„Naše hra se kradla docela ve velkém. A nám je to k*rva jedno,“ nechali se slyšet Tommy Refenes a Edmund McMillen, jak informuje sajta RockPaperShotgun.
„Pokud po světě koluje dejme tomu 200 tisíc warez kopií Super Meat Boy, znamená to přece, že naši gamesu hraje o 200 tisíc víc lidí.“
„A pokud se jim líbí, je tu vysoká pravděpodobnost, že se o ní zmíní svým kamarádům, nebo někde na blogu. A asi nenapíšou, že si ujíždí na hře, kterou ukradli, takže se to dřív, nebo později projeví i na prodejích.“
Můj "názor", byl čistě obrazný. Nemůžete to brát doslova. Nejlépe to vystihli Rosťa a Bela. Honzaik: Drtivá většina koupených her, je z mých peněz.
JakER : K tomu by som sa nepriznával, lebo je to vtákovina ako voda v koši
Bela: Ale přesně tak jsem to myslel! Vidiš jak je to najednou jednoduché Nechápu, jaktože to vždy vezmeš jinak.
JakER : Ty keď napíšeš ptákovinu, vždy Ťa zle chápem Ten Tvoj dodatok by sa dal parafrázovať aj tak, že keď Ti ukradnú Fabiu, budeš menej naštvaný, ako sused, ktorému ukradli Superba.
Bela: Ty jsi mě pochopil ale úplně obráceně. Já neříkám, že to spolu souvisí takto. Já říkám, že vývojáře bude štvát více, že se hra warezačí, když do hry nainvestují více peněz. Zatímco když rozpočet hry nečítá tolik nul, vývojáři nemusí být naštváni, jelikož nepřichází o velké peníze.
JakER : Medzi nákladmi na hru a počtom upirátených hier nie je žiadna súvislosť. Na warez vplýva skôr obľúbenosť značky a kvalita. Tvrdiť, že vysokonákladový BF3 bude viac warezený ako MW3 s nižšími nákladmi, by bolo scestné.
JANSULOVSKY: tvuj "názor" je opravdu mimo, a když už, tvoje maminka a tatínek taky makali (makaj) aby sis mohl z jejich peněz koupit hru…. jestli ti je opravdu 22 tak asi že sis je mohl kupovat
Stahnu ho a jeto
Bela: Náklady a warez není míchání hrušek a jablek. To se pleteš. Až moc úzce to spolu souvisí. U takového projektu to není tak viditelné, ale vem si například Call of Duty, nebo spíše Battlefield 3. Náklady jsou gigantické. Do hry se nalilo tolik milionu dolarů, že hra MUSÍ být úspěšná. A teď si vem, že by si ji nekoupil nikdo. NIKDO! Samozřejmě, společnost jako EA by na pokrytí nákladů měla, ale na úkor něčeho jiného. Celkově by tak byli v mínusu a ztratily stovky milionů. A jak by se ti líbilo, kdyby jsi ty miliony ztratil ty? Několik let pracoval co ti síly stačí a dostal za to úplně ho*no?
GamerCZ1: Jak uz naznacil Bela, vyvojari jsou dost casto takovy cisnici. Zamerne maji nizsi mzdu, protoze se pocita s tim, ze to dorovna zisk z prodeje hry. A kdyz si tu ci onu gamesu treba polovina lidi nelegalne stahne razem mas kvanta lidi s podprumernym platem.
Bela: Tak jasně, že budou když ma hra uspěch. . Třeba City Interactive nedělá nějaké extra tituly a pořád fungujou. . Ale zase naopak nevrážejí do toho tolik penež jako ty větší firmy, které to chcou pak otočit na prodejích.
Gamer : A podiely na zisku ?
JANSULOVSKY: Tvoje srovnávání není na místě. . Vyvojáři za práci dostanou zaplaceno jako každý jiný. . A nebo si snad myslíš, že šef čeká až jim hra vydělá miliony a pak jim dá výplaty. . a co kdyby by hra neměla uspěch a neprodávala se tolik. . to by pak byly vyvojáří bez peněz? za tu práci co odvedli. . Seš trochu mimo mísu.
Warezáci, jak by vám bylo, kdyby jste celý měsíc makali jak hovada a šéf by vám za to nedal ani korunu?
Nákladovosť hry a warez je miešanie hrušiek a jabĺk. A toto štúdio podobne ako ostatné to nerobí z vlastnej hlúposti, alebo lásky k blížnemu. Métou každého vývojára sú prachy za jeho prácu.