ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek ze 14. týdne

    Přehled HW novinek ze 14. týdne

    Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

    Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

    Age of Empires IV: Fan Preview stream

    Age of Empires IV: Fan Preview stream

    Filmové Dungeons & Dragons odloženo

    Filmové Dungeons & Dragons odloženo

    Jízdní řád nového obsahu do Ghost Recon Breakpoint

    Jízdní řád nového obsahu do Ghost Recon Breakpoint

    Přehled novinek z Japonska 14. týdne

    Přehled novinek z Japonska 14. týdne

  • Recenze
    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Recenze Outriders

    Recenze Outriders

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze It Takes Two

    Recenze It Takes Two

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Laid-Back Camp -Virtual- Lake Motosu

    Recenze Laid-Back Camp -Virtual- Lake Motosu

    HW Test: herní křeslo Canyon Deimos

    HW Test: herní křeslo Canyon Deimos

  • Videa
    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

  • Preview
    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

  • Speciály
    Herní fotografie: Control

    Herní fotografie: Control

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    20 let herního příslušenství SteelSeries

    20 let herního příslušenství SteelSeries

    Legenda jménem PlayStation 2

    Legenda jménem PlayStation 2

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Přehled HW novinek ze 14. týdne

    Přehled HW novinek ze 14. týdne

    Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

    Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

    Age of Empires IV: Fan Preview stream

    Age of Empires IV: Fan Preview stream

    Filmové Dungeons & Dragons odloženo

    Filmové Dungeons & Dragons odloženo

    Jízdní řád nového obsahu do Ghost Recon Breakpoint

    Jízdní řád nového obsahu do Ghost Recon Breakpoint

    Přehled novinek z Japonska 14. týdne

    Přehled novinek z Japonska 14. týdne

  • Recenze
    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Srovnávací test Mortal Shell: Enhanced Edition

    Recenze Outriders

    Recenze Outriders

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze Monster Hunter Rise

    Recenze It Takes Two

    Recenze It Takes Two

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Paradise Lost

    Recenze Laid-Back Camp -Virtual- Lake Motosu

    Recenze Laid-Back Camp -Virtual- Lake Motosu

    HW Test: herní křeslo Canyon Deimos

    HW Test: herní křeslo Canyon Deimos

  • Videa
    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Nové Call of Duty, Ubisoft a česká lokalizace

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Horizon Zero Dawn zdarma, ovladač pro PS5 VR

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Hra Metro zdarma, ETS 2 v Rusku

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Únik traileru na hru Elden Ring, Epic kupuje Fall Guys

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

  • Preview
    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den čtvrtý: endgame dojmy

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, den druhý: dojmy po dohrání příběhu

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Outriders, noc první: galerie a stručné dojmy

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Monster Hunter Rise

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní Valheim

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

  • Speciály
    Herní fotografie: Control

    Herní fotografie: Control

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Dubnové hry: přehled & anketa

    Březnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Březnové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Čeští vývojáři v zahraničí: Martin Holas

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Japonské hry v 21. století: vývoj a nové výzvy

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Zing Podcast #26: 20 let Xzone

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    Kompletní příběh série Resident Evil, část první

    20 let herního příslušenství SteelSeries

    20 let herního příslušenství SteelSeries

    Legenda jménem PlayStation 2

    Legenda jménem PlayStation 2

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Post Mortem: S.T.A.L.K.E.R.2

Wast autor: Wast
15. 11. 2012
v sekci Blogy čtenářů
0
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Na začátku letošního roku, přesněji koncem dubna, všechny hráče a fanoušky „radioaktivní zóny“ zarmoutila zpráva, která definitivně ukončila spekulace, zda skončí práce na hře S.T.A.L.K.E.R. 2, či nikoliv. Stav vyjasnilo vlastně samo ukrajinské, mateřské, vývojářské studio  GSC Game World tím, že ukončilo svou existenci. A z jeho trosek, tedy spíše prachu a popela, tak jako bájný Fénix, povstalo Vostok Games. To vzápětí oznámilo přípravy na free to play MMO, postkatastrofické hře Survarium. Objevily se i nepotvrzené zprávy, že bývalý šéf GSC GW Sergej Grigorovič prodal práva na S.T.A.L.K.E.R.a 2  společnosti  Bethesda.  Ukrajinské studio vystřelilo do éteru prohlášení, v němž za důvodem ukončení vývoje dvojky není nedostatek finančních zdrojů, obvyklá to výmluva v době světové hospodářské krize, ale i to, že studio nebylo schopno získat práva na další použití značky. Krátce nato, ve vypuštěném, vývojářském deníčku, se nijak netají tím, že konec regulérního druhého dílu byl pro ně srdeční záležitostí. Jak by také ne. Se sérií S.T.A.L.K.E.R. strávili téměř dvanáct let života.

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/Kl812VZv9VI“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

 

„S.T.A.L.K.E.R. 2  je mrtev ať žije nový král Survarium…“, chtělo by se zvolat, ale je to mnohem složitější než by se na první pohled zdálo. Pojďme si společně probrat, důvody které s největší pravděpodobností vedly vývojáře GSC Game World k tomuto nepopulárnímu kroku. To, že se mohou hráči těšit na regulérní druhé pokračování S.T.A.L.K.E.R.a , bylo oznámeno na webu autorů,  dne 13. srpna 2010. Konečný termín  vydání, se předpokládal  v 1. čtvrtletí roku 2013. Hra byla vyvíjena od začátku primárně pro PC, ale časem měla vyjít i pro Xbox 360. Prvotní spekulace o verzi na PS3 se nepotvrdila. Uběhlo šestnáct měsíců  a místo alfa verze hry, došlo k oznámení , že se vývoj S.T.A.L.K.E.R. 2 ruší. Práce na hře studio zastavilo už před několika měsíci a hra uvízla od konce minulého roku na mrtvém bodě.  Jako důvod, proč nemohli dále pracovat na S.T.A.L.K.E.R. 2 uvedli,  že se jim údajně nepodařilo získat značku S.T.A.L.K.E.R. do svého vlastnictví, a to i přes to, že se mělo za to, že ji vlastní právě GSC Game World.

 

O co jsme tedy ve výsledku přišli?

Ve druhém S.T.A.L.K.E.R ovi  jsme měli hrát za postavu Střelce. V příběhu se mohlo pokračovat na jeden z konců Call of Pripyat, kdy se hrdinovi podařilo přežít cestu k evakuačním vrtulníkům, ale také se rýsovala možnost zbrusu nového příběhu. Pravda je, že „stalkerovské“ téma bylo v původní hře Stíny Černobylu, a v obou přídavcích, vyždímáno autory až na holou kost. I když nějaké to pokračování událostí by se v nevypočitatelné zóně jistě našlo. Členové komunity, tedy amatérští pisálci sami, napsali spoustu příběhů ve formě někdy i hodně zajímavých povídek. Očekávaly se jak nové lokace, tak (konečně) i ženské charaktery. Přítomnosti ženských postav v S2 by hru a její hratelnost samo o sobě zajímavě oživilo. Hrát se mělo na jedné obří mapě, kde na nás měla čekat svoboda pohybu, rozhodně ne rozdělené lokace. Vše větší a bohatší. Není tedy divu, že pro S.T.A.L.K.E.R .2,  měl být vyvinut zcela nový engine, s podporou všech dnešních technologií, tedy i  moderní  DirectX 11. Uvažovalo se i portu dvojky na konzole, hra se tak měla objevit na Xboxu 360. Jenže tomu všemu je teď definitivní konec.

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/0X4XkBRp6U0″ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

 

Součastně s oznámením konce prací na regulérním druhém dílu, došlo k oznámení MMOčka Survárium, a tahle zpráva naštěstí mnohé příjemně překvapila. Autoři pro jeho pohon (neméně překvapivě) připravili údajně zcela novou technologii, nazvanou Vostok Engine. Autory zvolená herní linie Survaria se stále zuby nehty drží postapokalyptického konceptu stalkerských her. Tady mne napadá jen jedna možnost GSC GW o připravovaném konci S2 vědělo již dlouho dobu a komunitě hráčů se to buď „bálo“ oznámit, anebo jenom mlžilo a snažilo se získat nějaký ten čas navíc. Vývoj nového enginu pro takovou hru totiž určitě není otázkou pouhých pár měsíců. Takže nějaké přípravy ke hře Survarium, začaly dávno před oznámením totálního konce připravovaného druhého dílu. Konec dvojky oznámili součastně s přípravou nové MMO střílečky. To samo o sobě zafungovalo jako obrovská a co si tu budeme povídat i levná reklama na Survárium.

 

Vostok Games dále tvrdí, že má při vývoji MMO Survárium mnohem volnější ruce protože tvrdí, že do něj zakomponuje dřívější dobré nápady a prvky, které se do tří předešlých S.T.A.L.K.E.R her nedostaly.  Samotní autoři o hře Survarium mluví jako o online verzi STALKERa, která bude hratelná, i proti umělé inteligenci.  V podstatě, by tam měl být jakýsi singeplayer. Každopádně Survarium nabídne neskutečně zajímavý svět totálně bez elektřiny, kde zásoby jídla a vody spadly na úplné minimum. Pohybovat byste se měli po zničených ulicích, v několika devastovaných městech a jejich blízkém okolí. Všechnu tu zkázu způsobila blíže nespecifikovaná katastrofa, a tak není divu, že se vlády ujala anarchie, tedy zavládl jen chaos a bezpráví. Boj o holé přežití je každodenním chlebem hrstky přeživších. Free to play MMO Survarium by mělo vyjít už příští rok.

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/b228SDFXaTA“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

Pozor Survarium není zdaleka jediným želízkem z tzv. S.T.A.L.K.E.R. her, které je momentálně v ohni, rozumějte v přípravě. Na svět se klube i další MMO S.T.A.L.K.E.R. Online od vývojářů z Cybertime System a fantasticky vypadající  CryZone: Sector 23 od studia OWL Game. Což je původní amatérská  modifikace do Crysis, běžící na CryEnginu 3. Mod svou kvalitou přesvědčil vydavatele, a tak se k nám hráčům dostane v podobě samostatně vydané hry!

 

 

Jenže mnohé zkušené hráče, stejně jako mně napadnou nejméně dvě zásadní věci. Zaprvé je možné, že Survárium bude postavené na alfa verzi už hotového torza multiplayeru ze S.T.A.L.K.E.R 2. Přičemž online hra bude jen upravena do podoby MMO. Za druhé do Survária přidají již hotové ingredience, které jim ze S.T.A.L.K.E.R. her prostě shodou okolností vypadly, a nebo se tam prostě nedostaly při osekávání prvních Stínů Černobylu. Každý z nás si pamatuje celý kopec nesplněných vývojářských slibů, jako jízda v autech apod.  Ještě že komunita této úspěšné série je úžasná a zareagovala tvorbou celé řady vynikajících módů, kterým se podařilo chybějící „věci“ úspěšně nahradit. V mnohých případech i S.T.A.L.K.E.R. hry o mnohé prvky obohatit, a tím přispět k jejích už tak výborné hratelnosti. Módy se velkým dílem podílely i na fantastickém úspěchu a  S.T.A.L.K.E.R. se mnohým hráčům zapsal do jejích srdcí. Stejně jako se úspěšně zapsal do historie virtuálních her.

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/b4mYK08o8Nc“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

 

Teď možná každého napadne otázka: co bylo důvodem, že  S.T.A.L.KE.R. a jeho dvě pokračování tak u hráčů zabodovala?

Na fenomenálním úspěchu, těchto dnes už legendárních her, se podílela jejich neuvěřitelná až realistická atmosféra, vládnoucí, na radiací zamořené zóně okolí Černobylské elektrárny. Atmosféra místy tak hustá, že by se dala krájet, u mnohých vyvolala nezapomenutelné vzpomínky na dnes už stařičké RPG Fallout. Výborným nápadem bylo i spojení RPG a FPS, zakomponované  RPG prvky dokázaly hru nesmírně obohatit a přinést do žánru stříleček z prvního pohledu po dlouhé době něco skutečně nového. I když se některé věci jako inventář a spojení FPS a PG objevily i v další ukrajinské hře Boiling Point. Ta ale naštěstí vyšla, i když s hromadou bugů, již o dva roky dříve v roce 2005. Hry jsou navzájem, i přes některé rozdíly „příbuzné“. Je to tím, že obě hry vznikaly téměř paralelně vedle sebe a autoři Boiling Pointu  Deep Shadows se od GSC Game World odtrhli a šli vlastní, velice podobnou cestou. Dnes tento koncept FPR/RPG  široce využívá celá řada her. Jednou z nich je např. úspěšná hitovka Borderlands, přičemž její pokračování,  druhý již též na světě a vede se mu skvěle. V březnu 2007, tedy v době kdy po zhruba sedmiletém vývoji vyšel první S.T.A.L.K.E.R. – Shadow of Chernobyl, to bylo něco zcela revolučního. Pro vydavatele THQ  to byla i přes dlouhou dobu vývoje, fantastická trefa do černého.

 

Na úspěchu hry se nemalou měrou podílel i její příběh, vycházející z hypotetické události, kterou byla druhá, černobylská katastrofa.  Autoři, mistrně použily motivy z knihy bratrů Strugackých „Piknik u cesty“. Zóna plná nebezpečí v podobě smrtících anomálií, nepřátel a mutantů, postavila před hráče obrovskou výzvu. Tady se žádná arkáda typu „zabij, co můžeš, a jdi dál“ prostě nekoná. Velice povedený byl i rozmanitý arzenál zbraní, na většinu kvérů to byl radost pohledět a i účinnost byla rozdílná. Nechybělo i jejich postupné poškozování, či naopak jejich vylepšování. Realizmu bojů prospělo i to, že tu a tam se zbraň prostě zasekla, v horším případě ji bylo nutno dát opravit. Dále tu jak v každém RPG nechyběl hlavní úkol, doplněný mnoha vedlejšími questy. Splnit vše na sto procent byla pořádná výzva. Navíc tu byly, mezi sebou neustále bojující frakce a nechyběli ani smrtelně nebezpeční mutanti. Každá hra nabídla i různé konce, což spolu s mnoha módy vytváří neskutečně veliký prostor pro její znovuhratelnost.

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/pdmcXZsuveU“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

 

Vedle parádního singleplayeru, každá S.T.A.L.K.E.R hra sebou přinesla i neméně povedený multiplayer. Autorům se dařilo laťku her nejen dlouhodobě udržet, ale postupně hry i vylepšovat. V samostatně fungujícím datadisku  S.T.A.L.K.E.R. – Clear Sky,  vhodně zvolili formu prequelu. Zatím i poslední  pokračování, tedy stand alone  sequel  S.T.A.L.K.E.R. – Call of Pripyat, hráče rozhodně  nezklamal. To i přes to, že třetí návrat do radioaktivitou zamořené zóny, si s sebou přinesl mnohá úskalí, kterým čelí každé pokračování. Tady musím poznamenat, že i první S.T.A.L.K.E.R ., byl dost zamořen bugy a dostalo se mu množství záplat (patchů). Hned první záplata opravovala 68 chyb, z nichž některé byly pro jeho hratelnost docela podstatné.

Pustit se do vývoje tak náročné hry jako je  S.T.A.L.K.E.R. – Shadow of Chernobyl (původní název hry byl STALKER: Oblivion Lost) chtělo od studia GSC čítajícího pouhých 25 lidí hodně odříkání a samozřejmě i odvahy. Nadaní Kyjevané za sebou v té době měli úspěšnou strategickou sérii Cossacks a jednu průměrnou FPSku Codename: Outbreak.

 

Následných sedm let vývoje přineslo pro vývojáře celou horu problémů, jež museli zdolat. Autorům se je podařilo překonat i za cenu celé řady obětí, jako např. právě zde už zmiňované osekání hry. Naštěstí pro hráče tam toho zůstalo ještě dost. Ukrajincům se postupně dařilo vylepšovat nejen vlastní engin X-Ray (jeho verze 1.6 v Call of Pripyat podporuje už i modernější DirectX 11), jenž měl obrovský vliv na celkový běh hry. Změnám se dostalo i grafice, poznat je to na texturách, celkovém osvětlení a stínech hry, výrazně zapracovali i na šikovném inventáři. Vylepšeno bylo spousty dalších, neméně důležitých věcí, což byl určitě správný krok v sérii směrem dopředu. Jenže …

 

 

<iframe width=“560″ height=“315″ src=“http://www.youtube.com/embed/xqh-gfunFYI“ frameborder=“0″ allowfullscreen></iframe>

 

 

Podvědomě se každému fanouškovi hry nabízí ještě jedna zásadní otázka:

Byli by autoři schopni dát do regulérního druhého dílu ještě vůbec něco nového?

Odpověď je mnohem těžší, než se na první pohled zdá, a tak nám nezbývá než si trochu zavěštit. Možná by tam byla nová lokace snad konečně v nějakém větším městě. Nefalšovaný městský boj o přežití by hru jistě hodně obohatil, a s sebou přinesl i nové taktické prvky, které by výrazně ovlivnily jeho hratelnost. Možná by to pro hráče byla i další obtížná výzva. Určitě by se ve dvojce objevilo spoustu nových hrůzostrašných nepřátel a i zbraňový arzenál hry by se dočkal celé řady nových modernějších kousků. Možná, že časově by byla dvojka koncipována do mnohem vzdálenější budoucnosti. Kdo ví?  Série S.T.A.L.K.E.R.  má v herním světě neskutečně silné jméno, a tak je velice pravděpodobné, že se s ní ještě setkáme. A to jak v onlinovce  S.T.A.L.K.E.R. Online, tak i ve famózně  vypadající  FPSce CryZone: Sector 23. Držme všichni palce, ať se jim to podaří.

Předchozí článek

Assassin’s Creed: Liberation – když žena opustí kuchyni

Další článek

F1 Race Stars – motokáry s vůní formulí

Související články

Přehled HW novinek ze 14. týdne
Novinky

Přehled HW novinek ze 14. týdne

před 3 hodinami
Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga
Novinky

Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

před 4 hodinami
Age of Empires IV: Fan Preview stream
Novinky

Age of Empires IV: Fan Preview stream

před 5 hodinami
Další článek
F1 Race Stars - motokáry s vůní formulí 922 f1 race stars wallpaper preview by jumping genet d5j0uvx

F1 Race Stars - motokáry s vůní formulí

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

      Hitman 3 zdarma, Divoký hon v seriálu Zaklínač

      4. 4. 2021
      cyberpunk 2077

      Digital Foundry si posvítilo na nový patch pro Cyberpunk 2077

      7. 4. 2021
      Recenze Outriders

      Recenze Outriders

      5. 4. 2021
      OpenTTD

      Legendární OpenTTD je zdarma dostupný na Steamu

      5. 4. 2021
      Recenze Outriders

      Recenze Outriders

      85
      cyberpunk 2077

      Digital Foundry si posvítilo na nový patch pro Cyberpunk 2077

      48
      Naughty Dog údajně pracuje na remake TLOU1 pro PS5

      Naughty Dog údajně pracuje na remake TLOU1 pro PS5

      44
      Na Steamu možná budou ceny v korunách

      Na Steamu možná budou ceny v korunách

      28
      Přehled HW novinek ze 14. týdne

      Přehled HW novinek ze 14. týdne

      10. 4. 2021
      Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

      Staňte se kovářem ve hře Anvil Saga

      10. 4. 2021
      Age of Empires IV: Fan Preview stream

      Age of Empires IV: Fan Preview stream

      10. 4. 2021
      Filmové Dungeons & Dragons odloženo

      Filmové Dungeons & Dragons odloženo

      10. 4. 2021

      Nejnovější komentáře

      • millan: Zombie Army 4: Dead War přináší next-gen upgrade
      • Martin Šabák: Naughty Dog údajně pracuje na remake TLOU1 pro PS5
      • Martin Šabák: The Day Before: 13 minut nových záběrů z hraní
      • Frezen: Age of Empires IV: Fan Preview stream
      • Martin Šabák: The Day Before: 13 minut nových záběrů z hraní
      • martin: Hideo Kodžima údajně jedná s Microsoftem
      Post-apokalyptické vaření dorazí do Cooking Simulator

      Post-apokalyptické vaření dorazí do Cooking Simulator

      5. 4. 2021
      Oznámeno datum vydání Super Meat Boy Forever na další platformy

      Oznámeno datum vydání Super Meat Boy Forever na další platformy

      9. 4. 2021
      Crash Bandicoot 4

      Crash Bandicoot 4: It’s About Time vyžaduje na PC připojení k internetu

      5. 4. 2021
      Představení hratelnosti střílečky Turbo Overkill

      Představení hratelnosti střílečky Turbo Overkill

      8. 4. 2021
      GTA V se vrací do Xbox Game Pass

      GTA V se vrací do Xbox Game Pass

      6. 4. 2021
      Kupte si výhodný jarní VR bundle

      Kupte si výhodný jarní VR bundle

      8. 4. 2021
      Arma 3

      Arma 3 nás v novém DLC vezme do Vietnamu

      7. 4. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář