THQ má nějaké zajímavé plány pro další díly FPS série Homefront. „Budeme mít nějaké opravdu zajímavé oznámení v budoucnu o budoucnosti této značky,“ řekl Danny Bilson britskému Eurogameru v zákulisí na E3 v Los Angeles.
Bilson bohužel nechtěl prozradit detaily, naznačil ovšem, že se pokračování bude snažit eliminovat chyby původního Homefront.
Když se ho tamní redaktor zeptal, zda byl s titulem spokojený, odpověděl: „Ne, ale miloval jsem tu hru. Byla to pro nás obrovská zkušenosti. Naučili jsme se hodně o správě dedikovaných serverů. Máme velmi ambiciózní plány s dedikovanými servery.“
„Dali jsme do této hry hodně úsilí. Naučili jsme se hodně. Pořád si myslím, že je to fantastická hra, jež nabízí skvělé místo a vynikající příběh.“
„Prodali jsme přes milion kusů za týden. To je obrovské číslo pro zbrusu novou značku.“
„V budoucnu se chceme soustředit na lepší online zážitek, dodal Bilson.“
Dnes ráno jsme vás rovněž informovali, že studio Kaos, zodpovědné za Homefront, bylo uzavřeno. Podle spekulací by se měl tým přestěhovat do nově vybudovaných prostor v Montrealu.
Ještě před vydáním prvního dílu jsme se dozvěděli, že THQ plánuje, že se Homefront bude postupně odehrávat po celém světě. Pokračování by nás mělo zavést na druhou stranu Mississippi – „Nikdo neví, co se tam přesně děje, protože Severokorejci ozářili Mississippi radioaktivním jódem a nikdo se tam nemůže bez obleku dostat. Je to velmi zajímavá situace“, komentoval druhý díl Bilson.
„Nejde pouze o Ameriku. Je pro nás důležité, aby se lidé po celém světě mohli ztotožnit s tématem okupace,“ řekl Jeremy Greiner, komunitní šéf Kaos Studios (tento tým má na starost konzolové verze).
„Teď vážně, opravdu bychom mohli udělat Homefront v Londýně. Dokonce jsme na svém Twitteru vtipkovali, že se některý díl bude odehrávat v Reykjavíku. Homefront můžeme udělat kdekoliv po světě,“ dodal Greiner.
hmmm zajimave ale tak jako homefront neni tak spatnej
Přesně toto jsme doposud věděli. Homefront je dobrá hra která má potenciál, ale ten se ještě musí rozvíjet aby naplnil ten jejich velkolepý cíl – pokořit CoD. A že se tímto cílem vývojáři vůbec netají.