Ba co více, užijeme si minimálně několik questů, které měly být obsaženy už v předchozích dílech. BioWare se ale z nějakého důvodu rozhodl obejít bez nich a možná i díky tomu budeme mít možnost nostalgicky zavzpomínat na hlavní útočiště prvního dílu.
„Jeden z příběhů druhého dílu série měl být takovým menším návratem k prvnímu dílu a tedy i k prostředí, kde jsme se hodně pohybovali. Takže jsme to uřízli,“ řekl Walters. „Nyní jsme se ale rozhodli k tomu vrátit, i když nemůžu říct nic více. Na trilogiích je dobré to, že občas dostanete druhou šanci.“
„Napsat důstojně několik možných konců druhého dílu a přitom si nechat otevřená dvířka do dílu třetího bylo nesmírně těžké,“ přiznává Walters. „Nakonec se to ale vyplatilo.“
„Rozhodně bych nebyl proti napsat něco zbrusu nového. Už je to sedm let, co jsem se stal součástí univerza Mass Effect a je to pro mě srdeční záležitost. Určitě nechci jít od značky kompletně pryč, ale rád bych si dal pauzu a vrátil se pak s přílivem nových sil.“
Tak je pravda že citadela byla hodně omezená v ME2 ale furt se mi líbila víc než ta v jedničce. Ta v jedničce byla podle mě dost chudá a nepřehledná (při prvním hraní jsem měl problém najít výtah do doků a hledal jsem ho asi půl hodiny) .
V ME2 byla opravdu nic moc, velikost jak v ME1 by mi vůbec nevadila.
Doufám že nebude tak obrovská jako v ME1, ale zase ne tak chudá jako v ME2. Tak akorát nejlépe…
Za citadelu jsem rád, nicméně se trošku bojím, že konec ME nebo spíš odpovědi na všechny otázky ohledně Reaperů budou tak trošku klišé .
Citadela tam musí být, jinak to nejde. Už v ME2 mě hodně štvalo jak byla omezená a dost prázdná (aspoň oproti ME1) .
No, aby taky ne.
Jsem taky spíš zvědav jak si porádí s futuristickou planetou Zemi.
Já se těším hlavě na nové lokace a na Zemi Ale Citadela by mi tam určitě chyběla, takže je to určitě skvělé
Také jsem to čekal.
Chipsonator: Mám to stejně.
Super na citadelu se těším, vlastně si neumím představit že by ve trojce nebyla.