Ve vývojářském deníčku to objasnil Marty Stolte ze studia Big Huge Games, když prozradil, že pro titul využívají stále populárnějšího mo-capu. Tedy snímání pohybu živých herců, kteří na virtuálním place přehrávají potřebné scény buď z videa, nebo ze hry samotné. Více se dozvíte z přiloženého videa.
Dojmy z hraní Kingdoms of Amalur: Reckoning vám nabídneme 3. listopadu.
Marigold: Videa i obrazky jdou retusovat, jak hra skutecne vypada poznas az kdyz ji spustis Ale ano, v tomto pripade obrazky a videa nelhaly
Rosťa : To jde z videí a obrázků parádně vidět!
Marigold: Abys nerekl, ze te jen napinam … jedno snad prozradit muzu, po audiovizualni strance vypada gamesa paradne uz ted!
Já vím, třeba d**** ****s. Sakra, jde vidět jen omezený počet hvězdiček, tak nic.
Marigold: Ono je na ni hlavne zajimavych par veci … ktery ale nemuzu zatim prokecnout
Já už dlouho tuto hru považuji za černého koně, minimálně po tom, co jsem se dozvěděl, jaké kapacity na ni pracují.
Marigold: Opravnene. Vazne me nadchla a aktualne celkem vazne uvazuju o predobjednavce.
Rosťa : Super, těším se na dojmy, stejně jako na tuto hru!
Marigold: Tak tak, dojmy z hrani (stravil jsem u KoA asi hodku, hodku a pul) se objevi pristi tyden ve ctvrtek. Beta myslim nebude a u dema si nejsem jisty. Ale pokud by nebylo casove (treba hodina hrani od zacatku) , ztracelo by smysl.
Dojmy 3. listopadu? Bude dostupné nějaké demo či beta?