VAŠE VLASTNÍ HRA
 
Notifications
Clear all

VAŠE VLASTNÍ HRA  

Stránka 1 / 3
 
Diskuzní fórum 7acf27b3581d85fb2515d8a5deed586a?s=110&d=mm&r=g
(@jaker)

Určitě většina z vás někdy toužila udělat vlastní hru. Nebo ani né vytvořit vlastní hru ale třeba napravit chyby v jiných hrách či tam něco přidat, co by ji třeba dost vylepšilo. Nebudeme si nic nalhávat. To že přijdeme třeba k Ubisoftu a řekneme: "Hele čau. Mám tady vymyšlenej koncept pro dobrou hru, co kdyby sme se do ní poustily!" by asi moc nefungovalo. A většina z nás o tom že někdy uděláme úžasnou hru můžeme jen snít.

A tak by mě zajímalo, jak by podle vás měla vypadat VAŠE hra. Nemusela by se třeba líbit vše. Hlavní by mělo být aby bavila Vás.
Co my víme, třeba se na tento topic koukne (třeba i omylem) nějaký vývojář a třeba se některého z našich nápadů chytně. 😉

Některý z vás možná nepochopily jak to vlastně myslím. Tak to shrnu.
Zkuste tu napsat, jak by měla vypadat úžasná hra (pro vás).
Pro mě by třeba určitě měla obsahovat nějaký volný svět. Nějaká rozlehlá a pestrá krajina.
Rozhodně by NEBYLA z minulosti. Spíše současnost než sci-fi.
Mno nebudu se moc rozepisovat. Svou hru sem napíšu až se to tu nějak rozjede a něco třeba pochytím i od vás.

Tak pojďmě vytvořit VLATNÍ hru! 😆

Citace
Napsal : 27/10/2010 11:50 pm
Diskuzní fórum 5ac04b6017635
(@playman)

😀

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 12:41 am
Diskuzní fórum b315b48cdd7fea95d6445b6f9499f9e0?s=110&d=mm&r=g
(@fildus)

Moje hra by měla mít určitou volnost. Ve hře by jsme se mohli pohybovat ve městě tak i na venkově a měla by mít hodně zábavný a dlouhý příběh. Taky bych se snažil o to, aby jsem nevydával nekvalitní DLC za velkou cenu, prostě by vše už mělo být ve hře. První polovina hry by se odehrávala v 60. letech 20. století a druhá polovina hry by se odehrávala v roce 2000- 2002. V druhé polovině by jsme hráli za potomka z té první poloviny a nejspíž by jsme se mstili. PS: Neberte mě vážně jen tak blábolim, tak se mi pak nesmějte jo? 🙂 .

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 11:19 am
Diskuzní fórum 7acf27b3581d85fb2515d8a5deed586a?s=110&d=mm&r=g
(@jaker)

@Fildus wrote:

Moje hra by měla mít určitou volnost. Ve hře by jsme se mohli pohybovat ve městě tak i na venkově a měla by mít hodně zábavný a dlouhý příběh. Taky bych se snažil o to, aby jsem nevydával nekvalitní DLC za velkou cenu, prostě by vše už mělo být ve hře. První polovina hry by se odehrávala v 60. letech 20. století a druhá polovina hry by se odehrávala v roce 2000- 2002. V druhé polovině by jsme hráli za potomka z té první poloviny a nejspíž by jsme se mstili. PS: Neberte mě vážně jen tak blábolim, tak se mi pak nesmějte jo? 🙂 .

To je náhodou zajímavej nápad. Na podobný způsob fungoval Driver: Paralines lines, ale tam jsme nehráli za potomka nýbrž za stejnou postavu ale po té co vyšla z vězení. A určitě není k smíchu 🙂 . DLC bych vydával jako další menší příběh za nějakou vedlejší postavu. Jako jeho úhel pohledu. Něco jako je nyní u Mafia 2: Joes Adventures.

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 11:37 am
Diskuzní fórum b315b48cdd7fea95d6445b6f9499f9e0?s=110&d=mm&r=g
(@fildus)

To je náhodou zajímavej nápad. Na podobný způsob fungoval Driver: Paralines lines, ale tam jsme nehráli za potomka nýbrž za stejnou postavu ale po té co vyšla z vězení. A určitě není k smíchu 🙂 . DLC bych vydával jako další menší příběh za nějakou vedlejší postavu. Jako jeho úhel pohledu. Něco jako je nyní u Mafia 2: Joes Adventures.

Tak díky no. S tím DLC s tebou souhlasím, protože mi Joes Adventures přijde lepší ve všech směrech než Jimmyho vendeta.

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 12:01 pm
Diskuzní fórum f3a7588c058f546272ba5bfa00a1707d?s=110&d=mm&r=g
(@kvip)

Takže! Na hře by dělalo moje super-studio Kviprs 😀 :lol:. Byla by to FPS hra. Jmenovala se Super-Modern War. Hra by vyšla v roce 2003
a příští rok, by vyšel 7 díl této SUPER - HRY!. Proč SUPER? Hned vysvětlím, moje hra vydělala v prodejích několik set milionů dolarů! Všechny díly po celém světě hrají přes 65 milionů lidí! Takže řekneme si teď celé názvy dílů! Super-Modern War - 2003. Super-Modern War 2 - 2004. Super-Modern War 3 - 2006. Super-Modern War - Reverenge of Fallen - 2008. Super-Modern War 5 - 2009. Super-Modern War - Blind Black Knights - 2010. Super-Modern War - Venoms Return - 2011. Nejvíce se prodalo 1., 4., a 6 dílu. Hra byla příběhově zasazena od roku 1980 až 2035. V celé hře zůstaly a zůstanou do příštího dílu jen 3 postavy, většinou se tam pozabíjí atd. 3 postavy se jmenují Blink, Blitz a Zord. Většinou se, to odehrává fiktivními válkami. Do ruky dostanete po současné až po "ufounské" zbraně. Ve hře je výtečný Multiplayer. S dedik. servery a to zůstalo od 1. dílu až do posledního dílu. Můžete si vyzkoušet různá vozidla a to i ve Singleplayeru. MP je má mnoho módů a lvlů. Postupem času se dostane i na Co-op a DLC. Multiplayer je zcela free. A DLC zahrnují, MP mapy a nové mise. DLC můžete stáhnout za 16 dolarů i koupit celou hru na Steamu. Nejnovější díl stojí 55 dolarů. Hra je stavěna na mojim super - enginu. Moje studio vydalo fůru her. Super-Modern War vyšla nejdříve na PC, pak na skoro všechny platformy, hlavně na PS3 a X360.

PS: Super téma, promiňte za dětinský název hry 😀 a studia

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 12:14 pm
Diskuzní fórum 25754ebfff3ad4f409ad61236bd3f036?s=110&d=mm&r=g
(@vivi)

Já bych si vytvořil ultimátní RPG, který by se vyznačovalo svojí extrémní nelineárností (každý z hlavních úkolů by šel splnit 5 a více cestami a hráč by se s jednou postavou nemohl zúčastnit všech questů, protože splněním jednoho třeba mírně špatnou cesto by znemožnilo další úkol, který by se dal odemknout jenom když by šel třeba za mírně dobrou až dobrou cestu, ale který by znemožnil další quest na zlé straně (jestli to nechápete, tak se nedivte, já taky ne :D)), a hra by měla velikou škálu zbraní, shopností, předmětů a konců. Grafika a zvuky by nesměly být zastaralé (používalo by to shadery 3.0). Určitě bych použil nějaký engine,u kterého by šla měnit krajina přímo ve hře. Třeba když hráč přivolá meteorit, tak ten kráter tam zůstane, a může to smést blízkou vesničku, a tak to taky zůstane. Takhle zní hodně nereálná hra mých snů, a byl bych strašně rád, kdybych si ji mohl vytvořit.
Uf, to jsem se zase rozepsal 😀

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 3:12 pm
Diskuzní fórum 5ac04b6017635
(@playman)

game complete - ready for publish 😀

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 4:30 pm
Diskuzní fórum 7acf27b3581d85fb2515d8a5deed586a?s=110&d=mm&r=g
(@jaker)

@Kvip wrote:

Takže! Na hře by dělalo moje super-studio Kviprs 😀 :lol:. Byla by to FPS hra. Jmenovala se Super-Modern War. Hra by vyšla v roce 2003
a příští rok, by vyšel 7 díl této SUPER - HRY!. Proč SUPER? Hned vysvětlím, moje hra vydělala v prodejích několik set milionů dolarů! Všechny díly po celém světě hrají přes 65 milionů lidí! Takže řekneme si teď celé názvy dílů! Super-Modern War - 2003. Super-Modern War 2 - 2004. Super-Modern War 3 - 2006. Super-Modern War - Reverenge of Fallen - 2008. Super-Modern War 5 - 2009. Super-Modern War - Blind Black Knights - 2010. Super-Modern War - Venoms Return - 2011. Nejvíce se prodalo 1., 4., a 6 dílu. Hra byla příběhově zasazena od roku 1980 až 2035. V celé hře zůstaly a zůstanou do příštího dílu jen 3 postavy, většinou se tam pozabíjí atd. 3 postavy se jmenují Blink, Blitz a Zord. Většinou se, to odehrává fiktivními válkami. Do ruky dostanete po současné až po "ufounské" zbraně. Ve hře je výtečný Multiplayer. S dedik. servery a to zůstalo od 1. dílu až do posledního dílu. Můžete si vyzkoušet různá vozidla a to i ve Singleplayeru. MP je má mnoho módů a lvlů. Postupem času se dostane i na Co-op a DLC. Multiplayer je zcela free. A DLC zahrnují, MP mapy a nové mise. DLC můžete stáhnout za 16 dolarů i koupit celou hru na Steamu. Nejnovější díl stojí 55 dolarů. Hra je stavěna na mojim super - enginu. Moje studio vydalo fůru her. Super-Modern War vyšla nejdříve na PC, pak na skoro všechny platformy, hlavně na PS3 a X360.

PS: Super téma, promiňte za dětinský název hry 😀 a studia

Tak ty jsi mě naprosto rozsekal 😀 Super-Modern War musím mít! 😀

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 5:40 pm
Diskuzní fórum 7acf27b3581d85fb2515d8a5deed586a?s=110&d=mm&r=g
(@jaker)

Moje hra by se jmenovala Everyday (každodenní - název by měl poukazovat na to jak se z každodenního života dokáže stát neobyčejný akčňák který ani Hollywood neukáže 😀 ).

EVERYDAY
Během hry by jste si mohli libovlně měnit pohled (zda vám vyhovuje více FPS či third-person).
Na začátku hry by jste si mohli vytvořit postavu a dát jí nějaké předpoklady či speciální vlohy (mohli by jste si udělat libovolnou postavu, od línýho "buřta" až po Johna Ramba).
Začalo by to příjezdem do celkem rozlehlé krajiny (okres, či jeden ze států USA). Byl by to sandbox s kombinovanými prvky rpg a s dalším dílem by přišla i jako MMO (World of EVERYDAY life). Hra by byla nelineární v tom směru že by hra obsahovala několik příběhů. Příběh by vám byl přidělen s výběrem kariéry. tzn. Když si vyberete že budete policista začnete žít normální život. Pár pochůzek, pár pokut když ale arazíte na bankovní přepadení a váš příběh se rozjede. Hra by tudíž obsahovala několik zaměstnání (tudíž příběhů). Když dokončíte nějaký příběh by jste mohli volně jezdit po světě. Buď si jen tak jezdit nebo si založit další hru nebo si vybrat další kariéru. Hra by dosti připomínala GTA (zvláště volností pohybu). Všechny budovy ve hře (celá krajina by byla složena z jednoho velkého a jednoho menšího města a venkov) by byly otevřené. Každý dům by jste si mohli koupit a taktéž i koupit nějaký dopravní prostředek (od vrtulníku přes motorky až po klasické auto). Ve hře musíte samozřejmě i natankovat tudíž když vám během jízdy dojde benzín. Buď vyndáte z kufru kanistr s benzínem (jestli jste si tam nějaký dali) nebo musíte s kanistrem dojít na benzínku. Dům by jste si mohli libovolně upravovat a taktéž by jste si mohli kupovat jídlo, pití, oblečení a dokonce i zbraně (ale museli by jste si nejdříve udělal zbraňový průkaz).

Když hru zapnete tak si můžete vybrat ze základní nabídky: Life (Kampaň kterou jsem zde popsal). Free ride (Volná/rychlá hra). Editor (Editor vlastní hry či krajiny atd.). A Multiplayer (základní multiplayer pro 80 lidí. Obsahoval by jak příběh (kooperaci s přáteli v nějakém zaměstnání), Free ride, Cops and Robbers (poldové a zloději), race (závod). ).

Everyday by vyšel na všechny tři platformy a World of EVERYDAY Life by vyšel pouze na PC.

World of EVERYDAY Life
(WoEL)
World of EVERYDAY Life by vám poskytnul ještě větší svět než EVERYDAY (asi čtyřikrát větší s tím že by obsahoval i krajinu z klasického EVERYDAY).
Klasický začátek. Vytvoříte si účet, postavu a postavou se připojíte do světa. Ve světě můžete dělat stejné věci jako v EVERYDAY ovšem s tím, že 'by krom NPC by po městě chodilo až 500 dalších hráčů.
EVERYDAY by na naše stál klasických 1299,- pro PC a pro konzole 1599,-
World of EVERYDAY Life by stál pro všechny platformy 1599,-
Pro WoEL by vyšli asi čtyři datadisky (každý by přidal další část světa, nové zbraně, další dvě zaměstnání, oblečení, vozidla).
Pro Everyday by vyšlo celkem 6 DLC (každé DLC by přineslo další (nejméně jedno) zaměstnání, obelčení, vozidla, zbraně)

KUPUJTE!

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 6:08 pm
Diskuzní fórum 5ac04b6017635
(@playman)

Není už trochu extrémní tam psát i ty ceny ?! 😀 :thumbup:

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 6:26 pm
Diskuzní fórum 7acf27b3581d85fb2515d8a5deed586a?s=110&d=mm&r=g
(@jaker)

@Playman wrote:

Není už trochu extrémní tam psát i ty ceny ?! 😀 :thumbup:

Když už rozjet fantazii tak kompleto ne? 😀 Mě to přijde docelá zabavné se takhle do detailů rozepsat. 😀

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 6:36 pm
Diskuzní fórum f3a7588c058f546272ba5bfa00a1707d?s=110&d=mm&r=g
(@kvip)

@JakER wrote:

@Kvip wrote:

Takže! Na hře by dělalo moje super-studio Kviprs 😀 :lol:. Byla by to FPS hra. Jmenovala se Super-Modern War. Hra by vyšla v roce 2003
a příští rok, by vyšel 7 díl této SUPER - HRY!. Proč SUPER? Hned vysvětlím, moje hra vydělala v prodejích několik set milionů dolarů! Všechny díly po celém světě hrají přes 65 milionů lidí! Takže řekneme si teď celé názvy dílů! Super-Modern War - 2003. Super-Modern War 2 - 2004. Super-Modern War 3 - 2006. Super-Modern War - Reverenge of Fallen - 2008. Super-Modern War 5 - 2009. Super-Modern War - Blind Black Knights - 2010. Super-Modern War - Venoms Return - 2011. Nejvíce se prodalo 1., 4., a 6 dílu. Hra byla příběhově zasazena od roku 1980 až 2035. V celé hře zůstaly a zůstanou do příštího dílu jen 3 postavy, většinou se tam pozabíjí atd. 3 postavy se jmenují Blink, Blitz a Zord. Většinou se, to odehrává fiktivními válkami. Do ruky dostanete po současné až po "ufounské" zbraně. Ve hře je výtečný Multiplayer. S dedik. servery a to zůstalo od 1. dílu až do posledního dílu. Můžete si vyzkoušet různá vozidla a to i ve Singleplayeru. MP je má mnoho módů a lvlů. Postupem času se dostane i na Co-op a DLC. Multiplayer je zcela free. A DLC zahrnují, MP mapy a nové mise. DLC můžete stáhnout za 16 dolarů i koupit celou hru na Steamu. Nejnovější díl stojí 55 dolarů. Hra je stavěna na mojim super - enginu. Moje studio vydalo fůru her. Super-Modern War vyšla nejdříve na PC, pak na skoro všechny platformy, hlavně na PS3 a X360.

PS: Super téma, promiňte za dětinský název hry 😀 a studia

Tak ty jsi mě naprosto rozsekal 😀 Super-Modern War musím mít! 😀

Tjn 😀 😆

OdpověďCitace
Napsal : 28/10/2010 7:29 pm
Diskuzní fórum 5ac25ce200422
 SSuk
(@ssuk)

@Playman wrote:

game complete - ready for publish 😀

notoricky známá informacní zpráva ze hry Game Tycoon. A to jsem si myslel, ze ho hraju sam 😀

OdpověďCitace
Napsal : 29/10/2010 12:33 am
Diskuzní fórum 5ac25ce200422
 SSuk
(@ssuk)

Název hry: zatím nepodstatný
Žánr: RTS/FPS
Celková myšlenka: Představte si klasickou RTS hru (třeba Red Alert nebo Starcraft). Obyčejná strategie, kde sbíráte suroviny a klikáte o 106. V Oné RTS hře by byly speciální body, které by se daly proměnit za nákup HEROES jednotek. Těm by šly vylepšovat zkušenosti (přesnost střelby, rychlost, odolnost,...). A teď si představte, že dostáváte na prdel, a máte možnost se přepnout do FPS pohledu oné HEROES jednotky a tak souboj přímo zvrátit ve váš prospěch!
Multiplyer: Dva lidi v 1 týmu. Jeden hraje z pohledu RTS a druhý z FPS za danou HEROES jednotku. Zároveň by onen RTS hráč měl přehled o bojišti a mohl se tak přímo domlouvat s FPS hráčem co a jak dále podniknout.

Dá se říci, že bych se například ze Starcraftu přepnul do Unreal Tournamentu s tím, že jedno ovlivňuje to druhé a naopak.
Je to jen nápad a vize, takže to totálně vašimi teoriemi nefungování rozcupujte!

OdpověďCitace
Napsal : 29/10/2010 12:43 am
Stránka 1 / 3
Share: