Kromě oprav různých chyb aktualizace zahrne rovněž i soubory pro blížící se DLC Back to Karkand. Není se tedy čemu divit, že patch bude mít kolem 2 GB.
Tvůrci přiznávají, že tento systém není ideální. V budoucnu by dodatečný obsah měl být samostatný a neměl by se vázat na patch.
Nový patch je podle DICE důležitý a nezbytný. Pokud si ho nenainstalujete, nebudete si moci zahrát multiplayer.
Patch mj. opraví problém, když se zasekávala spawnovací obrazovka v momentě, kdy se hráč připojil do fronty na konci kola. Rovněž už by se nemělo stávat, že se zapne killcamera z třetího pohledu, když je vypnuta v nastavení serveru.
Vyřešen by měl být i problém se spawn timerem. Ten by měl mít nyní modrý okraj pro neobsazené body na mapě. Dále budou upraveny statistiky zobrazované na některých psích známkách, chybějící okraje mapy na minimapě Grand Bazaar v módu Conquest a přesunou se spawn body pro tanky na hlavní základně US na mapě Caspian Border, aby je nezničily padající stromy.
Hráči by si již neměli stěžovat na problémy, kdy ruský voják položil C4 a informoval o tom ve vysílačce americkou stranu. Stávat by se nemělo ani to, že by hráč mohl vystřelit TV raketu z helikoptéry na vlastní vozidlo nebo vystřelení řízené zbraně bez zaměření.
Opraveno by mělo být také několik zbraní s tlumičem. Už by se nemělo stávat, že se na minimapě objeví hráč, který někoho tiše zastřelit.
Kompletní seznam změn si můžete přečíst na české fanstránce Battlefield-3.cz.
přesně 3, 9G my to ted stahuje na originu z limited edition
Asi větší změny, než DICE plánovalo. V tiskové zprávě stálo kolem 2 GB
MililiVantili: Typoval bych, že asi ano. Také se mi stahuj 4 Gb
proč se všude na netu píše že má ten patch 2Gb, když mě to stahuje 4, 2gb? je to tím, že mám limitovanou edici a už si to stahuje dlc dopředu?
Skvělý Facepalm
mysterio: [ odkaz ]
Origin ti ho stáhne sám, jako ty předchozí dva
a ten patch se bude kde stahovat ?
vyborně a ted budou všechny zbraně střílet stejně…
jedině za ty baterky jsem rád.
Juhů. Jsem rád!
Al-Muhambad: Arogantní poznámky s nulovým přínosem si nech laskavě do školky. Je to můj názor a vyvrátit se dá méně urážlivým způsobem. To jsi bohužel ve svých 14letech ještě nezjistil.
Warfaryn jen zase vše zkopíroval z Battlefield-3. cz
to bude v poho
Warfaryn se stím nese**
Opravy bugů:
Vyřešen problém se spawn timerem, který má nyní modrý okraj pro neobsazené body na mapě.
Vyřešen problém, kdy se hráč připojil do fronty na konci kola a jeho spawnovací obrazovka se zasekla a nebyl schopen nic dělat až do dalšího kola.
Vyřešen problém, kdy se zapla killcamera z třetího pohledu i když je vypnutá v nastavení serveru.
Upraveny statistiky zobrazované na některých psích známkách.
Opraven problém se surveillance ribbon (stuha pozorovatele) , který nepočítal TUGS.
Opraveny chybějící okraje mapy na minimapě pro Grand Bazaar v malém conquestu.
Přesunutý spawn point pro tank na hlavní US základně na Caspian Border, takže už nebude zničen padajícím stromem.
Vyřešen problém, kdy ruský voják pokládající C4 řve hlášku pro americkou stranu.
Vyřešen problém, kdy mohla být TV raketa u helikoptéry vystřelena do vlastního vozidla a zničila ho.
Vyřešen problém při snaze vystřelit řízené zbraně bez zaměření.
Upravený chat, který by měl být nyní lépe čitelný.
Opraveno několik vozidel, které nestřílely rakety a zbraně správně, vzhledem k jejich mířidlům.
Opraven laser na G17, který nefungoval správně.
Přidány další barvy hudu pro barvoslepé.
Přidána možnost interpolace sítě. To umožní uživatelům s rychlým připojením snížit ping, ale může přinést stuttering (trhání) . Uživatelé mohou zjistit, co je pro ně nejlepší posouváním posuvníku.
Zvětšený ochranný spawn radius v TDM.
Vyřešen problém s kouřem na pozemních vozidlech, střely by nyní měly minout častěji.
Vyřešen problém, kdy mohli hráči skončit s IRNV v jakémkoliv vozidle.
Vyřešen problém, kdy hráč zemře při překonávání překážky u vody během sprintování.
Opraveno několik pádů hry a zvýšena celková stabilita.
Vyřešen problém, kdy nebyl hráč schopen oživit dva spoluhráče, jejichž těla ležela přes sebe.
Nyní můžete nastavit osu jako digitální vstup. To umožní hráčům na PC nastavit páčky na gamepadu jako plyn/brzdu.
Vyřešen problém s chováním killcamery při sebevraždě s padákem.
Vzdušný radar ukazoval příliš mnoho. Nyní jsou viditelné pouze laserem označené cíle, tepelné stopy vozidel v určité výšce, nepřátelské střely a vlajky.
Opraven problém, kdy se hra zasekla pokud jste zmáčkli klávesu esc a ~ zároveň.
Vyřešen problém se zeleným problikáváním na obrazovce.
Nyní je možné nastavit si pořadí zbraní.
Zbraně s bipodem se nyní přiblíží automaticky po jeho rozložení, při nastavení přiblížení na zmáčknutí tlačítka.
Vyřešen problém, kdy zůstal padák zaseknutý ve vzduchu, pokud byl jeho majitel zabit.
Úpravy vybalancování:
Opraveno několik zbraní s tlumičem, takže jsou nyní správně skryté a střílející hráč se neobjeví na mimimapě.
Upraveny baterka, takže nyní méně oslepuje na velkou vzdálenost.
Upraveno IRNV, takže jde používat jenom na krátkou vzdálenost.
Snížena schopnost Spec Ops kamufláže maskovat teplo.
Opraven bug, kdy Ammo specializace (specializace munice) přidala 40mm granáty namísto Frag specializace (specializace granáty) .
Zvýšeno množství 40mm granátů, které přidá Frag specializace.
Protitankové miny nyní zmizí za 20 sekund po smrti hráče.
Zvětšen čas přežití střel u odstřelovacích pušek, takže je možné střílet na extrémní vzdálenost.
Opraveno několik popisů zbraní, kalibrů a módu střelby. Zbraně samotné nejsou změněny.
M9 a MP443 můžou být použity druhou stranou po 100 zabitích.
Opraveny řízené střely, které minuly cíl, který se pohyboval příliš rychle.
Snížena efektivita Stealth na vzdušných vozidlech.
Snížena efektivita Beam Scanu (detektor blízkosti) u stíhaček.
Sníženo poškození, které dávají protivzdušné zbraně pěchotě a obrněným vozidlům.
Zvýšeno poškození, které dává RPG a tankové střely protivzdušným vozidlům.
Lehce snížena přesnost zbraní při plně automatické střelbě. Střelba v dávkách je nyní lepší na střední vzdálenosti.
Zvětšena přesnost dlouhých dávek u lehkých kulometů při použití bipodu.
Lehce zvýšen dostřel 44magnum kulek.
Zvýšeno poškození na krátkou vzdálenost u 4. 6x30mm a 5. 7x28mm kulek.
Čas nabíjení pro mortar byl zvětšen z 3. 5s na 4. 8s. Zvětšil se i čas, než granát dopadne na zem.
Snížena přesnost při zaměření s tlumičem pro MP7, P90, PP2000, PP-19 a UMP45.
Zvýšena vzdálenost a FOV pro označování cílu se SOFLAM a laserovými zaměřovači.
Snížena účinnost 12g FRAG munice pro brokovnice.
Lehce zvýšena účinnost kanónu u stíhaček proti stíhačkám a vrtulníkům.
Sníženo poškození od rotačních kulometů na stíhačky a vrtulníky.
Zvetšeno poškození Stingeru proti stíhačkám.
Zvýšen čas pro přebití světlic u stíhaček a vrtulníků.
Upravena
V tom případě si idiot, Bobe.