ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

    Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

    Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

    Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

    Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

    Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

    Ohlášen Nintendo Direct Mini

    Ohlášen Nintendo Direct Mini

    Skull and Bones ohodnoceno komisí ESRB

    Skull and Bones ohodnoceno komisí ESRB

    Nejvýdělečnější hry na Steamu z 25. týdne

    Nejvýdělečnější hry na Steamu z 25. týdne

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

    Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

    Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

    Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

    Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

    Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

    Ohlášen Nintendo Direct Mini

    Ohlášen Nintendo Direct Mini

    Skull and Bones ohodnoceno komisí ESRB

    Skull and Bones ohodnoceno komisí ESRB

    Nejvýdělečnější hry na Steamu z 25. týdne

    Nejvýdělečnější hry na Steamu z 25. týdne

  • Recenze
    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Fire Emblem Warriors: Three Hopes – hra o trůny

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze Starship Troopers: Terran Command – jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze The Elders Scrolls Online: High Isle

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze Mario Strikers: Battle League

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Recenze hororu The Quarry – mezi filmem a hrou

    Citizen Sleeper má datum vydání, dorazí rovnou do Game Passu

    Recenze Citizen Sleeper – kvalitní literatura a zábavná deskovka

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

    Recenze Sniper Elite 5 – sázka na jistotu

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour – důvod k návratu?

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Fire Emblem Warriors: Three Hopes

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní Space Punks open bety

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní sci-fi hororu Ripout

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní Diablo Immortal

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní The Quarry

    Dojmy z hraní V Rising

    Dojmy z hraní V Rising

  • Speciály
    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

    game access 22

    Game Access 22 – dojmy z her

    Game Access 22 – Reportáž

    Game Access 22 – Reportáž

    Květnové hry: přehled & anketa

    Květnové hry: přehled & anketa

    Dubnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Dubnové ohlédnutí redakce

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    10 tipů k Horizon Forbidden West: Nejlepší zbraně i nastavení obtížnosti

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

    Bolest mozku, pak radost. Tvorba puzzle her je jako hraní, říká vývojář

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Destiny 2 – dojmy ze singleplayeru Bety na PC

silenyhrac autor: silenyhrac
1. 9. 2017
v sekci Blogy čtenářů
0
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Úvodní singleplayerovou misi bych popsal jako „Call of Duty shooter“ na lehkou obtížnost.

 

Hráč je vržen do neutuchající válečné vřavy napěchované efekty a protivníky. Stále zde něco vybuchuje, střílí, hoří, protivníci při zásahu blikají a střelba způsobuje blýskání jako za bouřky (tedy nonstop nápor nejen pro oči, ale i uši). K tomu se přidává extrémní počasí s deštěm, větrem nebo alespoň potemnělou oblohou. Hra střídá koridory s prostranstvími, obojí osazené hloučky protivníků. Do toho mohou z nebe donekonečna „pršet“ invazivní výsadkové koule chrlící na totéž místo stále nové skupinky nepřátel.

 

Interiéry bývají samy o sobě tmavé, avšak patřičně nasvícené a pestrobarevně vymalované. Jejich design je striktně koridorový. Hledání alternativních cest se tedy nekoná (občasné odbočky vedoucí do prázdných místností pouze navozují dojem otevřenosti). Stejně tak se nekoná hledání sebratelných předmětů – k sesbírání je pouze to, co vypadne z nepřátel a tím byla v Betě munice.

 

Herní prostředí slouží čistě coby kulisa. Je neinteraktivní, bez možnosti s čímkoli pohnout, cokoli zničit.

 

Obtížnost úvodní mise je nízká. Jelikož hra neumožňuje volbu obtížnosti, defenzivní hráč (nevrhající se vprostřed nepřátel) mohl v Betě i bez používání útočné či obranné superschopnosti zemřít spíše zvědavostí (pádem do hlubiny), nežli rukou protivníka. A pokud přesto zemře, není za to nikterak penalizován a pokračuje z místa svého skonu (ale tak je tomu nejspíš jen v této misi, neb zde není bossfight).

Z druhé strany, hráči je přidělena již vylevelovaná postava, tedy s vytuněnými zbraněmi, brněním a superschopnostmi. Autoři tím chtějí navnadit na hratelnost, ke které se hráč bude muset skrze levelování dalšími misemi dopracovat.

 

—–

 

Úvodní mise byla hratelnostně slabá, ovšem, lze-li usuzovat z coopu Bety (ten jsem si nestihl zahrát), mohlo by se v singleplayeru objevit následující:

 

Hráč se v průběhu kampaně dostane do otevřeného světa návštěvou Země (Evropy), planetky Nessus (dostupná v coopu Bety), měsíce Jupitera, měsíce Saturnu…

 

Otevřené prostory jsou výrazně vertikálně členěné a často je odděluje smrtonosná propast či kyselinová řeka. Ke slovu se tak dostává jetpack a plošinkové skákání.

 

Množství nepřátel i jejich typů vzroste, čímž se zvýší i množství strategií útoků vedených jimi proti hráči (například se dovedou zneviditelňovat a přitom pohotově měnit polohu) plus přibudou bossové, čímž tedy vzroste obtížnost.

 

Loot v podobě výstroje a výzbroje bude „padat“ asi nejen z bossů, ale i z truhlic, přičemž nalézt jedno či druhé může být ve výrazně členitém terénu výzvou.

 

Snad se v kampani objeví i hádanky vyžadující interakci s prostředím.

 

—–

 

K hratelnosti:

 

Pohyb i střelba jsou přesné, pocit z nich je tedy dobrý (střelba nepostrádá zpětný ráz, je zde odstupňované poškození dle toho, zda se míří od pasu, skrz mířidla, do těla, hlavy, do „batohu“ protivníka….), nicméně na preciznost při míření se nehraje. Na to je záměrný kříž příliš velký a část nepřátel příliš baculatá (aby se každý trefil). Sic je to částečně kompenzováno jejich malými hlavami (aby se každý netrefil), jenže ve výsledku mi tahle disproporce zhoršuje dojem z už tak neohrabaných nepřátel (kvůli tomu se mi nelíbí ani vzezření hlavního záporáka). Protivníkům nepřidá ani nošení objemných explozivních nádrží na zádech a počáteční tendence nechat se zaskočit ve skupince zabírající většinu obrazovky (byť je to asi schválně nachystané pro použití granátu či superschopnosti).

 

V kontrastu k uvedenému, jiným typem nepřítele je štíhlá a hbitá, byť „křehká“, snipernice, která se v případě ohrožení pohotově kryje.

 

Značných rozměrů nabyly i modely zbraní a celé mi to přišlo přehledné až při nastavení maximální šíře zorného pole (105 stupňů) … prostě, Destiny 2 je velká hra na velké obrazovky sledované z několika metrů.

 

Střílení běžných protivníků trvá přiměřeně dlouho. Sniperkou či brokovnicí je lze odpravit i na „první dobrou“, ostatními zbraněmi pak ustřílet řádově v sekundách.

 

Využívání útočné superschopnosti mi přišlo jako dobrovolně zvolené dávkování uspokojujícího pocitu „teď ji zapnu a po dobu působnosti budu lítat bojištěm a coby nesmrtelný rozdávat polibky smrti“. Jenže úvodní mise byla snadná a kvůli tomu působily superschopnosti nadbytečně (dále ve hře se jistě stanou nepostradatelnými). Každopádně, díky superschopnostem se střílečka chtě nechtě přesouvá od vzdáleného střílení zpoza krytu k pobíhání bez krytí mezi nepřáteli.

 

Samotný pohyb hráče není, jak je dnes zvykem, spjat pouze se zemí, ale díky jetpacku (dost možná různě ovládaném v závislosti na zvolené třídě / podtřídě hráče) využívá i třetí („vzdušný“) rozměr. Víc k němu napsat nemohu – nestihl jsem vyzkoušet, jak funguje coby vznášedlo, do jaké míry při jeho používání působí gravitace, jak je to s dopadem na zem…

 

—–

 

Ostatní:

 

Optimalizace – dobrá:

Na letitém PC jsem hrál ve Full HD, což je nativní rozlišení mého LCD (jinak hra vypadá neostře), s grafickými efekty nastavenými převážně na low. Hra vykazovala průměrný framerate 40 fps, ve scénách s mnoha vizuálními efekty a nepřáteli padala k 20 fps.

 

Možnosti nastavení grafiky a ovládání – výborné:

Hráč může nastavit, na co si jen vzpomene (zobrazení FPS v průběhu hry, šířku zorného pole, akceleraci myši, chování kláves pro běh a míření…).

 

Univerzum – asi výborné (mi ale nesedlo):

Při FPS ingame pohledu to na mě působí atmosféricky (ponuré interiéry i exteriéry úvodní mise, exotika povrchu planetky Nessus), prostředí tak vypadá jako z akčního scifi thrilleru, ovšem v neherních videích a při aktivovaných útočných superschopnostech (jenž mění FPSku na TPSku) mi přišlo, že sleduji kreslené Marvelové či DC komiksy.

 

—–

 

Zajímavost:

 

V průběhu singleplayerové mise nastává okamžik, kdy hráč musí kvůli postupu dál přečkat na otevřeném prostranství tři vlny nepřátel přilétajících v invazivních koulích. Přitom se po jeho boku objeví dva neznámí spoluhráči. Jak je to celé udělané? Myslím, že před vstupem na prostranství začne hra hledat nějakou existující vzdálenou instanci obsazenou jedním nebo dvěma spoluhráči, do které následně hráče připojí. Pokud takovou instanci nenalezne, založí pro hráče novou a v tomto případě je pravděpodobné, že než ji stihne opustit, přidají se k němu jeden či dva noví spoluhráči. Z toho vyplývá, že hráč sdílí se spoluhráči z pro sebe povinných tří nepřátelských vln třeba jen první dvě, protože, co je pro hráče druhou vlnou, může být pro spoluhráče vlnou třetí (pokud zde byli před hráčem) a proto po druhé hráčově vlně mají splněno a pokračují dál, kdežto hráč musí ještě dodělat vlnu třetí. Poznámka: Taky by to nemuseli být cizí hráči, ale počítačem řízená AI, ale vsázím na hráče skutečné.

Předchozí článek

Přídavek Middle-earth: Shadow of War zvěčňuje zemřelého vývojáře

Další článek

Ředitel Obsidianu by se chtěl vrátit k Alpha Protocolu

Související články

Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému
Novinky

Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

před 11 minutami
Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění
Novinky

Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

před 2 hodinami
Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu
Novinky

Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

před 4 hodinami
Další článek
Ředitel Obsidianu by se chtěl vrátit k Alpha Protocolu 37819 alpha protocol

Ředitel Obsidianu by se chtěl vrátit k Alpha Protocolu

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Epic rozdává dvě hry

      Epic rozdává dvě hry

      23. 6. 2022
      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      Steam oznámil datum konání letního výprodeje

      21. 6. 2022
      Unikla červencová nabídka PS Plus

      Unikla červencová nabídka PS Plus

      26. 6. 2022
      Na Steamu odstartoval letní výprodej

      Na Steamu odstartoval letní výprodej

      24. 6. 2022
      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      Nové PlayStation Plus dorazilo i k nám

      33
      A Plague Tale: Requiem

      A Plague Tale: Requiem se pochlubilo datem vydání a novou ukázkou z hraní

      11
      17minutový sestřih z hraní akce Atomic Heart

      17minutový sestřih z hraní akce Atomic Heart

      8
      Unikla červencová nabídka PS Plus

      Unikla červencová nabídka PS Plus

      8
      Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

      Tvůrci Dyson Sphere Program odhalují myšlenku soubojového systému

      27. 6. 2022
      Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

      Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění

      27. 6. 2022
      Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

      Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu

      27. 6. 2022
      Ohlášen Nintendo Direct Mini

      Ohlášen Nintendo Direct Mini

      27. 6. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Frezen: Dokument o historii Xboxu získal několik prestižních ocenění
      • Juraj Jaanosheek: Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu
      • Johan: Unikla červencová nabídka PS Plus
      • Stargat3: Retro střílečka HROT dostala kompletní druhou epizodu
      • Geralt z Rivie: Skull and Bones ohodnoceno komisí ESRB
      • 45812158: Skull and Bones by se mělo znovu představit v červenci
      Ohlášen Nintendo Direct Mini

      Ohlášen Nintendo Direct Mini

      27. 6. 2022
      Přehled HW novinek z 20. týdne

      Přehled HW novinek z 25. týdne

      25. 6. 2022
      17minutový sestřih z hraní akce Atomic Heart

      17minutový sestřih z hraní akce Atomic Heart

      25. 6. 2022
      Skull and Bones by se mělo znovu představit v červenci

      Skull and Bones by se mělo znovu představit v červenci

      25. 6. 2022
      Football Manager 2022 slaví milión

      Football Manager 2022 slaví milión

      27. 6. 2022
      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      Nový patch pro Stardew Valley se zaměří na moddery

      25. 6. 2022
      Nový Skate by se mohl pořádně představit v červenci

      Nový Skate by se mohl pořádně představit v červenci

      22. 6. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář