Aktualizace: Kola se roztáčejí a trhají asfalt! Milovníci adrenalinové akce a zběsilé rychlosti se letos v listopadu ocitnou na opačné straně zákona. V nové hře Need for Speed The Run z produkce Electronic Arts je čeká suverénně nejtěžší závod v životě. V trháku letošního předvánočního trhu, jehož vydání je v Česku a na Slovensku plánováno na 18. listopadu, se hráči vydají na náročný závod napříč Amerikou ze San Franciska do New Yorku. Budou vtaženi do světa ilegálních závodů, kde je v sázce opravdu hodně.
Vstup do závodu je jen slabý odvar toho, co přijde pak – překonávání hranic, proplétání hustým provozem velkoměst, riskantní jízda po zledovatělých cestách horských průsmyků a průjezdy úzkými kaňony s plynem na podlaze. Need for Speed The Run s podporou špičkové technologie herního enginu Frostbite 2 studia DICE posouvá úroveň žánru akčních závodů do nových výšek. Prim hrají především úžasné vizuální zpracování a fyzikální model chování aut na různých vozovkách. Vše se navíc odehrává na pozadí příběhu, který chytne a nepustí. Od startovní čáry u Golden Gate Bridge až do cíle u paty Empire State Building budou vašimi věrnými průvodci žhavá auta, nervydrásající závody a napínavý příběh.
„Letos se série Need for Speed posouvá na novou úroveň,“ uvedl Jason DeLong, výkonný producent EA. „Myslíme si, že Need for Speed The Run překvapí hráče intenzivní atmosférou, napínavým příběhem a schopností vyvolat pocit, že se účastní něčeho skutečně velkého. Ale hra by samozřejmě nebyla ničím bez nablýskaných sporťáků a zběsilých honiček. Jinými slovy, šílené závody na hraně mezi životem a smrtí v rychlostech přes 300 km/h – přesně na to se mohou hráči těšit.“
S využitím technologie herního enginu Frostbite 2 se Need for Speed The Run chystá stanovit nové standardy v oblasti grafického zpracování a fyzikálního modelu vozů. Need for Speed The Run přijde i s novým atraktivním stylem prezentace příběhu, kde každý špičkový výkon vtáhne hráče hlouběji do světa bez limitů a pravidel, ale také bez spojenců. Součástí hry bude opět Autolog – revoluční online technologie série Need for Speed, tentokrát však ve vylepšené podobě. Jejím prostřednictvím lidé objeví skvělý nový způsob hraní her, možnost sledování vývoje kariéry a porovnávání statistik.
Titul Need for Speed The Run vyvíjí studio Black Box společnosti Electronic Arts. Jeho uvedení na trh v Česku a na Slovensku je plánováno na 18. listopadu 2011 ve verzích pro Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii a Nintendo 3DS.
Oficiální obal
Původní zpráva
Need for Speed: The Run se uvedlo prostřednictvím debutového traileru, který, nutno podotknout, vypadá naprosto parádně.
Premisa hry je přitom prostá. Jako první se musíte dostat ze San Francisca do New Yorku, přičemž po cestě vás bude čekat bezpočet šarvátek se soupěři.
Mottem gamesy je pak zcela logicky – Žádné rychlostní limity; žádná pravidla; žádní spojenci. Zdá se, že NfS začíná sklouzávat k příběhově orientovaným hrám, což nám ani trochu nevadí.
Moc podrobností zatím k dispozici není, a tak si budeme muset počkat na bližší vyjádření EA, nebo E3, kde se titul s největší pravděpodobností představí.
Podle zjištěných informací na tom dělá studio EA Black Box, které má za sebou dřívější díly série, jako je Undercover, ProStreet, Carbon, Most Wanted a také Underground. NFS: The Run by mělo být ve vývoji od roku 2009.
Ctira. d: Kořeny série, takže jak popisuješ, "honičky mezi závodníky a poldy" + bych k tomu přidal právě ten zmiňovanej tuning (takže ano, chápete správně, říznul bych to Undegroudem) .
Ale tohle NFS má bejt prostě jiný, nic podobnýho jsme neměli možnost zažít v žádném z předchozích dílů. Zde se cílí na příběh pánové a když se to EA Black Box nepodaří pořádně podat a příběh nebude mít tu správnou hloubku, tak to bude shit jak vyšitý. Raději od nich nic nečekám. NFS byla je a vždy bude dojnou krávou. Měla by být alespoň zábavná, nikoliv ale trapná.
no to sem teda zvědavej mám všechny NFS od prvního dílu po hot pursuit prostě booomba

Já si nemohu pomoct, od té doby co vyšlo NHS undergound 2 tak mě ostatní díly tak nezaujaly, jak zmíněný díl. Jako technologie a grafika to už je o něčem jiném.

Playman: Kořeny série, není ale tuning. Tím jsou honičky mezi závodníky a poldy, jako byl loňský Hot Pursuit. To by návrat ke kořenům. Tuning přišel až později, myslím s prvním Undegroudem.
Lukill: kořeny série + tuning = nejlepší možný díl jaký by mohl z mého pohledu být
. Takový shit jako byl Undercover už asi udělají jen těžko, protože ví, že musí přijít konečně s něčím novým, co ty lidi bude opravdu bavit a né jenom zaplácnout další rok další tuctovkou, která je dělaná na koleně a jenom s jediným cílem a tím je zisk, na nějákou kvalitu už při té honbě zapoměli.
Playman: až na to, že to co tu popisuješ, nejsou kořeny série NFS
, ale každopádně ani to by mi nevadilo
cokoliv, jen ne takový shit jako Undercover…
EA Black Box je u mě jako pomyslná továrna na shity, doufám že si tohle negativní renomé změní a vyprodukují konečně něco pořádného.
Zatím to vypadá jako kravina pro náctileté děti
. . Kdyby se ale vrátili ke kořenonům serie, dali by tam pořádnej tuning a nějáké to závodění v ulicích, byla by to nej hra a dokonce to vypadá že tam zakonponují i podstatnější příběh, takže bude třeba i hra za něco stát i po stránce příběhu, uvidíme… 
Už se na to docela těšim i když bych rád viděl tuning myslim, že ho tam nezakomponujou.
Souhlasím, od doby, kdy se začaly objevovat Need For Speed tituly jeden za druhým, šla kvalita hodně dolů.
Poslední famózní NFS podle mě byli Most Wanted
Proč považujete Shift 2 za sračku? Podle mne je to nejlepší díl série (jezdím ji od dvojky, jedničku až dodatečně) .
pecka us se nemuzu Dockat jupíííí

přesně podle mého gusta, uvidíme jaký bude finální produkt, ale tohle mi fakt sedí navíc + Frostbite 2

joooo…to je to co sem chtel
žádný sračky jako je shift a shift 2! ! ! ! další otevřený svět s ilegalními pouličními závody 