ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    The Lord of the Rings: Gollum

    The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

    Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

    Elden Ring dostal Ray Tracing

    Sherlock Holmes The Awakened

    Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

    Epic

    Epic nabízí hru zdarma

    MindsEye

    Bývalý producent sérií GTA a Red Dead Redemption představil AAA hru MindsEye

    Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

    Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    The Lord of the Rings: Gollum

    The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

    Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

    Elden Ring dostal Ray Tracing

    Sherlock Holmes The Awakened

    Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

    Epic

    Epic nabízí hru zdarma

    MindsEye

    Bývalý producent sérií GTA a Red Dead Redemption představil AAA hru MindsEye

    Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

    Do Jurassic World Evolution 2 míří opeření dinosauři

  • Recenze
    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Recenze Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon – příjemné překvapení

    Supercross

    Recenze Monster Energy Supercross 6

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Beecarbonize – napínavý boj s klimatickou změnou

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Destiny 2: Lightfall

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Recenze Wo Long: Fallen Dynasty – čínská historie trochu jinak

    Dojmy z hraní The Settlers

    Recenze The Settlers: New Allies – simulátor čekání

  • Videa
    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #60: Diablo IV, spekulace o PS5 Pro a délka her

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #59: Vyzkoušeli jsme Dead Island 2 a Resident Evil 4

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #58: Lightfall, Beecarbonize a Bayonetta

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #57: Dojmy z PlayStation VR2

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #56: Zákulisí herního průmyslu

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Zing Podcast #55: Hráli jsme Resident Evil 4 remake

    Prohlédněte si oficiální screenshoty z remaku Dead Space

    Technický rozbor Dead Space (PS5 a PC)

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Zing Podcast #54: Dohráli jsme Hogwarts Legacy

    Videorecenze Dead Space

    Videorecenze Dead Space

  • Preview
    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z pokročilého hraní Dead Island 2

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z prezentace pokročilých částí Resident Evil 4 remake

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Resident Evil 4

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Dojmy z hraní Inkulinati

    Sherlock Holmes The Awakened slaví na Kickstarteru úspěch

    Dojmy z hraní Sherlock Holmes The Awakened

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Dojmy z hraní Fire Emblem Engage

    Warhammer 40K: Rogue Trader vám dá možnost rozhodnout o osudu vesmíru

    Dojmy z hraní Warhammer 40,000 Rogue Trader

    Dojmy z hraní: Bulánci

    Dojmy z hraní: Bulánci

  • Speciály
    The Last of Us

    Recenze první sezóny seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Marvel United: X-Men + Deadpool

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Recenze deskové hry Northgard: Země nepoznané

    Všechny nové informace o remaku Resident Evil 4 a porovnání s originálem

    Resident Evil 4 Remake – grafické srovnání a test frameratu

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Dojmy z osmé epizody seriálu The Last of Us

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Recenze deskové hry Zombicide: Živí nebo nemrtví

    Březnové hry

    Březnové hry: přehled & anketa

    Únorové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

    Kodek AV1 – budoucnost streamů a náhrada za přestárlý standard

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Borderlands 2 – dojmy z hraní 8

autor:
26. 10. 2012
v sekci Blogy čtenářů
0
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Pozor, spoilery.

 

Souhrn:
První návštěva přemístěného Sanctuary, plnění v něm získaných vedlejších úkolů. Příběhový vstup do kráteru zbylém po Sanctuary a dostání se tak do toxických Caustic jeskyní.
Dosažený level: z 25 na 26.

 

Jsem zpátky v Sanctuary, nyní již přemístěném:

 

+ Hned zkraje volitelná mise, který ze čtyř stejných chlápků je vrah? Mám se poptat Zeda, Moxxi… místo toho přijdu k prvnímu, chci se s ním dát do řeči, tím ho nechtěně označím za vraha, šerif mi poděkuje a dá odměnu. ?!

 

+ Trochu se to tu změnilo, pobourané zdi.

 

+ Do challenges seznamu se mi přidávají výzvy pro každou lokaci, kterou navštívím. Je zde i průběh plnění úkolů typu najdi vyrytá loga hry, stožáry…

 

+ Zkouším splnit výzvu jackpot, což obnáší vytočit na automatech v Moxxi baru tři loga hry nebo tři triple eridia. Utrácím 90 000 $ a vyhrávám zbraně, eridium, dolary a několikrát i odjištěný granát. Jackpot nepadl.

 

+ V Sanctuary má být 5 vyrytých log hry. Nacházím jedno na střeše… pro mě příliš velká výzva.

 

Takže anděl je počítač a dokáže urychlit nabíjení klíče – plně nabitý je potřebný k ovládání (aktivaci?) Warriora. Pro získání klíče se potřebuji dostat k andělovi, který je za silovým polem (death wall) prostupným pouze Hyperiónským, dále pak chráněný bunkrem a nakonec dveřmi, autorizovanými pro Jacka. Do místnosti s počítačovým andělem se přitom nesmí dostat Lilith. Proč?

 

—–

 

Jdu na vedlejší úkoly:

 

– Kolem nepřátel už jen probíhávám, 1-2 xp jsou k ničemu.

 

Lokace Friendship Gulag:

 

+ Zrcadlová skla vězeňských budov.

 

Jsou zde jen roboti a poklad banditů hlídaný dvěma, které jsem mohl zabít, až přestali mluvit. Našel jsem zde relikt zvyšující xp z boje o 5%.

 

V rámci nepovinného úkolu zabíjím červa ve vodě rafinérky.

 

—–

 

V Highlands mám ke splnění 5 vedlejších misí. Na mapě si je napřed zobrazím, ať pak nejezdím sem a tam.

 

1. mise: Poprvé se v automatu nabízí ne-insta zdraví. Lze ho přenášet a užívat v případě potřeby (jako v jedničce). Jenže tady není pro hráče, ale k doručení potřebným. Jedno ne-insta zdraví bylo i v automatu, který přenášel chlápek na zádech a doprovázela ho robotická ochranka.

 

+ 2. mise, Arms Dealing: Ve vymezeném čase stihnout vyzvednout z několika míst usekané ruce?! a následně je doručit do určené schránky.

 

– 3 mise: Zabíjení ještěrek a hledání nahrávek v hromádkách je nuda.

 

– 4 mise: Válka mezi dvěma klany, kterou jsem vyprovokoval a následně se jimi nechával střídavě najímat coby mstitel. Vtipné, ale hratelnostně nudné. A než pořád cestovat tam a zpátky, raději to urychluji ukončováním / načítáním hry.

 

– 5 mise: Najít audiology. Pro jeden z nich krkolomně skáču na plošinu pod Blake mostem… poté jsem si všiml, že k ní vedou z boku schody.

 

+ V cílovém navigačním čtverci se v případě potřeby zjevuje šipka informující, je-li cíl mise nad či pod hráčem.

 

Ještě se aktivuje 6. mise: Rozemlít 5 štítů v drtiči. Utrácím tedy 5 000 $ za 5 štítů ve vedlejším automatu (ale nápad s vhazováním štítů z inventáře do drtiče je dobrý). Následuje zkouška vzniklého superštítu nad osadou proniknutím (pokolikáté už) na základnu Hyperionu a odpálením testovacího výstřelu z tamního děla na superštít. Alespoň, že se dá na základnu chodit mimo bránu (nalevo po skalách kolem stožáru vpadnu rovnou do horní části).

 

– A ještě 7. mise: Zabít ještěrkového bosse a otevřít truhlu, která po něm zbude. Ještěrka je ale o 6 levelů slabší.

 

– Vedlejší úkoly v Highlands byly nudné (s výjimkou mise na čas), neb mám oproti nepřátelům vysoký level. Ti jsou slabí, kolem většiny z nich tak jen probíhávám.

 

—–

 

Lokace Wildlife Exploitation:

 

+ Při plnění hlavního úkolu mě opět kryje Mordecai. V jednom okamžiku nemám roboty zabíjet, jen zraňovat, aby přivolaly posily, které si otevřou bránu, čímž mě pustí dovnitř. Mám sehnat upgrade pro claptrapa, který mě tak bude moci provést skrz death wall.

 

+ Konečně pořádný souboj, se skagy (včetně elektrických) v zatravněné dolině ohraničené elektrickým ohradníkem.

 

Přecházím na level 26.

 

+ Loot ukrytý v jeskyni za vodopádem.

 

Postupovat se dá trávou pod cestou na pilířích nebo po ní. Na konci cesty nacházím ukrytou zbraňovou truhlu. Dostávám se k ní skokem přes klobouk gigantické houby.

 

– Robotický super badass loader má o 3 levely méně a je to zdejší nejsilnější protivník.

 

+ Z lootovacích skříněk v jedné z místností vyskakuje několik skříňkových minirobotů a minimutantů. Obojí level 23 a obojí hodně odolné.

 

Observation Wing aréna a v ní boss, pták Slaged Blodwing. Nepostřehl jsem, co Jack říkal a Mordecai přitom nadával, ale jestli tenhle boss není na Jackův popud zmutovaný dravec od Mordecaie? Taky nevím, jaká taktika se má na bosse použít. Zpočátku zfialověl slagem, poté byl ohnivý, elektrický, korozivní… to jsem ho měl pokaždé střílet vhodnou protizbraní? Při proměně si vždy doplnil zdraví, po té třetí jsem ho zasypal klasickými (neelementovými) kulkami, ať se nestihne znovu proměnit.

 

– Nevnímám dialogy, titulky, prostředí… jen co nejrychleji dál. Souboje nejsou výzvou, tak dál.

 

– V ledovém Fridge sbírám kytky, kousky pizzy a následně ji nastražuji k přilákání bosse, chlápka s levelem 23 (já 26). Po něm ještě přijel jezdec na neviditelné ještěrce (zase level 23).

 

+ Skrytá nepovinná mise Note for Self Person a konečně dobrá přestřelka. Procházím ledovými místnostmi a útočí na mě spousta zmutovaných chlápků (rats) s levelem 23 spolu s lab mutanty. V cíli nalézám zbraňovou truhlu, kterou musím vysekat z ledu. Objevuje se boss Smash Head s vikingským štítem a levelem 24. Použil jsem na něj raketomet.

 

S tím, jak hra přestává být výzvou, tedy i zábavou a já protivníky vesměs probíhávám, přecházím ze sniperky na revolvery (nechci se zdržovat headshoty) a z banditských bugin přesedám na light buginy (light by mohlo znamenat, že jezdí rychleji).

 

Vsuvka:

Bratranec šel do mnou již navštívené Fink’s Slaughterhouse arény až po skončení příběhové mise a to s levelem 36. Protivníky tam měl 20-24 (alespoň na začátku). Proč v aréně nelevelují nepřátelé s hráčem? Já tam narazil na rovnocenné soupeře, ale bratranec z toho měl pro levelostní rozdíly frašku. Arénu nedohrál, nebavila ho.

 

—–

 

Lokace Sanctuary Hole

 

+ Po přemístěném Sanctuary zeje v zemi díra představující novou lokaci. Dovedla mě sem mise, samotného mě nenapadlo jít se podívat, jak to zde vypadá. Změněné místo si už přisvojili nepřátelé, kradmo se tu plouží.

 

Neodvažuji se skočit do díry. Šlo by to? Asi ne. Mám tam sice dojít, ale nějak bokem.

 

– Protivníci mají level 19, 20, já 26.

 

Nezvětšil si teď zuřící goliash s ustřelenou hlavou v bitce s ostatními level z 20 na 21?

 

+ Přede mnou se mihne padající cosi, asi zbraňová truhla. Marcus chce, ať pro ni sestoupím do díry.

 

Ztlumenou hudbu sotva slyším, ale jakoby do zdejší prostředí nepatřila. V jedničce do něj naopak zapadla a líbila se mi víc.

 

+ Nakloněné kusy betonu s budovami, zprohýbané kovové lávky.

 

Nedaří se mi vyskočit na střechu pro zbraňovou truhlu. Napadne mě budovu obejít a najdu schody…

 

– Zkouším skákat dolů po střechách kontejnerů. Jsou od sebe tak dva metry. Z prvního na druhý skočím, z druhého na třetí ne. Zabije mě to.

 

Na prvním zbraňovém slotu mám revolver, protože nejméně zaclání při pohybu.

 

– Přes kouli phaselock skillu nevidím zřetelně polapeného protivníka (kde má hlavu, ramena…). Navíc je skrčený.

 

Narážím na otevřené lootovací skříňky. Vyskytovali se ve hře už dříve? Asi ne.

 

+ Místnost s lootem chráněna elektrickými mřížemi. Změť kabelů od nich vede kamsi na začátek, takže se vracím hledat generátor… sestřeluji ho na dálku sniperkou.

 

—–

 

Caustic Caverns lokace

 

+ Unikátní žlutozeleně kyselinové prostředí. Nové lootovací boxy, explodující objekty i nepřátelé.

 

+ Z lootu po rozkrytí lezou komáři.

 

Nepovinně skáču z ostrůvku na ostrůvek, až ztrácím orientaci. Skákáním se lze pohybovat zdejším prostředím povětšinou suchou nohou.

 

Zlaté krystaly se špatně rozbíjí, na jednu ránu se mi to nedaří.

 

Co je to, krtek? Něco nadzvedává půdu. Aha, červi… bojuji o život, kolem jich je najednou několik. Utíkám na skálu, jenže vylézají i z ní.

 

Hraju se sluchátky. Buď jsem přidal na hlasitosti nebo je v jeskyni ozvěna, každopádně to zní dobře.

 

Vytvářející se žlutozelené toxické bubliny lze rozstřelit.

 

Jdu se podívat na shluk modrých krystalů. Místo nich však ze země vylézá krystalová obluda Blue. Má jen level 22 a jde zdolat stejně jako její menší varianty rozbitím krystalů v kotnících. Vypadl z ní můj druhý žlutý loot, štít pro level 19. Je silný, ale zpomaluje běh a ubírá zdraví, takže ho prodám.

 

Vybírání lootu přispívá k orientaci, vím, kde jsem byl.

 

Chci doskákat k uschlému stromu na kameni, ale neúspěšně. Zaměřuje mě neviditelná věžka vymezující herní oblast.

 

+ „This is a skills of the sirens!“, vykřikne Maya, když pobíjím komáry melee výpady.

 

+ Dospělí komáři po ustřelení křídel lezou po zemi.

 

Stíny jsou zde nejtmavší z celé hry.

 

Něco hýbe celým autem… je to badass moucha s kusadly.

 

Dle audiologů zde soupeří dva vykopávkové týmy nebo tým se vzdáleným velením. Šéfová týmu snad páchá i harakiri.. ale nevím, nesleduji to.

 

Našel jsem vyryté herní logo, mají zde být dvě.

 

+ Objevil jsem minecraft stěnu, probouratelnou. Za ní druhou a za ní mě zabije zelený vybuchující panák! Protože jsem se na něj dlouho díval a střílel až když byl blízko.

 

Ukončuji hru, druhý den ji spouštím a Caustic jeskyně musím dělat od začátku. Chvíli potrvá, než se dostanu k minecraft jeskyni ze včerejška.

 

Toxické bubliny hráče vyhazují do vzduchu podobně jako gejzíry páry v jedné z předešlých lokací. Možná je na zdejších kamenných torzech ukrytá zbraňová truhla, ale nechce se mi čekat na bubliny a doufat, že mě tam vyhodí. Navíc, objevují se nepravidelně, na různých místech a kde na bublinu „nastoupím“, tam se už podruhé neobjeví.

 

Nacházím Marcusovu zbraňovou skříňku (která mu zde spadla). Divné, že včera jsi ji minul. Uvnitř jsou místo zbraní časopisy.

 

Mám opět 100 000 $, dostatečný obnos k druhému pokusu o jackpot na automatech u Moxxi.

 

Zdraví jsem dosud nikterak nezvyšoval (skrze skilly či badass ranky)  proto s sebou nosím granáty odnímají zdraví protivníkům a přidávají ho mně (využívám je jako neinsta lékárny, které zde na rozdíl od jedničky nejsou).

 

– Třínohá crystalisk obluda se po rozstřílení předních kotníků obvykle otočí zbývající nohou ke mně a poskytne mi snadný terč.

 

+ Při nálezu modré zbraně Maya občas ohromeně houkne „wow“!

 

Jsem zpátky v minecraft jeskyni.

 

Minecraft kostky jdou zničit pouze melee útokem. Vypadávají z nich náboje a peníze. Co se stane po rozbití poslední? Nic, žádný extra loot…

 

Minecraft jsem nehrál – zůstanou v něm kostky taky levitovat ve vzduchu, když ostatní kolem zničím?

 

Až teď si všímám, mise lze řadit nejen podle lokací, ale třeba i dle obtížnosti.

 

– V postranní misi posouvám vozík po kolejích a občas mě přepadne slabý nepřítel (level 19-21, já 26).

 

Po větší část herní doby jsem používal sniperku a z ní přešel na rychlopalný revolver. Zkouším i brokovnici. Je to silná zbraň, ale jen při použití na dosah ruky od protivníka (což si díky levelostnímu rozdílu můžu dovolit).

 

Začínám se připravovat na konec hry ve smyslu, že si nechávám z každé elementové zbraně po jedné, i když je jinak nepoužívám (abych je náhodou ke konci nepotřeboval). V jedničce jsem z elementových zbraní střílel, tady mi přijdou slabé.

 

Loot dosáhl takové hodnoty, že z inventáře vyhazuji vše pod 4 000 $, ať nezabírá místo hodnotnějšímu.

 

Získal jsem upgrade pro claptrapa (nevím jak, už to nesleduju), který mi umožní projít death wall.

 

Mise mám splněné, až na ty soustředěné do Sanctuary. Mám si v něm vyzvednout odměnu k čtyřem hotovým a čeká tam šest nových.

Předchozí článek

Of Orcs and Men – bejt zelenej není zábavný

Další článek

Euro Truck Simulator 2 – řidičem kamiónu z pohodlí domova

Související články

The Lord of the Rings: Gollum
Novinky

The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

před 8 hodinami
Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně
Novinky

Elden Ring dostal Ray Tracing

před 9 hodinami
Sherlock Holmes The Awakened
Novinky

Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

před 10 hodinami
Další článek
Euro Truck Simulator 2 – řidičem kamiónu z pohodlí domova 909 ets2

Euro Truck Simulator 2 – řidičem kamiónu z pohodlí domova

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Anno 1800 představuje expanzi New World Rising

      Anno 1800 je dostupné zdarma

      18. 3. 2023
      Epic

      Epic rozdává hru zdarma

      16. 3. 2023
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      19. 3. 2023
      Atomic Heart

      Atomic Heart dostane plnohodnotnou českou lokalizaci

      92
      Dojmy z hraní Resident Evil 4

      Recenze remaku Resident Evil 4 – triumfální návrat

      49
      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      Dojmy z hraní betaverze Diablo IV

      43
      Herní obchod Xzone mění své logo

      Herní obchod Xzone mění své logo

      24
      The Lord of the Rings: Gollum

      The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

      23. 3. 2023
      Elden Ring: The Board Game odhalilo datum startu kampaně

      Elden Ring dostal Ray Tracing

      23. 3. 2023
      Sherlock Holmes The Awakened

      Sherlock Holmes The Awakened v nové ukázce láká na ústřední dvojici

      23. 3. 2023
      Epic

      Epic nabízí hru zdarma

      23. 3. 2023

      Nejnovější komentáře

      • ShelbyGT500: The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání
      • Mustafa: Elden Ring dostal Ray Tracing
      • Jmeno: Redfall původně vznikal i na PS5, Microsoft vývoj zastavil
      • El Scorpio: Po více než dvou dekádách Deus Ex stále ohromuje hráče
      • madPav3L: The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání
      • FlashCV: Epic nabízí hru zdarma
      zdarma

      Aktivujte si zdarma horor s českou lokalizací

      20. 3. 2023
      Battlefield

      EA stahuje z prodeje starší díly série Battlefield

      22. 3. 2023
      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      THQ Nordic přichází s ukázkou her pro PAX East 2023

      21. 3. 2023
      Worldless vás nechá ničit neforemné

      Worldless vás nechá ničit neforemné

      19. 3. 2023
      The Lord of the Rings: Gollum

      The Lord of the Rings: Gollum obdržel přesné datum vydání

      23. 3. 2023
      Senua demonstruje revoluční animace obličeje pomocí Metahuman

      Senua demonstruje revoluční animace obličeje pomocí Metahuman

      22. 3. 2023
      Tchia

      Dnes vychází dobrodružná adventura Tchia

      21. 3. 2023

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2023 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář