„Je to zcela jiné. Právě sem přidáváme hodně nových zábavných inovací, schopností, co postavy mají,“ řekl Hudson. „Přidali jsme propracovanější souboje na blízko, nebo zvláštní schopnosti. Někdo například dokáže vycucávat životy padlých protivníků a doplnit si vlastní zdraví.“
Hudson také poznamenal, jak se mohou jednotlivé potyčky vyvíjet. „Jedním z nepřátel je Atlas, velký obrněný mech. Jeho mohutnost pocítíte, až když si vedle něj stoupnete. Pilotuje ho však jeden z vojáků Cerberuse, vlastně ho tam můžete za skleněným oknem vidět. Pokud okno prostřelíte, můžete zabít pilota uvnitř a tím odstavit i celého robota. Pokud ale poškodíte jen robota, voják vyskočí a musíte oddělat ještě jeho. Možností je zkrátka hodně.“
Mass Effect 3 byl nedávno odsunut na začátek příštího roku. Nám to ale nedá a my si rádi počkáme na výstavu E3, kde snad spatříme nějaké ty pořádné záběry.
Hlavně at to nez….
Yop, pěkný příklad na vysvětlení. Trochu hráče zaměstnat, aby přemýšlel jak může něco vyřešit co nejjednodušeji. To mám u her nejradši.