Brink vyšel v květnu (Máj) loňského roku a i přesto, že nebyl dobře přijat recenzenty (na Zingu 6/10), dokázal po celém světě prodat 2,5 milionů kusů.
Paul Wedgewood, výkonný ředitel Splash Damage, v rozhovoru s portálem Gamasutra prozradil, že obrat je v řádu 120 až 140 milionů dolarů, což pro novou značku není vůbec špatné.
Studio Splash Damage minulý týden odhalilo tahovou akci RAD Soldiers pro iOS a chystá neoznámený AAA titul pro konzole a PC.
To RCS339: To číslo je ale nedůležité. Vem si kolik stálo BF3 a MW3 a kolik stojí tohle…Je jasné že se víc prodávají buď novinky co za to stojí a nebo levné hry a toto je jedna z levných her. To máš jako kdyby si prodal 10 her za 1000kč a druhá společnost 1000 her za 10kč…Ber to jako příklad, spíš by bylo zajimavější znát přesný výdělek, a to se dá porovnávat…
Ale tak za 250 kč to není tak špatná hra Ale určitě za 899, – ta hra není tak dobrá ale za necelé 3 stovky proč né
Když to na Steamu nejednou prodávali na akci -75% , tak se pár lidí nejspíš chytlo.
a přitom to byla taková sra*ka…
To skoro došáhnou na první den předprodejů BF3 nebo MW3
Ja som to kúpil a za dva dni som to išiel vrátiť.
hmm ja som to kupil hned lebo sa mi to lubilo. . tie jumpy a pod…potom som zistil ze sa tam poriadne ani neda skakat…singl je taky isty ako MP takze totalna sracka…sice uprava postavy a zbrani je pekna…ale stoji to za prd…lutujem ze som si to kupil …moj nazor
Než začnou dělat další díl, tak by si měli zjistit, kolik lidí to vlastně doopravdy bavilo.
No, původně sem do toho chtěl taky jít, ale po shlédnutí několika videí sem si to velice rychle rozmyslel.