„Již nám říkali, že se až moc vrtáme v systému,“ řekl Jay Wilson, vedoucí projektu. „Že hra vypadá skvěle i teď a že bychom to už konečně měli vydat. Je to částečně pravda, ale také omyl. Naším úkolem není vydat nějakou hru, ale vydat další díl Diabla. Nikdo si nebude pamatovat, zda ta hra přišla pozdě, ale jen to, nakolik byla dobrá. My máme možnost udělat skvělou hru a kvůli tomu ještě máme nad čím pracovat.“
Diablo 3 v současné době stále podstupuje velké změny, o kterých Wilson zatím nemůže hovořit. Mění se uživatelské prostředí, některá pravidla hry a inventář podstupuje menší facelifting. Změny postihují i postavy a jejich schopnosti, které se již budou objevovat přímo v uživatelském rozhraní.
„Ještě je před námi spousta práce. Neustále něco leštíme a měníme, není to jednoduché,“ dodal Wilson.
Vypadá to, že nás tedy vydání nečeká v nejbližší době a je dost pravděpodobné, že titul nestihne ani první čtvrtletí letošního roku, jak se původně plánovalo.
Říkejte si co chcete, ale já chci Diablo 3 …a klidně si na něj počkám jen ať si stím kluci z Blizzu pohrajou do jejich práce jim rozhodně kecat nebudu. Žasnu nad tím jak by každej měnil skilly, staty a vůbec nastavení hry …jakým právem? Jen protože je to Blizz co ? To je svatost autorů na jejich hru a pokud se to nebude líbit tak je to jejich problem a jejich fail horší by bylo kdyby se hra nelíbila potom všem co by si hráči vymrčely za ptákoviny…. to je jako bych stavěl barák za své peníze jenže by my každou jeho cihličku musel schvalovat pokaždé jinej soused…asi by se my takovej dům ve výsledku nelíbil.
Teda nechci malovat ďáblíka, ale připadá mi to jako Pápá Diablo 3 v roce 2012 (minimálně zase o kus později) A že si to nikdo nebude pamatovat? Heh o tom bych se s panem Wilsonem docela hádal už teď Snad se umoudří a nebudou to už moc protahovat
skapco je otazka či sa dávajú na tom záležať alebo sa im to všetko kašle a vydajú uplne niečo iné ako chceli, a nepovedali si hlavne aby to nebol úplný prepadák, dobré to byt nemusí…
nech to vydaju na ps3 potom ma to bude zauimat
Uz ma to rochu sere…. . Natahuju to jak kozku na cicine…. Ale vzaroven som rad , lebo je vidno ze si natom daju zalezat , a ked to bude aspon take dobre ako bol D2 LoD na svoju dobu tak si kludne pockam , ale nech si to stihnem zahrat do 21. 12. 2012
podla mňa v blizarde je už panika ako hrom, nezávidím im!
Marigold: Vsak to je jednoduchy, proste zjistili ze system nefungoval jak chteli, nebo se lidem nelibil… Napriklad, za dobu hrani Bety, jsem ani jednou nepouzil portal do mesta (krom toho kdyz zabijes skeleton Kinga, jina cesta od tamtud neni) , nepouzil jsem ho proc? Protoze jsem mohl rozprodat a rozebrat veci hned v inventari. . takze nebyl duvod se vracet do mesta… takze zrusili tyto dve veci, aby ses musel vracet do mesta, to ale prineslo dalsi problem, bily veci sli rozebirat na materialy, tim padem jsi 5minut lital po bojisti, sezbiral vsechno co vypadlo, a pak ses musel vratit do mesta pro rozebrani a zase znovu… to docela nicilo feeling ze hry, kdyz jsi boje furt prerusoval, takze zrusili rozebirani bilejch veci, a misto toho pujdou jen prodavat, nebo nechat lezet…
Toto jsou opravdu velky upravy, a prijde mi ze maj hlavu a patu… spatna zprava na tom je, ze se tenhle system musi poradne otestovat…
Kazdopadne to ma i dobrou stranu, a to ta, ze pravdepodobne ponechaji ve hre meneni skillu tak jak je momentalne, to znamena port do mesta, nakliknuti altaru a zmena spellu co pouzivas, kdyby se jim to nelibilo jak to je, uz asi pracovali na zmene (pokud to neni jedna ze zmen o kterejch nechtej mluvit)
Já když to četl, tak jsem nevěděl, zda se mám smát nebo brečet. Nejdříve vymyslí systém, poté jej nahradí novým a nakonec se opět vrátí k tomu původnímu a tak je to pořád dokola jako začarovaný kruh.
To Marigold: Taky jsem to včera četl a z jejich dikce mi vyplynulo, že artisana se dočkáme v dalším datadisku, asi chtějí za méně muziky více peněz .
Škoda, že si tohle neřeknou i jiní tvůrci, rád si počkám na kvalitu.
psali taky že už mají většinu změn hotovích, ale taky psali, že nám o některých změnách nemohou říct
tak uvidíme, ale co se tíče tohoto dílu nejsem moc optimistický
Zásahy do herních systémů jsou dost zásadní – zrušili Nephalem Cube, Cauldron of Jordan, Svitky identifikace, ikona pro používání Town Portal je teď součástí uživatelského rozhraní. Také zrušili dosavadní staty (Defense, Precision apod. ) a vrátili se ke starým Strength, Dexterity, Intellect a Vitality. Zrušen byl i jeden z artisanů – mystic. Když si vezmeme, že do toho ještě stále pracují na novém systému run a skillů, tak mě docela chytá skepse. Snad si letos ještě zahrajeme.
Věřím v to, že čekání se vyplatí.
Však to už musí byt viac vyleštené ako rosenbergov vták!
To teda doufám, že to bude sakra dobrý, když to pořád odkládají.