Ty největší a asi nejzajímavější se rozhodnul osvětlit bývalý losangeleský policista Skip Bauchman, jenž dostal prostor na stanici G4TV.
Zapomeňte tak kupříkladu na zabavování aut pouze silou odznaku. I když Bauchman nepochybuje, že se to v historii L.A., dost možná i úspěšně, nějakou dobu praktikovalo, je to jen filmařský výmysl.
Jak sám s vtipem dodává, kdyby to udělal, řidič by si vzhledem k jeho barvě pleti a zbrani za opaskem s největší pravděpodobností myslel, že je právě okrádán.
Stejně nereálná je i zběsilá jízda po městě, během níž vozidlo omlátíte o každý druhý roh. Zatímco v honičce by se to dalo sepsat do jediné obecné zprávy a jakž takž omluvit, během obyčejné jízdy v žádném případě.
Nejen, že by vás totiž čekala řada papírování a z toho vycházejících problémů, kolegové by si z vás nepřestali utahovat a žádný by s vámi dost možná už nikdy nenastoupil do auta.
Moc přesné ale prý není ani zpracování místa činu. A to hned ze dvou důvodů. Zaprvé, na všechno tam detektivové sahají bez rukavic. Každý jen trochu schopný obhájce by se proto postaral o to, aby byl případ smeten ze stolu.
No, a zadruhé, vývojáři se nedokázali vyvarovat dalšího klasického filmového klišé, „rozejděte se, tady není nic k vidění.“ Jak Skip podotknul, tohle by žádný policista při smyslech neudělal.
Obzvlášť pokud jde o vraždu. V davu se totiž může nacházet celá řada svědků, která třeba viděla něco podstatného, nebo dokonce i pachatel. Klasický postup proto údajně velí vyzpovídat všechny a sepsat si jejich jména.
při hraní si to možná ani neuvědomíte, ale jsou to celkem podstatné věci
btw SweetL. c. King : inteligentní koment
Hmmmm
ja jsem nepoukazoval na chyby hry, ta je vzdy takova jakou ji tvurci chteji spise jde o celek kdy spolecnost se opira o kde co a skresluje pravdu a realitu se snazi hledat ve hrach nebo v televizi
Ale snad se nikdo nebudete divit, že tam zrovna američani nasekali takové chyby nebo nepřesnosti. Myslíte si, že budou vytvářet něco přesně podle skutečnosti? Navíc pro publikum, které kupuje hry jako CoD: Black Ops doslova po kamionech? Vždyť by to ti malí usmrkanci nedokázali pochopit a dohrát a to přece nejde.
Kdyby chtěli vytvořit opravdu dobrou detektivní hru, přizvali by si k tomu novináře a bývalé policajty. Viděli jste tu někdo z vás The Wire?
Možno sa reálií držali, ale austrálskych. Aj keď majú policajti v L. A. slušnú výdrž, pracovné nasadenie vývojárov by nevydržali
Pravda, čekal jsem, že tam chyby podobného rázu rozhodně budou. Copak je tak složité si na pár týdnů podobného chlapíka vypůjčit na konzultace? Když už chtějí udělat pravou detektivku tak by se měli držet nějakých reálií.
Bela: a to by byl furt v prvni misi
Shimmy: Ale bude, tak co.
Hlavní nedostatek téhle hry je hlavně to, že není na pc
Implementovat verne veskere detektivni postupy je samozrejme nesmysl, a do znacne miry je to i neproveditelne, ale cela rada veci, na kterou Bauchman ve videu upozornoval nema se samotnou hratelnosti nic spolecneho a vyvojari se za ne "pokarat" daji. Sami pred vydanim kuprikladu chlacholili verejnost tim, jak se budou verne drzet reality, a ze zazijeme unikatni detektivni zazitek, ale pak nechaji vysetrovatele klidne ohmatat vsechny dukazy. WTF?
Nebo vražedná čísla Si pamatuji, když to začali dávat, tak druhý den přišel do třídy matikář a řekl, že takovou kravinu svět neviděl Detektivním simulátorem jsem myslel co největší realističnost. Monk moc reálný není
Gamer : po výsluchu 128. svedka by Ťa to prešlo, ver mi
Tak jestli by ten detektivní simulátor byl podaný tak vtipně jako v seriálech. . Monk nebo Columbo tak by mě to i bavilo.
Tak detektivní simulátor by byla pořádná makačka na dohrání
To je to stejný jako CSI. Zazoomovat si na chromozomy a tam najít bydliště a jméno pachatele je sice v realitě blbost, ale mě to baví a vím, že to není reálný