Nehledě na předčasný a neuvěřitelně zabugovaný start titulu vypadá vylepšovací plán vydavatele dostatečně slibně na to, aby ke hře dokázal přilákat nové hráče. Producent hry Naoki Yoshida vypsal tučný seznam novinek a vylepšení, které plánuje aplikovat do konce letošního léta.
Mezi novinky patří např. nové pracovní a společenské questy, sezónní události, tutoriály, upgrady kamery a uživatelského prostředí a tuny maličkostí v samotné hře. Zkrátka to, co mělo být přítomno už ze začátku.
Final Fantasy XIV přistál na PC v září minulého roku a „těšil“ se masivní kritice a útěku hráčů, protože byl titul zkrátka mizerně vychytaný. Zda se hře dostane zasloužené pozornosti, to zjistíme ke konci letních prázdnin.
Hoši, pořád nás pár hraje. Tak ze zkušenosti s gamepadem už mám něco odehranýho taky a dá se to. Po chvíli si člověk zvykne a kromě toho je u PS3ky i klávesnice, bez který se nedá dorozumět. A pravda je že hra byla v dezolátnim stavu k datu vydání, ale teď je všechno co se kritizovalo pryč nebo opravený a pohoda. Hra je teď ve verzi 1. 17 (která se nedá s release vůbec srovnávat) , k tomu se blíží mega patch 1. 18.
Jestli se někdy přidáte, tak určitě běžte na server Trabia. Tam nás najdete, abyste v tom nebyli sami, až výjde PS3ka
joooo