Hodinová přednáška nám mimo jiné prozradí, jak může být technologie v reálném čase využita pro vytváření emocí a proč by měly mít příběh a jeho autoři hru vždy pod kontrolou, kde se dozvíme více o castingu, hercích a uměleckém stylu projektu.
Hvězdou večera by však mělo být nové, dříve neviděné technologické demo, které ukáže pokrok studia po technické stránce a pravděpodobně odhalí i připravovaný projekt (že by Infraworld?), který je zatím zahalen rouškou tajemství.
Výstava GDC 2012 se koná v období 5.-9.března letošního roku v San Francisku.
Quantic Dreamje jedno ze studií ke kterým chovám obrovský respekt. Něco takového je tedy pro mě velice očekávanou akcí. Určitě se máme na co těšit.
Super! Už se nemůžu nového projektu dočkat.
Mendys-Mas pravdu, ale Quantic Dream neni hociake studio a David Cage je vysoko uznavany v hernom priemysle, ktory vazi svoje slova a netrepe blbosti ako napr. Clif Brezinsky. Ja tomu pevne veriim. Aj vy tu mate niekedy preklepi ku ktorim po zisteni pravdy date , , Edit“ a vzapeti je to uplne inak. A povedz, ze nie?
už sa teším, to bude ďalší skvost
RUDY: To už říkalo tolik studií, dokud oficiálně neoznámí hru a její platformy, jisté není nic
Mendys: [ odkaz ]
Doufám, že to bude zase exkluzivní pecka na PS3
RUDY: Novinka také není o konkrétní hře, nýbrž o slibu nového projektu. Zatím přesně nevíme, co nám odhalí, může to být i něco úplně jiného
A hra je vytvarana exkluzivne na PS3, tak logo PC a X360 tam neni spravne. Sam David to asi pred cca pol rokom potvrdil.