EA popisuje druhou generaci Frostbite enginu jako „neuvěřitelnou technologii, která posouvá animaci, destrukci, osvětlení, velikost a zvuk na novou úroveň“.
Video rozhodně neprezentuje to, co bychom chtěli vidět nejraději, tedy pořádnou destrukci nějakého menšího městečka. Pořád si ale můžete udělat pěkný obrázek o tom, jak to bude ve hře s úrovní detailů, osvětlením a hrou světel a stínů. Podle nás tedy skvěle.
Z nejnovějšího rozhovoru s vedoucím designérem studia DICE se můžeme také dozvědět, že do třetího dílu chystá 3D efekty a v neposlední řadě také mnohem propracovanější balistiku (kulky reagující na vlivy prostředí).
Battlefield 3 se očekává v letošním roce na PC, PS3 a Xbox360.
Mirrors Edge z několika scén doslova dýchá. Je to tam jasně patrné a já se nestačím divit, jak je ten engine hlavně tedy v nočních scénách efektní. Nezbývá než konstatovat, Frostbite 2 engine má něco do sebe ale asi to nebude současná technologická špička, o čemž se přesvedčíme třeba právě v chystaném Battlefield 3.
to zoomfire: To oni teprve ukážou
Nějak tam nevidim tu krásu. Ta první scéna připomíná techdemo Crysis, akorát o mnoho chudší. Ty další scény neukazují nic extra, co by nezvládl i dostupný engine pro vývojáře, jako je třeba Unity3D.
aha vy ste mysleli mirrors edge. sry
presne na unrealu enginu 3
JakER: Taky mi ta chodbička připomínala Mirrors Edge
ME běží na unrealu
D3sert: Vůbec bych se tomu nebránil.
JakER: Takze to bude pravdepodobne engine i pro ME 2
Vypadá opravdu pěkně, na BF3 se těším jak malej
Když jsem koukal na tu chodbu na začátku, tak jsem si myslel, že je to Mirrorrs Edge.
A nejsem daleko od pravdy, přeci jen Dice dělalo i ME. Engine se mi velice líbí. A jsem zvědav jestli bude konkurentem pro CryEngine. Ale zatím vypadá vážně pěkně. 
doufam ze v prubehu hry se bude měnit pocasi nebo doba
Krása
Kdyby měli při presentaci AA, tak by to vypadalo ještě líp. Ty textury byly moc pěkný.
Thomas: Je to tak, bude to těmi barvičkami