Já si pamatuji v Mount and Blade bug, kdy jsem zapadl do textury při dobívání opevnění. Ale uklidnil jsem se, když jsme pevnost dokázali obhájit, ale bylo to trochu trapné, že šíp nepřítele se do mě trefil a vlastně přeletěl jako nehmotná věc přes zeď a já v úzkém prostoru měl obraz natočený jen na postavu... Už jsem myslel, že tam umřu. 😀
No a největší poblém je stereotyp, to je snad automatika u každé nové hry. Ale, tak nic nemůže být nejlepší a vše má své mouchy.
@WoLf-Cz wrote:
@JakER wrote:
@WoLf-Cz wrote:
Nejednalo se přímo o kiks, ale když jsem recenzoval poslední Red Faction, měl jsem chuť toho vola co dělal level design hodit oknem. V poslední misi tam snad bylo milion potvor a v zásobníku jen 160 nábojů. No nakonec se ukázal zbabělý úprk celým levelem jako nejjednodušší, ale i tak jsem 4x málem rozmlátil stůl. Lituju ty lidi, co jsem zrovna měl na Skypu.
To není moc kisk. Vždyť jsi hrál Metro tak víš jak je to s náboji tam. To neni kiks, to je záměr.
Metro mě minulo, víš jak to mám s podobnými hrami. Ale zde to bylo dotaženo až do úplné absurdity. Tohle nebylo možné nikdy vystřílet.
No zítra se chystám dohrát RFA na Insane tak uvidíme 😀
já to dohrál na hard a za celou hru se mi nepodařila vyplýtvat všechna munice a to jsem střílel ostošest, páč těch krabic s olovem bylo na každém kroku snad deset, stačí se rozhlížet po okolí 😎 btw v metru mě to jednou donutilo opakovat level, ale to byla moje chyba :lala:
@Flak88! wrote:
já to dohrál na hard a za celou hru se mi nepodařila vyplýtvat všechna munice a to jsem střílel ostošest, páč těch krabic s olovem bylo na každém kroku snad deset, stačí se rozhlížet po okolí 😎 btw v metru mě to jednou donutilo opakovat level, ale to byla moje chyba :lala:
Je to zřejmě o herní stylu. Nejsem zase tak protřelý ve střílení, tak možná proto to tak rychle mizelo.
Tak jestli chcete zažít fakt extrém, tak zkuste Big Rigs: Over the Road Racing. Nebudu nic vysvětlovat, radši se na to koukněte sami.
[youtube:3dakr2o9] http://www.youtube.com/watch?v=7f3HDsgLV68[/youtube:3dakr2o9].
Ten truck ve skutečnosti projížděl baráky a mostem násilnou formou. Bohužel programátoři nedokázali udělat model poškození tak jen projíždí texturami. 😀
Hra obsahuje moc násilí vůči budovám a proto jsme tomu učinili přítrž! Vaši vyvojáři. 😀
Nejvíc mě štve když je výborná hra, ale já MUSÍM ovládat více postav :angry:
Teď sem si vzpomněl na jeden svinský kiks. Hrál jsem Posla smrti (první díl) a během hraní jsem využíval jen jeden ukládací slot. Osudová chyba. Ze starého dolu se dá dostat tak, že pomocí revolveru ustřelíte zámek na dveřích. Pokud ale dveře předem důkladně neprozkoumáte, tak se Gordon poprvé netrefí. Pak už máte jen jeden náboj, který ale potřebujete na zabití vlka venku. A já si hru navíc po vyplýtvání druhého náboje ještě uložil a tím sem se dostal do slepé uličky, ze které nebylo návratu. Takže sem musel hrát hru zase od začátku. Mohl sem si za to i trochu sám, ale i takové situace by se podle mě neměly stávat. Od té doby využívám ve hrách alespoň tři ukládací sloty. :lala:
zato já jich používám co nejvíc to jde, když je pak po dohrání stejně smažu... 😎
Aktuálně mě neuvěřitelně se*ou 2 nové sci-fi zbraně pro Soldiera do Team Fortress 2, resp. jen jedna z nich, paprskomet. Nejenom, že je neuvěřitelně overpowered, ale ještě to kazí jedinečnou atmosféru hry a hraje s tím snad každý, protože jim to přijde prostě cool a super, pak už ale nemyslí na to, jaký může mít následek, když 3/4 týmu obsadí Soldieři.
Když ale zapátrám v historii, dodnes nezapomenu na fatální bug ve S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky, kdy mi hra kousek před koncem vždycky spadla poté, co jsem šel do jedné klíčové oblasti. Jinou cestou se do té oblasti dostat nedalo, musel jsem tam v rámci příběhového úkolu, ale prostě ne, vlezl jsem na cestu, začala nabíhat hra, pak jsem v té lokaci udělal pár kroků a ejhle, chybová hláška a následný pád hry. Ať jsem to zkoušel tisíckrát, výsledek byl vždycky stejný. Patch samozřejmě pomoct nemohl, GSC to dřív řešilo neuvěřitelně zoufalým a dost amatérským a trapným způsobem, že savy z předešlé verze nefungovaly po aplikaci nového patche. Nakonec jsem to musel udělat tak, že jsem poprosil kámoše, aby mi poslal svůj save z té lokace, a z toho jsem následně pokračoval
Mě nejvíce vadí milion scriptů v některých hrách 😀
Někdy mě taky s*rou checkpointy. Zvlášť když sou blbě rozmístěný a člověk musí jednu pasáž pořád opakovat. Zlatý libovolný ukládání...
Někdy mě taky s*rou checkpointy. Zvlášť když sou blbě rozmístěný a člověk musí jednu pasáž pořád opakovat. Zlatý libovolný ukládání...
to sa treba podakovat konzolistom, vdaka kt mame posrane hry 🙁
metro 2033 bolo hard, malo municie 😀 nehral som to par mesiacov ale teraz si to nainstalujem, som zvedavy ci som si zlepsil skill :gun:
najviac ma stval bug s maskou, ked nesla vymenit a 1 misiu som takto musel prejst ze som videl velke h**** cez pol obrazovky :angry:
@Cvrnda wrote:
... GSC to dřív řešilo neuvěřitelně zoufalým a dost amatérským a trapným způsobem...
GSC na čele s Olegom z Javora je kapitola sama o sebe, preto sa desím ich bohorovných vyhlásení ohľadne Stalkera 2. V oblasti bugov si s ním asi užijeme dostatok "srandy" 🙁 Ja používam v Stalkerovi aspoň 3 savovacie pozície.
© 2010-2023 Zing & Grunex