Mělo by se jednat o akční FPS zaměřenou na stealth a nejvíce se o titulu dozvíme v chystaném čísle Game Informeru, jehož obálku můžete zkoumat níže. Prozatím jen víme, že ve hře budou hrát velkou roli assassíni, bude se odehrávat v budoucnosti a půjde někoho zavraždit, aniž byste jej zabili (víme, zní to divně).
Velkou měrou budou ve hře přítomná častá a těžká rozhodnutí a systém morálky, který povede příběh dál.
Vývoj Dishonored je veden zkušeným zakladatelem studia Rafem Colantionio a kreativním ředitelem Harvey Smithem, který se podílel také na sérii Deus Ex. Na hře spolupracuje taktéž Viktor Antonov, který kompletně navrhnul City 17 pro Half-Life 2.
Titul se chystá pro PC, PS3 a Xbox360, datum je prozatím neznámé. Čerstvá značka je vždy vítaná a vezmeme-li v úvahu, že se na ní podílí natolik zkušení chlapíci, děláme si velké naděje. Očekávejte mnohem více informací, až Game Informer dorazí na stánky.
Taky tam vidíte masku Combine a Stridery? Hold designer HL se nezapře
Zajímamně co to bude
Nepovedal by som, že dve odlišné. Každá vražda je zabitie, nie každé zabitie je vražda. Takže tadiaľbno cesta nevedie.
Vražda a zabití jsou dvě rozdílné věci, třeba to má něco společného s tím
Qartter: To jsme dva
Hlavně ať to neskoční tak strašně jako BRINK : /
Já pořád přemýšlím jak někoho zavraždil aniž bych ho zabil? ? ? Poradí někdo?
Že by tělesné upgrady jako v Deus Ex? Anebo robotičtí assassíni, taky zajímavé…
Stealth Terminátor ?
terminátor!
Hurá, něco nového, žádná trojka v názvu