Tak jo, oprel jsem se do toho a dodelal Stingera 🙂 dokonce s texturama :awesome:
Ale k materialum v 3DS Maxu me zas tak na rok nedostanete :lala:
Render v hangaru znova delat nebudu (trvalo to dlouho a jeste k tomu to je hnusny), ale kdyby nekdo chtel misto cernyho bily pozadi napiste. (na tom cernym je toho ... videt, proto to pisu, ale jsem linej to ted delat)
[spoiler:1u1h81zr]
[/spoiler:1u1h81zr]
edit: timto gratuluju threadu "Creative - forum pro kreativní lidi" k petistemu prispevku 🙂
@DejfCold wrote:
Tak jo, oprel jsem se do toho a dodelal Stingera 🙂 dokonce s texturama :awesome:
Ale k materialum v 3DS Maxu me zas tak na rok nedostanete :lala:
Render v hangaru znova delat nebudu (trvalo to dlouho a jeste k tomu to je hnusny), ale kdyby nekdo chtel misto cernyho bily pozadi napiste. (na tom cernym je toho ... videt, proto to pisu, ale jsem linej to ted delat)
[spoiler:tke6kkm4][ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ]
[ Obrázek ][/spoiler:tke6kkm4]
edit: timto gratuluju threadu "Creative - forum pro kreativní lidi" k petistemu prispevku :)[ Obrázek ]
super, takovej trochu TRON style =), to že se ti nechce předělávat hangár naprosto chápu, já to v tom hangáru renderoval taky 1,5 hod jeden obrázek =D
PS: kdo pozná (přesně) na čem dělám teď, dostane zlatýho bludišťáka
[spoiler:tke6kkm4][/spoiler:tke6kkm4]
V arme2 se to jmenuje "Vojensky off-road [ACR]" (?), ale normalne, netusim. :D[spoiler:8yzqygv7][/spoiler:8yzqygv7]
@DejfCold wrote:
V arme2 se to jmenuje "Vojensky off-road [ACR]" (?), ale normalne, netusim. 😀
máš recht, je to to samí vozidlo, ale já se, vzhledem k tomu, že dělám civilní verzi, ptal právě na normální označení, dal bych ti stříbrnýho bludišťáka, ale ten pokud vím není, takže máš smůlu 😀 =D
tak jsem trochu patral :lala: .... Land Rover Defender?
Ke stingerovi... Nez jsem na nej zacal delat textury, Trona jsem nikdy nevidel 😀 pak mi to nekdo poradil a musel jsem se proste kouknout 😎
@DejfCold wrote:
tak jsem trochu patral :lala: .... Land Rover Defender?
Ke stingerovi... Nez jsem na nej zacal delat textury, Trona jsem nikdy nevidel 😀 pak mi to nekdo poradil a musel jsem se proste kouknout 😎
máš ho tam
[spoiler:2j76n25o][/spoiler:2j76n25o]
skvěle se ty textury k tomu designu hoděj, takže :thumbup:
Gratuluji! Vypadá to originálně a pěkně, prostě zase něco nového. Líbí se mi ty pruhy celkově ten tvar. Možná bych jenom předělal kokpit, ale netuším jak, jestli to nechceš předělávat, není potřeba. Vypadá to pěkně i tak.
Jinak já jsem to tu nedával, ale mám taky něco nového (co jsem dělal před několika dny nebo týdny).
Návrh na flakon parfému "Aethereal Nymph" (i s animací): http://megabyte-art.tumblr.com/post/96274743502/aethereal-nymph-perfume-vial-concep t" target="_blank
A taky jsem udělal opět drobné promo k Hyperionu
Protože tak nějak pracuju v SFM (i když nijak bůh ví jak dobře), tak sem si řekl, že sem nahodím moje dosavadní postery (nebo aspoň ty lepší), abych se s nimi podělil i s vámi. Kdybyste každopádně měli nějaký rozumný nápady co vytvořit, tak se klidně svěřte.
[Seřazeno od nejstarších po nejnovější - přibližně]
Clementine
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Business
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Hero
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Corruption
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Before Resonance
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Loadout
Výzva: Dokážete najít a pojmenovat všech 5 easter eggů? (Nepočítaje Sniperův promo luk z Thiefa)
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Briefcase
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Police
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Follow Freeman
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Settling
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Sharpshooter
[spoiler:a39g4cej][/spoiler:a39g4cej]
Tak jsem se zas po nějaké době pustil do obnovy nějakého staršího projektu a zjistil jsem že jedna věc má věc má tak trochu nevyužitý potenciál. Moje fiktivní zbraň DBAR se mi zdála trochu špatně vyřešená a v některých ohledech zanedbaná, tak jsem ji trochu oprášil a změnil spoustu hlavně drobných detailů a i trochu viditelnějších věcí.
Dá se říct, že je to teď Mk.II.
Takže DBAR Mk.II:
[spoiler:1yjwyfhc]
[/spoiler:1yjwyfhc]
A pro fajnšmekry ASIIMOV (tak trochu)
[spoiler:1yjwyfhc][/spoiler:1yjwyfhc]
@Meg.A.Byte. wrote:
Tak jsem se zas po nějaké době pustil do obnovy nějakého staršího projektu a zjistil jsem že jedna věc má věc má tak trochu nevyužitý potenciál. Moje fiktivní zbraň DBAR se mi zdála trochu špatně vyřešená a v některých ohledech zanedbaná, tak jsem ji trochu oprášil a změnil spoustu hlavně drobných detailů a i trochu viditelnějších věcí.
Dá se říct, že je to teď Mk.II.Takže DBAR Mk.II:
[spoiler:wsp8s7uk][ Obrázek ]
[ Obrázek ][/spoiler:wsp8s7uk]
A pro fajnšmekry ASIIMOV (tak trochu)[spoiler:wsp8s7uk][ Obrázek ][/spoiler:wsp8s7uk]
Nádhera, taky bych chtěl aby moje modely vypadaly tak "živě", bohužel si s texturami a osvětlením moc nerozumím....
koukám, že jsem se tady ani "nepochlubil" s tím (pro zatím) dokončeným Defenderem, takže tadá: 😀
[spoiler:wsp8s7uk]
[/spoiler:wsp8s7uk]
Nádhera, taky bych chtěl aby moje modely vypadaly tak "živě", bohužel si s texturami a osvětlením moc nerozumím....
koukám, že jsem se tady ani "nepochlubil" s tím (pro zatím) dokončeným Defenderem, takže tadá: 😀
Perfekt! Model je opravdu zdařilý a rozhodně bych nezůstal u tohoto. Pokud si troufneš mohl bys dodělat interiér (třeba jenom velmi jednoduše, aby šlo vidět že to má průhledné skla). A určitě si najdi nějaké tutoriály na rendering a postprodukci. Poslední dobou jsem taky hledal jak by se to dalo ještě zlepšit a to, čeho jsem dosáhl by se dalo určitě aplikovat i u tebe.
Určitě si pohledej jak správně nasvítit scénu (je to složité najít a udělat to dobře, ale stojí to za to. ani já to nemám pořád zmáknuté).
Potom tomu určitě dej nějakou hloubku, použij hloubku ostrosti, ale moc to nepřežeň.
A pak postprodukce, to budeš mít asi horší, jestli nemáš/neumíš v nějakém programu pro úpravu obrázků. Nebo můžeš zkusit jeden program co je dostupný online, vcelku pěkně nahrazuje Photoshop (viděl jsem ho jednou před nějakou dobou, nevím už jak se jmenuje).
Fakt si najdi nějaké návody a tipy, hledej třeba "improving 3D renders" nebo "hot to achive photorealistic render" nebo něco takového, určitě to stojí za to.
Prostě potěšils mě chlape (no homo).
V čem tyhle věci vyrábíte chlapi?
@FootballFan123 wrote:
V čem tyhle věci vyrábíte chlapi?
Já dělám v Modo 701 a Photoshop.
@FootballFan123 wrote:
V čem tyhle věci vyrábíte chlapi?
Cinema 4D a Photos.... nah just kidding 😀 pouze Cinema 😀
@Meg.A.Byte. wrote:
...
interiér je někdy v budoucnu v plánu, proto jsem psal "zatím dokončený" 😀 realistic rendery, osvětlení a tak jsem právě už vyhledával a dost z toho je právě už použito na tom Defenderu, ale pořád je to na míle daleko od ideálu a postprodukci vůbec nepoužívám, což má taky svoji daň
ale musím, říct, že z modelu jako takového mám opravdu radost 🙂 dost jsem se na něm vyřádil a to včetně hovadin, které nejsou ve výsledku třeba ani vidět 😀
[spoiler:39f541we]
[/spoiler:39f541we]
© 2010-2023 Zing & Grunex