ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

  • Preview
    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

  • Speciály
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle čtenářů

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Yakuza: Like a Dragon

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Recenze Devil May Cry 5: Special Edition

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Beyond Blue

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Nioh 2 DLC 2 & 3

    Recenze Haven

    Recenze Haven

  • Videa
    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Nová oblast v Cyberpunku, konec prodeje PS4

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Další neoficiální PS5 kryty, údajné koncepty z Elden Ring

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Video: Recenze Demon’s Souls

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Sony stáhla C77 z PS Store, Steam láme rekordy

    Zing Podcast #21: hry roku

    Zing Podcast #21: hry roku

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Souhrn recenzí na Cyberpunk 2077, nálož her zdarma

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Zing Podcast #20: Hodnotíme Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

    Hry z PS2 na Xboxu, čas spuštění Cyberpunk 2077

  • Preview
    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Ghost of Tsushima: Legends

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Dojmy z hraní Baldur’s Gate 3

    Rozšíření pro Cyberpunk budou odhaleny poměrně brzy

    Preview Cyberpunk 2077

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Dojmy z hraní Call of Duty: Black Ops Cold War

    Obrázky ze Scarlet Nexus a start Captaina Tsubasy

    Vývojáři o Scarlet Nexus a gameplay ukázky

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

    Galerie a první dojmy: Marvel’s Avengers

  • Speciály
    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Ohlédnutí za 20 lety série Hitman

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Výsledky hlasování čtenářů o nejočekávanější hře roku 2021

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Zing Podcast #22: Nejočekávanější hry

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Videoherní rok 2020: čísla a trendy

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jan Urbančík

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Jakub Žežule

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Pritula

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Ondřej Partl

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle Zingu: Martin Zavřel

    Nejočekávanější hry roku 2021 podle čtenářů

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Destiny 2 – dojmy ze singleplayeru Bety na PC

silenyhrac autor: silenyhrac
1. 9. 2017
v sekci Blogy čtenářů
0
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Úvodní singleplayerovou misi bych popsal jako „Call of Duty shooter“ na lehkou obtížnost.

 

Hráč je vržen do neutuchající válečné vřavy napěchované efekty a protivníky. Stále zde něco vybuchuje, střílí, hoří, protivníci při zásahu blikají a střelba způsobuje blýskání jako za bouřky (tedy nonstop nápor nejen pro oči, ale i uši). K tomu se přidává extrémní počasí s deštěm, větrem nebo alespoň potemnělou oblohou. Hra střídá koridory s prostranstvími, obojí osazené hloučky protivníků. Do toho mohou z nebe donekonečna „pršet“ invazivní výsadkové koule chrlící na totéž místo stále nové skupinky nepřátel.

 

Interiéry bývají samy o sobě tmavé, avšak patřičně nasvícené a pestrobarevně vymalované. Jejich design je striktně koridorový. Hledání alternativních cest se tedy nekoná (občasné odbočky vedoucí do prázdných místností pouze navozují dojem otevřenosti). Stejně tak se nekoná hledání sebratelných předmětů – k sesbírání je pouze to, co vypadne z nepřátel a tím byla v Betě munice.

 

Herní prostředí slouží čistě coby kulisa. Je neinteraktivní, bez možnosti s čímkoli pohnout, cokoli zničit.

 

Obtížnost úvodní mise je nízká. Jelikož hra neumožňuje volbu obtížnosti, defenzivní hráč (nevrhající se vprostřed nepřátel) mohl v Betě i bez používání útočné či obranné superschopnosti zemřít spíše zvědavostí (pádem do hlubiny), nežli rukou protivníka. A pokud přesto zemře, není za to nikterak penalizován a pokračuje z místa svého skonu (ale tak je tomu nejspíš jen v této misi, neb zde není bossfight).

Z druhé strany, hráči je přidělena již vylevelovaná postava, tedy s vytuněnými zbraněmi, brněním a superschopnostmi. Autoři tím chtějí navnadit na hratelnost, ke které se hráč bude muset skrze levelování dalšími misemi dopracovat.

 

—–

 

Úvodní mise byla hratelnostně slabá, ovšem, lze-li usuzovat z coopu Bety (ten jsem si nestihl zahrát), mohlo by se v singleplayeru objevit následující:

 

Hráč se v průběhu kampaně dostane do otevřeného světa návštěvou Země (Evropy), planetky Nessus (dostupná v coopu Bety), měsíce Jupitera, měsíce Saturnu…

 

Otevřené prostory jsou výrazně vertikálně členěné a často je odděluje smrtonosná propast či kyselinová řeka. Ke slovu se tak dostává jetpack a plošinkové skákání.

 

Množství nepřátel i jejich typů vzroste, čímž se zvýší i množství strategií útoků vedených jimi proti hráči (například se dovedou zneviditelňovat a přitom pohotově měnit polohu) plus přibudou bossové, čímž tedy vzroste obtížnost.

 

Loot v podobě výstroje a výzbroje bude „padat“ asi nejen z bossů, ale i z truhlic, přičemž nalézt jedno či druhé může být ve výrazně členitém terénu výzvou.

 

Snad se v kampani objeví i hádanky vyžadující interakci s prostředím.

 

—–

 

K hratelnosti:

 

Pohyb i střelba jsou přesné, pocit z nich je tedy dobrý (střelba nepostrádá zpětný ráz, je zde odstupňované poškození dle toho, zda se míří od pasu, skrz mířidla, do těla, hlavy, do „batohu“ protivníka….), nicméně na preciznost při míření se nehraje. Na to je záměrný kříž příliš velký a část nepřátel příliš baculatá (aby se každý trefil). Sic je to částečně kompenzováno jejich malými hlavami (aby se každý netrefil), jenže ve výsledku mi tahle disproporce zhoršuje dojem z už tak neohrabaných nepřátel (kvůli tomu se mi nelíbí ani vzezření hlavního záporáka). Protivníkům nepřidá ani nošení objemných explozivních nádrží na zádech a počáteční tendence nechat se zaskočit ve skupince zabírající většinu obrazovky (byť je to asi schválně nachystané pro použití granátu či superschopnosti).

 

V kontrastu k uvedenému, jiným typem nepřítele je štíhlá a hbitá, byť „křehká“, snipernice, která se v případě ohrožení pohotově kryje.

 

Značných rozměrů nabyly i modely zbraní a celé mi to přišlo přehledné až při nastavení maximální šíře zorného pole (105 stupňů) … prostě, Destiny 2 je velká hra na velké obrazovky sledované z několika metrů.

 

Střílení běžných protivníků trvá přiměřeně dlouho. Sniperkou či brokovnicí je lze odpravit i na „první dobrou“, ostatními zbraněmi pak ustřílet řádově v sekundách.

 

Využívání útočné superschopnosti mi přišlo jako dobrovolně zvolené dávkování uspokojujícího pocitu „teď ji zapnu a po dobu působnosti budu lítat bojištěm a coby nesmrtelný rozdávat polibky smrti“. Jenže úvodní mise byla snadná a kvůli tomu působily superschopnosti nadbytečně (dále ve hře se jistě stanou nepostradatelnými). Každopádně, díky superschopnostem se střílečka chtě nechtě přesouvá od vzdáleného střílení zpoza krytu k pobíhání bez krytí mezi nepřáteli.

 

Samotný pohyb hráče není, jak je dnes zvykem, spjat pouze se zemí, ale díky jetpacku (dost možná různě ovládaném v závislosti na zvolené třídě / podtřídě hráče) využívá i třetí („vzdušný“) rozměr. Víc k němu napsat nemohu – nestihl jsem vyzkoušet, jak funguje coby vznášedlo, do jaké míry při jeho používání působí gravitace, jak je to s dopadem na zem…

 

—–

 

Ostatní:

 

Optimalizace – dobrá:

Na letitém PC jsem hrál ve Full HD, což je nativní rozlišení mého LCD (jinak hra vypadá neostře), s grafickými efekty nastavenými převážně na low. Hra vykazovala průměrný framerate 40 fps, ve scénách s mnoha vizuálními efekty a nepřáteli padala k 20 fps.

 

Možnosti nastavení grafiky a ovládání – výborné:

Hráč může nastavit, na co si jen vzpomene (zobrazení FPS v průběhu hry, šířku zorného pole, akceleraci myši, chování kláves pro běh a míření…).

 

Univerzum – asi výborné (mi ale nesedlo):

Při FPS ingame pohledu to na mě působí atmosféricky (ponuré interiéry i exteriéry úvodní mise, exotika povrchu planetky Nessus), prostředí tak vypadá jako z akčního scifi thrilleru, ovšem v neherních videích a při aktivovaných útočných superschopnostech (jenž mění FPSku na TPSku) mi přišlo, že sleduji kreslené Marvelové či DC komiksy.

 

—–

 

Zajímavost:

 

V průběhu singleplayerové mise nastává okamžik, kdy hráč musí kvůli postupu dál přečkat na otevřeném prostranství tři vlny nepřátel přilétajících v invazivních koulích. Přitom se po jeho boku objeví dva neznámí spoluhráči. Jak je to celé udělané? Myslím, že před vstupem na prostranství začne hra hledat nějakou existující vzdálenou instanci obsazenou jedním nebo dvěma spoluhráči, do které následně hráče připojí. Pokud takovou instanci nenalezne, založí pro hráče novou a v tomto případě je pravděpodobné, že než ji stihne opustit, přidají se k němu jeden či dva noví spoluhráči. Z toho vyplývá, že hráč sdílí se spoluhráči z pro sebe povinných tří nepřátelských vln třeba jen první dvě, protože, co je pro hráče druhou vlnou, může být pro spoluhráče vlnou třetí (pokud zde byli před hráčem) a proto po druhé hráčově vlně mají splněno a pokračují dál, kdežto hráč musí ještě dodělat vlnu třetí. Poznámka: Taky by to nemuseli být cizí hráči, ale počítačem řízená AI, ale vsázím na hráče skutečné.

Předchozí článek

Přídavek Middle-earth: Shadow of War zvěčňuje zemřelého vývojáře

Další článek

Ředitel Obsidianu by se chtěl vrátit k Alpha Protocolu

Související články

The Medium v hrané upoutávce
Novinky

The Medium v hrané upoutávce

před 59 minutami
Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie
Recenze

Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

před 3 hodinami
Outriders představují výhody PC verze
Novinky

Outriders představují výhody PC verze

před 5 hodinami
Další článek
Destiny 2 - dojmy ze singleplayeru Bety na PC 37819 alpha protocol

Ředitel Obsidianu by se chtěl vrátit k Alpha Protocolu

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      9. 1. 2021
      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      Hvězdné války zdarma na Epic Games Store

      14. 1. 2021
      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      Objednávky konzole PS5 ve stylu PS2 zrušeny kvůli výhrůžkám

      11. 1. 2021
      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      Vyzvedněte si Little Nightmares zdarma

      13. 1. 2021
      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      Spoluzakladatel CD Projektu vysvětluje stav Cyberpunku 2077 na PS4 a Xbox One

      87
      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      Nalezena rozpracovaná oblast za hranicí mapy Cyberpunku 2077

      63
      Zmatek v grafickách kartách Nvidie, nové Radeony mají zpoždění a co nás čeká na CES 2021?

      Zmatek v grafickách kartách Nvidie, nové Radeony mají zpoždění a co nás čeká na CES 2021?

      41
      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      Budeme hrát v GTA VI za ženu?

      39
      The Medium v hrané upoutávce

      The Medium v hrané upoutávce

      15. 1. 2021
      Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

      Recenze knihy Assassin’s Creed – 2 500 let historie

      15. 1. 2021
      Outriders představují výhody PC verze

      Outriders představují výhody PC verze

      15. 1. 2021
      Adrenalinové Riders Republic odloženo

      Adrenalinové Riders Republic odloženo

      15. 1. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Pan.Cisar: Došlo k oživení značky Lucasfilm Games
      • Pan.Cisar: Dva obchody uveřejnily možné datum vydání Mass Effect Legendary Edition
      • Martin Zavřel: Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony
      • AsuraCzech: Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony
      • Martin Zavřel: Genshin Impact nabídne víkendový event Hypostatic Symphony
      • Mike86: Bohemia Interactive uveřejnila výsledky za rok 2020
      Nejstahovanější hry roku 2020 na PlayStationu

      Nejstahovanější hry roku 2020 na PlayStationu

      14. 1. 2021
      Build & Discover: America – strategie založená na historii Ameriky

      Build & Discover: America – strategie založená na historii Ameriky

      14. 1. 2021
      Zrušena oficiální stránka pro Killzone

      Zrušena oficiální stránka pro Killzone

      10. 1. 2021
      New Pokémon Snap už v dubnu

      New Pokémon Snap už v dubnu

      15. 1. 2021
      Rok 2020 na Steamu v číslech

      Rok 2020 na Steamu v číslech

      14. 1. 2021
      Hangar 13 údajně pracuje na sci-fi hře

      Hangar 13 údajně pracuje na sci-fi hře

      13. 1. 2021
      Sony na CES 2021 oznámila časová okna pro vydání několika titulů

      Sony na CES 2021 oznámila časová okna pro vydání několika titulů

      12. 1. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2020 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář