@Meg.A.Byte. wrote:
To jsem se chtěl taky zeptat... v čem to modeluješ? Popřípadě potom renderuješ (až to budeš mít hotové).
Delam to v klasickym 3dsmaxu a render je taky z nej. A protoze mi u vseho co udelam chyby textury, tak ani finalni render nedelam 😀
Jinak, pred tim, nez se zacnu marne snazit udelat textury, tak se kouknu jak to vypada v CryEnginu. Je to naramna pomucka
@Meg.A.Byte. wrote:
Mimochdem pokud by tě to zajímalo, já dělám v Modu ...
myslis ze bys mohl hodit link na jejich hlavni stranku? prece jenom kdyz napisu do googlu mod, tak mi vyjede tuna skyrimu a minecraftu :gun:
a aby se nahodou nereklo ze tu spamujem :awesome:
Ono se to dá asi blbě pochopit... ten program se jmenuje "modo". Konkrétně dělám v nejnovější verzi 701. Takže je to modo 701.
Ono není moc známé ani často používané, ale je pěkně všestranné a příjemné na používání.
Ptal ses na stránku: http://www.thefoundry.co.uk/products/modo/features /" target="_blank
A k tomu druhému modelu - je super, jenom mě vážně mrzí, že nemá textury.
@DejfCold wrote:
No...a ja se chtel chlubit timhle, ale kdyz jsem videl ty hodinky... 😯
wow... díky, netušil jsem, že by to mohlo někoho až tak ohromit =), ale myslím, že mě přeceňuješ, protože podle toho, co tak čtu, tak rozumíš grafice daleko víc jak já :thumbup:
BTW: hezkej Scar akorát zanikaj detaily, v C4D by pomohlo zapnutí "Ambient Occlusion", ale nevím jestli 3ds něco takovýho má
Raxlly: Nad tvými hodinkami smekám, nikdy by se mi s tím nechtělo dělat 🙂 Máš to krásně vypracované do nejmenších detailů. Bravo 😉 Jak dlouho ti to tak trvalo?
@Meg.A.Byte. wrote:
DejfCold: Nad tvými hodinkami smekám, nikdy by se mi s tím nechtělo dělat 🙂 Máš to krásně vypracované do nejmenších detailů. Bravo 😉 Jak dlouho ti to tak trvalo?
Myslim, zes chtel napsat "Raxlly:"
, protoze ja ty hodinky nedelal. na to fakt nemam 😀
@Raxlly: Zkusim se podivat. Kdyztak to sem hodim do spoileru 😉
Heh. Me se neomlouvej 😀
tady jsou ty rendery s AO. Snad jsem to nastavil vsechno dobre
[spoiler:2x0oj4i9]
[/spoiler:2x0oj4i9]
@Meg.A.Byte. wrote:
Raxlly: Nad tvými hodinkami smekám, nikdy by se mi s tím nechtělo dělat 🙂 Máš to krásně vypracované do nejmenších detailů. Bravo 😉 Jak dlouho ti to tak trvalo?
jo to já ani nevím, já to totiž vždycky dělám po kouskách, pak mi zase 3 tejdny trvá než se k tomu dokopu, takže vůbec nedokážu odhadnout
@Meg.A.Byte. wrote:
Tak to jsem vážně rád, že tady existuje takovéto téma.
Ta zbraň je dost inspirovaná KRISS Vectorem, že? Už se těším, až na ní budou textury 🙂[ Obrázek ]
Kurňa pěkná práce 🙂 :thumbup: co já bych za to dal 😀
My co nemáme umělecké buňky, musíme být kreativní trochu jiným směrem 🙂 Aneb můj 16-bitový precesor.
Zároveň si zde udělám reklamu na můj nový web/blog. Takže pokud se chcete dozvědět více tak zde http://vjem.polarski.cz/subdom/vjem/?p=11 1"> http://vjem.polarski.cz/subdom/vjem/?p=111
@Polarski: ooo pekne :thumbup: . zrovna nedavno jsme stavbu procesoru brali ve skole...ovsem zas takhle podrobne ne 🙁
V cem to je delany, smim-li se zeptat?
Nuda v skole 😎 .
to DejfCold: Logisim, viz můj web http://vjem.polarski.cz/subdom/vjem/?p=11 1"> http://vjem.polarski.cz/subdom/vjem/?p=111 .
Zdravím kreativní lidi. Napsal jsem pár dílů o tvorbě her v GameMakeru pomocí jazyka GML. Kdyby se chtěl někdo tomuto tématu začít věnovat nebo jen lehce nahlédnout pod pokličku, nechť vyzkouší blog http://snitch.cz /" target="_blank. Další díly budou přibývat.
Zabýváte se někdo tvorbou her? Nějaká doporučení na kvalitní indie hry?
Urbi máš to stylové, plánuješ nějaké video?
© 2010-2023 Zing & Grunex