínáš mi jednoho Youtubera, který dělá rádoby vtipné recenze na CoD, BF a uráží ostatní, protože všechno zná a všude byl...zandovakzandovak17177    20.1.2018 00:17 zandovak

@ odpověď na komentář od Norbi001:Nechci se tu s tebou dohadovat, ale proč urážíš lidi co si tu hru koupili? Každý nemá 2. sv. nastudovanou přesně do detailu jako ty. Myslíš, že kdyby ve hře bylo všechno správně, tak by to bylo v něčem lepší? Mě je celkem u prdele, že na zbrani je to a to, hlavně že mě to baví...připomínáš mi jednoho Youtubera, který dělá rádoby vtipné recenze na CoD, BF a uráží ostatní, protože všechno zná a všude byl...Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Norbi001 napsal:V tom je to. Blbci to koupí i přestože vývojáři naslibovali perfektní a mimořádnou autenticitu. Co myslíš, že pak ten vývojář provede s dalším dílem, když uvidí, že i když se vyserou na cokoliv co slíbili, tak se pořád najdou tupé děti, které to koupí? Na základě toho ty lidi odsuzuju. Vím, že míchám hrušky s jabkama, ale je to stejný princip, jako když si objednám pizzu a oni my místo toho poslali nedovařené těstoviny. Slibovaná pizza to nebyla a ještě to nebylo ani uvařený (kvalitní) a já jim i přesto za to dám peníze, protože jídlo jako jídlo ne? Hlavně, že si zaplním žaludek hmotou. Na tenhle princip jim kašlu. Ale lidi u toho holt neumí přemýšlet a raději koupí něco, o čem se dá v klidu říct totálně klamavá reklama. Netvrdím, že to nemá co dělat s druhou světovou. Má, ale jakmile si to začneš myslet, tak Tě hra tvrdě uzemní další výsostnou kravinou. Prostě jak jednou bylo řečeno. Kdyby se úplně vysrali na singl a věnovali se tomu co umí nejlépe, v případě DICE a IW je to mulťák, tak ať se u toho lidi poserou. Ale za takovýhle prasárny je někdo ochotnej dát peníze? Takovej člověk je u mne hňup a výsostný prase, co neví o historii ani hovno a je mu úplně u prdele, že nějaká historie kdy byla. Takový lidi pro mne nejsou lidi. Čest vyjímkám, co tuhle prasárnu nepodpoří.

Norbi001   3x   Byla to jedna z věcí co tam je vyloženě jako pěst na oko. Možná marginalita, ale jenom to podkresluje celkové znásilnění historie. Ten zbytek je opravdu hodně do očí bijící snad i pro laika ohledně druhé světové. (Na druhou stranu scéna z koncentračního tábora byla velice silná a parádně provedená jako v jednom nejmenovaném filmu) . Tomu, komu to nevadí to jenom přeju. Sám bych chtěl mít takhle jednoduchý život. No a World of Tanks nehraju. Ta hra mě absolutně nezajímá. Je úsměvné, jak se pokoušíš mne zasáhnout. :D Zkoušej to dál. Tohle byl slabý pokus. Já také nekritizuji například Ryse kvůli tomu, že by byl historicky nepřesný. On tak ale nebyl dělán a nebyl nám ani tak prezentován. Tudíž jsem si hru užil a dost jsem se u ní i bavil. Neměl jsem problém. ALE.... pokud hraji nějakou hru, ve které je mi předkládáno jak autentické to bude a jak moc světových odborníků na druhou světovou válku si pozvali, tak se logicky budu nimrat v nesmyslech a deatilech, protože chci za své peníze autenticitu, která mi byla slibována. Když se ti to líbí, jak tě doslova v CoDčku podvedli, tak je to dost smutný. Já jsem si například užil huntou a intenzivní kampaň Infinity Warfare. Hra si nehrála na autenticitu a přednesla mi parádní singl. Užil jsem si ho a mohl jsem to krásně ohodnotit. Se singlplayerovou kampaní Black Ops 2 to je pro mne jedna z nejlepších kampaní CoD. Ale nejnovější CoD je prostě podvod. V mnoha směrech a tak zkrátka nechápu, že to lidem nevadí. Tuny videí o autenticitě a pak skutek utek.

Neweku... já jsem převážně na hru jednoho hráče. Mě multiplayerové hry zajímají jenom dvě/tři a to ještě výhradně kvůli kooperaci. Nestojím o hulákající tupé děti, které brečí jakmile je někdo sejme, o cheatery a spousty jiných kravin, kterých je multiplayer plný. Zejména u CoD. Už jenom v CoD 2 tam byla ta největší rakovina týhle hry. Malý parchanti, co jim ještě teklo mlíko po bradě, který tam buď spamovali nadávky, nebo jinak otravovali hru. Od té doby se mulťákům snažím vyhýbat a hledám spíše hry, co podporují kooperaci či jsou jenom zaměřené na jednoho hráče. Já vypnout umím a i kdybych se koukal čistě na mulťák, tak i tak je pro mne nepřijatelný, aby v německé uniformě běhala černá ženská. To není blbost. To je do očí bijící výsměch. I v tom pitomým Comedyfieldu 1 se to nějak drží té původní hry. CoD nedělá ani to.
Norbi001norbi00117630
    20.1.2018 00:03
Norbi001

@ odpověď na komentář od Frezen9:Byla to jedna z věcí co tam je vyloženě jako pěst na oko. Možná marginalita, ale jenom to podkresluje celkové znásilnění historie. Ten zbytek je opravdu hodně do očí bijící snad i pro laika ohledně druhé světové. (Na druhou stranu scéna z koncentračního tábora byla velice silná a parádně provedená jako v jednom nejmenovaném filmu) . Tomu, komu to nevadí to jenom přeju. Sám bych chtěl mít takhle jednoduchý život. No a World of Tanks nehraju. Ta hra mě absolutně nezajímá. Je úsměvné, jak se pokoušíš mne zasáhnout. :D Zkoušej to dál. Tohle byl slabý pokus. Já také nekritizuji například Ryse kvůli tomu, že by byl historicky nepřesný. On tak ale nebyl dělán a nebyl nám ani tak prezentován. Tudíž jsem si hru užil a dost jsem se u ní i bavil. Neměl jsem problém. ALE.... pokud hraji nějakou hru, ve které je mi předkládáno jak autentické to bude a jak moc světových odborníků na druhou světovou válku si pozvali, tak se logicky budu nimrat v nesmyslech a deatilech, protože chci za své peníze autenticitu, která mi byla slibována. Když se ti to líbí, jak tě doslova v CoDčku podvedli, tak je to dost smutný. Já jsem si například užil huntou a intenzivní kampaň Infinity Warfare. Hra si nehrála na autenticitu a přednesla mi parádní singl. Užil jsem si ho a mohl jsem to krásně ohodnotit. Se singlplayerovou kampaní Black Ops 2 to je pro mne jedna z nejlepších kampaní CoD. Ale nejnovější CoD je prostě podvod. V mnoha směrech a tak zkrátka nechápu, že to lidem nevadí. Tuny videí o autenticitě a pak skutek utek.

Neweku... já jsem převážně na hru jednoho hráče. Mě multiplayerové hry zajímají jenom dvě/tři a to ještě výhradně kvůli kooperaci. Nestojím o hulákající tupé děti, které brečí jakmile je někdo sejme, o cheatery a spousty jiných kravin, kterých je multiplayer plný. Zejména u CoD. Už jenom v CoD 2 tam byla ta největší rakovina týhle hry. Malý parchanti, co jim ještě teklo mlíko po bradě, který tam buď spamovali nadávky, nebo jinak otravovali hru. Od té doby se mulťákům snažím vyhýbat a hledám spíše hry, co podporují kooperaci či jsou jenom zaměřené na jednoho hráče. Já vypnout umím a i kdybych se koukal čistě na mulťák, tak i tak je pro mne nepřijatelný, aby v německé uniformě běhala černá ženská. To není blbost. To je do očí bijící výsměch. I v tom pitomým Comedyfieldu 1 se to nějak drží té původní hry. CoD nedělá ani to.

Frezen9 napsal:Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec?
Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.
Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.
Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatný

Ratos   2x   Amiky bral vzdycky beckovej pribeh hry na hrdiny, se nedivim...Ratosratos11417    19.1.2018 23:25 Ratos

Amiky bral vzdycky beckovej pribeh hry na hrdiny, se nedivim...

Frezen9   5x   Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec? Napadlo tě někdy, že né všechny zajímá to co tebe, ať už na okrajový nebo hluboký úrovni?
Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.
Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.
A jestli opravdu jseš tak zařezanej do tý druhý světový a kupuješ Kolofduty kvůli historický přesnosti, tak jseš mimo už od úplného začátku.
Ty jseš přesně ten typ člověka, kvůli kterýmu si lidi z čechů dělají srandu. Laskavě si přečti co jsi napsal a zamysli se nad sebou.
Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatný
Frezen9frezen915735
    19.1.2018 23:23
Frezen9

@ odpověď na komentář od Norbi001:Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec? Napadlo tě někdy, že né všechny zajímá to co tebe, ať už na okrajový nebo hluboký úrovni?
Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.
Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.
A jestli opravdu jseš tak zařezanej do tý druhý světový a kupuješ Kolofduty kvůli historický přesnosti, tak jseš mimo už od úplného začátku.
Ty jseš přesně ten typ člověka, kvůli kterýmu si lidi z čechů dělají srandu. Laskavě si přečti co jsi napsal a zamysli se nad sebou.
Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatnýKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 19.1.2018 23:30

Původní verze před úpravami:Takže když nevím, jaká optika patřila na pušku ve druhé světové, tak jsem nevzdělanec? Napadlo tě někdy, že né všechny zajímá to co tebe, ať už na okrajový nebo hluboký úrovni?
Haha ty chytráku, běž radši dál hrát World of Tanks.
Já nehraju hry od toho, abych koukal na každej detail a pak ho mohl zkritizovat za to, jak nepřesný to je oproti realitě, ale abych se pobavil a před realitou utekl.
A jestli opravdu jseš tak zařezanej do tý druhý světový a kupuješ Kolofduty kvůli historický přesnosti, tak jseš mimo už od úplného začátku.
Btw. tvoje přirovnání jsou fakt špatný

Norbi001 napsal:V tom je to. Blbci to koupí i přestože vývojáři naslibovali perfektní a mimořádnou autenticitu. Co myslíš, že pak ten vývojář provede s dalším dílem, když uvidí, že i když se vyserou na cokoliv co slíbili, tak se pořád najdou tupé děti, které to koupí? Na základě toho ty lidi odsuzuju. Vím, že míchám hrušky s jabkama, ale je to stejný princip, jako když si objednám pizzu a oni my místo toho poslali nedovařené těstoviny. Slibovaná pizza to nebyla a ještě to nebylo ani uvařený (kvalitní) a já jim i přesto za to dám peníze, protože jídlo jako jídlo ne? Hlavně, že si zaplním žaludek hmotou. Na tenhle princip jim kašlu. Ale lidi u toho holt neumí přemýšlet a raději koupí něco, o čem se dá v klidu říct totálně klamavá reklama. Netvrdím, že to nemá co dělat s druhou světovou. Má, ale jakmile si to začneš myslet, tak Tě hra tvrdě uzemní další výsostnou kravinou. Prostě jak jednou bylo řečeno. Kdyby se úplně vysrali na singl a věnovali se tomu co umí nejlépe, v případě DICE a IW je to mulťák, tak ať se u toho lidi poserou. Ale za takovýhle prasárny je někdo ochotnej dát peníze? Takovej člověk je u mne hňup a výsostný prase, co neví o historii ani hovno a je mu úplně u prdele, že nějaká historie kdy byla. Takový lidi pro mne nejsou lidi. Čest vyjímkám, co tuhle prasárnu nepodpoří.

Tomáš Versa    Proč by amíci mali byt blbý, už len to že ovládajú anglištinu ich robí nadpriemernýma! :DTomáš Versatomas-versa74973    19.1.2018 23:19 Tomáš Versa

Proč by amíci mali byt blbý, už len to že ovládajú anglištinu ich robí nadpriemernýma! :D

Newek23   5x   99% lidi kdekoliv na teto planete si CoD koupi jen a pouze kvuli mp. I ja to koupil a na sp jsem nahral 0 hodin. Stejne tak jako lidi kolem mne. Cest lidem co umi vypnout a nelpi na blbostech...Newek23newek2325780    19.1.2018 22:55 Newek23

@ odpověď na komentář od Norbi001:99% lidi kdekoliv na teto planete si CoD koupi jen a pouze kvuli mp. I ja to koupil a na sp jsem nahral 0 hodin. Stejne tak jako lidi kolem mne. Cest lidem co umi vypnout a nelpi na blbostech...

Norbi001 napsal:V tom je to. Blbci to koupí i přestože vývojáři naslibovali perfektní a mimořádnou autenticitu. Co myslíš, že pak ten vývojář provede s dalším dílem, když uvidí, že i když se vyserou na cokoliv co slíbili, tak se pořád najdou tupé děti, které to koupí? Na základě toho ty lidi odsuzuju. Vím, že míchám hrušky s jabkama, ale je to stejný princip, jako když si objednám pizzu a oni my místo toho poslali nedovařené těstoviny. Slibovaná pizza to nebyla a ještě to nebylo ani uvařený (kvalitní) a já jim i přesto za to dám peníze, protože jídlo jako jídlo ne? Hlavně, že si zaplním žaludek hmotou. Na tenhle princip jim kašlu. Ale lidi u toho holt neumí přemýšlet a raději koupí něco, o čem se dá v klidu říct totálně klamavá reklama. Netvrdím, že to nemá co dělat s druhou světovou. Má, ale jakmile si to začneš myslet, tak Tě hra tvrdě uzemní další výsostnou kravinou. Prostě jak jednou bylo řečeno. Kdyby se úplně vysrali na singl a věnovali se tomu co umí nejlépe, v případě DICE a IW je to mulťák, tak ať se u toho lidi poserou. Ale za takovýhle prasárny je někdo ochotnej dát peníze? Takovej člověk je u mne hňup a výsostný prase, co neví o historii ani hovno a je mu úplně u prdele, že nějaká historie kdy byla. Takový lidi pro mne nejsou lidi. Čest vyjímkám, co tuhle prasárnu nepodpoří.

Norbi001   5x   V tom je to. Blbci to koupí i přestože vývojáři naslibovali perfektní a mimořádnou autenticitu. Co myslíš, že pak ten vývojář provede s dalším dílem, když uvidí, že i když se vyserou na cokoliv co slíbili, tak se pořád najdou tupé děti, které to koupí? Na základě toho ty lidi odsuzuju. Vím, že míchám hrušky s jabkama, ale je to stejný princip, jako když si objednám pizzu a oni my místo toho poslali nedovařené těstoviny. Slibovaná pizza to nebyla a ještě to nebylo ani uvařený (kvalitní) a já jim i přesto za to dám peníze, protože jídlo jako jídlo ne? Hlavně, že si zaplním žaludek hmotou. Na tenhle princip jim kašlu. Ale lidi u toho holt neumí přemýšlet a raději koupí něco, o čem se dá v klidu říct totálně klamavá reklama. Netvrdím, že to nemá co dělat s druhou světovou. Má, ale jakmile si to začneš myslet, tak Tě hra tvrdě uzemní další výsostnou kravinou. Prostě jak jednou bylo řečeno. Kdyby se úplně vysrali na singl a věnovali se tomu co umí nejlépe, v případě DICE a IW je to mulťák, tak ať se u toho lidi poserou. Ale za takovýhle prasárny je někdo ochotnej dát peníze? Takovej člověk je u mne hňup a výsostný prase, co neví o historii ani hovno a je mu úplně u prdele, že nějaká historie kdy byla. Takový lidi pro mne nejsou lidi. Čest vyjímkám, co tuhle prasárnu nepodpoří.Norbi001norbi00117630    19.1.2018 22:50 Norbi001

@ odpověď na komentář od Raiden-CZ:V tom je to. Blbci to koupí i přestože vývojáři naslibovali perfektní a mimořádnou autenticitu. Co myslíš, že pak ten vývojář provede s dalším dílem, když uvidí, že i když se vyserou na cokoliv co slíbili, tak se pořád najdou tupé děti, které to koupí? Na základě toho ty lidi odsuzuju. Vím, že míchám hrušky s jabkama, ale je to stejný princip, jako když si objednám pizzu a oni my místo toho poslali nedovařené těstoviny. Slibovaná pizza to nebyla a ještě to nebylo ani uvařený (kvalitní) a já jim i přesto za to dám peníze, protože jídlo jako jídlo ne? Hlavně, že si zaplním žaludek hmotou. Na tenhle princip jim kašlu. Ale lidi u toho holt neumí přemýšlet a raději koupí něco, o čem se dá v klidu říct totálně klamavá reklama. Netvrdím, že to nemá co dělat s druhou světovou. Má, ale jakmile si to začneš myslet, tak Tě hra tvrdě uzemní další výsostnou kravinou. Prostě jak jednou bylo řečeno. Kdyby se úplně vysrali na singl a věnovali se tomu co umí nejlépe, v případě DICE a IW je to mulťák, tak ať se u toho lidi poserou. Ale za takovýhle prasárny je někdo ochotnej dát peníze? Takovej člověk je u mne hňup a výsostný prase, co neví o historii ani hovno a je mu úplně u prdele, že nějaká historie kdy byla. Takový lidi pro mne nejsou lidi. Čest vyjímkám, co tuhle prasárnu nepodpoří.

Raiden-CZ napsal:Lidi COD baví i přesto že to nemá s druhou světovou nic společného. Hraju hry abych se bavil a ne proto abych v nich hledal něco co dává smysl. Unterfield 1, WW2, obě hry jsou z válek které se nikdy nestaly, ale to nezabrání lidem aby si je užívaly.

Raiden-CZ   1x   Lidi COD baví i přesto že to nemá s druhou světovou nic společného. Hraju hry abych se bavil a ne proto abych v nich hledal něco co dává smysl. Unterfield 1, WW2, obě hry jsou z válek které se nikdy nestaly, ale to nezabrání lidem aby si je užívaly.Raiden-CZraiden-cz28967    19.1.2018 22:33 Raiden-CZ

@ odpověď na komentář od Norbi001:Lidi COD baví i přesto že to nemá s druhou světovou nic společného. Hraju hry abych se bavil a ne proto abych v nich hledal něco co dává smysl. Unterfield 1, WW2, obě hry jsou z válek které se nikdy nestaly, ale to nezabrání lidem aby si je užívaly.

Norbi001 napsal:Než ti to někdo smaže, tak se nejdříve zeptám, co má tvůj příspěvek společného s tématem?

:D Měli mlčet... jasný... proč tu ještě žiješ teda? Nemáš prachy na to abys vypadnul? A jestli se TY díváš na Výměnu manželek, která snad už dle mého ani neběží, ale evidentně se mýlím, tak je mi to líto. Vyvolení neběží už řadu let, Blesk jestli někdo čte, tak co je mi jako potom? Bulvár se čte všude na světě. Bulvár není měřítko pro národ apod. Například v Anglii je The Sun či Daily Mail a taky mají masové prodeje a co jako? To mám podle toho plátku odsoudit Angličany? Nebuď směšnej. Kolik lidí že to volilo komunisty (ne že bys o tom něco věděl.... to se ani netroufám zeptat, co na téma komunisti máš v hlavě) a ČSSD? Politický rozhled ala TV Nova co? Hmmm.... to pak jo no... Babiš vyhrál na základě toho, že proti němu byla vedena až neuvěřitelně intenzivní kampaň, která měla za následek to, že lidi mu dali hlas na just. Ne proto, že by ho tam extra chtěli. Ale Babiš sere hodně politiků a to se lidem líbí, že je někdo dokáže nasrat a vytočit do běla, protože zde platí, že kdo vytočí politiky natolik, že proti němu dělá kampaň skoro každý z nich, tak zákonitě musí dělat věci dobře. Proto dávali hlasy Babišovi. 10% Antifu? Ukaž. :D To bych se rád podíval. S prezidentem víceméně souhlasím.

Newek23   9x   Na co si to tady hraješ? Soudit 330 milionu lidi podle hry? To uz je opravdu dost ulet. To je jako rict, ze kazdej Čech je zlodej v sandalech s ponozkami, co jen chlasta pivo. Btw hlavne ze 90% herni produkce je z USA ty jogurte. Z USA s pozdravem Pepiku...Newek23newek2325780    19.1.2018 22:22 Newek23

@ odpověď na komentář od Norbi001:Na co si to tady hraješ? Soudit 330 milionu lidi podle hry? To uz je opravdu dost ulet. To je jako rict, ze kazdej Čech je zlodej v sandalech s ponozkami, co jen chlasta pivo. Btw hlavne ze 90% herni produkce je z USA ty jogurte. Z USA s pozdravem Pepiku...

Norbi001 napsal:Nevím. Kdyby aspoň z poloviny dostáli toho co slibují, tak by to bylo dobré, ale takhle to nejde.

Norbi001   1x   Nevím. Kdyby aspoň z poloviny dostáli toho co slibují, tak by to bylo dobré, ale takhle to nejde.Norbi001norbi00117630    19.1.2018 22:09 Norbi001

@ odpověď na komentář od Martass311:Nevím. Kdyby aspoň z poloviny dostáli toho co slibují, tak by to bylo dobré, ale takhle to nejde.

Martass311 napsal:Doufám, že se Activision poučil a vidějí , které call of duty nás baví.... Žádné futuristické kraviny

Martass311    Doufám, že se Activision poučil a vidějí , které call of duty nás baví.... Žádné futuristické kravinyMartass311martass31129577    19.1.2018 21:36 Martass311

Doufám, že se Activision poučil a vidějí , které call of duty nás baví.... Žádné futuristické kraviny

Diskuze na fóru

Kingdom Come: Deliverance (51 příspěvků), RAM rada! (43 příspěvků), Jaký monitor? (19 příspěvků), Pomoc prosím: Nejdou mi barvy na Windows 10 (8 příspěvků), Rozdávání klíčů! (6 příspěvků), Náhodné myšlenky a události dne (12145 příspěvků), Ocenění sestavy z roku 2012 (5 příspěvků), STEAM -všechno sem (7091 příspěvků), HRA - ABECEDA HRANÝCH HER (29 příspěvků), Všeobecný pokec o PC HW, novinky atď. (109 příspěvků), Čeština ve hrách?! (74 příspěvků)

Nové články

Preview | Recenze | Speciály
 

Fe

Recenze - 21.2.2018
 
Fe

Prozkoumejte v kůži roztomilého tvora všechny záhady podivuhodného pralesa.

 
Přečíst celý článek»Autor: barlow - Platforma: PC a konzole
 

The Station

Recenze - 20.2.2018
 
The Station

Nová, tajuplná adventura The Station nás zavede do nedaleké budoucnosti. Jak moc se tento výlet na orbitální stanici povedl, se dočtete v dnešní…

 
Přečíst celý článek»Autor: ROYALFOX - Platforma: PC a konzole
 
 
Kingdom Come: Deliverance a jeho easter eggy

Jaké vtípky, zajímavosti a kuriozity se podařilo najít v prvních dnech po vydání očekávaného českého RPG?

 
Přečíst celý článek»Autor: Cvrnda - Platforma: PC a konzole
 
 
Pillars of Eternity II: Deadfire – fotoseriál z bety veľkolepého RPG

Dobrodružná výprava á la Robinson Crusoe.

 
Přečíst celý článek»Autor: romando - Platforma: PC a konzole
 

Andor – deskovka

Speciál - 18.2.2018
 
Andor – deskovka

Hranice Andoru ohrožují temné síly a pouze čtveřice hrdinů může království pomoci.