Side Ops hraju vzdycky...hlavne proto ze otaznikovy mise jsou....otaznikovy a i kdyz se snazim kazdyho vyslechnout nikdo mi moc nerekne 😀
Kdy se mi otevre med-bay nebo co to je?zatim mam jen RaD a Support....:/
Jop, teď se mi asi po 8. misi otevřelo to zoo. Je to oddělená platforma, na mapě se musí zmáčknout trojúhelník a dopravím se tam helinou. Jinak já původně měl jiné plány, ale nakonec taky plním side ops a prostě všechno. Sice tím trošku zase trpí příběh, ale co už. Beztak bych ty příběhové mise nezvládl, pokud bych si nevylepšoval MB a všechno. Jako běhat tam jen s C4 a neúčinným granátometem a ničit tím obrněná vozidla, to je trochu haluz. Konečně jsem si vyrobil první raketomet. 😀
Mimochodem, co se týče 11. mise (SPOILER):
[spoiler:b36siml6]Kdybych Quiet porazil normálníma střelnýma zbraněma, tak odvíjely by se následující události nějak jinak? Já ji sundal uspávací puškou, jako vždycky každého. 😀 Předpokládám, že kdybych odešel zachránit Emmericha, tak že bych Quiet potkal pak někde jinde?[/spoiler:b36siml6]
Jinak když jsem na misi s DDm a řeknu mu aby zůstal na místě, tak stejně po chvilce přiběhne za mnou. Bude takhle zlobit napořád, nebo na to má vliv bond level? Docela sranda, když se vezu tajně vzadu na náklaďáku nepřátelskou základnou a za mnou běží pes. 😀
Kapr88: Teď nevím kdy přesne, ale při plnění hlavních misí se ti postupně otvírají další oddělení na MB. Tak u 5-6 mise jsem to už měl určitě.
@Honzas4400 wrote:
Nevim, jestli už to bylo zodpovězený, takže kdyby něco, tak nic 😀
@Anciabl wrote:
Hoši když se divám na ty rekruty tak u nich můžu dát zámek nevíte na co to je ? A zdokonalují se aji nějak ti rekruti ?
Ten zámek je to, že ti nikdy neodejdou, neumřou a nemůže ti je nikdo ukrást (v případě FOB). Nemůžeš si uzamknout každýho, je to tak, že si můžeš uzamknout jen určitý procento. Co se zdokonalování týče, tak ne, nezdokonalujou. Ale když budeš chodit mo Mother Base a zvyšovat jim morálku, tak můžou mít dočasně lepší schopnosti.
Co se zoo týče, tak ta se vám tušim odemkne po tom, co seberete několik zvířat. Když něco v iDroidu nechápete (viz ty zámky) tak si zmáčkněte H :lala:
Každopádně ti z vás, co hru ještě nedohráli, tak vám radim - hodně se zaměřujte na side ops. Vážně
Rekruti ze zlepšují, když je posíláte na mise, což se týká prakticky jen combat crew, ale můžete je prohazovat podle potřeby. Na misi totiž mají šanci dostat medaile, které jím zvýší staty.
@Maestrodk wrote:
Jop, teď se mi asi po 8. misi otevřelo to zoo. Je to oddělená platforma, na mapě se musí zmáčknout trojúhelník a dopravím se tam helinou. Jinak já původně měl jiné plány, ale nakonec taky plním side ops a prostě všechno. Sice tím trošku zase trpí příběh, ale co už. Beztak bych ty příběhové mise nezvládl, pokud bych si nevylepšoval MB a všechno. Jako běhat tam jen s C4 a neúčinným granátometem a ničit tím obrněná vozidla, to je trochu haluz. Konečně jsem si vyrobil první raketomet. 😀
Mimochodem, co se týče 11. mise (SPOILER):
[spoiler:1cexcs8y]Kdybych Quiet porazil normálníma střelnýma zbraněma, tak odvíjely by se následující události nějak jinak? Já ji sundal uspávací puškou, jako vždycky každého. 😀 Předpokládám, že kdybych odešel zachránit Emmericha, tak že bych Quiet potkal pak někde jinde?[/spoiler:1cexcs8y]
Jinak když jsem na misi s DDm a řeknu mu aby zůstal na místě, tak stejně po chvilce přiběhne za mnou. Bude takhle zlobit napořád, nebo na to má vliv bond level? Docela sranda, když se vezu tajně vzadu na náklaďáku nepřátelskou základnou a za mnou běží pes. 😀
S tím DDm je to myslím bug.
A co se Quiet týče:
[spoiler:1cexcs8y]Kdybys odešel, můžeš se vrátit a znova zapnout misi, jinak jí nepotkáš, aspoň dle mé zkušenosti. Kdybys použil lethal zbraň, tak ji prostě zabiješ a tím pádem se nedostaneš k nějakému konci co je s ní spojený.[/spoiler:1cexcs8y]
Pár rad pro všechny: 1) Střídejte společníky, chcete mít u všech co největší bond level.
2) Plňte co nejvíc side-ops, poskytnou spoustu super věcí, jako třeba úpravu zbraní, ne nepodobnou té z blacklight.
3) Dávejte pozor na GMP, v momentě kdy jste v mínusu, vám začnou odcházet členi DD, včetně těch významných (ne příběhových), jako třeba legendary gunsmith (ten co umožňuje úpravu zbraní)
4) Tlumiče se dají vylepšit, stačí vytvořit zbraň co má lepší úroveň tlumiče a pak jej můžete připevnit na skoro jakoukoliv zbraň.
5) Když máte pomálé načítání iDroidu, odpojte se od Konami servrů, načítání se zrychlí.
@Maestrodk wrote:
Mimochodem, co se týče 11. mise (SPOILER):
[spoiler:3tn0pqaq]Kdybych Quiet porazil normálníma střelnýma zbraněma, tak odvíjely by se následující události nějak jinak? Já ji sundal uspávací puškou, jako vždycky každého. 😀 Předpokládám, že kdybych odešel zachránit Emmericha, tak že bych Quiet potkal pak někde jinde?[/spoiler:3tn0pqaq]
[spoiler:3tn0pqaq]Nebudou. Když jí porazíte normálníma smrtícíma prostředkama, tak se stane totéž jako když jakkoliv jinak. Tzn. že si lehne tam doprostřed a máte možnost jí buď zabít, nebo ne.[/spoiler:3tn0pqaq]
@Maestrodk wrote:
Jinak když jsem na misi s DDm a řeknu mu aby zůstal na místě, tak stejně po chvilce přiběhne za mnou. Bude takhle zlobit napořád, nebo na to má vliv bond level? Docela sranda, když se vezu tajně vzadu na náklaďáku nepřátelskou základnou a za mnou běží pes. 😀
Taky mě to štve. Bond s nim mám na maximum, ale furt za mnou běhá, dobytek 😀 K čemu mi pak je to jeho štěkání, abych je nějak nalákal? To rovnou použiju zásobníky a je to.
@Terat wrote:
Rekruti ze zlepšují, když je posíláte na mise, což se týká prakticky jen combat crew, ale můžete je prohazovat podle potřeby. Na misi totiž mají šanci dostat medaile, které jím zvýší staty.
Jo? Tak to sem nevěděl. Že získávaj medaile jsem si všim, ale nějak jsem nevěděl k čemu to je.
@Terat wrote:
A co se Quiet týče:
[spoiler:3tn0pqaq]Kdybys odešel, můžeš se vrátit a znova zapnout misi, jinak jí nepotkáš, aspoň dle mé zkušenosti. Kdybys použil lethal zbraň, tak ji prostě zabiješ a tím pádem se nedostaneš k nějakému konci co je s ní spojený.[/spoiler:3tn0pqaq]
[spoiler:3tn0pqaq]Jak píšu v tom spoileru vejš, právě že ne, nezabiješ. Ať jí porazíš jakkoliv, vždycky to dojde k tý volbě. Až tam se to rozhoduje.[/spoiler:3tn0pqaq]
Wau. Tak po dohrání to asi začnu hned znova a zabiju si všechny společníky. Uvidíme, co se stane. :awesome:
A mimochodem, nějakou kameru nebo foťák tam získat můžu? Abych si mohl fotit fotky do helikoptéry, a tak? Taky mám pocit, že jsem o tom kdysi četl.
Jak je vubec mozny se dostat do minusu? 😀 vzdyt tam nic "nestoji" tolik ...nebo spis zadny "mesicni" poplatky tam nejsou ne? 😀
Jo ja ted budu delat teprve 5 misi myslim 🙂 (5 epizoda teda...)
Jinak ten Bond level zvedam jak?
@Kapr88 wrote:
Jak je vubec mozny se dostat do minusu? 😀 vzdyt tam nic "nestoji" tolik ...nebo spis zadny "mesicni" poplatky tam nejsou ne? 😀
Jo ja ted budu delat teprve 5 misi myslim 🙂 (5 epizoda teda...)
Jinak ten Bond level zvedam jak?
Do mínusu se dá dostat docela lehce, když ti po výzkumu zůstane třeba 10000 GMP. Stačí pak objednat něco a si v háji. Nebo když útočíš na nějaký FOB a chytne tě nepřítel, tak platíš za propuštění.
FOB to bude ale asi zatim jen na konzole ne?
Proč by FOB byla jen na konzole? Sám sem jí teda zatím neodmknul, ale nevidím důvod, proč by měla být jen na konzole.
Tak pokud se nepletu tak FOB je Multiplayer ne?Kdy si navzajem s lidma utocite na zakladny? A to bude na PC az na zacatku pristiho roku...
Lidi si to často pletou, ale FOB multiplayer je všude už v den vydání. Odemkne se vám až v epizodě 22. To co má vyjít později je Metal Gear Online. FOB multiplayer je meta-multiplayer, MGO je technicky vzato klasickej, „stand-alone” multiplayer.
Aha...takze to utoceni na zakladny a FOB(a vytvareni tech FOB atd) to uz mame taky? No ja jsem teprve asi uz 7 mise...ted jsem dostal medical platform 😀
Tak se aji vyrábí zbraně ? Vím jen o odemykání a kupování si
No v R&D se vyrábí nové zbraně. Některé jsou hned, některé trvá nějaký čas vyrobit.
© 2010-2023 Zing & Grunex