Tak už jsem po čtvrtý chcípnul kousek před koncem třetí fáze Diabla na nightmare... aaaaargh Tohle už vážně není vtipný, za chvíli mi dojdou prachy na opravy a budu v háji 😥
@R2-D2 wrote:
@Saix wrote:
Tak už jsem po čtvrtý chcípnul kousek před koncem třetí fáze Diabla na nightmare... aaaaargh Tohle už vážně není vtipný, za chvíli mi dojdou prachy na opravy a budu v háji 😥
Kup si Saixi z aukce hodně předmětů, které ti budou doplňovat zdraví a v pohodě to dáš. :thumbup:
To bych se býval musel vrátit zpět, protože jsem neměl dost peněz... to mě teda nějak nenapadlo. Škoda, moh jsem to dát celé na sólo, takhle v závěru si to zkazit kooperací 😀 Navíc já se svým wizárdkem ani moc nepomoh, ten druhej náhodnej co-op z general chatu měl luk se třemi šípy a jeden jeho výstřel ubral Diablu tolik co já sám za minutu.
Přijde mi to, jako bych cheatoval 😀 jenže Blizz mě ke co-opu vyloženě nutil, jak jinak bych sehnal ty achievementy za co-op, že jo :awesome: No vynahradím si to v hellu, kde to dám sólo 😀
To tě opravdu chci vidět, fakt nevíš o čem mluvíš. 😀
Nicméně se můžeš vrátit a dát si znova ten souboj s Bossem. :p
Ja to hrám iba na nightmare act1 barbara a zatial je to lahke, gear mam ale z AH ... bez toho to neslo ... Skoda že barbari to v solo do konca nedavaju .. to nieje dobre vybalancované. Inak dúfam že s tým niečo urobia.
Resisty se na Inferno moc nevyplatí, pakliže nemáte resist all minimálně 700 - 800, ale i tak budete instantně umírat. 🙂 Vyplatí se však "jít po" physical resistance + armor. Ačkoli se to nezdá, tak i v Infernu platí, že nejlepší obranou je (co nejnamaxovanější) útok.
Edit: Opravdu nejzásadnější statistika je atk. speed. Dlouhou dobu jsem se svou DH nosil 2H kuši, teď jsem přehodil na luk, se kterým mám dohromady 1,95 atk/second a je to docela znát. Sice dávám menší criticaly, za to však pálím o sto šest a celková mobilita je podstatně lepší.
@Marigold wrote:
Edit: Opravdu nejzásadnější statistika je atk. speed. Dlouhou dobu jsem se svou DH nosil 2H kuši, teď jsem přehodil na luk, se kterým mám dohromady 1,95 atk/second a je to docela znát. Sice dávám menší criticaly, za to však pálím o sto šest a celková mobilita je podstatně lepší.
Co jsem tak cetl tak s attack speedem se bude v nejblizsich patchich hybat . Blizzard pry nechce, aby attack speed byl nutnou zalezitosti.
Ano, také jsem to četl. V podstatě jen díky tomuto statu zatím lidé dohrávají Inferno a to zejména DH a Wiz postavy. Viděl jsem gameplay video čarodějky s 3.2 atk/second a byl to opravdu mazec.
@Marigold wrote:
Ano, také jsem to četl. V podstatě jen díky tomuto statu zatím lidé dohrávají Inferno a to zejména DH a Wiz postavy. Viděl jsem gameplay video čarodějky s 3.2 atk/second a byl to opravdu mazec.
To jsou takovy ty tzv. "glass cannon" 😀 . Maj gazilion dmg, ale jen par tisic zivotu a spolehaj na to, ze sundaj vsechno driv nez to k nim prijde =)
Ono to je ale docela platná taktika, jelikož při současném nastavení hry nemá smysl hrát na resisty a milion HP. Mám na DH přes 31k HP (a měl jsem i více), 55% redukci dmg, 35% dodge a stejně umírám na jednu ránu od běžných mobů.
@Marigold wrote:
Ono to je ale docela platná taktika, jelikož při současném nastavení hry nemá smysl hrát na resisty a milion HP. Mám na DH přes 31k HP (a měl jsem i více), 55% redukci dmg, 35% dodge a stejně umírám na jednu ránu od běžných mobů.
Mno tohle je problem casteru, melee postavy jsou jeste v pohode. A Demon hunter zvlast, nema zadnou pasivku na zvyseni armoru nebo resistu ani podobnej spell, krome Shadow Power na par sekund. Wizard ma aspon Energy Armor, kterej ma uzitecny defenzivni runy. Ja hraju hardcore DH a uprimne nevim co budu delat pokud se dostanu na inferno, ptze glass cannon jet nemuzu na HC.
@R2-D2 wrote:
kua vem rozum do hrsti, dodělej školu a potom můžeš u diabla strávit klidně zbytek života! 😀
To je blbá rada... něco Ti opravdu nedochází, že to budeme živit MY, takže ať na tohle zapomene, jinak dojedu a vyženu ho do hodiny kopancema do zadku.
Bude někdy ten kamión v nějaké sběratelce? 😀
Nejsem moc zběhlej v názvosloví Diabla a tak se mi to Googlem moc nedaří najít. Jak se dá vypočítat, jak moc ovlivní třeba -64 vitality maximální výši zdraví na levelu 54? Zkoušet to odebíráním gemů a pak je tam zas vracet se mi nechce, protože to stojí zbytečných pár tisíc zlaťáků u klenotníka.
@Saix wrote:
Nejsem moc zběhlej v názvosloví Diabla a tak se mi to Googlem moc nedaří najít. Jak se dá vypočítat, jak moc ovlivní třeba -64 vitality maximální výši zdraví na levelu 54? Zkoušet to odebíráním gemů a pak je tam zas vracet se mi nechce, protože to stojí zbytečných pár tisíc zlaťáků u klenotníka.
V inventáři máš napsané atributy. Když najedeš myší na vitalitu, tak ti to ukáže kolik přidá 1 bod vitality životů.
© 2010-2023 Zing & Grunex