„Bylo povzbuzující točit scény ze hry ve stejném místě, kde byl natáčen i Avatar. S využitím stejného studia a členů týmu,“ nechal se slyšet Dominic Matthews v rozhovoru pro BusinessWeekly. „Na podobných projektech se setkáte s lidmi, kteří opravdu ví, co dělají. Je skvělé mít kluky od Avatara i v našem projektu. Přináší do něj svůj vlastní filmařský prvek a perspektivu.“
Filmařské studio získalo svou reputaci nejen z filmového Avatara, ale i z mnoha herních titulů, jež prošly jeho útrobami.
„Máme štěstí, že jsme vyvinuli naši vlastní technologii rozpoznání obličeje, která dovoluje snímat pohyby a přidávat je k postavám. Naše technologie je unikátní, pracovali jsme na ni několik let a jsme si jisti, že jsme díky tomu v popředí,“ dodal Matthews. „Děláme to pro to, abychom vnášeli do hry opravdové herecké výkony a jejich emoce. Všechno je to o realismu a uvěřitelnosti.“
Devil May Cry se připravuje na letošní rok pro PS3 a Xbox360.
Technologie rozpoznávání obličejů, bez toho by se hra jako DMC opravdu neobešla a…
"Všechno je to o realismu a uvěřitelnosti. “
…to úplně zabilo .