Stalo se v podstatě běžnou praxí, že vývojáři chystají a nezřídka i oznamují rozšiřující obsah pro své tituly ještě před tím, než danou gamesu vůbec pustí do oběhu.
To hráče v drtivé většině případů štve, neboť mají pocit, že autoři schválně osekají hru, aby její části mohli posléze prodat znovu jako DLC.
To prý ale podle Cliffa Bleszinskiho a Roda Fergussona není tak úplně pravda. „Lidé si musí uvědomit, že kvalitní DLC balíček vyžaduje rozsáhlé plánování,“ prozradil Fergusson.
„Rozhodně to neprobíhá tak, že bychom zametli na disku a z ničehonic si řekli ‚a kurva, nový levely‘. Na DLC se proto musí začít pracovat v předstihu.“
Jen proto, že to říká někdo z epicu neznamená, že je to pravda…
Má svým způsobem pravdu, než se hra schválí na všechny platformy a dostane rating atp. , tak to může trvat třeba rok, kdy po obsahové stránce vývojáři hru měnit moc nesmí, tedy do té míry, aby nemuseli znovu dělat kolečko schvalování. Proto v téhle době dělaj DLC.
bullsh*t, cim dal tim vic mi epic se*e a pritom to driv byl muj oblibenej vydavatel (hlavne diky Unreal, Unreal Tournament a Unreal 2, pak uz to stalo za starou backoru)