Informaci jsme se dozvěděli na GDC 2012 v San Francisku, kde vývojáři z IO Interactive předvedli svůj Glacier 2 engine v plné své kráse a řekli, že jim technologie bez omezení umožňuje realizovat svou vizi v nadcházejícím Hitman: Absolution.
Klíčovým požadavkem enginu bylo, aby bez problému zvládl velmi husté davy lidí s tím, že postavy budou reagovat na hráče (pokud začnete střílet, měl by dav panikařit a začít utíkat), popřípadě s ním i komunikovat.
Prezentace na GDC obsahovala technické informace a taktéž optimalizaci. Podle dostupných informací zvládá Glacier 2 Engine dav 1200 postav v 30 snímcích za sekundu na aktuální generaci konzolí.
Níže se můžete podívat na screenshot, který ukazuje dav v Hitman: Absolution.
Chipsonator: len v tej misii v BM napriek tomu počtu reagovalo len niekoľko postav na vytiahnuté zbrane, výstrely a podobne. Čiže tam ten dav bol len tak skôr na oko, nedal sa vystrielať, nereagoval proste, ale podľa tejto správy by mal dav reagovať s možnosťou vystrielať ho hádam…
no jo ale když tam bude pět šest typů postav tak to nebude vypadat zrovna nejlíp
Jedna taková míse kde bylo taky dost lidí byla i v Blood Money.
to je sice úchvatné, že to takhle skvěle šlape na konzolích s 256MB ram. Obyčejný pc, na kterém se hrají hry je o dost výkonnější Xbox 360, PS 3, tady to bude šlapat rádo při 10fps, sakra proč! Optimlaizujte to pro pc!
lahoda
Hlavně ať to stojí za to.
Sakra to zobrazí skoro stejný počet postav, jako má naše městečko obyvatel.
Nic jdu se najít! 
Proč by vám to komp nedovolil, když říkají že to zobrazí aktuální generace konzolí
Tak to se bude střílat do davu
jéééé
"Informaci jsme se dozvěděli na GDC 2012 v San Francisku" HA! A já se to dozvěděl z pohodlí domova pomocí Facebooku IO Interactive
tak to muj komp neda
hmm a postavy budou vypadat jako fanoušci na tribunách v Race Drive Gridu. Někde ty ústupky být vidět musí.
jo, uz to vidim taky
ze 12 000 by sme se asi posrali : ]]
12000 či 1200?
Boží ale můj PC to asi nedovolí.
Whau, pekne cislo : ]